MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3284 posts, 449281 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 220 221 222 223 224 225 226  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

@aztec cred că după aceea ţi-e limpede  traseul. Ţi-e clar că e schiţă, n-am desenat curbele, staţiile, etc.
M 4.png (669.9 KB; downloaded 2218 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@aztec
Lucrurile par deocamdata batute in cuie, iar traseul va fi cel cunoscut :
http://www.metrorex.ro/consultare_public ... _p2406-1

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Guru, iar ne scumpim la tărâţe ? Eu aş face staţia  URANUS din start cu  3 linii, gen  Eroilor 1 / Crângaşi,  asta ca să nu regretăm mai târziu ca la intersecţia M 4 / 6 de la 1 MAI. Sau să intervenim ca la NG.
Ce spui, se poate insista pentru o linie în plus ? Pentru ca să nu se aştepte în viitor în tunel, e mai benefic pentru oameni să  aştepte în staţie, cu  metroul tras la peron.
Ce zici, merită o încercare ?
________________________________
Eu, guru şi sab ştim de ce. Se mai prinde şi altcineva ?
Voi reveni.  :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu știm dacă nu cumva Uranus are deja 3 linii. Sunt 4 stații "complexe" pe traseul M4.
Screenshot 2022-01-15 182557.jpg (18.22 KB; downloaded 1883 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Mi-a picat fisa târziu şi numai la insistenţele lui sab. Bine, sab insista pe altceva dar colateral mi-a picat mie fisa.
Dacă  vom avea M 4 / 6 în exploatare comună, ceva de genul M 4  Străuleşti -  Giurgiului şi M 6 Otopeni - Giurgiului vom avea o problemă la capătul celor 2 magistrale de la Giurgiului. Exact cum se întâmpla la Republica pe vremea celor 2 ramuri, Crângaşi şi Militari.
Aşa încât trebuia să se "inventeze" un al patrulea cap ( de linie ). ( Aşa cum s-a inventat capătul de la AS ).
Mărind foarte mult traseul lui M 4 ( aceasta este harta iniţială )
V 4.png (513.37 KB; downloaded 1892 times)
în punctele de interes, adică între staţiile URANUS  şi G. ROZOREA şi analizând în detaliu amorsa ce pleacă din staţia URANUS spre Calea 13 Septembrie ( Ghencea ) ghici peste ce am dat ?
Iată rezultatul( Amorsă Antianteriană - Măgurele ) :
V 3.png (55.19 KB; downloaded 1892 times)

Interesant, nu ?
Nu ştiu de unde ştie sab, dar porţiunea URANUS - G. ROZOREA se va construi în săpătură deschisă, şi aşa cum am precizat, amorsa începe în Staţia URANUS până la intersecţia 13 Septembrie cu TV / Panduri. Interesant, nu ? Oricum la intersecţia 13 Septembrie cu TV - Panduri acea curbă trebuie construită în săpătură deschisă, va avea  raza de curbură undeva la 130 - 135 metri, mult prea mică pentru un TBM.
V 5.png (436.4 KB; downloaded 1883 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Si daca-o fi ca macazul din ”perete” de la PDT?   In DT ati vazut vreo sapatura deschisa, in afara de RMC-VI?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Posibil ( sau ca la Crângaşi ), dar atunci nu "mâzgăleau" cu verde toată porţiunea URANUS intersecţia 13 Septembrie - TV / Panduri.  Se limitau la un verde mic de tot imediat după staţia URANUS. Nu ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Hai ca am avansat, suntem in anul de gratie 2022! TBM-urile se misca ”cu talent” pe oriunde ai vrea, totul e sa le dai cotele (asbscisele si ordonatele) concrete!
N-ar avea rost sa fie sapatura deschisa intre statiile Uranus si Rozorea, ar intarzia mult santierul, ar crea un disconfort, impardonabil, celor din zona!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

TBM-urile se misca ”cu talent” pe oriunde ai vrea...

Negativ. Mai studiază.  :rofl:
...ar crea un disconfort, impardonabil, celor din zona!

Mi se pare perfect logic !

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Mizez ca ”toate” vor merge in subteran! :yes:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Este sapatura deschisa de la Uranus pana la curba (culoarea verde). Pe de alta parte, exista și tuneluri TBM acolo de la Uranus pana la Rozorea (culoarea mov).
Întrebarile care se pun:
- un sens este galerie, un sens tunel cu TBM?
- dacă DA, se justifica sa faci atata sapatura deschisa doar ca să faci o amărată de amorsa?
-apoi se mai justifica sa bagi TBM-ul pe sensul care Progresu doar pentru curba, cativa metri, după ce se intra pe T. Vladimirescu?
Sau avem acolo o soluție gen Romancierilor, cu subtraversare și, de fapt, amorsa este dubla, prevazuta pentru o derivatie în toată regula?
Eu v-am zis de acum câteva luni ca amorsa asta este foarte interesanta... 😀.  Atunci credeam ca este pentru o linie tehnologica a unei ipotetice magistrale Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Georgian.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Curba categoric va fi în săpătură deschisă, mai mult de 150 - 155 metri nu poţi avea raza curbei, deci sau se aduce un TBM  special sau se trece pe sub blocuri.
sab wrote:
Atunci credeam ca este pentru o linie tehnologica a unei ipotetice magistrale Ghencea-Unirii-Alba Iulia-Muncii-Georgian.

Şi atunci cum procedezi, ai pe o porţiune de aproximativ 250 metri 4 tuneluri de metrou pe sub 13 Septembrie ???
Şi la Unirii ce faci cu magistrala asta, la subsolul minus 4 ? M 1 / M 2 / M 7. Şi cum o legi cu celelalte staţii la Unirii ? Dar cu parcarea de sub Decebal, başca staţia de metrou Muncii / M 1.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pana se face magistrala asta Ghencea-Unirii, vor veni ingineri care nu se tem sa se ducă și la -50m.
La Muncii o legi cum legi și M7 la Obor.. 😀
Mai avem galerii /tuneluri dublate și între Basarab și GdN, ba chiar "triplate"...

Ce este interesant este ca Ghencea-Unirii mai apare pe ici pe colo, însă metrou pe Antiaeriana nu am văzut pana acum. Chiar se justifica, de s-au gandit la asa ceva ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Părerea mea e că Ghencea - Unirii - Muncii - Pantelimon nu se justifică.
Dar ar fi interesante două trasee:
a) M 4 Străuleşti - Ghencea ( cu prelungirea Prelungirea Ghencea blablabla cât de rentabil ar fi să ajungă până în Domneşti ( nu ştiu dacă e gabarit de metrou prin comună )).
b) M 6 Otopeni - Gara Progresu.
c) Măgurele ? Habar n-am dacă ar fi rentabilă, poate au pus şi ei acolo ceva, un obiectiv, cum ai observat şi tu, în loc de Măgurele poate să se ducă fix la F.C. Steaua Bucureşti. Sâmbătă e mare vânzoleală la cimitirele din zonă, linia şi-ar scoate pârleala pentru toate celelalte  zile ale săptămânii.
sab wrote:
Mai avem galerii /tuneluri dublate și între Basarab și GdN...

Dacă stau să mă gîndesc până la Podul Grant, nu până la Basarab.
Dacă vrem să dublăm tunelurile pe 13 Septembrie ar fi bine să le facem din prima de pe acum ( suprapuse ?), să nu muncim ca disperaţii după ce construim numai 2 şi alte 2 tuneluri după încă 50 de ani.
sab wrote:
Pana se face magistrala asta Ghencea-Unirii, vor veni ingineri care nu se tem sa se ducă și la -50m.

Geotehnica chiar e treabă serioasă, nu ştiu dacă merită costurile o staţie la Unirii la minus 50 metri...poate tehnic ar fi posibil, dar cu costuri uriaşe...Şi eu vreau să mă însor cu Regina Angliei dar nu cred că pot  :headbash: ...Deşi teoretic ar fi şanse. :rofl:

 


Go to page:  1  ... 220 221 222 223 224 225 226  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421843 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use