Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

107 posts, 12393 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Consiliul Interministrial De Avizare Lucrări Publice de Interes Național a avizat Studiul de Fezabilitate pentru Proiectul de Autostradă Buzău- Focșani - A7, a anunțat marți seara secretarul de stat în Transporturi, Ionel Irinel Scrioșteanu.

Traseul Autostrăzii Buzău - Focșani începe din dreptul Municipiului Buzău (km 0+000 – km 45+460 sector aferent județului Buzău) și se termină în apropierea Municipiului Focșani (km 45+460 – km 82+440 sector aferent județului Vrancea).

Autostrada are o lungime de 82,440 km și se împarte în 4 tronsoane/loturi distincte:
- Lotul 1 – Buzău (Autostrada Ploiești - Buzău) și Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – lungime 4,60 km (km 0+000 – km 4+600);
- Lotul 2 – Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – Râmnicu Sărat (DN 22) – lungime 30,80 km (km 4+600 – km 35+400);
- Lotul 3 – Râmnicu Sărat (DN 22) – Mândrești Munteni (DN 23) – lungime 36,10 km (km 35+400 – km 71+500);
- Lotul 4 –Mândrești Munteni (DN 23) – Focșani Nord (DN 2) – lungime 10,94 km (km 71+500 – km 82+440).

Valoarea totală a obiectivului de investiții este de 7.264.022.297,33 lei cu T.V.A.

Tronsonul adiacent de pe A7, sectorul Ploiești (Dumbrava/A3) - Buzău a fost scos la licitație tocmai în luna iunie, iar în septembrie au fost depuse 39 de oferte - licitația fiind pentru execuția directă. Compania de Autostrăzi a tot amânat de atunci evaluarea ofertelor, iar noul termen pentru anunțarea unui câștigător e luna februarie 2022.

Sursa: HotNews

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Comisia zonală pentru monumente istorice a avizat favorabil proiectul de construire a unei autostrăzi pe ruta Pașcani – Suceava, conform unei decizii din luna decembrie, dar care a fost publicată abia astăzi. Pe raza județului Iași, autostrada va tranzita extravilanul municipiului Pașcani și al comunelor Valea Seacă, Tătăruși și Lespezi.

De remarcat că solicitarea trimisă de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a făcut referire la „construire autostradă Pașcani – Suceava, inclusiv rețele din culoarul de investiție”, astfel că decizia a construi acest drum în regim de autostradă pare a fi una finală la nivelul CNAIR, în condițiile în care, inițial, se discuta despre alternativa unui drum expres.

Avizul Comisiei a fost necesar întrucât traseul autostrăzii trece prin zona de protecție a patru situri arheologice („Dealul Obștei”, „Țintirim”, „Dealul Catargii” și Dumbrava – primele 2 din satul Conțești, iar al treilea din satul Topile, iar ultimul din Lespezi) și fortificației „Palanca” (Tătăruși).

Traseul autostrăzii Pașcani se desfășoară între limitele a 13 UAT-uri și are o lungime totală de 61.85 km. Sunt prevazute 5 noduri rutiere pe traseul autostrăzii ( Nod rutier Heci, Nod rutier Dolhasca, Nod rutier Roșcani, Nod rutier viitorul Drum Expres Suceava – Botoșani, Nod rutier Aeroport Suceava) și un drum de legătură de circa 6 kilometri care va asigura legătura A7 cu DN29 și cu Aeroportul Internațional Suceava.

Sursa: BitTV

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

EGIS sa spuna daca trebuie DEx sau A, dar avem un asendent, DEx Pitesti-Craiova! Daca-i A, aici, sunt bani aruncati pe apa sambetei! :yes:

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM) a emis pe 5 ianuarie acordul de mediu necesar construirii tronsonului Buzău - Focșani din Autostrada Moldovei (A7). Prin urmare, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) poate lansa licitația pentru execuția celor 82 de kilometri de autostradă ce vor lega Muntenia de Moldova.
Anemona Andone - vin, 07 ian. 2022, 15:04
Autostrada Buzău - Focșani: Undă verde pentru lansarea licitației de execuție. A fost emis acordul de mediu
Autostrada Buzău – Focșani are o lungime de 82,44 km și se împarte în 4 loturi distincte:

➡ Lotul 1 – Buzău (Autostrada Ploiești – Buzău) și Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – lungime 4,60 km (km 0+000 – km 4+600);
➡ Lotul 2 – Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – Râmnicu Sărat (DN 22) – lungime 30,80 km (km 4+600 – km 35+400);
➡ Lotul 3 – Râmnicu Sărat (DN 22) – Mândrești Munteni (DN 23) – lungime 36,10 km (km 35+400 – km 71+500);
➡ Lotul 4 –Mândrești Munteni (DN 23) – Focșani Nord (DN 2) – lungime 10,94 km (km 71+500 – km 82+440).

Traseul Autostrăzii Buzău – Focșani începe din dreptul Municipiului Buzău (km 0+000 – km 45+460 sector aferent județului Buzău) și se termină în apropierea Municipiului Focșani (km 45+460 – km 82+440 sector aferent județului Vrancea).

„Autostrada Moldovei va fi primul drum de mare viteză care va lega Moldova de Muntenia și reprezintă cel mai mare proiect de infrastructură finanțat prin PNRR”, a declarat în decembrie secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu, după ce Comisia Tehnică de la nivelul Ministerului a avizat proiectul tehnic pentru cei 82,4 km.

Indicatori tehnico-economici Autostrada Buzău – Focșani:
• Lungime: 82.44 km
• Poduri/Pasaje/Viaducte: 41
• Noduri rutiere : 6 (cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km)
• Sisteme I.T.S
• Drumuri de întreținere stg./dr. (pe toată lungimea autostrăzii, cu o lățime de 3.5 m)
• Parcări/Parcări securizate: 2. Acestea vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilități. Au fost prevăzute spații comerciale disponibile pentru concesionare: magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel.
• Parcări de scurtă durată: 2 Parcări Tip S1, 2 parcări Tip S3
• Centru de Întreținere și coordonare: 2. În cadrul Studiului de fezabilitate au fost cuprinse echipamentele și utilajele necesare pentru dotarea Centrelor de Intreținere și Coordonare dar și sumele necesare pentru achiziționarea lor.
• Stații de încărcare pentru autoturisme electrice: 22
• Perdele forestiere cu rol antiînzăpezire: 205 Ha
Valoarea totală a investiției este de 6,12 miliarde de lei, fără TVA. Din această sumă, valoarea lucrărilor de construcție și montaj reprezintă 5,26 miliarde de lei, fără TVA.

Sursa: Economica

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada spre Moldova: Tronsonul Buzău – Focșani costă 7,2 miliarde lei și are o durată de execuție de 3 ani (indicatori tehnico-economici)
Pas important pentru licitația de execuție a Autostrăzii Buzău-Focșani: Ministerul Transporturilor a publicat indicatorii tehnico-economici, Executivul urmând să aprobe Proiectul de Hotărâre de Guvern, ultima etapă înainte de lansarea procedurii de achiziție. Licitația va fi direct pentru execuție, ceea ce permite intrarea constructorului în teren la o lună de la semnarea contractului și emiterea Ordinului pentru Începerea Lucrărilor.

Tronsonul Buzău – Focșani este a doua secțiune a Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani, are o lungime de 82 de kilometri și un cost estimat de 7,2 miliarde de lei, potrivit documentului. CNAIR a decis ca acest sector să fie împărțit în 4 loturi, iar durata de execuție este de 3 ani. Sunt prevăzute peste 40 de lucrări de artă: 23 de poduri, 15 structuri peste autostradă și 3 pasaje peste calea ferată. Pe traseu sunt prevăzute și șase noduri rutiere. Autostrada Ploiești – Pașcani (A7) este cel mai important proiect de infrastructură rutieră finanțat prin PNRR, cu trei jaloane prevăzute: semnarea contractelor de execuție Q4 2023, execuție a 50% din lucrări la sfârșitul anului 2024 și recepția lucrărilor Q 4 din 2026.

„Traseul autostrăzii este amplasat pe raza administrativă a localităților: Buzău, Râmnicu Sărat, Vadu Pașii, Cochirleanca, Ziduri, Valea Râmnicului, Râmnicelu din județul Buzău și a localităților: Focșani, Odobești, Sihlea, Gugești, Slobozia Ciorăști, Milcovul, Răstoacă, Vânători, Câmpineanca, din județul Vrancea.

Suprafață totala a terenului care se estimează a fi ocupată de lucrările autostrăzii este de 1.138 ha, aparținând atât proprietății domeniului public national și local cât și persoanelor fizice și juridice.

Principalele soluţii tehnice
Soluțiile tehnice adoptate au la bază normele, normativele în vigoare, investigațiile și studiile de teren topografice, geotehnice, hidrologice și hidraulice, studiul de trafic, determinări de laborator și calcule de dimensionare specifice.
Elementele geometrice în plan și în profil longitudinal sunt adaptate pentru viteza de proiectare de 140 km/h.

Traseul în plan
Traseul în plan are lungimea de 82,44 km, este împărțit în 4 loturi:
-Lotul 1 km 0+000 – km 4+600 – Buzău (Autostrada Ploiești – Buzău) – Vadu Pașii (Drum de legătură către DN 2), cu lungimea 4,60 km;
-Lotul 2 km 4+600 – km 35+400 – Vadu Pașii (Drum de legătură către DN 2) – Ramnicu Sărat (DN 22), cu lungimea 30,80 km;
-Lotul 3 km 35+400 – km 71+500 – Ramnicu Sărat (DN 22) – Mândrești Munteni (DN 23), cu lungimea 36,10 km;
-Lotul 4 km 71+500 – km 82+440 – Mândrești Munteni (DN 23) – Focșani Nord (DN 2), cu lungimea 10,94 km”, se arată în Nota de Fundamentare.

În funcție de parcursul Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici și validarea documentației de la Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), licitația pentru execuția Autostrăzii Buzău-Focșani ar putea fi lansată la începutul lunii viitoare.

Pentru tronsonul Ploiești – Buzău, prima secțiune a Autostrăzii A7, CNAIR a prelungit termenul pentru desemnarea câștigătorilor până la data de 22 februarie.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

La scriptologie nu ne întrece nimeni !

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Asa e. La topuri de hartie consumate, pe diverse planuri, cred ca nu ne intrece nimeni in UE.
Ciudat e cum au impartit lucrarea-n loturi.
Adica, de ce lotul 1 n-a fost comasat cu lotul 2? Oricum insuma mai putini km de executat decat actualul lot 3, si prin asta nu mai plana riscul de a nu fi asigurata continuitatea unui tronson de autostrada. :think:
Insistam sa avem acelasi ”succes” ca si-n cazul Chetani-Campia Turzii! :headbash:

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrăzile Moldovei : licitația pentru execuția sectorului Focșani-Bacău de pe A 7 ar urma să fie lansată în aprilie
Licitația pentru execuția tronsoanelor Buzău-Focșani respectiv Focșani-Bacău de pe Autostrada A 7 ar urma să fie lansate în februarie și aprilie, potrivit estimărilor prezentate joi, într-o ședință a CNAIR pentru progresul proiectelor de infrastructură din Moldova. De asemenea, ,,capetele” Autostrăzii Unirii -A 8 care sunt finanțate prin PNRR vor fi lansate în licitație în iulie, a transmis Adrian Covăsnianu, fost secretar de stat în mandatul ministrului Cătălin Drulă.

Autostrada A 7 Ploiești-Pașcani (aprox. 320 km.) este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din Europa finanțat prin PNRR , termenul de execuție este august 2026, însă doar primul segment, Ploiești-Buzău este în licitație, ultimul termen estimat pentru desemnarea câștigătorilor fiind 22 februarie. Pentru următorul tronson, Buzău-Focșani (82 km.) Ministerul Transporturilor a publicat indicatorii tehnico-economici și se estimează lansarea licitației luna viitoare după cum Economedia a scris aici. A treia secțiune, Focșani-Bacău (96 km.) așteaptă completarea documentației de mediu și, într-un calendar accelerat, CNAIR estimează lansarea procedurii în aprilie : ,, Focșani-Bacău (96 km.) Stadiu: Studiu de Fezabilitate + Proiect Tehnic

A 3-a variantă (în termeni tehnici revizia 03) a Studiului de Fezabilitate a fost transmisă la finele anului 2021 și s-au formulat observații. Adițional e nevoie de completarea și revizuirea documentației de mediu preconizată a se finaliza spre sfârșitul lunii ianuarie. Ulterior într-o manieră extrem de accelerată se poate convoca CTE CNAIR, CTE MT, CIALP MDRAP, aproba HG de indicatori tehnico-economici și în trimestrul II al anului 2022 se poate lansa licitația de execuție. Estimarea CNAIR este luna aprilie 2022 pentru cei 96 km de executat de la Focșani la Bacău.” a scris Covăsnianu. Pentru ultimul tronson al Autostrăzii ,,Moldova “, sectorul Bacău -Pașcani (77 km.) estimarea pentru lansarea procedurii de achiziție este iunie-iulie.
Un semnal de alarmă pentru întârzierea proiectului de 3 miliarde de euro a venit chiar înaintea ședinței CNAIR de la USR, prin vocea fostului secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Horațiu Cosma. Acesta l-a acuzat pe șeful CNAIR că pune în pericol finanțarea autostrăzii : ,, Cristian Pistol este directorul CNAIR instalat după plecarea ministrului Cătălin Drulă. În doar 4 luni, contra-performanța lui Pistol a ajuns să pună în pericol calendarul autostrăzii A7. Omul nu reușește să miște NIMIC pe cel mai mare proiect de infrastructură rutieră al României și al întregii Europe cu finanțare din PNRR. Domnul Pistol n-a fost în stare nici măcar să anunțe câștigătorul pe sectorul Ploiești – Buzău în decembrie, așa cum trebuia. Deocamdată, a amânat pentru final de februarie, dar la cum se mișcă lucrurile și acest termen pare în pericol și probabil ne paște o nouă amânare. Iar din celelalte tronsoane, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău, Bacău-Pașcani, NICIUNUL nu a fost scos încă la licitație pentru execuție.” a scris Horațiu Cosma pe pagina sa de Facebook.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Ședință de analiză a stadiilor proiectelor din Moldova și Bucovina
Echipa tehnică a CNAIR, coordonată de Directorul General Cristian Pistol, a avut o nouă ședință de analiză a evoluției proiectelor de infrastructură rutieră din regiunea Moldovei și Bucovinei cu toți cei implicați și interesați de dezvoltarea acestora.

Echipa CNAIR a discutat aspectele tehnice cu reprezentanți ai autorităților locale, ai societății civile și ai prestatorilor care au contracte cu Compania pentru realizarea proiectelor din această zonă a țării, dar și cu membri ai Parlamentului.
Toti ce prezenți au ridicat problema întârzierilor mari existente pe anumite obiective și au reclamat faptul că firma Search Corporation tergiversează nejustificat termenele contractuale.
Directorul General al CNAIR, Cristian Pistol, a solicitat imperativ reprezentantului Search Corporation să ia toate măsurile necesare pentru recuperarea întârzierilor înregistrate.

Cu ocazia acestei ședințe tehnice s-a făcut și o sinteză a evoluției proiectelor finanțate prin PNRR. Concluzia comună: s-au înregistrat progrese în ultimele 3 luni, iar o mare parte dintre întârzierile înregistrate în perioada anterioară au fost diminuate.

Situația actualizată a proiectelor analizate este următoarea:

Autostrada Ploiești – Buzău
Stadiu septembrie 2021
Studiul de Fezabilitate aprobat în cadrul CTE CNAIR SA
Aviz MTI obținut
Acordul de Mediu obținut
Avizul CI obținut
Proiect Tehnic aprobat
Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici, aprobată
Hotărârea de Guvern pentru declanşarea procedurilor de expropriere –Judetul Buzău, aprobată
Procedura de executie lucrări, în data de 01.06.2021 – lansată
DTAC în curs de elaborare
Stadiu Actual
Este depus la MTI DTAC pentru lotul 1 pentru obținerea Autorizatiei de Construire.
DTAC pentru loturile 2 si 3 - au fost analizate de Verificatorii de proiect
Au fost transmise rapoartele de analiză.

Autostrada Buzău – Focșani
Stadiu septembrie 2021
Studiu de Fezabilitate revizuit - în curs de elaborare
Studiu Geotehnic -în curs de elaborare
Proiect Tehnic - în curs de elaborare
Demersuri pentru semnarea protocolalelor de colaborare cu ABA, BUZAU,IALOMITA pentru obținerea avizului de gospodărire a apelor - în curs
Stadiu Actual
Studiu de Fezabilitate revizuit final - predat în data de 07.10.2021
Studiu Geotehnic final - predat în data de 13.10.2021.
Proiect Tehnic revizuit - predat în data de 18.10.2021.
Protocoale de colaborare cu ABA SIRET, BUZAU, IALOMITA pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor -semnate în data de 18.11.2021
Urmează emiterea avizului.
Studiul de Fezablitate - aprobat de CNAIR S.A
Studiul de Fezabilitate - fost aprobat în CTE MTI
Indicatorii tehnico economici -avizati de Consiliul Interministerial în data de 11.01.2022
Proiectul tehnic a fost receptionat in data de 13.12.2021
Urmează să fie avizat in CTE CNAIR dupa aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotarare de Guvern.

Autostrada Focșani – Bacău  
Stadiu septembrie 2021
Studiu de fezabilitate revizia 1 - în curs de elaborare.
Semnarea protocolului de colaborare cu ABA SIRET pentru obținerea avizului de gospodărire a apelor - demersuri în curs
Stadiu Actual
Studiul de fezabilitate, revizia 1 - transmis către CNAIR S.A. în data de 11.10.2021.
Studiul de fezabilitate revizia 2 - transmis în data de 09.11.2021.
Protocolul de colaborare cu ABA SIRET pentru obtinerea avizului de gospodărire a apelor - a fost semnat.
Studiul de fezabilitate, revizia 3 - transmis în data de 23.12.2021

Autostrada Bacău – Pașcani
Stadiu septembrie 2021
Studiu de fezabilitate, revizia 4 - în curs de elaborare.
Semnarea protocolului de colaborare cu ABA SIRET pentru obținerea avizului de gospodărire a apelor - demersuri în curs
Identificarea unei societăți pentru realizarea forajelor / puțurilor de prospecțiune FP1 și FP2 solicitate de INHGA pentru realizarea Studiului Hidrogeologic -în curs
Foraje suplimentare pentru nodul rutier dintre A7 și A8 - în curs
Studiul Hidrogeologic blocat până la finalizarea forajelor / puțurilor de prospecțiune solicitate de INHGA
Stadiu Actual
Studiu de fezabilitate revizia 4 - transmis în data de 11.10.2021
Studiu de fezabilitate revizia 5 -transmis în data de 01.12.2021.
Protocolul de colaborare cu ABA SIRET pentru obtinerea avizului de gospodărire a apelor - semnat în data de 18.11.2021.
Forajele suplimentare pentru nodul rutier dintre A7 și A8 - finalizate
Forajele / puțurile de prospectiune FP1 si FP2 solicitate de INHGA pentru realizarea Studiului Hidrogeologic - finalizate.
Studiul Hidrogeologic - finalizat în data de 16.12.2021
Proiectul ethnic, revizia 1 - în curs de elaborare.

Autostrada Pașcani – Suceava
Stadiu septembrie 2021
Analiza multicriterială 2 - aprobată
Tema de proiectare pentru Studiile Geotehnice - transmisă către CNAIR S.A -în data de 17.09.2021
Investigații geotehnice – demarate
Studiul de Fezabilitate - în curs de elaborare
Certificatele de urbanism – obținute
Stadiu Actual
Analiza multicriteriala 2 - aprobată în data de 04.08.2021
Tema de proiectare pentru Studiile Geotehnice - aprobată de CNAIR S.A
Investigatiile geotehnice - realizate în proportie de 26%.
Nodurile Rutiere - analizate în cadrul CT Siguranța Circulației în data de 09.12.2021
Soluțiile de amenajare a nodurilor rutiere avizate în cadrul CT Siguranța Circulației - în data de 12.01.2022
Studiul de Fezabilitate - în curs de elaborare
Certificatele de urbanism - obițnute.
Activități pentru obținerea avizelor și acordurilor necesare - demarate.
Activități pentru obținerea Acordului de Mediu – demarate

Autostrada Suceava – Siret
Stadiu septembrie 2021
Analiza multicriterială 2 - a fost aprobată
Tema de proiectare pentru Studiile Geotehnice - transmisă către CNAIR S.A în data de 14.09.2021
Investigații geotehnice - demarate
Studiul de Fezabilitate - în curs de elaborare
Certificatul de urbanism – obținut
Stadiu Actual
Tema de proiectare pentru Studiile Geotehnice - aprobată de CNAIR S.A
Investigațiile geotehnice - realizate în proporție de 13%.
Nodurile Rutiere - analizate în cadrul CT Siguranța Circulației în data de 12.01.2022 -Studiul de Fezabilitate - in curs de elaborare
Activități pentru obținerea Acordului de Mediu – demarate

Notă: La discuțiile organizate de CNAIR în format mixt, cu prezență fizică și online, au participat și au avut intervenții reprezentanții Asociației „Împreună pentru A8”, Cătălin Urtoi și Ionel Apostol, Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, deputatul USR, Iulian Bulai, fostul secretar de stat USR în Ministerul Transporturilor, Adrian Covăsnianu, Directorul general al Search Corporation, Florin Răducu.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

CNAIR a prezentat evoluția proiectelor din regiunea Moldovei și Bucovinei
Situația actualizată a proiectelor analizate este următoarea:

A7 – Autostrada Moldovei

Autostrada Ploiești – Buzău
Se află în faza finală de evaluare a celor 39 de oferte pentru construcția acestui tronson în lungime de 63,250 km, împărțit în 3 loturi:
LOT 1: Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000
LOT 2: Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350
LOT 3: Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250.
Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între 4,29 miliarde de lei și 5,06 miliarde de lei.

Autostrada Buzău – Focșani
Contract pentru elaborarea SF+PT în derulare.
Lungime:  82,44 km
Valoare contract: 13.93 milioane lei, fără T.V.A.
Data de începere: noiembrie 2018
Indicatorii Tehnico – Economici au fost avizati:
CTE al CNAIR S.A., în data de 03.12.2021
CTE al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în data de 10.12.2021
Consiliul Interministerial, în data de 11.01.2022.
Acordul de Mediu a fost obținut în data de 05.01.2022.
Proiectul tehnic a fost recepționat în data de 13.12.2021 de CNAIR S.A..
Urmează să fie supus avizării în cadrul CTE CNAIR, după aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotărâre de Guvern.
A fost înaintată CNAIR S.A. documentația necesară demarării Procedurii de Achiziție Publică pentru faza de execuție lucrări.

Autostrada Focșani – Bacău
Contract pentru elaborarea SF+PT în derulare.
Lungime: 95,902 km
Valoare contract: 20.12 milioane lei, fără T.V.A.
Data de începere: ianuarie 2019
Studiul de Fezabilitate, revizia 3, a fost înaintat în data de 23.12.2021.
În prezent Prestatorul finalizează Proiectului Tehnic.
În data de 02.12.2021 a fost semnat Protocolul de colaborare între ABA Siret (ANAR) și CNAIR S.A.
Avizul de Gospodărire a Apelor este în etapa finală de emitere.
Procedura pentru obținerea Acordului de Mediu a intrat în etapa finală

Autostrada Bacău – Pașcani
Contract pentru elaborarea SF+PT în derulare.
Lungime: 77,28 km
Data de începere: martie 2019
Prestatorul a transmis în data de 01.12.2021 Studiul de Fezabilitate, Revizia 5.
Proiectul Tehnic este în curs de revizuire ca urmare a observațiilor emise de către CNAIR S.A.
Avizul de Gospodărire a Apelor se află în faza finală de obținere, iar procedura de obținere a Acordului de Mediu se apropie de final.

Autostrada Pașcani – Suceava
Contract pentru elaborarea SF+PT în derulare.
Lungime: 61,86 km
Valoare contract: 11.72 milioane lei, fără T.V.A.
Data de începere: octombrie.2020
Sunt în derulare activitățile pentru obținerea Avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism.
Simultan se desfășoară procedura pentru obținerea Acordului de Mediu.
Investigațiile geotehnice au fost demarcate în luna septembrie 2021, dar au fost sistate în perioada 20.12.2021-05.01.2022.
Până în prezent au fost realizați aproximativ 2.405 m din totalul de 9.256 m.
Ritmul este nesatisfăcător pentru că Prestatorul nu reușește să mobilizeze în teren numărul de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse.
Au fost instituite mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalități de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere.
La ora actuală sunt mobilizate în teren doar 4 din cele 5 instalații de forat declarate în oferta tehnică.
CNAIR monitorizeaza și verifică în permanență stadiul realizării investigațiilor geotehnice, prin personalul CNAIR Central, al Directiei Regionale de Drumuri și Poduri Iași și al Secției de Drumuri Naționale Suceava, mobilizat în teren

Autostrada/Drum Expres Suceava – Siret
Contract pentru elaborare SF+PT în derulare.
Lungime:  56,17 km
Valoare contract: 10.09 milioane lei fără T.V.A.
Data de începere: octombrie 2020
Sunt în derulare activitățile pentru obținerea Avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism.
A fost demarată procedura de obținere a Acordului de Mediu.
Investigațiile geotehnice au fost demarcate în luna august 2021.
În data de 20.12.2021, Prestatorul a informat Beneficiarul că începând cu 16.12.2021 instalația mobilizată pe Suceava-Siret a fost relocată pe Pașcani-Suceava.
Până în prezent au fost realizați aproximativ 1.040 metri liniari de foraj din totalul de 8.164 m necesari.
Ritmul este nesatisfăcător din cauză că prestatorul întâmpină dificultăți cu privire la mobilizarea în teren a numărului de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse.
Au fost aplicate mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalități de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere.
În prezent, nu este mobilizată nicio instalație de foraj în teren, din cele 5 instalații declarate în cadrul ofertei tehnice.
CNAIR monitorizează și verifică în permanență stadiul verificării realizării investigațiilor geotehnice, prin mobilizarea în teren a personalului din cadrul CNAIR Central, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași și prin Secția de Drumuri Naționale Suceava.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since , our 1852 forum members have written 358979 posts in 4333 topics and 435 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use