Regiunile RomânieiOlteniaJudețul GorjTransportul în comun din municipiul Târgu Jiu

 

Topic: Discuții diverse

21 posts, 3959 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Discuții diverse Anonimul1234

Azi, la ora 9.50 am văzut înspre direcția 9 Mai autobuzul DXA cu indicativul 9 în spate. Este cumva vorba despre o rută nouă a Transloc?

 


Rută nouă?! Andrei Andraș

Conform site-ului Transloc, linia 9 are traseul Romanești - Artego - Iezureni.

 


Re: Rută nouă?! Anonimul1234

Da, însă din câte am auzit s-a renunțat la indicativul acesteia, și, pe lângă asta, ruta de ROMANEȘTI-IEZURENI circulă la ora 7-8 dimineața

 


Re: Rută nouă?! Axel

Salut Anonimule , bun venit pe forum ! E de apreciat ca incerci sa arati si zici ceva dar incearca sa fii mai calculat pe viitor asta daca vrei sa fii apreciat !  Ne poti spune si noua care mai este situatia flotei vechi de autobuze si troleibuze a Transloc Tg.Jiu ca din cate vad esti local ? La sfarsitul lunii Noiembrie auzisem ca vechile troleibuze au fost retrase cu excectia unei articulate ( Nationalul) si a unui scurt (0116) care a fost transformat in ungator iar autobuzele ar circula normal ca rezerve in ora de varf pe unde este nevoie ! Cum sta situatia pe teren ?

 


Re: Rută nouă?! Anonimul1234

Bună ziua! După destul de mult timp, începând cu decembrie, acel unic autobuz Dac articulat a revenit pe traseul, putând fi văzut aproape zilnic.
Vorbind acum despre cele fără articulație, în continuare sunt pe traseu, aproape zilnic putând întâlni 2 din acest tip. Cel mai frecvent este DRU, acesta fiind întâlnit aproape zilnic. De foarte mult timp nu a mai fost văzut EDF, însă nu am auzit nimic despre retragerea acestuia. De asemenea, JIL, NTB și KZS sunt destul de rare întâlnite... În rest, CDR și XKA sunt întâlnite pe traseu aproape o dată la 2 săptămâni.
Cât despre troleibuze, ultima oară când au fost pe rută cele vechi (referindu-mă la cele păstrate) a fost pe undeva pe la finalul lui noiembrie, pe când au ajuns troleibuzele noi. Intr-adevăr, doar unul articulat și unul nearticulat au rămas din păcate...
Din păcate, atunci încă nu aflasem despre veste, deci următoarele poze (prezentând troleul articulat păstrat) nu sunt foarte bune...
Screenshot_20220118-205958_Instagram.jpg (713.24 KB; downloaded 2686 times)
Screenshot_20220118-205954_Instagram.jpg (651.91 KB; downloaded 2686 times)
Screenshot_20220118-205948_Instagram.jpg (699.56 KB; downloaded 2686 times)
Screenshot_20220118-205944_Instagram.jpg (705.35 KB; downloaded 2686 times)
Screenshot_20220118-205940_Instagram.jpg (769.17 KB; downloaded 2687 times)

 


Re: Rută nouă?! Axel

Iti multumesc pentru informatiile furnizate ! Daca pozele postate sunt de actualitate inseamna ca unele troleibuze sunt inca functionale si sunt trimise la traseu in cazul in care un Solaris este tamponat sau programat la revizie ! Un sfat prietenesc pentru viitoarele postari , incearca sa prinzi tot vehiculul in poza si in cel mai rau caz o singura poza cu interiorul ca sunt deja poze cu ele pe aici ;)

 


Re: Discuții diverse deprodio

As avea trei intrebari:cam cate troleibuze Solaris sunt in circulatie? daca circula si pe traseul 9mai-Barsesti sau doar pe 9 mai-Artego?si daca circula doar in schimbul 1 la fel ca Dac-urile?si o rugaminte:ai putea sa faci niste poze cu Solarisurile pe traseu?

 


Re: Discuții diverse PTMZ

Te-aș putea ajuta eu cu niște răspunsuri, însă atrag atenția că sunt pur teoretice:
1. Conform Transphoto, toate troleibuzele sunt active și introduse în circulație.
2. Repartizarea Solaris-urilor din licitația Ministerului Dezvoltării, conform caietului de sarcini, este de 10 troleibuze pe 9 Mai - Artego și 1 troleibuz pe 9 Mai - Bârsești.
3. Găsisem un articol la un moment dat (trebuie să-l mai caut, că nu mai dau de el), unde se preciza că troleibuzele Solaris sunt introduse pe tot parcursul zilei, pentru a se bucura călătorii de ele.

 


Re: Discuții diverse Anonimul1234

De când cu troleibuzele noi, acestea circulă în 2 schimburi, pe tot programul (de dimineața până seara) Da, în timpul săptămânii, aproape fiecare rută de Bârsești este făcută de către troleibuzele noi, însă am auzit că trebuie condus cu foarte mare atenție, deoarece în sensurile giratorii s-au mai întâmplat câteva incidente până acum, troleele putându-se desprinde de fire.
În weekend, acestea sunt doar la schimbul 1 (până pe la 15)  și din câte știu nu merg și pe Bârsești.
Voi reveni până săptămâna viitoare cu niște poze.

 


Re: Discuții diverse deprodio

PTMZ wrote here:
Te-aș putea ajuta eu cu niște răspunsuri, însă atrag atenția că sunt pur teoretice:
1. Conform Transphoto, toate troleibuzele sunt active și introduse în circulație.
2. Repartizarea Solaris-urilor din licitația Ministerului Dezvoltării, conform caietului de sarcini, este de 10 troleibuze pe 9 Mai - Artego și 1 troleibuz pe 9 Mai - Bârsești.
3. Găsisem un articol la un moment dat (trebuie să-l mai caut, că nu mai dau de el), unde se preciza că troleibuzele Solaris sunt introduse pe tot parcursul zilei, pentru a se bucura călătorii de ele.

:bere:
Anonimul1234:Asteptam :D

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

[...] De foarte mult timp nu a mai fost văzut EDF, însă nu am auzit nimic despre retragerea acestuia. De asemenea, JIL, NTB și KZS sunt destul de rare întâlnite... În rest, CDR și XKA sunt întâlnite pe traseu aproape o dată la 2 săptămâni. [...]

CDR știu că circulă aproape zilnic, cu toate că i se pusese gând rău încă cel puțin de anul trecut... EDF e posibil să fie tras la casări alături de XKD, care-i retras din 2020, i se propusese casarea din primăvara anului trecut odată cu CDR...

 


Re: Discuții diverse Axel

EDF e retras  de prin Octombrie.... recent a fost retras si JIL !  

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

În cele aprox. 10 vizite făcute la Tg. Jiu în cam fix un an (începutul lui iunie 2020 - jumătatea lui iunie 2021) am reușit să prind cam toate autobuzele (înafară de XKD, bine l-am fotografiat în centru dar nu am reușit să mai călătoresc cu el) și cred că și troleibuzele, măcar o dată pe fiecare în parte atât scurte cât și articulate. Cel mai mult l-am prins pe CDR (cred că de fiecare dată când am vizitat Tg. Jiu) iar restul cam în ordinea asta: DRU, NTB, XKA, JIL, KZS și o singură dată pe EDF și XJZ. Din păcate, n-am mai reușit să ajung că de unul singur nu e prea profitabil iar colegul cu care făceam expedițiile brusc a încetat aceste expediții...

Revenind la subiect, în singura ocazie în care l-am prins pe EDF în primăvara anului 2021 cu un șofer recent angajat în acea perioadă, acesta a spus că mașina a fost defectă o perioadă lungă iar după cum părea că se comporta tehnic nu mai avea multe zile... De aceea și șoferul inițial lui EDF s-a mutat pe DRU. De JIL nu mă miră prea mult retragerea (cu toate că mă așteptam mai repede la XKA), deși nici prea multă mentenanță nu vedeam să-i ofere... Una dintre foile de la ușa 2 au fost probabil schimbate și una dintre ele scotea un scârțâit îngrozitor la închidere, ce însemna că undeva freca pe uscat și de fiecare dată am prins mașina cu problema asta (și cine știe de cât timp era așa). Una dintre cele mai bune mașini pe partea tehnică mi se părea a fi CDR-ul, având în vedere că are și același șofer aproape nouă, cu toate că înafara orașului nu prindea viteză prea mare având cutie doar în 4 trepte. Respectiva mașina e din același an cu cele ale RATB (1991, scrie pe plăcuța VIN, dar el a ajuns 2 ani mai târziu la fostul RATP Tg. Jiu) iar ca un bonus respectivul șofer are un stil foarte apropriat cu cei care au lucrat pe DAC-urile bucureștene. :yes:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Autobuzele DAC/Rocar 112 UDM ADK

Anonimul1234 wrote here:
Vechile troleibuze și autobuze care au circulat până de curând pe străzile din municipiul Târgu Jiu ar putea
ajunge la muzeu, sau la fier vechi.
Societatea de transport în comun Transloc vinde 11
mijloace de transport scoase din uz. Pot fi achiziţionate
trei autobuze şi opt troleibuze. Mijloacele de transport
se află la sediul Transloc, unde se pot vedea de către
cei interesaţi. Conform conducerii Transloc, mijloacele
de transport sunt deteriorate, dar pot să fie
recondiţionate. Prețul minim al unui autobuz scos
vânzare este de 7.105 lei, iar cel au unui troleibuz este
de 17.000 lei.
Mihai Paraschiv, directorul societății Transloc, a precizat
că au fost primite două oferte de la muzee din lași și
Timişoara, pentru a achiziţiona mijloace de transport:
„Noi am întocmit o evaluare, iar ofertele primite vor fi
analizate, după care vom decide cine le va cumpăra, în
funcție de prețul oferit. Doresc să la cumpere pentru a
le expune într-un muzeu".

De asemenea, o altă ofertă primită a fost partea unei
societăți de valorificare a fierului vechi.
Conform evaluării, valoarea stabilită a fost de 32.000 de
euro + TVA.

Sursa: https://www.igj.ro/actualitate/vechile-t ... chi.html

Mai exact cele 11 (reamintesc) sunt:
- 1 autobuz (și unicul care a existat) Grivbus, număr înmatriculare - GJ 33 MAT - preț pornire: 7105 lei fără TVA;
- 2 autobuze Rocar/DAC 112 UDM, numere înmatriculare - GJ 01 EDF și GJ 02 XKD - preț pornire pe vehicul: 7105 lei fără TVA;
- 1 troleibuz Rocar 212E, număr înmatriculare - Tg. Jiu 0117 - preț pornire - 17.000 lei fără TVA;
- 7 troleibuze Rocar 217E, numere înmatriculare - Tg. Jiu 0108, 0109, 0110, 0111, 0114, 0118 și 0119 - preț pornire pe vehicul - 17.000 lei fără TVA.

Din care troleibuzele, pentru casare sau piese sunt 0108, 0110, 0118 și 0119, iar pentru recondiționare 0109, 0111, 0114 și 0117.

Am vrut să scriu încă de zilele trecute că ceva nu-mi e puțin corect - autobuzele DAC se vând aproximativ la același preț parțial dezmembrate, probabil nefuncționale și radiate, cu Ikarusurile - întregi, funcționale și înmatriculate - ale Transbus Fetești, diferență de vreun an și jumătate de licitație.

Iar troleibuzele, cel scurt (0117) este la același preț cu un articulat și poate în sinea mea, puțin astronomic chiar și pentru un troleibuz. Plus, cele pentru casare dezmembrate și în stare mai proastă, sunt la același preț cu cele pentru recondiționare în stare mai bună și parțial dezmembrate.

Acestea sunt cele 11, regia mai are troleibuzele 0113, 0116, 0120 și 0121 precum și autobuzele DRU, KZS, NTB, XKA, CDR, JIL și XJZ, dintre care troleibuzul 0116 este ungător, articulatul (0113) precum și un 212E (0120 sau 0121) și autobuzele KZS și XJZ sunt păstrate pentru muzeul Transloc-ului. Restul încă nu-mi este foarte clar, având în vedere că presa spune așa:
Vechile troleibuze și autobuze care au circulat până de curând pe străzile din municipiul Târgu Jiu ar putea ajunge la muzeu, sau la fier vechi.
Societatea de transport în comun Transloc vinde 11 mijloace de transport scoase din uz.

Ca și cum s-ar referi la toate. Mai ziceau "ultimul autobuz DAC a fost cumpărat de un pasionat american cu origini românești" acela find defapt ultimul autobuz DAC fabricat, nu existent. Și în 2018 încă se mai puteau întâlni DAC-uri în circulație și în Craiova. La fel și cu "ultimul autobuz Roman a fost salvat de la fier vechi" de parcă era chiar ultimul, poate doar în acea stare, dar ca să vedeți ce înțelege mass-media...

Deci Timișoara și Iași sunt interesați de troleibuze, ofertând deja (sper) pentru vehicule diferite. Probabil Timișoara mai ia un articulat însă Iași ia sigur un articulat, sper pe 0109 că deja un 212E au.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Târgu Jiu  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use