Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1465883 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
SirVlady
Într-un fel e interesantă ideea comasării acestor două linii într-una singura, deși au mai avut loc comasări de genul ăsta în trecut (300-381)
Pe de altă parte, deși ocolește mult, poate culege mai mulți clienți. Cât despre intervale, nu știu ce să zic, cel puțin în weekend o să fie execrabile, în cursul săptămânii cel puțin o să fie mai răsărite, cel puțin față de situația actuală când ai un autobuz la jumătate de oră...
O nouă linie de transport în comun pentru mii de bucureșteni: se înființează linia de autobuz 343 pentru locuitorii cartierelor Andronache și Henri Coandă
Primăria Municipiului București extinde rețeaua de transport în comun în zone și cartiere care până în prezent nu beneficiau de acest serviciu.
Astfel, începând de sâmbătă, 15 ianuarie 2022, locuitorii din cartierele Andronache și Henri Coandă vor beneficia de o nouă linie de transport în comun - 343 - care va asigura legătura cu diverse centre de interes din oraș.
Noua linie de autobuz, rezultată din unificarea actualelor linii de autobuz 231 și 343, va asigura pentru călători conexiuni cu alte mijloace de transport în comun, precum legătura cu linia de tramvai 21 și stațiile de metrou Aviatorilor și Aurel Vlaicu.
Linia 343 va funcționa între terminalele „Fundeni” și „Cartier Henri Coandă”, astfel: de la terminalul „Fundeni”, pe actualul traseu, până la intersecția Șoselei Fundeni cu Șoseaua Colentina, apoi pe strada Gherghiței, din Cartierul Andronache. De aici, autobuzele liniei 343 vor circula pe Strada Fabrica de Glucoză, Calea Floreasca, Radu Beller, Piața Dorobanți, Calea Dorobanți, Bulevardul Aviatorilor, Șoseaua Pipera, Strada Câmpul Pipera, terminal „Cartier Henri Coandă”, cu întoarcere pe același traseu.
Pe Strada Gherghiței, linia 343 va opri in stațiile nou înființate în acest scop.
Potrivit Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI), decizia de înființare a acestei linii face parte dintr-o serie de măsuri care au ca scop îmbunătățirea transportului în comun prin extinderea rețelei către zone care în prezent nu beneficiază în mod direct de acest serviciu.
Într-un fel e interesantă ideea comasării acestor două linii într-una singura, deși au mai avut loc comasări de genul ăsta în trecut (300-381)
Pe de altă parte, deși ocolește mult, poate culege mai mulți clienți. Cât despre intervale, nu știu ce să zic, cel puțin în weekend o să fie execrabile, în cursul săptămânii cel puțin o să fie mai răsărite, cel puțin față de situația actuală când ai un autobuz la jumătate de oră...
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Linia va fi deservita de 8 autobuze în cursul săptămânii
Linia va fi deservita de 8 autobuze în cursul săptămânii
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
SirVlady
Știu, turele distribuite din 231 + ce a avut 343 până acum.
Știu, turele distribuite din 231 + ce a avut 343 până acum.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
rosetti61
Pana la modificarea asta, 343 avea cerere pe tronsonul din Dobroesti, pana la piata care se numea tot Dorobantilor? Nu stiu 231 la Piata Presei ce dever avea.
Pana la modificarea asta, 343 avea cerere pe tronsonul din Dobroesti, pana la piata care se numea tot Dorobantilor? Nu stiu 231 la Piata Presei ce dever avea.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ANTENA
Zero încărcare pt 231 la P-ta Presei
Eu trimisesem o sesizare pt modificarea lui 231 dar unit cu 203 prin bd Aerogării și N.Caranfil (cu metrou la Aurel Valciu) și 112 cu 343. Nu văd rostul prelungirii lui 231 la P-ta Dorobanților. Te puteai transborda cu 301 liniștit, la câtă încărcare are 231. Acum, vom avea câteva autobuze in plus care vor zace in ambuteiajul dintre Pra Dorobanților și P-ta Charles de Gaulle, in acest sens. Pe Barbu Văcărescu linia va trece in 2 direcții și la Aurel Vlaicu, și la Fabrica de Glucoza, adică la distanța de doar o stație. De la Barbu Văcărescu la P-ta Dorobanților avem acum 2 circulații paralele.
Măsura mai putea fi putin studiată, in sfârșit, e un pic mai bine, dar să vedem și încărcarea
Zero încărcare pt 231 la P-ta Presei
Eu trimisesem o sesizare pt modificarea lui 231 dar unit cu 203 prin bd Aerogării și N.Caranfil (cu metrou la Aurel Valciu) și 112 cu 343. Nu văd rostul prelungirii lui 231 la P-ta Dorobanților. Te puteai transborda cu 301 liniștit, la câtă încărcare are 231. Acum, vom avea câteva autobuze in plus care vor zace in ambuteiajul dintre Pra Dorobanților și P-ta Charles de Gaulle, in acest sens. Pe Barbu Văcărescu linia va trece in 2 direcții și la Aurel Vlaicu, și la Fabrica de Glucoza, adică la distanța de doar o stație. De la Barbu Văcărescu la P-ta Dorobanților avem acum 2 circulații paralele.
Măsura mai putea fi putin studiată, in sfârșit, e un pic mai bine, dar să vedem și încărcarea
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
343 are cerere din Dobroești până la Fabrica de Glucoză.
rosetti61 wrote here:
Pana la modificarea asta, 343 avea cerere pe tronsonul din Dobroesti, pana la piata care se numea tot Dorobantilor? Nu stiu 231 la Piata Presei ce dever avea.
343 are cerere din Dobroești până la Fabrica de Glucoză.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Am o intrebare care poate unora le poate parea stupida, dar totusi de ce linia 322 nu opreste la Liceul Eugen Lovinescu? Li s-a parut inutila statia?
Am o intrebare care poate unora le poate parea stupida, dar totusi de ce linia 322 nu opreste la Liceul Eugen Lovinescu? Li s-a parut inutila statia?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Corecta/pertinenta observatia!
Care-i schisma de 322 merge ca acum peste 30 de ani ca 368?
PS
Tre sa aiba statie SI (inclusiv) la Lovinescu...daca tot l-au bagat pe traseul asta!
Corecta/pertinenta observatia!
Care-i schisma de 322 merge ca acum peste 30 de ani ca 368?
PS
Tre sa aiba statie SI (inclusiv) la Lovinescu...daca tot l-au bagat pe traseul asta!
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
Cei care fac liceu la Lovinescu trebuie sa coboare ori la alee ori la parc (Tricodava).
Oricum e stupid 😒.
Cezy210 wrote here:
Am o intrebare care poate unora le poate parea stupida, dar totusi de ce linia 322 nu opreste la Liceul Eugen Lovinescu? Li s-a parut inutila statia?
Cei care fac liceu la Lovinescu trebuie sa coboare ori la alee ori la parc (Tricodava).
Oricum e stupid 😒.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Scrieti si voi o reclamatie in sensul asta la TPBI...
Scrieti si voi o reclamatie in sensul asta la TPBI...
- Aron
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Aron
Care sunt acele autobuze “ultra moderne”? Faptul că vor avea o culoare distinctă ce înțeleg? Există un lot de autobuze achiziționate recent? Sau o să vopsească 10 Otokar?
O nouă linie de autobuze AeroBus va face legătura între Aeroportul Henri Coandă şi Piaţa Unirii, potrivit unui comunicat al CJ Ilfov.
Care sunt acele autobuze “ultra moderne”? Faptul că vor avea o culoare distinctă ce înțeleg? Există un lot de autobuze achiziționate recent? Sau o să vopsească 10 Otokar?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Andrei98
Nu a zis nimeni ca linia va fi operata de STB. Se va face licitație pentru traseul respectiv iar detaliile mentionate sunt cerințele, la fel cum s-a procedat cu licitațiile pentru traseele regionale.
Nu a zis nimeni ca linia va fi operata de STB. Se va face licitație pentru traseul respectiv iar detaliile mentionate sunt cerințele, la fel cum s-a procedat cu licitațiile pentru traseele regionale.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
In ultima zi de existenta a liniei 231, au fost repartizate autobuzele 6306, 6316, 6334 si 6335 de la Autobaza Floreasca.
De maine, 15 Ianuarie 2022, aceasta va fi comasata cu linia 343, ce va circula intre Fundeni si Cartier Henri Coanda.
Harta traseului, graficele de circulatie si doua autobuze de pe traseu.
6316 - Linia 231 - Soseaua Pipera (Statia ''Marin Dracea'') - 14 Ianuarie 2022
6335 - Linia 231 - Bd. Aviatorilor/Piata Charles de Gaulle - 14 Ianuarie 2022
In ultima zi de existenta a liniei 231, au fost repartizate autobuzele 6306, 6316, 6334 si 6335 de la Autobaza Floreasca.
De maine, 15 Ianuarie 2022, aceasta va fi comasata cu linia 343, ce va circula intre Fundeni si Cartier Henri Coanda.
Harta traseului, graficele de circulatie si doua autobuze de pe traseu.
Harta 231 - 14.01.2022.png (492.99 KB; downloaded 3837 times)
Program 231 Piata Presei - 14.01.2022.png (93.12 KB; downloaded 3836 times)
Program 231 Cartier Henri Coanda - 14.01.2022.png (90.4 KB; downloaded 3836 times)
6316 - Linia 231 - Soseaua Pipera (Statia ''Marin Dracea'') - 14 Ianuarie 2022
6316 - 231 - 14.01.2022.png (1.75 MB; downloaded 3836 times)
6335 - Linia 231 - Bd. Aviatorilor/Piata Charles de Gaulle - 14 Ianuarie 2022
6335 - 231 - 14.01.2022.png (1.71 MB; downloaded 3837 times)
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ANTENA
Sa-i fie țărână ușoară. A fost o linie fruntașă la cărat aer.
Sa-i fie țărână ușoară. A fost o linie fruntașă la cărat aer.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination