MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5436 posts, 1066750 views
 
Go to page:  1  ... 365 366 367 368 369 370 371  ... 389
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul omirica

Ne putem închipui că tronsonul Dristor - Crângași va fi integrat într-o linie circulară în jurul centrului. Așa ar fi logic cred (nu discut termene).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Asa ar fi logic, dar nu am văzut vreun plan concret...
Deși nu este topicul potrivit....a avut curaj cineva sa-i spună lui Ceausescu ca nu este bine ce vrea legat de GdN-D2? Sau toată lumea a spus.."yes, sir"?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ti-am explicat situatia si cine a determinat schimbarea desi lucrarile de constructie erau in plina desfasurare.
Pentru corectarea situatiei o varianta ar fi o ramificatie din Crangasi dar nu e deloc clar incotro o asemenea ramura ar trebui sa mearga…
Problema ramane deschisa…
:bere:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Asta e o idee (semi)oficială din anul 1984...Repet, e o idee, nu cred că are nimic concret "la bază". Habar n-am de unde am preluat-o, evident NU e ideea mea.
Schema metrou 1984.jpg (105.7 KB; downloaded 2765 times)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Nu mai e de mult de actualitate…si sa faci o asemenea ramura lunga la doar jumatate de capacitate ar fi tampenie pura, ar corecta Stefan cel Mare nenorocind restul orasului.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Am înțeles istoria, întrebarea era dacă a avut cineva curajul sa spună ca nu este chiar o idee strălucită.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Nu aveai cum, singura posibilitate era sa incerci sa mai dregi busuiocul pe ici pe colea…
Ceasca pierduse deja orice contact cu realitatea.
Eventual am putea adauga o statie la Perla pe model Gorjului (care stiu ca-ti displace)…

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

subway guru wrote here:
Eventual am putea adauga o statie la Perla pe model Gorjului (care stiu ca-ti displace)…

Îmi displace doar aspectul, pentru că nu s-a deviat canalizarea si pentru ca finisajele sunt diferite.
Eu însă nu mai văd posibilă o astfel de lucrare in viitor.
subway guru wrote here:
Daca ai datele la indemana ti-as propune o alta modalitate de evaluare a eficientei, nr. calatori/km de linie pentru M2, M1/3 (la gramada), M4 si M5.

Așteptăm cu interes datele pentru 2021, asta ca să aibă si M5 un an încheiat, să vedem cum stăm pe cifre reale, nu pe păreri.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Bogdan MD

andrei11 wrote here:
Bogdan, cât de des circuli pe << Ramura Nord M 1 >> ca să-ţi faci o părere cât de cât obiectivă ?


Avand in vedere ca locuiesc langa Dristor, circul destul de des cu M1 pe ambele ramuri si cu M3, stiu despre ce vorbesc cand zic ca nu poti folosi tentaculul asta exagerat de lung ca magistrala principala de tranzit. Acolo e copilul nelegitim abandonat rezultat dintre capetele proaste Ceausiste si exploatarea Metrorex care nu s-a mai deranjat sa gaseasca o solutie pentru aducerea la o frecventa acceptabila. Intr-o lume normala Metrorex ar fi achizitionat rame suplimentare pentru o ranforsare M1A strict Dristor2 - Gara de Nord sau Crangasi, in functie de cererea estimata si de usurinta rebrusarii trenului in linie curenta. Sa nu imi spuneti ca asta nu e posibil, ca doar avem experienta cand M3 intorcea la Eroilor, unde frecventele erau mult mai ridicate. Cu parcul de astazi, din pacate, nu poti face mai nimic, ca daca bagi IVA, mai rau blochezi magistrala...

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Şi eu folosesc M 1, având în vedere că stau în Piaţa Iancului. Nu, nu se poate folosi ca linie de tranzit ( M 1 Dristor 2 - GdN 1), dar se pot face numeroase combinaţii ca să-ţi faci treaba cu ea (cu linia).
Pentru mine, singura << dubla variantă >> ca timpi egali de parcurs este staţia Eroilor. Indiferent în ce sens aş lua metroul din Iancului ajung la Eroilor în acelaşi timp.
În rest, funcţie de unde mă aflu sau unde vreau să ajung fac diverse scheme de parcurs, indiferent de numărul de schimburi. Nu mă stresează să schimb  metrourile, inclusiv la Unirii.
În altă ordine de idei, eu n-am văzut pe M 1 metrouri full să nu te poţi urca în ele. Avantajul lui M 1 pe "ramura" D 2 - GdN 1 este că pe deasupra circulă foarte bine linia de tramvai 1 pe  care o foloseşte destulă lume.
Este o diferenţă între navetele  Militari - Eroilor şi  D 2 - Crângaşi. La Militari nu se staţiona în linie curentă, la Crângaşi da.
__________________________
Tot nu se anunţă în metrourile care vin de la Grozăveşti spre Eroilor că la Eroilor ar exista metrou spre Drumul Taberei. Este aşa de greu să se refacă anunţul pentru staţia Eroilor ? Sau ca mecanicul să anunţe "manual" că există şi staţia Eroilor 2 ?

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Bogdan MD

Exact la asta ma refer, M1 nu prea e folosita pe portiunea respectiva fiindca vine mult prea prost. Il vei folosi doar daca esti deja in reteaua de metrou, si asta daca nu ar fi mai avantajos sa mergi pana la Unirii si sa iei M1 de acolo, de exemplu daca stai in Titan si vii din Pipera. Daca esti la suprafata nu mereu merita sa iei metroul, cand ai un 1 care vine uneori chiar mai des si ajunge relativ repede, de cand cu culoarele unice (mai trebuie lucrat la semafoare). Evident, tramvaiul are si muuuult mai multe statii la suprafata, mi se pare ca recordul de raport statii tramvai/metrou subiacent fix pe Stefan cel Mare apare, 4 (PATRU) statii de tramvai intre Obor si Stefan cel Mare.

M1 pur si simplu nu a tinut cont de realitatea de la suprafata pe Stefan cel Mare, i-ar mai trebui doua statii pentru a deservi corect zona si a atrage calatori care sa umple niste garnituri care sa vina la 5 minute (posibil daca ai o ramura scurta de ranforsare): Perla si Vasile Lascar.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

andrei11 wrote here:
Nu mă stresează să schimb  metrourile, inclusiv la Unirii.

Nu pot să cred...Cred că ești singurul care nu se plânge de corespondența de la Unirii.  :) Sigur ai fost la oră de vârf si când nu era pandemie pe acolo ?

Însă în cazul M4 noroc că Unirii nu va avea nicio treaba, decât dacă cei din Titan se vor gândi să facă 3 schimbări, dacă tot spunem că nu contează numărul de schimbări..
În rest, ceea  ce semnalează Bogdan MD este o problemă reală si una de principiu. Este complet anapoda sa aglomeram o magistrală doar ca sa ajungem la alta linie. Părerea mea.... Si așa, când se va face M6, M1 pe o porțiune foarte aglomerată (Basarab-Victoriei) va fi folosită într-o mare măsură doar ca să se ajungă la M2, nimeni nu se va duce pana la Eroii Revoluției doar ca să aibă un schimb direct, în cazul în care are treabă la Pipera-Aurel Vlaicu-Centru...
P.S. O sa iasă pe statistici o aberație, că magistrala "cărăuș" nu este utilizată, pentru că nu validezi la o stație de pe acea magistrala. ;)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex omirica

andrei11 wrote here:
Asta e o idee (semi)oficială din anul 1984...Repet, e o idee, nu cred că are nimic concret "la bază". Habar n-am de unde am preluat-o, evident NU e ideea mea.


Eu am văzut-o în ghidul "București", Editura Sport-Turism, 1985 pare-mi-se.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

@sab
De acord cu tine, cel mai bine e sa analizam pe date concrete. Sa speram ca Mrex binevoieste sa le si faca publice.
@andrei11
Harta aia e de dinainte de modificarile de pe TL pentru prelungirea de la GdN spre Victoriei prin Buzesti…

 


Go to page:  1  ... 365 366 367 368 369 370 371  ... 389
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2282 forum members have written 421055 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use