Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 267393 views
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Andrei98

Stai linistit ca sunt destul de multi care nu vad nici o problema si considera ca nu ar trebui facut nimic in multe privinte, mai ales cand vine vorba de ororile fostei administratii  :rofl:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB shoppy

Ca se ridica praful cand trece ambulanta este altceva, tramvaiele bucurestene au o aerodinamica de caramida pe papainoage, suprafata de contact roara-sina este mica iar viteza de circulatie este si ea mica, in timp ce ambulanta are aerodinamica contemporana, suprafata de contact cauciuc-beton este mult mai mare iar viteza este si ea mult mai mare, de aceea se ridica ditamai praful cand trece ambulanta.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

PTMZ wrote here:
Pe ordinea de zi a ședinței CGMB din 8 noiembrie figurează mai multe proiecte de reabilitare a rețelei de tramvai din București finanțate prin PNDL-3 (ar însemna cam toată rețeaua nereabilitată, cu câteva excepții):

Si insfarsit o veste buna, sunt eligibile pentru finantare. Am putea chiar de anul viitor sa vedem ceva actiune pe cele care au PT-ul facut inhouse de STB Sectia Linii (practic, tot ce tine de modernizare, cele ce presupun traseu nou vor mai astepta nitel).

Primarul general Nicușor Dan a prezentat miercuri dimineață un document prin care Ministerul Dezvoltării confirmă că proiectele Municipalității pentru modernizarea liniilor de tramvai sunt eligibile pentru Programul Anghel Saligny.

Am primit confirmarea oficială de la Ministerul Dezvoltării că atât Primăria Capitalei, cât și primăriile de sector sunt eligibile pentru Programul Anghel Saligny. Reamintesc că CGMB a votat pe 8 noiembrie o listă de 37 de proiecte propuse spre finanțare prin acest program, proiecte dintre care sper să fie acceptate cât mai multe. Sigur, fostul primar Firea habar n-avea acum două luni că sunt posibile astfel de finanțări, dar s-a repezit imediat să critice demersurile PMB de a le obține. Ea considera atunci că Primăria Capitalei <nu se încadrează> și că ar fi <neeligibilă>. Dacă era încă primar general, probabil n-ar fi mișcat un deget pe acest subiect. (Nota personala: Oh really ND?) Nu mă aștept deci ca ea să susțină în Guvern eforturile PMB de a obține finanțare prin Anghel Saligny, dar sper măcar să nu ne încurce”, a scris Nicușor Dan pe pagina sa de Facebook, atașând documentul primit de la Ministerul Dezvoltării.


https://clubferoviar.ro/modernizarea-lin ... amvai-3/

Sa vedem cand va primi unda verde si extinderea retelei de troleibuz.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

O sa moara cu toate proiectele in brate, daca se misca, ca-n prezent, ca ursuletul koala, nu de alta dar n-are niciun proiect matur, la sertar,  de pus pe piata! O sa vina, cu chiu cu vai, tramvaiele de 36 de m, dar peroane/refugii sunt? Canci. Cine crede domnia sa ca va musca la chifteaua garantiei cu o asemenea infrastructura?! Doar n-am comandat pentru Bucuresti, Abrams sau Piranha II si sa nu conteze alte detalii.
PS
La treaba don primar ca d-aia ”ti-ai tras” adresa 4(patru) ani pe bd. Regina Elisabeta nr. 47! :yes:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Problema cu peroanele sunt la 41, in rest e ok.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

S-o crezi matale, la 40 si 55 esti la fel de sigur?  ;)
Iti dau un hint? Ex. statia Alex. Sihleanu, aia e ”demna” sa primeasca un tramvai de 36 de m? Da, daca nu se vor deschide usile din spate!  :rofl:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Ummmm, acolo e OR de toata frumusetea. Nu o sa vezi Imperio pe acolo pana la modernizare.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Trebuie, ca ne-am asumat, nu asomat! :rofl:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Proiectele mamut de modernizare au trecut azi de CGMB in unanimitate.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat joi două proiecte de Hotărâre privind reabilitarea liniilor de tramvai pe arterele pe care vor circula noile vehicule ce urmează să fie livrate de Astra Vagoane Călători.

Proiectele care vizează bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Corneliu Coposu şi Pache Protopopescu însumează peste 1,2 miliarde de lei. Necesitatea investiţiilor este impusă de ”starea tehnică precară” a liniilor de tramvai şi de ”complementaritatea” cu iniţiativele de achiziţie de noi astfel de vehicule, conform celor două proiecte de Hotărâre aflate pe ordinea de zi.

Primul proiect, aprobat cu 49 de voturi pentru și două abțineri, stabilește indicatorii tehnico-economici, faza DALI, pentru obiectivul de investiţii ”Reabilitare sistem rutier pe Bd. Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călăraşi, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan”. Valoarea investiţiei este estimată la 1.091.223.012 de lei cu TVA, iar durata de realizare la 18 luni. Obiectivul de investiţii este unul dintre proiectele prioritare complementare la achiziţionarea de tramvaie şi echipamente necesare îmbunătăţirii transportului public de călători pe linia 40.

Infrastructura de tramvai care va fi modernizată (cale de rulare şi reţea de contact tramvai, inclusiv stâlpi) străbate bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Corneliu Coposu, Calea Călăraşi, la care se adaugă bulevardele Camil Ressu, Octavian Goga, Gheorghe Şincai, Calea Dudeşti, strada Nerva Traian, Calea Şerban Vodă pentru traseul de acces, iar pentru cel de retragere – bulevardul Ferdinand I (de la intersecţia şoselei Mihai Bravu până la intersecţia cu şoseaua Pantelimon), şoseaua Pantelimon (de la intersecţia cu bulevardul Ferdinand I la intersecţia cu strada Ion Heliade Rădulescu), strada Ziduri Moşi.

Reabilitarea liniilor de tramvai pe Pache Protopopescu și Traian, aprobată în unanimitate
Cel de-al doilea proiect de Hotărâre, aprobat în unanimitate, cu 51 de voturi pentru, stabilește indicatorii tehnico-economici, faza DALI, pentru reabilitarea sistemului rutier pe bulevardul Pache Protopopescu şi strada Traian.

Valoarea investiţiei este estimată la 111.584.780,90 de lei inclusiv TVA, iar durata de realizare la 18 luni. Investiţia reprezintă unul dintre proiectele prioritare complementare la achiziţionarea de tramvaie şi echipamente necesare îmbunătăţirii transportului public de călători pe linia 55.

Infrastructura de tramvai care va fi modernizată (cale de rulare şi reţea de contact tramvai, inclusiv stâlpi) străbate bulevardul Pache Protopopescu şi strada Traian, între şoseaua Mihai Bravu şi Calea Călăraşilor. Din proiect face parte intersecţia străzii Traian cu bulevardul Pache Protopopescu. În această intersecţie, lucrările vor viza şi reţeaua de troleibuze, care se intersectează cu reţeaua de contact tramvai. De asemenea, pe bulevardul Pache Protopopescu, între intersecţiile cu străzile Iancu Cavaler de Flondor şi Matei Voievod, odată cu reţeaua de tramvai se va moderniza şi cea de troleibuz.

Documentaţia include adiţional linia de tramvai 55 şi porţiunea nemodernizată de pe strada Traian, cuprinsă între bulevardele Pache Protopopescu şi Ferdinand I, ”cu rezolvarea” intersecţiei cu reţeaua de troleibuze din zona monumentului Foişorul de Foc. Limita de proiect de pe bulevardul Ferdinand I a creat premisele modernizării infrastructurii de tramvai pe această arteră, fără a mai interveni în scop de ajustare, pe infrastructura cuprinsă în acest proiect.

https://clubferoviar.ro/cgmb-reabilitare ... tramvai/

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Aici vad ca-s niste fantasmagorii de numa, numa!
Romanul s-o fi nascut poet, dar astia bat campii fara gratie.
Pai 9,4 km de cale dubla se vor reabilitati in fix acelasi interval de timp ca 2,13 km (18 luni)? :shock:
PS
Avem un etalon redutabil...1,1 km modernizati in 12 luni!  :headbash:
Mie unul mi-e clar ca, cele 24 de tramvaie, destinate celor 2(doua) linii, nu se vor suporta din finantare POR sub nicio forma (sa vedem pe unde scot camasa), intrucat cei de la UE nu mai mușcă la ”chiftele” cu tingiri si ibrice, nu de alta, dar nu le mai iau ochii de mult astfel de ”piese”. :no:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Repet, termenul ala de 12 luni a fost ASUMAT de catre PMB, asta ca sa aiba marele Nicusor Dan ocazia sa "slefuiasca" linia cu prototipul Astra Imperio in fata "presei".

In cazul acelor modernizari, se vor face clar cu mult mai multe utilaje si forta de munca, pentru ca se doreste ca toate tronsoanele sa fie abordate simultan, tocmai pentru a reduce timpii. Astea vor fi finantate 100% din PNRR.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Colega (  punmeister ),  fii cetăţene cu picioarele pe pământ, chiar vezi tronsoane atacate simultan / global / şi  nu numai atât, realizate integral cu viteza sunetului ?  :rofl:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Asta e ce isi doresc, si teoretic, cu vointa, se poate.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

punmeister wrote here:
Repet, termenul ala de 12 luni a fost ASUMAT de catre PMB, asta ca sa aiba marele Nicusor Dan ocazia sa "slefuiasca" linia cu prototipul Astra Imperio in fata "presei".
In cazul acelor modernizari, se vor face clar cu mult mai multe utilaje si forta de munca, pentru ca se doreste ca toate tronsoanele sa fie abordate simultan, tocmai pentru a reduce timpii. Astea vor fi finantate 100% din PNRR.

1. Uiti cand a avut loc lansarea achizitiei? 05.05.2020 nu era o data de pe vremea ailalta? De ce-l bagi in carti pe actualul edil? ;)
2. Cat a durat finalizarea unei achizitii la un biet anunt de participare simplificat? 10 luni!
2.1 Termen de executie 12 luni.
Deci, conform istoriei acestei lucrari, rezulta, nici mai mult nici mai putin, 22 de luni!
3. In cazul nostru, asa la o simpla aproximare, ar fi undeva la min. 28 de luni (2 ani si 4 luni), si asta de la publicarea anuntului de participare (10 luni procedura+18 luni executia lucrarii). Daca adaugam, cat va tine bucataria interna pentru redactarea documentatiei de atribuire, durata de validare a documentatiei de ANAP, perioadele de depunere a ofertelor (care nu poate fi mai mici de 15 zile ca vor fi licitatii in toata regula), atunci mai pune in plus min. 30 de zile, cu indulgenta.
Daca vor exista si contestatii , sa te tii atunci!!
3.1 Cu PNRR, cu tot, chiar de astazi, 28.04.2022, iesi din schema decontarii prin POR categoric. Tramvaiele achizitionate, in cadrul proiectelor cod SMIS 122604 si cod SMIS 122605, trebuie puse-n circulatie pe rutele dedicate, inscrise in proiectele de finantare.  
3.2 Graficul de livrare Imperio cam zice asa:
1 tramvai dupa un an, 48 la finele celui de-al doilea, alte 48 la sfarsitul celui de-al treilea, si, in fine, 3 in luna intai al celui de-al patrulea an de contract, da?
3.3 Cand se termina decontarea prin POR aferenta exercitiului financiar 2014-2020? La 31.12.2023. Ce inseamna asta? Ca marfa sa fie livrata, receptionata si PIF pentru acceptare la plata. Nu sunt intrunite toate cele 3(trei) conditii, nu se deconteaza!!!
3.4 Chiar daca-si intensifica productia ASTRA si va livra toate cele 100 de tramvaie pana la finele anului 2023, iar PMB le va si receptiona, 24 dintre ele tot nu vor circula pe rutele 40 si 55, din cauza termenelor descrise la pct. 3.
4. ”Abordate” simultan...
4.1 Hai sa vedem forta antreprenorilor de specialitate (finante, resurse materiale si umane), si pe urma simultaneitate in atacarea unor lucrari de o asemenea anvergura.
4.2 Sunt, de pe acum, circumspect ca va exista cineva, in bransa, ca UMB sau PORR!
5. Sigur UE va manifesta o vigilenta maxima sa nu se  ”canibalizeze” lucrarile prin POIM, recte prin PNRR, cu referire la M5.2 (sectiunea Eroilor-Piata Iancului) si la cei 1,17 km de cale dubla tramvai de pe Pache Protopopescu.
5.1 C/v. lucrarilor realizate pe acest sector de cale (Traian-Piata Iancului) va fi suportata integral din bugetul de stat, fara dubiu, tinand cont ca prioritatea ZERO e M5.2, in detrimentul reabilitării sistemului rutier de pe Pache.

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420768 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use