MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 443878 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 205 206 207 208 209 210 211  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Eu ma refeream la ”paralela” M1/M3, adica dupa ce s-ar subtraversa  Dambovita, cu tunel pietonal, firesc, s-o cotim prin parcul Izvor, spre statia omonima cu sapatura deschisa pe lungimea aia! Unde-i schisma?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Deci nu discutam despre subtraversare la Izvor ci la Hasdeu?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

CLAR! Asa cum s-a dispus in preliminariile campionatului! :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

N-are sens să te plimbi pe trotuar  de la Haşdeu - M 4 la Izvor - M 1/3.
Nu-i mai simplu / comod Haşdeu M 4 - Haşdeu M 5 - Eroilor M 5 - Eroilor M 1 / 3 ?  Eu cred că da.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

La Hasdeu sunt conditii mai usoare de subtraversare chiar daca nu e chiar floare la ureche si chiar si asa tot e problematic sa indesi trei tuneluri. Plus ca un pasaj pietonal  mai lung de o jumatate de kilometru e complet inatractiv. Cand te gandestila la o solutie trebuie sa te gandesti si cum o aranjezi atat in plan orizontal cat si vertical si ce constrangeri geometrice ai.
Hai sa pornim din Hasdeu M4 cu doua tuneluri la nivelul cel mai de jos ca sa treaca pe sub M5 si sa ajunga sub M1/3. Tunelul pietonal trebuie insa sa porneasca de la nivelul cel mai de sus, adica vestibul statie Hasdeu M5 si sa ajunga tot la aceeasi cota de subtraversare pe sub M1/3. Daca te gandesti la tunel cu TBM incepem sa avem probleme de gabarit in caz ca vrei si doua trotuare rulante, plus ca trebuie ca traseul sa fie din aliniamente frante ca inca nu prea am auzit de trotuare rulante in curba…la nivel cale de rulare curbele sunt ok daca nu sunt mai stranse decat raza minima.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@andrei11
Nu, daca vii dinspre Uranus, Filaret, Chirigiu etc  sau de la Gara de Nord si, nah, vrei doar sa ajungi pana la Timpuri Noi! Ocolesti sa-ti vina rau de zapacit, via Eroilor?
PS
Si TU te bagai in ”ciorba” asta, ca M5.1 vezi doamne daca era pana la Universitate, stateau taberenii ca ”gibonii” atarnati de bare, ca lumea schimba doua magistrale acum, si e peste mana, d-aia e mai mult relax in rame?!
Pai ce ai prefera ca sa ajungi in Militari de la Gara de Nord?  2 statii (pe M4) si apoi M3, sau 5(cinci) statii( pe M1) si apoi M3?  
Acum, ca viitor pensionar nu cred ca va conta prea mult, nu?! :rofl:  :bere:
@subway guru
Nu vorbesc din cartile de joc, ci din realitate!
Pe la jonctiunea dintre 4(patru) linii de metrou, recte la Montparnasse Bienvenüe, ca n-o aduc in discutie aiurea, ai trecut?  Zic ca da! Am fost p-acolo si ”m-am dat” pe trotuarele rulante, pe un tunel pietonal de ziceai ca nu se mai termina! La cat am fost in stare sa edificam de-a lungul timpului, ca-n subteran ca suprateran, legatura Hasdeu-Izvor e un fâs, parerea mea! :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Doar daca rezolvi sarada pe care ti-am pus-o.
Am fost cu multe trotuare rulante foarte lungi, inclusiv in aeroporturi cu terminale multiple unde riscai sa pierzi avionul de corespondenta.
Si nici nu m-ar incanta un trotuar rulant in declivitate maxima cum vezi la mall, unde risti sa-ti rupi gatul daca nu te sprijini echilibristic in carutul de cumparaturi.
De lifturi nici sa nu mai pomenim, ar fi moartea pasiunii…
Daca nu iei toate astea in serios iese fix un fas exact cum ai zis!  :rofl:
Si inca un lucru, sa pornesti un TBM de la nivel vestibul fara acoperire suficienta de pamant e ceva intre aventura si sinucidere curata…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

orex wrote:
Pai ce ai prefera ca sa ajungi in Militari de la Gara de Nord?  2 statii (pe M4) si apoi M3, sau 5(cinci) statii( pe M1) si apoi M3?  
Acum, ca viitor pensionar nu cred ca va conta prea mult, nu?! :rofl:  :bere:

Nu te face că nu observi, ia în calcul şi "rulantul" dintre Haşdeu şi Izvor, e de aproximativ 550 metri ! Tot să mănânci 3 (trei) merdenele  şi un lapte bătut pe drum. Upss, am uitat că merdenelele sunt interzise la metrou.
Să vezi distracţie când rulantul tău va fi kaput, o iei la picior juma de kilometru dus - juma întors ?
_______________________________
Guru, ce o mai întoarcem, sucim, ne stresăm atât. Reinventăm tramvaiul 12 de la gară la Giurgiului şi am rezolvat ecuaţia !

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca baetii nu vor sa priceapa ca nu orice carioca merita sa se transforme in proiect…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Ce te face sa crezi ca n-am inteles?
Dar zici ca mai poti strecuta o umbra de rezerva la edificarea unui astfel de traseu.
E simplu din perspectiva mea!
Asa cum ai punctat, mergi cu 3(trei) tuneluri  dinspre Hasdeu inspre Uranus, toate trei subtraversand Dambovita! Cel pietonal, dupa subtraversarea Dambovitei il ”cotesti” la stanga cu sapatura deschisa, eventual, ”mufat” la peretele M1/M3, ca nu cred sa fie vreun bai! Trotuarul rulant, despre care cred ca faci vorbire nu va fi unul singur ci doua pe sens, unul longitudinal si unul transversal, pe fiecare sens, adica 2(doua) bucati care vin pe sub Dambovita de la Hasdeu pana pe Splaiul Independentei si 2(doua) bucati care merg paralel cu M1/M3, pe Splai! Daca gresesc intr-un mod flagrant, cu o astfel de abordare, te rog sa ma corectezi corespunzator!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

In mare parte am urmarit aceeasi idee. Problema e cum ajungi cu acest al treilea tunel din vestibulul Hasdeu M5 pana sub galeria M1/3.
Orice idee, opinie, sugestie e buna pana la un punct in care se dovedeste tampita.
Despre galeria deschisa in parc am o retinere (si nu numai una), as vrea sa te vad cum ai sa ti piept ecologistilor cand te apuci sa defrisezi pomii din parc de la un cap la altul!
:think:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

andrei11 wrote here:
orex wrote:
Pai ce ai prefera ca sa ajungi in Militari de la Gara de Nord?  2 statii (pe M4) si apoi M3, sau 5(cinci) statii( pe M1) si apoi M3?  
Acum, ca viitor pensionar nu cred ca va conta prea mult, nu?! :rofl:  :bere:

Nu te face că nu observi, ia în calcul şi "rulantul" dintre Haşdeu şi Izvor, e de aproximativ 550 metri ! Tot să mănânci 3 (trei) merdenele  şi un lapte bătut pe drum. Upss, am uitat că merdenelele sunt interzise la metrou.
Să vezi distracţie când rulantul tău va fi kaput, o iei la picior juma de kilometru dus - juma întors ?

Asa si, te-ai plimbat prin aeroportul din Frankfurt sau prin Chales de Gaulle sa vezi ce si cum? Daca nu merg trotuarele, dar n--am prins asa ceva, nu-i nicio pricina, o iei la pas sau nu mai stii sa umbli pe jos fara gadgeturile anilor 2000? Faci aceeasi apologie ca si cand rulantele de la Eroilor 2 n-ar fi functionale! Si ce, nu stii sa cobori sau sa urci trepte pe o scara fixa? Daca nu functioneaza liftul nu mai ajungi acasa? Noroc ca stai la parter! :rofl:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca esti in scaun cu rotile sigur NU!
Iar daca privim la experienta locala cu trotuarele rulante de la gara si de la aeroport esecul e previzibil…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

In Romania guru, nu extrapola ca nu-i cazul!
Ma lasi, cum au facut stepă deasupra M5.1, cand chiar TU ai zis ca se planteaza arbori pe  ”Aconcagua” in compensare, adica in alta parte, asa se vor fi vexat si activistii de mediu!

 


Go to page:  1  ... 205 206 207 208 209 210 211  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420940 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use