Topic: M4 Gara de Nord - Progresul
875 posts, 135847 views
📖 Pagination options
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.
Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.
Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.
Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie. Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".
Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie. Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri pe sub M1/3.
De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri pe sub M1/3.
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ? Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !
M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ? Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!
@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot". Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor...
Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot". Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor...

-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cand faci un studiu de fezabilitate procedezi prin eliminare si dai la o parte variantele nefezabile.
Asta nu inseamna ca nu le-ai luat in considerare.
P.S.
Poate-mi explicati si mie cum faceti voi trei tunele pe sub Schitu Magureanu la adancimea trebuincioasa…. In loc sa palavragiti in dodii
V-am pus o singura intrebare simplisima dar nu am primit niciun raspuns plauzibil!
Cand faci un studiu de fezabilitate procedezi prin eliminare si dai la o parte variantele nefezabile.

Asta nu inseamna ca nu le-ai luat in considerare.

P.S.
Poate-mi explicati si mie cum faceti voi trei tunele pe sub Schitu Magureanu la adancimea trebuincioasa…. In loc sa palavragiti in dodii

V-am pus o singura intrebare simplisima dar nu am primit niciun raspuns plauzibil!

- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Dap, ați eliminat variante "nefezabile" si ați recomandat cap compas Ferentari. ...Bomboana de pe coliva
Suntem in secolul 21, tunelurile pot merge pe sub clădiri, nu mai sunt tasări ca la scut.
Alte soluții :
- o galerie suprapusa poate fi o soluție pentru Cobălcescu si Schitu Măgureanu.
- un tunel poate sa vina pe sub Plevnei, celălalt pe sub Cobălcescu
Soluții sunt, taica, numai voință sa avem....
P.S. Când ați desenat după 1989 traseul M4 pe sub Cobălcescu, ce soluții aveați si au dispărut ca prin farmec acum, după 30 ani ? Ca nu mai era Ceaușescu sa dărâme tot in cale...Noroc cu un Ceaușescu mai mic, pe nume Oprescu, care a dărâmat Buzești si Berzei, ca altfel ce te făceai ?
Dap, ați eliminat variante "nefezabile" si ați recomandat cap compas Ferentari. ...Bomboana de pe coliva

Suntem in secolul 21, tunelurile pot merge pe sub clădiri, nu mai sunt tasări ca la scut.
Alte soluții :
- o galerie suprapusa poate fi o soluție pentru Cobălcescu si Schitu Măgureanu.
- un tunel poate sa vina pe sub Plevnei, celălalt pe sub Cobălcescu
Soluții sunt, taica, numai voință sa avem....
P.S. Când ați desenat după 1989 traseul M4 pe sub Cobălcescu, ce soluții aveați si au dispărut ca prin farmec acum, după 30 ani ? Ca nu mai era Ceaușescu sa dărâme tot in cale...Noroc cu un Ceaușescu mai mic, pe nume Oprescu, care a dărâmat Buzești si Berzei, ca altfel ce te făceai ?
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
P.S. la P.S.
Minciunica gogonata! Ar trebui sa-ti fie rusinica pentru raspandirea de informatii false!
P.S. la P.S.
Minciunica gogonata! Ar trebui sa-ti fie rusinica pentru raspandirea de informatii false!

- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
In anii 90 altele erau subiectele arzatoare.
Stii care e diferenta? La intrebarile voastre eu am raspunsuri, voi la ale mele nu aveti nimic…
Nu vad ce e gresit sa analizezi un traseu pe la ferengii din Ferentari, sunt suboameni extraterestri nu tot bucuresteni ca si noi toti???
In anii 90 altele erau subiectele arzatoare.
Stii care e diferenta? La intrebarile voastre eu am raspunsuri, voi la ale mele nu aveti nimic…

Nu vad ce e gresit sa analizezi un traseu pe la ferengii din Ferentari, sunt suboameni extraterestri nu tot bucuresteni ca si noi toti???

📖 Pagination options