Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Cartierul Berceni

188 posts, 85685 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) andrei11

Ideea e că troleibuzele trebuie să facă legătura cartier - metrou Piața Sudului. N-au ce să caute dincolo de Piața Sudului.  Singurul loc decent de întoarcere apropiat de Piața Sudului e sub podul Mihai Bravu. Nu înțeleg de  ce ar trebui să facă legătura cu 133.  Bine, și în varianta propusă de mine stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133. Au spus colegii în alt topic, există un Diesel pe traseul  Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) andreiiul

Intoarcerea troleelor in rond la Pta Sudului ar aglomera si mai mult intersectia care din pacate nu a iesit cum trebuia (chiar e receptionata lucrarea?).
Varianta cea mai simpla si ieftina este sub Pasaj Mihai Bravu.
Dar daca nu vrei sa mai duci troleu pana acolo eu mai vad o varianta:
- mutarea retelei de contact pe sensul spre Unirii de pe breteaua actuala pe cea creata pt viraj spre Berceni si Oltenitei (cred ca un troleu poate vira acolo), apoi creata retea pe Berceni pana la Netea continuata pe Netea si Oltenitei cu intoarcere in rond spre cartier. Asa legi cartierul de Metrou si de Piata si ramai cu acelasi nr de incrucisari ca acum.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) ByOnu

SUNT de acord cu faptul ca avem nevoie de linii scurte de cartier (Berceni - Abator, corespondenta 133).

NU SUNT de acord cu faptul ca << troleibuzele n-au ce cauta >> dincolo de cartier. Pozitia Asociatiei este ca troleibuzul trebuie sa inlocuiasca autobuzele 312, 313 si 381 prin minunea autonomiei (pana la cresterea punctuala a retelei). Reteaua Unirii - Romana este inca avuta in vedere.

Cred ca cele 3 linii de troleibuz cu autonomie care vor inlocui autobuzele (312, 313, 381 - evident, ture suplimentate ture troleibuz + ture autobuz) pot avea si linii scurte de cartier fara autonomie (73B, 74B?, 76B) care sa intoarca la Abator (putem sa-i zicem altfel??) unde sa avem si o corespondenta facila si utila cu 133.

---------------

stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133


Doar prin faptul ca n-ar fi la acelasi peron ar fi PREA departe deja.

există un Diesel pe traseul  Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133


Diesel care trebuie sa devina troleibuz (cu autonomie).

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB ByOnu

Nu se doreşte întoarcerea troleibuzelor  din Berceni sub Podul Mihai Bravu. Tehnic este posibil 110 % ( o  sută zece la sută ) ...


Nu e ok. Nu ofera o transbordare facila* cu 133.

*la acelasi < peron > sau la < peroane diferite > dar care sa nu necesite traversari.

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB andrei11

Aha,  să le facă un loc de întoarcere pe str Glădiţei ! E loc să întorci acolo un V3A, un troleu n-ar fi o problemă.   :headbash:

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) V2A

Au fost montate încrucișări noi Elektroline în intersecția Str. Nițu Vasile x Bd. Alexandru Obregia x Str. Emil Racoviță. Poate schimbă cândva și macazurile...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) GPS

Se lucrează la rețeaua de pe Emil Racoviță. Se înlocuiesc elemente deteriorate și se face o mică revizie a rețelei.

 


Re: Cartierul Berceni Daniel72

Sens giratoriu nou pe str.Emil Racoviță.
Oricum troleibuzele liniei 74 nu circulă dar nu poți semna ca primarul din birou fără să vii pe teren să te asiguri că nu afectezi circulația mijloacelor de transport.
Sensul de mers către Piața Sudului nu este afectat.
Este afectat sensul de mers către Turnu Măgurele.
Observați cum rețeaua de contact trece aproape prin mijlocul sensului giratoriu.
Nade in Romania!
IMG_20240306_141812_784.jpg (1.63 MB; downloaded 900 times)
IMG_20240306_142148_832.jpg (1.61 MB; downloaded 900 times)
IMG_20240306_141950_072.jpg (1.63 MB; downloaded 901 times)
IMG_20240306_142207_016.jpg (1.62 MB; downloaded 900 times)

 


Re: Cartierul Berceni WT_fan06

Aș pune pariu că este doar o lucrare făcută în cea mai mare bătaie de joc pentru că trebuie bifată puțină birocrație în vreun document și gata. Nu văd troleibuzele să revină prea curând pe linia 74. Toată rețeaua trebuie practic realiniată, lucru pe care nu-l va face nimeni.
:popa:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Berceni ADK

Nici prin vis nu-mi trecea să văd sens giratoriu pe str. Emil Racoviță, m-a uimit acum cca. 2 săptămâni când eram într-un 243 (deși nu știu de când e apărut, cine știe câte o să mai apară pe unde nici nu te aștepți, chiar dacă sensurile giratorii sunt inițial bune).

Rețeaua va fi cu siguranță remediată în funcție de actualele schimbări, nu văd ce sens avea să umble de pe acum când nu-i o urgență, chiar dacă pare hidos și românesc în același timp...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Berceni GPS

Acel sens giratoriu a apărut pentru a facilita accesul la noul magazin Kaufland deschis pe Strada Emil Racoviță.

 


Re: Cartierul Berceni ikarus13

Ok. Am inteles. Problema este ca l-au facut mult prea mare. Evident, ca de fiecare data, nimeni nu s-a gandit la transportul public cand au construit acel sens.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Berceni ADK

Cred că sensuri giratorii bune care să ajute și transportul public am văzut (deocamdată) în Brașov (deși din ce-mi mai amintesc, undeva pe linia 8 nu departe de gară, firele de alimentarea vin înafara benzii, stil Nițu Vasile).

Problema mai mare este gabaritul vehiculului, cu greu încadrabil corect în multe sensuri giratorii, mulți participanți la trafic "cu drepturi" și care cred că le tai calea că ăsta ți-e obiceiul, proiecte aprobate pe repede-înainte, care după ce că o groază nu știu sau nu vor să circule corect prin sensurile giratorii sau în general, mai vine și un proiectant de pe malul bălții cu aprobări primite de la alții fără să se uite ce aprobă.

 


Re: Cartierul Berceni BIGRED1984

^^^ Faciliteaza si nu prea Kaufland (apropo, au inceput si la Lidl), pana acum nu si-a dovedit utilitatea, incurcatura e mai mare decat beneficiile.
Mai repede in blocurile noi (care din 'greseala' au iesit de 13 etaje fata de 10 cat trebuia) sta cineva care a vrut iesire facila in Racovita ...gen unu d'ala care sta si pe Persu.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420943 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use