Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționalePod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)

 

Topic: Știri și articole din presă

108 posts, 18506 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă subway guru

Estimari
https://www.g4media.ro/grindeanu-incerca ... 022.html

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, vicepremierul Sorin Grindeanu, a declarat, sâmbătă, după o vizită pe şantierul podului suspendat peste Dunăre de la Brăila, că împreună cu colegii din minister se va implica pentru a găsi soluţii în vederea relocării tuturor utilităţilor din zona podului, în aşa fel încât obiectivul să fie dat în circulaţie până la sfârşitul anului viitor, aşa cum prevede contractul, relatează Agerpres.

 


Re: Știri și articole din presă orex

”Pila” si ajutorul lui Dumnezeu! :rofl:

 


Re: Știri și articole din presă stefan_br

Toti isi fac poze cu podul insa mai spre oras nu se misca nimic. Nici la legatura cu DN2B si nici la pasajul peste M700. Daca vor avea norocul sa deschida podul peste un an prevad ca vor fi gata doar cu urcarile dinspre digul Braila-Galati si drumul de legatura cu Smardan (Tulcea). De o centura noua la Braila sau largirea cele existente vad ca nici nu se discuta...

 


Re: Știri și articole din presă orex

Podul peste Dunăre de la Brăila: S-a terminat întinderea cablurilor principale / Al treilea pod din Europa ancorat de japonezi, dar întârziat de români
S-a terminat întinderea cablurilor principale între blocurile de ancoraj la Podul peste Dunăre de la Brăila, al treilea pod ca mărime din Europa, anunţă secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioşteanu.
Japonezii de la IHI Infrastructure, responsabili cu întinderea cablurilor principale, încheie astfel una dintre cele mai dificile operaţiuni de pe şantier, etapă care a început în această primăvară.
„Golden Gate” de România, cum i s-a spus podului cu o lungime de 2 kilometri, a ajuns la un stadiu fizic de execuţie de 60%, iar acum începe instalarea pieselor metalice, segmentele de tablier şi grinzile de la viaductele de acces, lucrări care se fac cu o macara de 600 de tone.
„S-a încheiat una dintre cele mai importante operaţiuni ale construirii podului de la Brăila : a fost finalizată întinderea cablurilor principale între blocurile de ancoraj. A început execuția toroanelor suplimentare (ce se vor realiza intre blocurile de ancoraj si turnuri). De joi vor începe operațiunile de poziționare a grinzilor necesare realizării viaductului de acces Brăila, iar în perioada următoare va începe montarea tablierului metalic al podului. Pentru aceste lucrări de amploare vor fi folosite utilaje speciale și o macara de circa 600 de tone. Continuă relocarea utilităților și lucrările pe zona drumurilor de legătură ale podului. Stadiul lucrărilor la podul suspendat peste Dunăre a ajuns la 60%”, a precizat secretarul de stat.

 


Re: Știri și articole din presă orex

EL e Raducu Popa, protagonistul care ne-a delectat cu cele mai de efect filmari de la ”Golden Gate de Romania”, si nu numai!


 


Re: Știri și articole din presă orex

Grindeanu, discuții cu Ambasadorul Japoniei despre Podul peste Dunăre de la Brăila și Metroul ,,de Otopeni”
PSD vrea să ,,spele” rușinea de la începutul anului 2018 atunci când, într-o gafă diplomatică grosolană, l-a lăsat pe premierul Japoniei Shinzo Abe fără primire oficială de același rang la Aeroportul Otopeni, situația penibilă fiind cauzată de demisia primului ministru, Mihai Tudose. Vicepremierul Sorin Grindeanu s-a întâlnit astăzi la Ministerul Transporturilor cu Excelența sa, Ambasadorul Japoniei la București, Hiroshi Ueda pentru discuții privind relațiile de colaborare bilaterale în domeniul transporturilor și mai ales a proiectelor strategice, niponii fiind implicați în două investiții majore : Podul peste Dunăre de la Brăila și Magistrala de Metrou M 6 Gara de Nord- Aeroport Otopeni.

Pentru al treilea pod suspendat din Europa ca lungime, supranumit ,,Golden Gate” de România, constructorul este o asociere italo-niponă, specialiștii japonezi de la IHI Infrastructure fiind responsabili cu întinderea cablurilor principale între blocurile de ancoraj, una dintre cele mai spectaculoase și dificile etape, recent încheiată.

Cât privește Magistrala de Metrou M 6 până la Aeroportul Otopeni, România ,,bifează” o contraperformanță : în 2010, România a luat un credit de peste 300 de milioane de Euro de la Banca Japoniei pentru construirea liniei, credit pentru care plătește dobândă, dar pe care încă nu îl folosește în lipsa unui contract semnat. Despre controversa și rentabilitatea secțiunii Băneasa-Otopeni, Economedia a scris aici.

În 2021, s-au împlinit 100 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice între România și Japonia, momentul fiind marcat chiar pe șantierul podului de la Brăila iar astăzi, la discuțiile cu ambasadorul Ueda, ministrul Grindeanu a subliniat că Japonia este unul dintre primul investitor asiatic din România : ,, Am discutat despre relațiile de colaborare bilaterale, în domeniul transporturilor și am pus accent pe proiectele de importanță strategică.

📌Podul suspendat peste Dunăre în zona Brăila este un astfel de proiect la care lucrează în acest moment un consorțiu italo-japonez, Astaldi (Italia) – IHI Infrastructure System (Japonia).
📌Un alt proiect important pentru relația dintre România și Japonia este construirea magistralei 6 de metrou, care leagă municipiul Bucureşti cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă.
Am apreciat că acest proiect este un etalon pentru bunul mers al relațiilor noastre economice.
📌Am discutat inclusiv despre Planul Național de Redresare și Reziliență și despre oportunitățile pe care le oferă.
✅Japonia se numără printre principalii parteneri economici ai României din zona Asia Pacific și este primul investitor asiatic din țara noastră.” a transmis Ministerul Transporturilor.
Lista companiilor japoneze prezente în România poate fi consultată aici.

 


Re: Știri și articole din presă orex

POD SUSPENDAT PESTE DUNARE LA BRAILA
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 02.02.2022, Actul Adițional nr.2, la Contractul de Finanțare nr. 37/29.05.2019, pentru proiectul:

„Pod suspendat peste dunare la Braila”.

Prin semnarea Actului Aditional nr.2 se modifica una dintre clauzele importante:

Conditii Generale:
Art. I. La Articolul 3- Valoarea contractului, alin (1)  va avea urmatorul cuprins:

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 2.593.608.633,43 lei;
Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala, este în sumă de 1.576.746.062,36 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.
Valoarea co-finanțării eligibile a Beneficiarului este în sumă de 278.249.305,07 lei, echivalenta cu 15% din valoarea totala eligibila.
Diferenta fata de valoarea totala a contractului reprezinta valoare neeligibila inclusiv TVA.

Cod proiect:117135.

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

 




Re: Știri și articole din presă orex

Grindeanu: Podul peste Dunăre de la Brăila va fi deschis circulației până la sfârșitul anului. Stadiul fizic de execuție a ajuns la 60%
Podul peste Dunăre de la Brăila a ajuns la un stadiu fizic de execuție de 60% și va fi deschis circulației până la sfârșitul anului, anunță ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, pe baza raportărilor din șantier.

Săptămâna aceasta a început și montarea primelor piese de tablier metalic din cele 86 care vor susține platforma pe care vor circula șoferii, montajul pieselor făcându-se de la ambele capete spre centru. Fixarea pieselor de tablier metalic, fiecare cu o greutate cuprinsă între 180 și 300 de tone, este o operațiune complexă cu o durată de 2-3 luni, pentru că nu pot fi montate mai mult de 2 segmente/zi. Până acum, pe Dunăre au fost aduse cu barjele de la șantierul VARD Brăila 4 din cele 86 de componente, a precizat Grindeanu.

„Încă un segment de tablier a ajuns pe șantierul Podului Suspendat de la Brăila! Este al patrulea din cele 86 de segmente și urmeaza să fie montat în capătul dinspre Jijila al podului (județul Tulcea). Greutatea fiecărui segment de tablier metalic este cuprinsă între 180 de tone și 300 de tone. După ce vor fi montate, toate cele 86 de tabliere ale podului vor cântări 21 de mii de tone. Lucrările au ajuns acum la un stadiu fizic de 60% iar constructorii au dat asigurări că până la sfârșitul anului se va putea circula pe pod”, a transmis Grindeanu.

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Pregătiri intense pentru montarea tablierului la Podul suspendat peste Dunăre
https://obiectivbr.ro/content/preg%C4%83 ... %C4%83re

 


Re: Știri și articole din presă orex

Imagini spectaculoase cu montajul primelor două segmente centrale ale tablierului metalic la Podul peste Dunăre de la Brăila
Primele două segmente centrale care compun tablierul metalic al Podului peste Dunăre de la Brăila au fost montate, întreaga operațiune pentru montarea tuturor celor 86 de piese care formează tablierul metalic urmând să fie finalizată în aprox. două luni, a anunțat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Primul segment al tablierului a fost montat în urmă cu două săptămâni la pilonul de pe malul brăilean. Tronsonul central al tablierului metalic este compus din 38 de piese care sunt fabricate la șantierul VARD de la Brăila și transportate pe Dunăre cu barjele. Zilnic sunt montate câte două piese la tablier, a explicat Grindeanu : ,, Au fost montate primele două segmente ale tablierului din zona centrală a Podului suspendat de la Brăila! Încă 38 de segmente din zona centrală a tablierului vor fi montate cu o frecvență medie de două piese pe zi. Operațiunea este foarte importantă deoarece în cazul în care nu este respectată ordinea de montare există riscul fracturării pilonilor podului! Toate cele 86 de segmente ale tablierului metalic urmează să fie asamblate până la începutul lunii iunie, anul acesta. Alte 10 segmente de tablier (câte 5 pe fiecare mal) sunt deja în șantier și urmează să fie montate în zona pilonilor, după ce vor fi asamblate la sol în blocuri compacte.”




 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Se anunta o vizita a premierului pe santier.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421660 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use