Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționaleLucrări finalizate

 

Topic: Construcție centura Mihăilești (2018 - 2022)

30 posts, 13112 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options

Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești orex

Prima şosea nouă din 2021: Centura oraşului Mihăileşti va fi inaugurată pe 15 noiembrie – Secretar de stat în Ministerul Transporturilor/ „Ciotul” de centură de pe DN 6 are o lungime de doar 3 kilometri, iar lucrările au început în urmă cu aproape 10 ani
Centura oraşului Mihăileşti, pe DN 6 Bucureşti – Alexandria, va fi inaugurată pe 15 noiembrie, cu trei luni înainte de termenul din contact, a anunţat astăzi Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Este a treia încercare a Companiei de Drumuri de realizare a Centurii Mihăileşti în ultimii 10 ani, primul contract fiind semnat în 2012 cu o firmă portugheză, iar al doilea, în 2016, cu un constructor din Spania.

După rezilierea contractului cu spaniolii de la Copisa în 2019, CNAIR a făcut o expertiză tehnică şi apoi o nouă licitaţie, iar contractul a fost atribuit firmei Viarom din România care a reluat lucrările în această primăvară. Centura are două benzi pe sens şi costă 37 milioane lei.
Centura Mihailesti cu o lungime de 3 kilometri va permite creşterea vitezei de deplasare de la doar 24 km/h la 85 km/h, a explicat secretarul de stat Ionel Scrioşteanu: „Centura Mihăileşti va fi dată în folosinţă pe 15 noiembrie 2021. Am fost ieri după-amiază pe șantierul Centurii Mihăilești. Având în vedere situația din teren, precum și angajamentul antreprenorului, am încredere să anunț că și această lucrare va fi finalizată înainte de termen, cu mai bine de 3 luni mai devreme. Acum se execută stratul de uzură pe toată suprafața carosabilului, se lucrează la finisarea taluzurilor pe zona pasajului denivelat, cele două giratorii ale lucrării se află în stadiul final, se lucrează la finalizarea sistemului de iluminat al celor 2 parcări, precum și la sistemul de preluare a apelor pluviale”.

Avantajele proiectului, potrivit lui Ionel Scrioşteanu:
reducerea timpului de călătorie pe varianta de ocolire a orașului Mihăilești și creșterea vitezei medii de deplasare de la 24,3 km/h la 85 km/h
îmbunătățirea siguranței traficului și reducerea numărului de accidente pe această rută
devierea traficului greu și de tranzit în afara orașului.

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești mindmasster

1 luna pana la inaugurare!





Enjoy!

 



Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești orex

Prima şosea nouă din 2021 : Cum arată centura Mihăileşti cu o lună înainte de inaugurare. La ,,ciotul” de centură cu o lungime de doar 3 km. se lucrează de aproape 10 ani
Centura oraşului Mihăileşti, pe Drumul Naţional 6 Bucureşti – Alexandria va fi inaugurată pe 15 noiembrie, cu trei luni înainte de termenul contractual, dar după 10 ani de la semnarea primului contract.

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești orex

Prima şosea nouă din acest an : CNAIR inaugurează astăzi centura oraşului Mihăileşti, pe DN 6. ,,Ciotul” de doar 3 kilometri lungime se termină după aproape 10 ani
Centura oraşului Mihăileşti, pe Drumul Naţional 6 Bucureşti – Alexandria va fi inaugurată astăzi, după aproape 10 ani de la semnarea primului contract. ,,Ciotul” de centură Mihăileşti (judeţul Giurgiu) are o lungime de doar 3,2 kilometri, dar scoate din oraş traficul de pe una dintre cele mai aglomerate şosele din ţară. Constructorul român Viarom a câştigat contractul la sfârşitul anului trecut, în februarie 2021 a preluat lucrarea de la 30 %, stadiu fizic iar recepţia se face astăzi, înaintea termenului contractual, februarie 2022.

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești andrei11

Aha, și când vor  face  DX - ul spre Alexandria va fi demolată !
De ce i-au făcut și o parcare ?  Să aibă omul unde să-și facă nevoile legal ?

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești orex




Eftin ca braga...4.220.000 E/km :rofl:
Si, bravo VIAROM CONSTRUCT  :applause:

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești abc_XC

Un scurt istoric oficial al acestei variante ocolitoare: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/varianta-mih%C4%83ile%C8%99ti-este-de-ast%C4%83zi-deschis%C4%83
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că după 9 ani de zile și după multiple probleme, lucrările la Varianta Ocolitoare Mihăilești au fost încheiate.

Actualul Antreprenor a reușit să finalizeze proiectul înaintea termenului contractual, luna februarie a anului viitor, pentru că, spre deosebire de predecesorii săi a abordat cu seriozitate acest obiectiv.
La devansarea termenului contractual a contribuit probabil și decizia constructorului de a investi într-o tehnologie performantă pentru aşternere a asfaltului, prin folosirea unui sistem 3D.
De astăzi se va putea circula în regim de 2 benzi pe sens pe Varianta de Ocolire Mihăilești, ceea ce reprezintă un avantaj atât pentru traficul rutier de tranzit cât și pentru localitate.
Chiar dacă are o lungime de doar 3,18 km, această Variantă va duce la scurtarea timpilor de deplasare pe DN6 și la reducerea riscurilor specifice tranzitării localităților.

Istoricul acestui proiect începe în anul 2011, când CNAIR a demarat proiectul, iar licitaţia a fost câştigată de spaniolii de la Contrat Ingineria Y Obras.
Slaba mobilizare și ulterior abandonarea șantierului de către antreprenor au dus la mari întârzieri și la blocarea construcției.

5 ani mai târziu, în 2016, Contractul pentru construcția VO Mihăilești a fost atribuit antreprenorului - Copisa Constructora Pirenaica SA, dar în 2019 a fost din nou reziliat.

A fost lansată nouă licitație, de data asta cu succes, iar contractul a putut fi semnat în decembrie 2020 cu Viarom Construct.
Constructorul a luat în serios termenele contractuale, iar rezultatele se văd: lucrări încheiate la timp și deschiderea circulației cu trei luni mai devreme.

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești Cristi N

La cum arata traseul decizia normala ar fi mutarea DN-ului pe noua centura si retrogradarea drumului vechi la nivelul de DJ.



Sursa: Harta Proiectelor de Infrastructura

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești andrei11

...decizia constructorului de a investi într-o tehnologie performantă pentru aşternere a asfaltului, prin folosirea unui sistem 3D.

Adică  ?

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești orex

Uite ce face ”technologia” asta
Sistemul automat asigura un control precis prin pozitionare LPS.  Statia totala de mare precizie Topcon determina pozitia elementului controlat (face masuratori continue folosind prisma 360° montata pe utilaj), compara aceasta pozitie cu cea din proiectul digital din panoul de comanda, iar valvele hidraulice comanda automat sistemul pentru a aduce grinda la valorile din proiect. Operatorul se concentreaza numai pe utilizarea utilajului la viteza adecvata, sistemul facand restul automat. Tehnologia moderna si calculatorul care proceseaza rapid datele fac ca munca sa se desfasoare mai repede, mai neted si in acelasi timp cu foarte mare precizie.

Sistemul 3D LPS automatizeaza utilizarea finisorului, furnizand precizie milimetrica pentru intinderea asfaltului, control automat al grosimii straturilor si utilizarea optima a materialului. Utilajul poate lucra cele mai complicate drumuri fara masuratori suplimentare, si fara nevoia de o echipa de topografi.
Se lucreaza direct cu proiectul digital- fara tarusi si fir de referinta
Precizie milimetrica de intindere a asfaltului
Controlul automat al grosimii straturilor si al declivitatii acestora
Se lucreaza rapid fara piedici
Economie:
controlul optim al cantitatii de material utilizata
reducerea riscului de erori umane
reducerea numarului de verificari suplimentare
cel mai precis sistem de pe piata (imediat dupa AutoPave/3D mmGPS)

E smecherie, nu?! :)

 


Re: Varianta Ocolitoare Mihăilești andrei11

Căpoșii tot căpoși sunt. (  E vorba de mine, evident ).
Bine, în regulă, sunt de acord, dar de ce 3 D ????

 



Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420995 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use