Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii pana la inceperea lucrarilor

2283 posts, 265573 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 158 159 160 161 162 163 164
 
 

📖 Pagination options
  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

M4+M5 da.
M6 nu este nicio paguba daca nu se face ACUM. In viitor mai analizam...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Păi ce ? Noi  le facem ? Nu le facem, ne-am blocat în tot felul de alte lucruri.
Se descurcă omul cum poate.
Ce s-ar fi întâmplat dacă cei cu arcurile / săbiile etc ar fi așteptat până ce s-au inventat tunul / tancul ?
Sau dacă nu s-ar fi făcut căruțe că odată și odată se va naște Otto ? Sau mă rog, se vor naște Otto și Diesel ?
Sau cei din Epoca de Piatră ar fi spus: "Brre, noi nu ne facem acum căși, așteptăm betonul să facem direct blocuri"
_______________
Că se vor face M - urile la un moment dat, ok, dar suta de ani e un orizont mult prea îndepărtat !  :headbash:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Te duci prea departe in timp, crezi ca si-ar fi inchipuit chinezii acum un secol ca vor avea atatia km de metrou ca azi? Acum 15-20ani inca mai sapau cu lopata si cosul de nuiele in spinare.
Esential e cat efort si cata perseverenta pui la bataie!
:love:

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor drbm

Adevăul este că problema cea mai presantă este rezolvarea traficului din oraș, condițiile de trai din București devin cu zi ce trece mai proaste, mediul citadin tot mai ostil.
M6 va deveni importantă când va răspunde acestui scop. Până atunci, este tichia de mărgăritar pe capul chelului.

 


  • Author: Goldmund
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor Goldmund

^
OK, ai amintit de traficul infernal din oras. Avem doua cai pentru a stopa traficul infernal de pe DN1 care intra pe la Otopeni-Baneasa in oras(cel mai agomerat DN care intra in Bucuresti!):
1 - ori tramvaie paralel sau deasupra cu DN1 si care sa ajunga de la Piata Presei la ...Hornbach(Petresti), ori
2 - o magistrala de metrou cu multe P+R in Otopeni si,
3 este un supliment, ceva ce inca bucurestenii nu cunosc: parcarile in oras sa fie toate reglementate, controlate, monitorizate si....ca oriunde in marile orase, trebuie sa fie scumpe....
Dar zecile de mii de oameni care intra zilnic  de pe DN1 trebuie sa aiba alternative fiabile, un transport in comun care sa asigure capacitati mari la ore de varf, ori cu autobuzele, ha, nici cateva mii nu ar ajunge...
Nu inteleg acest status quo al bucuresteanului care nu mai poate de prea mult trafic care este in Bucuresti, dar care nu vede, nu miroase, nu simte necesitatea unor mijloace de transport in comun care doar ele ar mai stopa valul imens de masini "din afara"....

PS
M5 este cea mai buna alternativa de a ajunge in centrul si ultracentralul marelui oras, o M. bine gandita, dar care acum se opreste la Eroilor, e pandemie(de home office vad ca nu au auzit cei ce critica M5.1) si nu mai ma repet in privinta pensionarilor care au "legitimatie" doar pe ITB....Subway guru are dreptate intr-un totul cand spune cat de eficienta va fi toata magistrala M5 cand va fi gata.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Asa-i la noi, toti suntem ultrasceptici atata vreme cat nu avem un orizont de timp fezabil si palpabil.
Bucuresteanul adevarat e dispus sa accepte orice restriste daca are convingerea ca la capat se vede Luminița si cavarul se sfarseste cu bine, eu asa stiu din proprie experienta.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

@Goldmund
Da, home office si pensionari sunt numai pe M5....Si probabil va fi scuza la indemana si pentru M6, cand va fi goala.

 


  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor zapacitu

Hai sa nu visam: DN1 va fi un bulevard aglomerat si nu se va reduce traficul simtitor decat daca o sa avem inclusiv M8  finalizat. Iar asta nici macar nu e in proiect acu... corect?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Goldmund, celelalte M - uri sunt pline, numai M 5.1 nu e folosită la capacitate !

 


  • Author: Valentin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor Valentin

Întrebare: de ce atribuiți vina pe M6 pentru că proiectarea M5.2 a fost scoasă la licitație târziu? Dar pentru că M4.sud a fost ținută sub preș? Ce relevanță are acum daca zicem stop? Vedem licitația pe lotul 1 cat durează, credeți că la M5.2 sau M4 sud ar fi altfel? Banii aia care se vor da pe M6 unde ii folosești? Pe care alta magistrala? Niciuna nu e avansata. Nu mai zic de M4 care are doar SF aprobat, dar e băgat în PNRR cu șanse 0 de reușită.
Deci spunem stop si.... somn ușor metrou bucureștean pentru vreo 4 ani, iar asta cu preturile pe materiale e o scuza penibilă, oricare alta magistrala putea să fie în aceeași situație.
M6 o sa aiba aceeași soartă ca M5.1 din prostia și lipsa unui plan coerent de bătălie a tuturor instituțiilor implicate (adică faci metrou, dar trotuarele inca sunt pline de mașini, spațiul pentru mașini a rămas la fel, doamne ferește să ne atingem de Sfântul 3 benzi! și așa m ai departe)

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor punmeister

La M5.2 o sa fie diferit pentru ca acolo va fi o licitatie cu proiectul pe masa. Mai greu sa cauti nod in papura la un proiect pe FIDIC Rosu.

M4 Sud insa e posibil sa fie mai dificil fiind pe FIDIC Galben.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

@Valentin
Nu atribuim vina pe M6 (sau poate ca exista o "vina", în sensul ca altele trebuiau sa fie prioritatile, nu M6). Însă nici nu este o abordare corecta aceasta in care, pentru ca nu ne-a interesat 30 ani altceva decât M6 (din motive știute doar de cei care promovează acest proiect), hai totuși sa aruncam banii pe M6 ca nu avem alt proiect in acest moment.
Mai ales ca nu vor fi fonduri nerambursabile , caz in care nu prea ne-ar fi interesat aspectul asta, ca nu erau banii noștri ...
Si nu este o abordare corecta sa faci asta când toate studiile si putina minte lucida iți spun ca nu merita un asemenea proiect megalomanic, rentabilitatea este spre ZERO. Chiar si tema proiectului, sa unești gara cu aeroportul, când in ziua de azi sunt extrem de putini cei care fac acest schimb, este falsa din start.
Metroul nu este o linie de autobuz in care, daca iți dai seama ca nu ai calatori, desființezi linia si nu ai pierdut mare lucru.

Apropo, care bani "se vor da pentru M6" ? Si de unde  "se vor da" ?

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Problema fondurilor e o falsa problema, e doar un pretext si o gogorita agitata degeaba. Bani sunt, lipseste doar dorinta si putirinta de a face.
Nu v-ati saturat de vaicareli?

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

Dacă este falsa, spune-ne și noua din ce se va face M6.2, în afara de banii japonezi care nu ajung.

 


Go to page:  1  ... 158 159 160 161 162 163 164
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since , our 1815 forum members have written 355083 posts in 4249 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use