Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expres

 

Topic: DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres )

6 posts, 1375 views
DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

4 oferte pentru Elaborarea studiului de fezabilitate necesar construcției DRUMULUI EXPRES CLUJ – DEJ
Marți, 26.10.2021 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului “ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU ”DRUM EXPRES CLUJ – DEJ”.

Până la termenul limită de deschidere, au depus oferte urmatorii agenți economici:
1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – SC SPECIALIST SMART GROUP SRL
2. Asocierea SC D P CONSULT SA. – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA & FUZESI
3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
4. Asocierea SC VIAPONTE ROM SRL – METROUL S.A. – SC CAPITAL VISION SRL

Valoarea estimată a contractului este de 22.199.530,50 lei fără TVA

Durata contractului este de 18 luni (din care 14 luni – Elaborare Studiu de Fezabilitate)

Licitația pentru studiul de fezabilitate
a fost lansată în luna iunie, a anunțat atunci fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă. „Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate a drumului de circa 75 de km este de 18 luni. Asta pentru că DX Cluj-Dej beneficiază de modelul nou de caiet de sarcini, al cărui şablon a fost pregătit la început de an de CNAIR, care sper să devină etalon pentru cât mai multe licitaţii pe infrastructură rutieră”, afirma atunci fostul ministru.

Acesta a menţionat la acea vreme că pe acelaşi tip de caiet de sarcini modern au fost lansate în ultimele luni licitaţiile pentru drumurile de mare viteză Craiova-Lugoj, Bucureşti-Alexandria sau Bucureşti-Târgovişte şi pentru autostrada Făgăraş-Braşov.

„Astfel, ne asigurăm că proiectul este făcut cu cap încă de la început, că proiectarea preliminară este cât se poate de detaliată, dar lasă în acelaşi timp libertate constructorilor să ajusteze design-ul. În plus, implicarea autorităţilor locale în proiect este mai mare, iar un antreprenor serios este motivat şi susţinut prin plăţi intermediare definite corect şi corelate cu graficul de realizare a proiectului”, a explicat el.

Potrivit lui Drulă, „planul este ca acest drum expres, inclus în Masterplanul General de Transport, să continue spre Bistriţa şi spre Baia Mare, bifurcându-se astfel de la Dej”

 


Re: DX4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

”Elaborare Studiu de Fezabilitate drum de mare viteza Baia Mare-Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrita”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au convenit încheierea în data de 12.11.2021 a Contractului de Finantare nr. 122, pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate drum de mare viteza Baia Mare-Suceava": Lot 1 Baia Mare - Bistrita” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific OS 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea - Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este de asigurare a unei legaturi rutiere, la cel mai inalt standard posibil, intre obiectivele de investitii care fac parte din strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere de transport, respectiv „Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granita Romano-Ungara - Drum Expres M49 Ungaria)” si
„Drum expres Satu Mare - Baia Mare si legaturile la drumurile existente” in partea de nord vest si Drum Expres Pascani – Suceava si Drum Expres Suceava - Siret in partea de nord est, aflate pe reteaua TEN-T.

Obiectivul specific al proiectului
Studiu de Fezabilitate
Valoarea totală a proiectului este de 23,950,023.14 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala - 17,213,084.64 lei, 15% contribuția proprie - 3,037,603.17 lei, restul de 3,699,335.33 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.
Durata proiectului: 20 luni, respectiv între 01.09.2021 și 30.04.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect 151595

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

 


Re: DX4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR S.A.) a anunțat luni că au fost depuse până la termenul limită de astăzi, 22.11.2021, șase oferte pentru întocmirea studiilor de fezabilitate destinate Drumului de mare viteză Baia Mare – Bistrița - Dej.

Trei asocieri și un antreprenor unic au depus oferte pentru Contractul destinat Elaborării Studiului de Fezabilitate pentru cele două loturi ale Drumului de mare viteză Baia Mare-Bistrița.


Pentru Lotul 1, cuprins între Baia Mare și Dej, au depus oferte:

-Asocierea S.C. D P CONSULT S.A. (lider de asociere) – S.C. EXPLAN S.R.L. – SCA TEAHA & FÜZESI

ADVERTISING

-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)


-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.



Pentru Lotul 2, cuprins între Dej și Bistrița, au depus oferte:


-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)

-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.

-Asocierea S.C. EXPLAN S.R.L. (lider de asociere) – S.C. D P CONSULT S.A. – SCA TEAHA&FÜZESI

Valoarea estimată a întregului contract este de 21.573.573,47 de lei fără TVA, din care valoarea Lotului 1 este de 13.172.534,68 de lei, fără TVA, iar cea a Lotului 2 este de 8.401.038,79 de lei, fără TVA.

Pentru fiecare lot în parte, durata contractului este de 18 luni de la data începerii acestuia..

Pentru Studiul de Fezabilitate sunt alocate 14 luni, iar 4 luni sunt alocate pentru elaborarea documentației necesare licitării ulterioare a contractului de execuție a lucrărilor și pentru depunerea aplicației necesare finanțării din fonduri europene nerambursabile.


Ofertele vor intra în analiza Comisiei de Evaluare, în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Sursa: Economica

 


Re: DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

𝗜𝗻𝗰𝗮 𝘂𝗻 𝗱𝗿𝘂𝗺 𝗲𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗮𝘃𝗶𝘇𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝗖𝗧𝗘-𝘂𝗹 𝗠𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿
Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a avizat Studiul de Fezabilitate pentru realizarea Drumului Expres care va face conexiunea între Centura Municipiului Satu Mare și graniță.

Proiectul vizează realizarea unui sector de Drum Expres între Municipiul Satu Mare (Varianta de Ocolire Satu Mare) și localitatea Oar, unde se va conecta cu Drumul Expres M49, în scopul asigurării unui parcurs mai rapid pentru traficul pe distanțe lungi de pasageri și mărfuri, prin viteză ridicată de deplasare.

Drumul Expres va străbate zonele administrative Satu Mare și Vetiș și sunt prevăzute următoarele:
- 10,831 km Drum Expres
-  4,031 km drum de legătură între Drumul Expres Satu Mare - Oar și DN19
-  2 benzi pe sens, cu o lățime de 21,50 m
-  Nod Rutier VO Satu Mare
-  Nod Rutier cu drumul de legătură DN19
-  Lucrări de artă
● Pasaj Nod Rutier la VO Satu Mare, km 0+408
● Pasaj pe drumul expres peste DC60, km 3+068
● Pasaj pe drum expres peste drum local, km 6+051
● Alte pasaje inferioare
-  Spații de servicii tip S3, stânga/dreapta
-  Centru de Întreținere și Coordonare
-  Lucrări de consolidare
-  Lucrări hidrotehnice
-  Restabiliri legături rutiere
-  Lucrări de protecția mediului
-  Siguranța circulației (inclusiv sistem de monitorizare trafic - ITS)

Valoarea totală a investiției este de 916.111.195 lei fără TVA, iar finanțarea investiției se realizează prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020 #POIM.

Acest proiect face parte din Somes Expres, sector Nord Livada-Petea, iar în 𝘗𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘶𝘭 𝘐𝘯𝘷𝘦𝘴𝘵𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘥𝘦𝘻𝘷𝘰𝘭𝘵𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘪𝘯𝘧𝘳𝘢𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘵𝘶𝘳𝘪𝘪 𝘥𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘢𝘥𝘢 2021-2030 se regăsește ca făcând parte din coridorul transfrontalier 3 CTF3-Somes.

 


Re: DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

„Someș Expres”: Ministerul Transporturilor pregătește lansarea licitației pentru execuția Drumului Expres Satu Mare – Oar – Frontieră Ungaria. Șoseaua are o lungime de 11 kilometri și costă aproape 900 de milioane lei
Ministerul Transporturilor a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru „Someș Expres”, drumul de mare viteză care va face legătura între municipiul Satu Mare, Oar și frontiera cu Ungaria. Licitația pentru execuția Drumului Expres cu o lungime de 11 kilometri ar putea fi lansată până la sfârșitul anului, ultima etapă rămasă pentru această procedură fiind avizul Executivului pentru Hotărârea de Guvern care aprobă investiția de 875 de milioane lei.

Studiul de Fezabilitate a fost predat și aprobat la sfârșitul verii (Search, proiectant), iar traseul se desprinde din Centura Satu Mare, șosea de 19 kilometri finalizată în această vară și Oar, unde se conectează cu Drumul Expres M 49 din Ungaria. Din cei 15 kilometri, aproape 11 sunt cu profil de Drum Expres, iar restul de 4 reprezintă șosea de legătură. Durata de execuție este de 24 de luni.

 


Re: DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

Am transmis astăzi la ANAP documentatia de atribuire pentru construcția Drumului Expres care va asigura conexiunea dintre  #VOSatuMare și localitatea #Oar (frontiera româno – ungară)!
Drumul Expres Oar – Satu Mare denumit “Somes Expres” va avea o lungime de aproximativ 10,83 km (2 benzi pe sens), iar pe traseul lui vor fi construite:
- două noduri rutiere,
- două parcări (cate una pe fiecare parte),
- un CIC (Centru Întreținere si Control).
Acest nou drum expres din #România se va racorda la drumul expres #M49 la granița cu #Ungaria.
Contractul tip Fidic roșu este finanțat prin Programul Transport (#PT) și prevede o durată de execuție a lucrărilor de 24 de luni.
Construcția acestui tronson de drum expres va genera dezvoltarea zonei tranzitate și crearea de noi locuri de muncă.
După validarea documentației de atribuire, #CNAIR va putea publica Anunțul de Participare aferent contractului pentru execuția lucrărilor, în cadrul căruia se va stabili și data de depunere a ofertelor.

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrări la autostrăzi și drumuri expres  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use