Regiunile RomânieiMoldovaJudețul IașiLucrări de modernizare şi extindere a infrastructurii

 

Topic: Tătărași Sud-Dancu

20 posts, 4830 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Tătărași Sud-Dancu Puss in Boots

Update de pe santierul din Dancu

https://www.facebook.com/watch/?v=857976984760482

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Puss in Boots

Chirica declara finalizarea Iasi- Dancu la sfarsit de an. Evident pana la limita oras.

Sursa Intaiul Facebook al orașului.
FB_IMG_1623249667162.jpg (70.69 KB; downloaded 2812 times)
FB_IMG_1623249672457.jpg (56.25 KB; downloaded 2812 times)
FB_IMG_1623249677333.jpg (55.3 KB; downloaded 2812 times)
FB_IMG_1623249685999.jpg (52.51 KB; downloaded 2812 times)
FB_IMG_1623249691010.jpg (64.43 KB; downloaded 2812 times)
FB_IMG_1623249698273.jpg (40.36 KB; downloaded 2812 times)

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Costin

Stalpi in mijlocul trotuarului? Cei vechi erau pozitionati mai inteligent...

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu cris_m

Da, nu e singulara situatia...

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu andreiiul

Din pacate, mai toate lucrarile de infrastructura din orase nu mai pun mare pret pe infrastructura pietonala.
Prioritari in mare parte sunt soferii.

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Costin

In general, ai dreptate. Insa in particular, in cazul acestei lucrari, nici macar soferii nu castiga nimic din pozitionarea stalpilor in mijlocul trotuarului. E pur si simplu o prostie...

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu deprodio

"Am alocat resurse umane importante pentru reabilitarea infrastructurii de tramvai Iași – Dancu și estimăm că vom finaliza proiectul înaintea datei prevăzute în contract, noiembrie 2022.
Ce am făcut până acum?
Am modernizat calez de rulare tramvai și trotuare. Am executat subtraversări, rigole pentru preluarea apelor pluviale, drenuri pentru colectarea apelor din subteran. Am demolat stâlpii vechi de rețea și i-am înlocuit. A urmat rețeaua de de fir contact. Am amenajat stațiile de tramvai. Ziduri de sprijin, reabilitarea Pod Ciurchi,  reparații infrastructură, suprastructură, refacere rampe, trotuar, parapet protecție pietonal si rutier, reparații ziduri albie și decolmatare albie, alte lucrări efectuate de echipele noastre.
Se lucrează comasat pe toata lungimea de 2460 ml, în paralel la calea de rulare, refacerea trotuarelor, fundații stâlpi, montare stâlpi, reparații capitale pod, rampe pod."


Sursa:  https://www.facebook.com/Conest-103263264716927

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu PTMZ

Primăria Municipiului Iași a fost sancționată de Autoritatea de Management din cadrul Programului Operațional Regional (POR) cu suma 2.623.470 lei. Sancțiunea reprezintă 5% din valoarea unui contract de lucrări publice pe care Primăria l-a atribuit cu încălcarea legislației achizițiilor publice. Primarul Mihai Chirica și funcționarii din subordine sunt acuzați că au introdus în caietul de sarcini condiții restrictive și discriminatorii care au îngrădit participarea la licitație a operatorilor economici. Mihai Chirica spune că nu este nimic în neregulă cu condițiile impuse prin caietul de sarcini și vede o conspirație împotriva Primăriei Municipiului Iași. Sub conducerea lui Chirica, mai toate proiectele cu finanțare europeană s-au implementat cu probleme grave, Primăria suferind corecții financiare de ordinul milioanelor de euro, bani pe care trebuie să-i suportăm din bugetul local, din cauza incompetenței crase a primarului și a funcționarilor din subordinea sa. Iar problema cea mai gravă este că Mihai Chirica și funcționarii din subordinea sa nu răspund pentru această practică de favorizare a anumitor firme care aduce grave prejudicii la bugetul local.

La sfârșitul anului trecut, Serviciul Constatare Nereguli și Antifraudă din cadrul Direcției Generale a Programului Operațional Regional (POR) emitea Nota de Neconformitate nr. 134524/03.11.2020 privind constatarea mai multor nereguli în derularea procedurii de achiziție a contractului de execuție de lucrări pentru proiectul „Reabilitarea infratsructurii de tramvai Iași-Dancu”. Valoarea sancțiunii aplicate este de 2.623.470,39 lei, reprezentând 5% din valoarea contractului de execuție încheiat de Primăria Municipiului Iași cu consorțiul de firme câștigător al licitației, SC Mari-Vila Com SRL – SC Conest SA.

Condiții ”piedică” pentru firmele participante
Serviciul Constatare Neregului și Antrifraudă a descoperit în caietul de sarcini al licitației pentru contractul de lucrări două condiții pe care le consideră restrictive și discriminatorii.

„Prin documentația de atribuire s-au stabilit cerințe tehnice discriminatorii: prin caietul de sarcini s-a solicitat ca managerul de proiect să dețină studii superioare tehnice – construcții, iar prin anunțul de participare a fost solicitată experiența specifică de minim 3 ani în poziția de coordonator de proiect/contract concomitent cu participarea într-un contract/proiect de natură similară cu cea care face obiectul licitației.” – se arată în nota de constatare a neregulilor. Inspectorii Autorității de Management susțin că cerința este disproporționată în raport cu obiectul contractului, deoarece procedura se referă la atribuirea unui contract de execuție de lucrări și nu unul de servicii de consultanță în management. Cea de a doua „piedică” identificată în urma controlului se referă la obligativitatea ca managerul de proiect să aibă ca abilitate ”cunoașterea limbii române la un nivel C1 în conformitate cu Cadrul European Comun de Referință pentru limbi”.

Obstrucționarea competiției economice
Cumulate, cele două prevederi, au făcut imposibilă participarea unor operatori economici la această procedură, fiind astfel favorizate societățile care au mai lucrat cu Primăria Iași în proceduri/contracte similare. Obstrucționarea participării cât mai multor firme la procedurile de achiziții are ca rezultat final dispariția competiției economice și privează comunitatea de obținerea celui mai competitiv raport preț calitate pentru serviciile sau lucrările contractate. Autoritatea de Management a considerat că Primăria Municipiului Iași a încălcat prevederile art. 2 alineatul 2 lit. a) și b) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, care prevede că principiile care trebuie să stea la baza atribuirii contractelor de achiziție publică sunt nediscriminarea și tratamentul egal. Totodată, prin impunerea acestor condiții în caietul de sarcini, Primăria a încălcat și prevederile art. 155 aln 6 din Legea 98/2016 care prevede faptul că ”Specificaţiile tehnice trebuie să permită tuturor operatorilor economici accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate faţă de asigurarea unei concurenţe efective între operatorii economici”.

Primăria Municipiului Iași contestă în instanță nota de constatare. În cererea de chemare în judecată, care conține doar 35 de pagini(!), Primăria invocă atât faptul că documentul prin care au fost sancționați nu a fost transmis instituției în original decât pe 10 martie 2021. Istorisirea juriștilor Primăriei este pe alocuri confuză, iar unele informații se bat cap în cap. De pildă, Primăria susține că Ministerul Dezvoltării nu le-a comunicat nota de constatare a neregulilor nici în fizic și nici prin intermediul aplicației Mysmis. Juriștii spun că au aflat întâmplător de această corecție, abia la patru luni de la întocmirea documentului, atunci când au văzut că primul decont din fonduri europene a fost diminuat cu suma de 2,6 milioane lei. Câteva pagini mai târziu, absorbiți de ardoarea cu care înfierau îndrăzneala funcționarilor care l-au sancționat pe primarul Mihai Chichira, juriștii Primăriei au afirmat că de fapt nota de constatare a neregulilor le-a fost transmisă prin intermediul aplicației online Mysmis. Dar nici așa nu e valabilă, deoarece documentul avea doar semntările olografe, nu și semnătura electronică a celor care a încărcat notificarea în aplocație. Doisprezece pagini au fost consumate de juriști pentru a explica de ce nu e suficientă semntură olografă și că documentul transmis de Autoritatea de Management nu este valabil în lipsa semnăturii electronice. Iar cireașa de pe tort, juriștii au preluat discursul lui Chirica și susțin că la mijloc este o conspirație, funcționarii din Ministerul Dezvoltării acționând în mod deliberat pentru a penaliza Primăria Iași. Energii consumate inutil când fondul problemei este dacă Primăria a restricționat sau nu accesul la procedură prin intermediul acestor prevederi din caietul de sarcini. Chirica nu vede nicio problemă și consideră criticile și sancțiunea aplicată ca fiind abuzive.

„Primăria Municipiului Iași a considerat că ofertantul câștigător trebuie să aibă cunoștințe de limba română pentru a îndeplini cerințele din contractul de lucrări sau deține un traducător autorizat de limba română pentru realizarea comunicării în cadrul contractului. O astfel de corecție nu se justifică deoarece nu a adus atingere în mod concret și efectiv bugetului Uniunii Europene. Condițiile impuse de Municipiul Iași în documentația de atribuire nu pot fi calificate drept discriminatorii sau restrictive având în vedere natura și complexitatea contractului.” se precizează în cererea de chemare în judecată.

Sursa: 7Iași

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Puss in Boots

Pana nu se da hotarare ca firma Conest sa castige din oficiu tot, o sa tot avem corectii.

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu PTMZ

🚋 Continuăm în ritm susținut lucrările din proiectul cu finanțare europeană „Reabilitarea infrastructurii de tramvai Iași – Dancu”.

🚧 Proiectul are o valoare totală de 104.022.631,88 lei (aproximativ 21 milioane de euro) și include modernizarea a 2.460 de metri de cale dublă de rulare între intersecția străzilor Vasile Lupu și Aurel Vlaicu și limita intravilanului Municipiului Iași, construirea a opt stații de transport public, reabilitarea podului Ciurchi II, reabilitarea trotuarelor și a spațiilor verzi, precum și achiziționarea a patru tramvaie ultramoderne.

🚋 Acestea fac parte dintr-un pachet de 16 tramvaie Bozankaya pentru care contractul de 167.747.481,3 lei (aproape 34 de milioane de euro) este în derulare, primele două vehicule ajungând deja în orașul nostru.

🚧 În paralel, organizăm o licitație pentru modernizarea străzii Aurel Vlaicu, procedură cu o valoare de 3.219.907,58 lei, fără TVA și care are două oferte, aflate în prezent în evaluare. Modernizarea străzii Aurel Vlaicu a fost împărțită în două tronsoane: tronsonul I (cu linie de tramvai), având o lungime de 2.367 metri și o lățime între 11,6 și 14 metri, respectiv tronsonul II (fără linie de tramvai), având o lungime de 538 metri și o lățime între 9 și 11 metri și pe care este amplasat și podul Aurel Vlaicu, obiectiv care va fi reabilitat în cadrul aceluiași contract.

Vă mulțumim pentru încredere!

Sursa: Facebook - Primăria Municipiului Iași
Fotografiile din postare:
Screenshot_20211118-210254.jpg (214.3 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210322.jpg (175.99 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210336.jpg (191.62 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210345.jpg (182.43 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210357.jpg (184.35 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210410.jpg (350.15 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210502.jpg (195.23 KB; downloaded 2257 times)
Screenshot_20211118-210531.jpg (210.03 KB; downloaded 2257 times)

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Puss in Boots

Pacat ca nici acolo unde terenul o permite nu avem refugii mai ok, cele din poze nu te apara de nimic.

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu deprodio

Este o licitatie in curs pentru reabilitare infrastructura tramvai limita Iasi-rond Dancu.Data limita pentru evaluare tehnica/financiara:28.04.2022.
http://e-licitatie.ro/pub/notices/simpli ... XZDJ3IVU

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu PTMZ

...iar depunerea ofertelor are programată ca termen limită data de 14 ianuarie.

 


Re: Tatarasi Sud-Dancu Puss in Boots

Oare ajunge Conestul la timp sa o depuna? :-))))))

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare şi extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use