MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale)

919 posts, 172198 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 66
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

sab wrote here:
Cred ca incep sa ma dumiresc, amorsa de care discutam acum ceva timp este sigur pentru o ipotetica linie pe sub 13 Septembrie.
Este interesant, pare sa fie ceva suprapus acolo. Sau o galerie lunga
Screenshot 2021-10-29 174341.jpg (34.5 KB; downloaded 2086 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul rosetti61

Paiii... pe acolo trecea ipotetica linie Ghencea-Unirii-Vergului, care aparea odata pe PUZ-uri, un fel de "sa vedeti ca se poate integra si metrou pe sub artera aflata in studiu". Sper ca in viitor nu ne vom trezi cu ceva bicefal Progresul/Ghencea, ar fi in stare. De ce n-ar fi M6 Ghencea - Otopeni si M4 Straulesti-Progresul?
Statia aia trebuie sa fie ori Panduri ori 13 Septembrie, nicidecum Rozorea.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Proiectul M4Sud finantat prin PNRR pare mort din start…nu se incadreaza in niciun fel intr-un timp realist…

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pai cum sa se încadreze, daca noi timp de 30 ani am visat doar la avioane si nu la cum sa acoperim Bucureștiul in sine..
Nu avem acum decât carioci pe hârtie... Și alea proaste. Trebuia sa ne mișcăm...mai cu talent.
Mai bine spune-ne ce este cu amorsa aceea, este pentru o linie către Ghencea ?

@rosetti61 Interesant este ca linia aceea, M9 sau cat o fi ea, nu apare decât prin niste PUZ-uri. Niciodată nu am văzut-o pe vreo harta Metrorex. Înseamnă ca ea este totuși in plan, din moment ce fac amorsa.
N-ar fi rea nici ideea ta, ca una din magistrale sa ajungă în Ghencea, deși nu va avea nici legatura cu M2, pe lângă cea cu M3 despre care am tot discutat. Dar, dacă este sa-i dam crezare consultantului plătit cu bani grei, legatura cu M2 nu este esențială.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Amorsele nu costă. Lasă să fie cât mai multe, nu se știe niciodată când îi vine vreunuia  o idee creață.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca raman doar pe hartie nu costa nimic…Plus ca o amorsa acolo e complet inutila. Daca duci tramvai pe Ghencea pana la DNCB ce sens ar avea sa-l dublezi cu metrou doar ca sa te afli in treaba?
Iei frumos noul tramvai si cobori la Academie ca sa iei metroul.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Știți la fel de mine ca o amorsa implica niste costuri. Una este sa treci cu TBM-ul "ca prin brânză" si alta aste sa faci pereți mulați si casetă pana la suprafață, armatură, beton turnat tot pana la suprafața, plus deranjul cu blocarea bulevardului.
O fi inutila amorsa asta, dar uite ca este prevăzută si eu cred ca este pentru o legătură tehnologică, nu pentru o linie de calatori. Iar metroul de pe aceasta linie nu se oprește la Puișor, ci va ajunge la Vergului. Deci nu numai Ghencea contează.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca vrei musai metrou pe Ghencea prelungesti M5.1 nu inventezi magistrale noi pe sub linii de tramvai proaspete…
Mie-mi pare mai degraba reclama imobiliara ieftina, cumparati voi aici in camp ca veti avea si tramvai, si metrou, si TGV, mai lipsea sa-i minta ca vor avea si aerodrom la scara… cu zboruri intercontinentale :rofl:
De ce nu si cosmodrom???
Singura amorsa pentru linie tehnologica imaginabila ar fi pentru M7 Rahova-Colentina dar nici aia ca momentan e prevazuta la Mosilor cu M5.2

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Tocmai am spus ca nu este vorba numai de Ghencea, nu știu de ce insiști cu Ghencea. Iar amorsă este prevăzută si la M7. Nu este prevăzută la Toporași, la inelara, pentru ca , 90% inelara nu va mai trece pe acolo.
Iar planul amorselor, împreuna cu inutilul pasaj pietonal Hașdeu-Izvor nu este făcut de "tanti Mița biciclista", ci ghici de cine ?
http://www.metrorex.ro/Resurse/Consultar ... ESTI.pdf
Si la 13 Septembrie nu este o simpla amorsa, ca la M7, este ditamai galeria pe aproape o interstație , de la Panduri pana la Puișor.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Pentru M4Sud cel mai important aspect e alegerea punctelor de lansare a scuturilor. Deocamdata avem doar un traseu si amplasamentele statiilor. Cand vom avea un PT vom sti si restul aspectelor dar mai avem de asteptat pana atunci.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Dap, un traseu prost.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul alexm

Mi se pare mie sau pe harta apare si un pasaj pietonal intre Hasdeu si Izvor?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

În anumite planuri apare dar nu-l lua în considerare,  o kariokă trasă pe un plan nu costă nimic.
Așa există o kariokă și pe sub B-dul Decebal dar mă îndoiesc că  va circula vreun metrou pe sub parcarea lui Negoiță.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Da, apare un pasaj pietonal. O idee la fel de proasta ca traseul.
As vrea sa vad si eu cum opresc circulația pe Splai, deviază Dâmbovița, sparg pereții mulați ai M1 si fac acest pasaj prin metoda "cut&cover". Asta ca tot se spunea ca nu avem voie sa săpăm in parc. Sau poate nu sapam in parc si punem pasajul "in cârca" M1, adica fix deasupra galeriei M1.
Ori poate baga TBM-ul nr 3 sa sape pana la Izvor, cine știe ?
Asta înseamnă un proiect făcut "pe genunche".

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 66
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use