Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 141253 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Primarul Nicușor Dan: Pasajul Doamna Ghica va fi gata la sfârșitul anului viitor
Primarul General al Capitalei Nicușor Dan a anunțat vineri că Pasajul Doamna Ghica va fi gata la finalul anului viitor. Pasajul suprateran este cel mai important proiect de infrastructură rutieră pe care îl derulează Primăria Generală.
„Am semnat în iunie un acord cu Primăria Sectorului 2, prin care noi punem 110 milioane de lei Primăria Capitalei şi Primăria Sector 2 pune 30 de milioane de lei şi în felul ăsta avem perspectiva să terminăm această lucrare. În această toamnă vom reuși să avem două benzi pe sens. Vom reveni la ce era înainte ca acest șantier să fie pornit: să avem 2 benzi pe sens pe toate laturile acestei intersecții. Procedura de achiziție a tablierului a fost declanșată, o să îl avem în primăvara anului viitor. La sfârșotul anului viitor o să avem întreaga lucrare terminată”, a declarat Nicușor Dan, în cadrul unei vizite pe șantierul pasajului din Sectorul 2.
La începutul lunii iulie, primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, a anunțat că lucrările pentru construirea Pasajului superateran de la intersecţia Doamna Ghica din Bucureşti se reiau, după o pauză de peste o jumătate de an.
Gabriela Firea a început lucrările la pasaj în septembrie 2019 şi a promis inaugurarea până la finalul anului 2020
Lucrările pentru construirea Pasajului Doamna Ghica au început în septembrie 2019, antreprenor fiind Trustul de Clădiri Metropolitane, Companie din subordinea PMB, iar costul lucrărilor a fost stabilit la 110 milioane lei. În vara anului 2020, înainte de alegerile locale, fostul Primar General promitea inaugurarea pasajului până la finalul acelui an. Pe şantier însă, lucrările au încetinit şi chiar s-au blocat la un stadiu fizic de execuţie de sub 50% pentru că Municipalitatea nu a reuşit să asigure finanţarea lucrărilor.
Linie de tramvai între Pipera şi „cartierele dormitor”
În proiectul tehnic, Pasajul nu a fost prevăzut şi cu linie de tramvai care ar putea asigura transportul public între zona de business Pipera şi cartierele „dormitor” Pantelimon şi Titan. Atunci când a decis să acorde sprijinul financiar pentru reluarea lucrărilor, Primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu a menţionat că linia de tramvai este necesară (n.r înseamnă reducerea carosabilului la o singură bandă pe sens).
Tot în Sectorul 2, o altă investiţie mult întârziată este parcarea tip Park&Ride de la Pantelimon / Granitul cu o capacitate de aproximativ 500 de locuri pe care Primăria Capitalei estimează să o inaugureze la început de toamnă.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Cel mai important proiect de infrastructura al PMB: 18 luni pentru un tablier de 3 deschideri cofinantat cu PS2, rusine, rusine, de 3 ori rusine!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Daca nu se imbarligau cu compania vietii, poate era mai mic termenul...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Bine ca s-a gasit o solutie de deblocare a proiectului! Din cate se vede PMB e (f)alimentara! :rofl:
Sa vedem cine cara apa calda cu saca la iarna, prin Bucuresti! :no:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Astia lucreaza de zor la bretelele de langa pasaj.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului DocOctavius

Păi bretelele ar da drumul la trafic “normal”. Adică s-ar reveni la situația dinaintea șantierului, ceea ce ar fi o fluidizare față de situația actuală.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Am impresia ca se pregatesc sa dea drumul pe bretelele de la sol, deja au readus la viata breteaua Colentina -> Petricani si zilele astea lucrau la Colentina -> Delfinu.

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Se lucra, am fost eu mai devreme si am facut un reportaj amplu, azi sau maine il voi posta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Ce au dezgropat ei acolo este o conducta de canalizare da' la fraieri le spunem ca este termoficare ca tot omul vrea sa auda de modernizarea termoficarii, stiu oamenii pusi de Firea cum sa abureasca, asta se intampla cand iti incalci promisiunile electorale de a desfinta companiile ilegale facute de Firea si de a ceda lucrarea la S2 iar dupa un an de blocat santierul aiurea, a ajuns sa il faca tot PMB si tot cu compania ilegala.
Abia astept sa se reia balastarea Rampei Delfinului si sa gaseasca pretul balastului triplat, iar o sa inceapa ca nu mai sunt bani.
(Apropo, utilajele acestei companii de drumuri au disparut de sub Pasajul Grant, deci sa ne bucuram ca s-au intors la treaba.)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

andrei11 wrote here:
Primarul general Nicuşor Dan a avansat luni seara un nou termen pentru Pasajul Doamna Ghica, parte din viitoarea linie de tramvai Berceni-Pipera.

„Probabil că la sfârşitul anului 2022 (se va da în folosinţă Pasajul Doamna Ghica – n.r.), aşa, vorbind foarte grosier”, a precizat el, pentru B1 TV, preluat de Agerpres.
Sursa
Întrebare:
Care line de tramvai ?  :headbash:  :rofl:

Poate or sa monteze un tramvai pe pasaj, sa mute calatorii dintr-un capat in altu...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Incepand de azi circulatia este deschisa pe toate bretelele, se lucreaza la eliberarea benzilor de masinile parcate care incomodeaza traficul.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Nu scrie nicaieri ca faci slalom printre canale cu 8cm diferenta de nivel, ceea ce coroborat cu masini parcate complet alandala inseamna distractie maxima cand trece autobuzu. Plus de asta lumea intra in intersectie pe trei fire si iese practic pe unul singur, rezulta o palnie oribila (in rampa, ceea ce  dIn cauza canalelor si a doua diferente de nivel destul de neplacute e mai rau decat pe varianta cu deviatia). Ah, si am vazut si un "cedeaza trecerea" unde nu e nicio intersectie, orientativ cam pe unde revenea deviatia pe firul normal. O PLACERE!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Tot nicaieri nu scrie ca lucrarea e finalizata sau ca s-a asternut ultimul strat de asfalt. Toate bretelele sunt la nivel de binder si mai trebuie stratul de uzura, pana atunci au asternut niste praguri in jurul capacelor ca sa fie cat de cat ok.

Indicatorul de cedeaza trecerea e pentru jonctiunea cu rampa de coborare spre Pantelimon. Configuratia asta este la toate pasajele din Bucuresti, chiar daca nr total de benzi se pastreaza, cei care vin pe bretea au cedeaza. Deocamdata nu are nici un rost acel indicator dar nici celelalte variante nu erau mai stralucite. Fie sa nu monteze nimic acum si sa sparga trotuarul cand deschideau circulatia pe deasupra pentru montajul stalpului sau sa monteze acum doar stalpul fara indicator si sa revina dupa aia pentru indicator.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420943 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use