Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
42 posts, 20400 views
📖 Pagination options
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Radu Marius Garnita
Cea mai mare problema este vegetatia, probabil trebuie sapat adanc pentru a scoate radacinile complet. Traversele oricum ar fi trebuit schimbate, iar sina pare cat de cat in regula acolo (ca nu a fost folosita intensiv). Adica arata mai bine decat cateva bucati folosite pe 301Y in zona macazelor de la pasajul pe sub M300/500/1000.
Cea mai mare problema este vegetatia, probabil trebuie sapat adanc pentru a scoate radacinile complet. Traversele oricum ar fi trebuit schimbate, iar sina pare cat de cat in regula acolo (ca nu a fost folosita intensiv). Adica arata mai bine decat cateva bucati folosite pe 301Y in zona macazelor de la pasajul pe sub M300/500/1000.
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Radu Marius Garnita
Pozele sunt dintr-o zona in care nu mai exista prinderile aproape deloc, insclusiv cele intre joante, asa ca sina sta aproximativ pe aliniament. Ma mir ca nu s-au furat si de acolo, probabil ca este destul de greu sa le scoti din debleu ...
Pozele sunt dintr-o zona in care nu mai exista prinderile aproape deloc, insclusiv cele intre joante, asa ca sina sta aproximativ pe aliniament. Ma mir ca nu s-au furat si de acolo, probabil ca este destul de greu sa le scoti din debleu ...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
http://www.mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii
AUTORIZATII DE CONSTRURE 2019
Autorizatie 74/16.09.2019
http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/74/ac%2074.pdf
Numar înregistrare cerere la registratura MT/ Directie - 34922/10.09.2019
Continutul pe scurt al autorizatiei - Dublarea liniei de cale ferată existentă intre stațiile Mogoșoaia și Balotești
Numar înregistrare autorizatie si data emiterii ei - 34922//16.09.2019
Durata de valabilitate a autorizatiei - 24 luni
Durata de executie - 15 luni
http://www.mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii
- Junky
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Junky
Spre statia Mogosoaia
Spre statia Mogosoaia
IMG_20191010_180951.jpg (1.13 MB; downloaded 6255 times)
- Junky
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Junky
Cam de 2 săptămâni se defrișează in zona pasajului peste DN1
Cam de 2 săptămâni se defrișează in zona pasajului peste DN1
IMG_20191012_171514.jpg (1.62 MB; downloaded 6244 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Radu Marius Garnita,
nu ai mai dat nici un semn...
Sa stii ca reportajele tale ne-au placut, si nu ne suparam daca mai faci cateva...
Radu Marius Garnita,
nu ai mai dat nici un semn...
Sa stii ca reportajele tale ne-au placut, si nu ne suparam daca mai faci cateva...
- Junky
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Junky
Nu au fost făcute de mine.. e prima dată când postez, o să mai revin cu poze legate de dublarea M700. Locuiesc in zona.
Nu au fost făcute de mine.. e prima dată când postez, o să mai revin cu poze legate de dublarea M700. Locuiesc in zona.
- Radu Marius Garnita
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Radu Marius Garnita
Din pacate pe acolo nu am mai ajuns decat din fuga bicicletei ... fara timp de opriri sau poze.
O sa incerc sa pun cap la cap ceva poze din zona Odai de dinainte de lucrari si sa vad daca ajung altfel pentru poze mai noi.
Din pacate pe acolo nu am mai ajuns decat din fuga bicicletei ... fara timp de opriri sau poze.
O sa incerc sa pun cap la cap ceva poze din zona Odai de dinainte de lucrari si sa vad daca ajung altfel pentru poze mai noi.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Goldmund
Nu stiu unde sa pun stirea aceasta, dar cu siguranta ca este de interes public si aici:
"Instanţa opreşte construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni
Construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni a fost oprită printr-o decizie judecătorească, după ce omul de afaceri Ion Ţiriac şi alte companii au mers către instanţă, nemulţumiţi că proiectul le afectează investiţiile din zonă....."
https://adevarul.ro/economie/stiri-econ ... index.html
Eu as comenta stirea asa:
interes national impotriva interesului privat.
Daca CFR ar fi o companie serioasa, cu bani si oameni profesionisti la conducere si in general, majoritatea profesionista, chiar ca nu as avea vreun dubiu daca aceasta companie azi s-ar bucura de aceasta noua situatie, sau nu...
In plus, pentru un tren suburban, nu este nevoie doar de calea ferata si gari impecabil realizate, dar ....unde sunt comenzile noi pentru trenurile(suburbane!) care vor transporta mii de turisti si oameni de afaceri/zi pana in inima orasului Bucuresti? (macar patru garnituri pentru inceput)
Si cum arata azi Gara de Nord, Doamne! Iar afara te asteapta taxiurile care te duc undeva doar daca vor taximetristii.., seara(incepand cu ora 22!) sunt cu totii in modus "ma retrag..."!
Nu stiu unde sa pun stirea aceasta, dar cu siguranta ca este de interes public si aici:
"Instanţa opreşte construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni
Construcţia căii ferate dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni a fost oprită printr-o decizie judecătorească, după ce omul de afaceri Ion Ţiriac şi alte companii au mers către instanţă, nemulţumiţi că proiectul le afectează investiţiile din zonă....."
https://adevarul.ro/economie/stiri-econ ... index.html
Eu as comenta stirea asa:
interes national impotriva interesului privat.
Daca CFR ar fi o companie serioasa, cu bani si oameni profesionisti la conducere si in general, majoritatea profesionista, chiar ca nu as avea vreun dubiu daca aceasta companie azi s-ar bucura de aceasta noua situatie, sau nu...
In plus, pentru un tren suburban, nu este nevoie doar de calea ferata si gari impecabil realizate, dar ....unde sunt comenzile noi pentru trenurile(suburbane!) care vor transporta mii de turisti si oameni de afaceri/zi pana in inima orasului Bucuresti? (macar patru garnituri pentru inceput)
Si cum arata azi Gara de Nord, Doamne! Iar afara te asteapta taxiurile care te duc undeva doar daca vor taximetristii.., seara(incepand cu ora 22!) sunt cu totii in modus "ma retrag..."!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Stirea nu se refera la aceasta cale ferata, si a fost deja publicata la topicul corect.
Stirea nu se refera la aceasta cale ferata, si a fost deja publicata la topicul corect.
- Junky
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Junky
Vedere spre Mogoșoaia.
Poza este făcută de la trecerea la nivel de lângă halta Odăi.
Vedere spre Mogoșoaia.
Poza este făcută de la trecerea la nivel de lângă halta Odăi.
IMG_20191017_102532.jpg (1.27 MB; downloaded 6029 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)
•
Choose destination