Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: DN7 București - Arad

68 posts, 17103 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: DN7 București - Arad orex

Noi lucrări cu restricţii pe DN 7 Valea Oltului: Compania de Drumuri repară un tronson de 5 kilometri la Boiţa pe DN 7 în judeţul Sibiu. Lucrările durează 12 luni, iar circulaţia va fi semaforizată
Compania de Drumuri a lansat o licitaţie pentru reparaţii şi consolidări la Boiţa pe DN 7 – Valea Oltului, lucrările pe sectorul Lazaret – Boiţa din judeţul Sibiu urmând să dureze 12 luni, cu echipe în şantier în mai multe schimburi.
Pe tronsonul cu o lungime de 4,5 kilometri dintre localităţile Lazaret şi Boiţa carosabilul are probleme din cauza sistemului de scurgere a apelor, şoseaua prezentându-se într-o stare tehnică necorespunzătoare.
Potrivit caietului de sarcini, lucrările vor dura 12 luni şi se vor face cu restricţionarea circulaţiei prin instalarea de semafoare: „Lucrările sunt propuse a se realiza pe câte o jumătate de cale, cu circulaţie pe un singur fir, cu semnalizare continuă, pe timp de zi şi de noapte prin semaforizare şi piloţi de circulaţie”.
Lucrările propuse au o valoare maximă de 37 de milioane de lei şi o garanţie de 3 ani. Proiectul este complex, cuprinde reparaţiile podului peste pârâul Valea Mare de lângă Boiţa, consolidarea albiei Oltului pentru stoparea fenomenului de eroziune a malului drept, amenajarea a 15 din cele 20 de curbe pentru viteză de 60 km/h şi consolidarea versanţilor ce prezintă blocuri de piatră instabile.
Ultima reabilitare a sectorului respectiv (kilometrii 246 – 251) a fost în 1997, mai notează CNAIR. Deschiderea primului lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Boiţa (estimare decembrie 2022) nu rezolvă problema restricţiei, descărcarea din A1 în DN 7 fiind după Boiţa, pe direcţia spre Sibiu.

De la Piteşti la Sibiu sunt deja trei zone cu lucrări şi restricţii
Pe cea mai importantă rută comercială din ţară sunt deja trei zone cu lucrări şi circulaţie restricţionată. Prima, în judeţul Argeş, la Cotmeana, pentru aproximativ două luni sunt lucrări de consolidare şi se circulă dirijat, cu semafoare. În judeţul Vâlcea se lucrează la o surpare la Câineni, iar în judeţul Sibiu se lărgeşte carosabilul între Tălmaciu şi Boiţa pe aproximativ 3 km

 




Re: DN7 București - Arad orex

Drumul Naţional 7 – Valea Oltului va avea de luna viitoare un nou tronson lărgit la patru benzi. Primul lot al Autostrăzii Sibiu – Piteşti şi ,,efectul de pâlnie” de la Boiţa
Lucrările pentru lărgirea tronsonului Tălmaciu – Boiţa de pe DN 7 Valea Oltului se termină în aproximativ o lună, tronsonul de trei kilometri din judeţul Sibiu urmând să fie deschis circulaţiei la patru benzi. Prin construirea a încă două benzi şi relocarea unui sens de circulaţie pe aprox. 500 de metri se elimină şi ,,punctul negru “ de la Tălmaciu, zonă cu număr mare de accidente. Tronsonul de trei kilometri pe care se fac lucrările are mai multe viraje iar pe şantier constructorul se concentrează la devierea de la intrarea pe Valea Oltului, după cum arată cea mai recentă filmare din dronă publicată vineri de Radu Ignat :Constructorul Geiger a început lucrările de lărgire în toamna anului trecut şi va închide şantierul peste o lună, a anunţat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov : ,,Se lucrează intens la așternerea stratului de uzură pe zona lărgită la 4 benzi pe DN 7, în județul Sibiu, între Tălmaciu și Boița. În conformitate cu estimările antreprenorului lucrările se vor încheia în aproximativ o lună iar tronsonul va fi complet redat traficului.” – DRDP Braşov. Valoarea lucrărilor este pentru tronsonul cuprins între kilometrii 251 şi 254 este de 22 milioane lei. Segmetul dintre Tălmaciu şi Boiţa face parte dintr-un proiect mai amplu pentru lărgirea carosabilului între limita cu judeţul Vâlcea ( Câineni- Lazaret) şi intersecţia cu DN 1 de la Veştem. În 2016, pe segmentul dintre Lazaret şi Boiţa (4 km.), în zona Turnul Spart s-au făcut lucrări de consolidare şi lărgire la trei respectiv patru benzi. Tot la Boiţa, din 2022 se estimează deschiderea unui nou şantier pentru lucrări de consolidare despre care Economedia a scris aici
Primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti se termină într-un sens giratoriu la Boiţa/Efect de pâlnie la descărcarea în Valea Oltului
Pe DN 7 Valea Oltului, între Tălmaciu şi Boiţa, la finalul anului viitor se va realiza şi conexiunea cu primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Tronsonul Sibiu – Boiţa (13 km.) unde lucrează constructorul PORR din Austria a depăşit stadiul fizic de 50 % şi ar putea fi deschis în decembrie 2022. Descărcarea din autostradă în DN 7 este prevăzută printr-un sens giratoriu clasic, cu diamentru de 47 de metri şi apoi intrarea pe DN 7 unde şoseaua are o singură bandă pe sens, deci se va forma ,,efectul pâlnie” la trecerea de pe două benzi pe o singură bandă (n.r. se întâmplă la fel pe DN 68 A la capetele de la Holdea şi Margina, în jud. Hunedoara şi Timiş). O soluţie pentru reducerea ambuteiajelor ar fi reconfigurarea sensului giratoriu clasic la profil de ,,turbo-giraţie” aşa cum se face pe centura Bucureşti Nord la Otopeni, sistem care să permită delimitarea unui sens de circulaţie fără a intra în giraţie.

 






Re: DN7 București - Arad orex

Si la VN! :mrgreen:


 



Re: DN7 București - Arad aztec

Comarnic..... reluare?

 


Re: DN7 București - Arad orex

Aici e mult mai ”cotoioasa” treaba fiind ”Drumul Matasii” al Romaniei (faimosul, si nu degeaba, coridor IV), ce nu sufera comparatie cu un cârd de autoturisme ale căror pasageri nu vor decât sa se binedispună/desfăteze/recreeze, la sfarsit de saptămână, unde altundeva decât, in natură, ”aproape” de casa! :yes:  :bere:

 


Re: DN7 București - Arad orex

Trei săptămâni cu restricţii pentru transportatorii de mărfuri care circulă pe DN 7 Piteşti – Sibiu: De luni, camioanele ocolesc zeci de kilometri prin Slatina din cauza lucrărilor de lângă Deduleşti / Circulaţie semaforizată între Piteşti şi Râmnicu Vâlcea
Circulaţia camioanelor pe ruta directă Piteşti – Sibiu (DN 7) va fi interzisă de luni, 25 octombrie, până pe 17 noiembrie 2021, din cauza lucrărilor de consolidare de la Morăreşti, la kilometrul 144, în judeţul Argeş. Este a doua încercare a Companiei de Drumuri de a extinde şantierul de la Morăreşti pe DN 7, după ce, în septembrie, la montarea semafoarelor, cozile s-au întins pe aproximativ 10 kilometri, iar stopurile au fost demontate a doua zi, la cererea Poliţiei Rutiere.

Acum însă, pentru că valorile de circulaţie au mai scăzut, lucrările pentru consolidarea carosabilului vor fi extinse lângă Deduleşti, se vor monta semafoare, iar transportatorii de mărfuri vor fi deviaţi zeci de kilometri pe ruta ocolitoare DN 65 Piteşti – Slatina şi DN 64 Slatina – Râmnicu Vâlcea, a anunţat Poliţia Rutieră.

„Având în vedere efectuarea lucrărilor de consolidare rambleu și refacere parte carosabilă pe DN 7 pe raza Comunei Cotmeana, Jud.Arges,adiacent pozițiilor km. 143+600-144+600 și intensitatea traficului rutier pe drumul național DN 7, Politia Rutiera împreună cu CNAIR impun în perioada 25.10.2021 -17.11.2021 restrictii de tonaj pentru circulația autovehiculelor cu masa totala maximă admisă mai mare de 7,5 tone pe DN 7 raza  Com.Cotmeana, Jud.Arges. Pe perioada executării lucrărilor pentru autovehiculele cu masa totala mai mare de 7,5 tone se recomandă următoarele rute ocolitoare: – sensul București-Rm.Valcea :  Autostrada A 1 -km.106 nod rutier intersecție cu DN 65B km.7+500- DN 65B km.0+000 intersecție  cu DN 65 km.115. Sensul Pitești Rm.Valcea : DN 65  Pitești-Slatina-Ganeasa km.42, intersecție cu DN 64 Drăgășani – Rm.Valcea. Sensul Râmnicu Valcea- Pitești: DN 7 km.170, intersecție cu DN 67 -DN 67 km.194,  intersecție cu DN 64- Drăgășani- intersecție DN 65 km.34 Ganeasa-Slatina-Pitești”, a transmis Poliţia.
Pe DN 7 Piteşti- Sibiu, cea mai importantă rută comercială a României, aproape în fiecare an CNAIR intervine cu lucrări de consolidare pe segmentul Deduleşti – Dealul Negru unde sunt alunecări de teren, dar şi pe Valea Oltului, cea mai recentă surpare fiind la Câineni.

 



Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420672 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use