Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

82 posts, 10121 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Încă o amânare a termenului pentru depunerea ofertelor, pentru 16 septembrie:
„Având în vedere numărul mare de clarificări solicitate de către operatorii economici interesaţi de construcţia tronsonului de autostradă Ploieşti – Buzău, parte integrantă a A7, şi pentru a asigura o participare cât mai largă a ofertanţilor, CNAIR a decis prelungirea termenului de depunere a ofertelor până la data de 16.09.2021”, se specifică în comunicatul transmis de instituție.

Sursa: Economica

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Aici e o problema, mi-e teama ca CS a fost facut tot pe ”genunche”, pe repede inainte, sub presiune, de suscita un numar MARE de clarificari! :no:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

ZIARUL DE BACAU 27 AUGUST 2021

Autostrada A7 Moldova, o nouă amânare.
Reacția eurodeputatului Benea: „Metodă perfidă de trage pe dreapta obiective de investiții, cu prețul sprijinirii altor proiecte, pe zona de vest a țării!”
CNAIR a prelungit cu 3 săptămâni, până pe 16 septembrie, termenul de depunere a ofertelor pentru construcția sectorului de autostradă Ploiești – Buzău, din cauza numeroaselor solicitări de clarificări formulate de ofertanți. „Este un semn că documentația tehnică de atribuire este departe de a fi măcar satisfăcătoare”, a declarat eurodeputatul Dragoș Benea, președintele PSD Bacău.

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Cristi N

Un coleg de dincolo a citit clarificarile si a facut un rezumat al lor: link

Nota: Am citit clarificarile doar, fara a avea timp sa vad anexele. Nu sunt atat "de pasionat" incat sa imi fac timp si pentru comparatii cu alte tronsoane. Scuze. De asemena scuze pentru lungimea mesajului.




Powered by API/PUM imgur uploader

Concluzii:
- Cateva sute de intrebari. Daca asta este "proiect matur" sau cum mai spunea ministrul, cum or fi celelalte?
- Aceleasi intrebari cu tot cu raspunsuri de mai multe ori pe acelasi lot si/sau repetate pe celelalte loturi (un caz cand raspunsurile nu coincid! Clarificare 2-lot2 intrebare 94 diferit fata de lot 1);
- Destul de multe detalii tehnice sunt lipsa in documentatia pentru care s-a platit SF+PT si de aceea, multe detalii tehnice sunt responsabilitatea antreprenorului;
- Nacaz mare la firme ca se aplica penalitati;
- Multe din intrebari ar fi DESCALIFICANTE pentru ofertanti, daca ar fi puse in Vest;
- Faptul ca in proiect de executie, constructorul este responsabil pentru DETALII TEHNICE ridica semnificativ numarul de intrebari clarificatoare;
- Prea multe intrebari "avocatesti" care nu prea isi au rostul intre doi parteneri "corecti".

Ciudatenii:
- se cer camere de supraveghere in organizarea de  santier si la punctele de lucru;
- antreprenorul trebuie sa faca un site prin care sa se plimbe documentele intre CNAIR si executant;
- desi desenele tehnice au un cod, numele fisierelor este "Rata macanitoare din Colganesti". Probabil ca daca cineva din CNAIR va modifica in viitor unul din desene (astia din CNAIR: scuipati in san sa nu se intample!), fisierul se va numi "Rata manitoare din Colganesti, next generation".


Detalii:
- Incosistenta in denumire file-urilor. Aceleasi file-uri in mai multe arhive;
- Mult mai multa informatie decat cea ceruta (sa fie acolo, ca daca trebe');
- Nu l-i s-a dat ofertantilor proiectul tehnic (piese desenate zic ei) si specificatii tehnice. Erau pe SICAP, zice CNAIR, dar nu li s-a precizat ofertantilor asta;
- Lipsesc parti din memoriu tehnic (cum ar fi "Consolidari");
- Inconsistenta pret unitar vs pret total;
- Lucrari de pe un lot sunt incluse la alt lot;
- Antreprenorii se intreaba pentru ce gen de detalii tehnice sunt responsabili intr-un contract de EXECUTIE;
- Ei se asigura ca CNAIR le va pune la dispozitie gropile de imprumut conform AM si ca pricep ca asta dureza minimum 6 luni, chiar daca autorizarea acestora cade in sarcina lor;
- In cazul conditiilor care trebuie sa le indeplineasca Personalul Antrepenorului (PM & sef de santier), CNAIR schimba de la musai Facultate de Constructii la "sau similar". Este bine ca se permite celor cu acreditare PMP sa fie in proiect, dar cred ca macar Seful de santier TREBUIE sa fie de specialitate;
- Antreprenorii pot specifica ACELASI team ("personal cheie") pentru a participa la licitatii, dar daca castiga mai mult de un tronson trebuie sa suplimenteze acest personal;
- Daca ofertantul ALEGE sa nu declare subcontractantii pentru relocare utilitati cum demonstram ca suntem eligibili? Radio Erevan raspunde pe trei pagini: "Intelegem ca puteti ALEGE sa NU declarati subcontractantii pentru utilitati. Egibiliatea se face pe baza Propunerii tehnice unde sunt detaliate cum se vor fac toate activitatile. Mentionam ca Art./Alin./Litera si Art./Alin./Litera din "Bla bla bla" va OBLIGA sa ne dati numele, adresa subcontractantului.";
- Ofertantii sunt nelamuriti de ce nodul Dumbrava se gaseste INAINTEA marcajului de incepere a Lotului 1 in documente tehnice;
- Antreprenorul este responsabil pentru "detaliile de executie privind armarea tuturor elementelor de constructie ale tuturor structurilor (fundatii, elevatii, banchete cuzineti, suprastructura, etc.) care sa cuprinda inclusiv extrasele de armatura pentru aceste elemente precum si detaliile referitoare la precomprimarea antretoazelor";
- Accesul pe santier poate fi acordat etapizat, caz in care antreprenorul trebuie SA REVIZUIASCA programul de executie a lucrarilor respectand data de finalizare. Nu se specifica daca pe aceeasi bani (in realitate, zic eu, de cele mai multe ori costurile NU sunt aceleasi cand schimbi ordinea/data/locatia lucrarilor);
- Desi asistenta tehnica este responsabilitatea proiectantului (Legea 10/1991), aceasta cade in sarcina antreprenorului, aceasta neffind inclusa in contractul pt SF+PT;
- OFERTANTII SE PLANG DE PENALITATI PREA MARI (bravo CNAIR!!!!) pentru intarzieri in trimiterea Programului de executie si cer diminuarea  penalitatilor cu 10% daca nu "meet deadlines" stabilite de acest Program;
- Penalitati de 5.000 lei/zi pentru nemobilizarea personalului conform Programului de execuție;
- Penalizări de 15.000 lei/zi pentru nemobilizarea utilajelor/echipamentelor;
- Penalizări de 10.000 lei/zi pentru netransmiterea propunerii de prețuri unitare pentru fiecare cantitate din proiectul tehnic de execuție, precum și nedefalcarea acestor prețuri unitare;
- Ofertantii cer ca platile (penalitati?) catre CNAIR sa poata depasi 30 de zile intarziere (platile dinspre CNAIR catre antreprenori: 60 zile);
- In esenta, ofertantii vor sa inlocuiasca penalitatile cu "in limita prejudiciului creat" (judecata/timp si bani pierduti, zic eu);
- Ofertantii zic (si au dreptate!) ca: este imposibil de asigurat condițiile de circulație la parametrii calitativi ”cel putin la nivelul celor initiali”, în condițiile în care lucrările se vor executa sub circulație si restricțiile care vor fi impuse vor respecta planul de management al traficului care va fi elaborate de executant si aprobat de administratorul drumului si poliție.
- Pretul ofertat TREBUIE sa nu depaseasca pe cel estimat;
- Ofertantii trebuie sa faca si planurile de intretinere a drumurilor.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

Avem ofertele deschise.

LOT 1 Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000
LOT 2 Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350
LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250”.

LOT 1

1.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere)– BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT
2.Asocierea BOG’ART SRL (lider de asociere)– TANCRAD SRL – COSEDIL SRL
3.Asocierea YDA INSAAT SANAYI VE TICARET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
4.Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI
5.WEBUILD SPA
6.Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA (lider de asociere)- PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL
7.KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
8.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX SRL
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

LOT 2

1.Asocierea SC CONI SRL (lider de asociere) – TRACE GROUP HOLD PLC
2.Asocierea SC BOG ART SRL (lider de asociere) – TANCARD SRL– COSEDIL SPA
3.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT SRL
4.SC STRABAG SRL
5.Asocierea YDA INSAAT SANAY VE TICARET AS (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
6.Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.
7.KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
8.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
9.Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
10.Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) - FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.
11.TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION Co., Inc.)
12.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

LOT 3

1.Asocierea YDA INȘAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE – ALPENSIDE
2.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT - ACVATOT
3.Asocierea – DANLIN XXL (lider de asociere) – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD)
4.Asocierea DRUM ASFALT (lider de asociere) – ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS – TRAMECO
5.Asocierea Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (lider de asociere) - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
6.Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
7.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX,
8.IMFALT YOL YAPI SANAYI TICARET A.S.
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.Trace Group Hold
14.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comun ... onson-al

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Pacat ca am ajuns ca majoritatea liciatorilor sa fie ”A.Ș.” :no:

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

Listele sunt ok, sper doar sa nu se ajunga la contestatii fara numar la cati sunt.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

De ce, ca se intentioneaza ”absorbția” (a se citi sifonarea) banilor europeni, prin Turcia?! Care-i diferenta dintre Turcia si China? Numai ca prima trebuie sa-si primeasca spertul ca-i gazduieste pe refugiatii din Siria si, mai nou, pe cei din Afganistan, in timp ce cea de-a doua defileaza ”en fanfare” dar s-a ancorat in Europa-n voie (vezi portul Pireu)?  

 


  • Author: Bogdan Ciorascu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Bogdan Ciorascu

Si un mic pariu :-)
Castigatorii loturilor
LOT 1
6.Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA (lider de asociere)- PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL
LOT 2
4.SC STRABAG SRL
LOT 3
4.Asocierea DRUM ASFALT (lider de asociere) – ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS – TRAMECO

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

China are fortele navale militare cu cea mai mare crestere in fiecare an din '90 pana azi, vrea sa alipeasca Taiwanul(obiectiv declarat al PCC pana la aniversarea de 100 de ani din 2049) si alte insulite detinute de Japonia, Coreea de Sud si Vietnam, iar iltima declaratie a fost ca marinarii australieni vor fi ucisi fara avertisment la cea mai mica provocare(urmare a contractului de echipare a marinei australiei cu submarine nucleare de catre Franta si SUA).
Si cu Turcia este foarte trist, actualul presedinte Eldrogan a bagat in inchisoare o droaie de profesori pentru predarea de subiecte moderne considerate chipurile anti-islam si apoi a retras Turcia din, culmea, Acordor de la Istambul impotriva violentei domestice, practic legalizand violenta domestica impotriva femeilor.
Cred ca i se da niste apa la moara Turciei(mai ales ca mai sunt si rusii prin apropriere care au anuntat un mega program de extindere si modernizare a bazelor navale militare din Crimea), dar in scurt timp vor fi atentionati sa se realinieze la obiectivele europene de libertate si democratie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Ministerul Transporturilor propune exproprierea a peste 2.300 de imobile din județul Buzău pentru realizarea tronsonului Ploiești - Buzău din Autostrada Moldovei (A7), potrivit unui proiect publicat vineri pe site-ul instituției. Valoarea estimată a despăgubirilor depășește 43 de milioane de lei.

„Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Autostrada Ploiești – Buzău ” este necesară dobândirea prin expropriere a unei suprafețe totale de 5.286.269 mp, aferentă unui număr de 2.389 de imobile proprietate privată, aflate pe raza localităților Săhăteni, Ulmeni, Movila Banului, Pietroasele, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău„, se arată în proiectul de act normativ.


Ministerul Transporturilor propune în acest sens aprobarea în Guvern a sumelor individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor, în cuantum total de 43,23 milioane de lei.

Suma aferentă despăgubirilor va fi alocată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2021, nr. 15/2021, la capitolul 84.01 ”Transporturi”, subcapitolul 03 ”Transport Rutier”, titlul 58 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020”, articolul 58.03 – „Programe din Fondul de Coeziune – FC”.

În iunie, Ministerul Transporturilor a mai propus exproprierea a 2.566 de imobile din județul Prahova pentru realizarea tronsonului Ploiești – Buzău din Autostrada Moldovei (A7). Valoarea acelor despăgubiri se ridica la 6,42 milioane de lei.

Sursa: Economica

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada Moldovei: Proiectantul a predat studiul de fezabilitate pentru tronsonul Focşani – Bacău / Licitaţia pentru execuţie ar putea fi lansată la începutul anului viitor
Studiul de fezabilitate şi studiul geotehnic pentru autostrada Focşani – Bacău au fost predate Companiei de Drumuri, estimarea pentru licitaţia de execuţie fiind pentru începutul anului viitor, a anunţat Adrian Covăsnianu, fost secretar în ministerul Transporturilor.
Practic, al treilea tronson al Autostrăzii Moldovei A7 face un pas important, următoarele etape până la lansarea licitaţiei pentru construirea şoselei de mare viteză dintre Focşani şi Bacău (96 km) fiind obţinerea Acordului de Mediu şi Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Covăsnianu, fondator al Asociaţiei civice Moldova vrea Autostradă și numit în funcţia de secretat în Transporturi în timpul mandatului fostului ministru Cătălin Drulă, a prezentat într-o postare pe Facebook situaţia „la zi” a celor patru tronsoane de autostradă dintre Ploieşti, Bacău şi Paşcani:

„1. Ploiești-Buzău (63,25 km) Stadiu: Licitație de EXECUȚIE lansată. În continuare suntem în etapa de evaluare a celor 39 de oferte depuse pentru cele 3 loturi. Sunt foarte multe clarificări și procedura va mai dura luni bune!

2. Buzău-Focșani (82,44 km) Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare. S-au predat Studiul de Fezabilitate+Studiu geotehnic de către proiectant în varianta ce include observațiile CNAIR. Consider că dacă depășim procedurile anterior descrise putem avea proiectul avizat la finele lunii octombrie iar in noiembrie se poate obtine Acordul de Mediu.

3. Focșani-Bacău (96,05 km) Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare S-a respectat termenul de predare și săptămâna aceasta s-a consemnat predarea în format electronic a Studiului de Fezabilitate+Studiul Geotehnic. Se lucrează la documentația de mediu și se estimează că în luna decembrie 2021 vom putea obține Acordul de Mediu. Ulterior într-o manieră super accelerată se aprobă HG de indicatori tehnico-economici si in trimestrul I al anului 2022 sa se lanseze licitatia de executie.

4. Bacău-Pașcani (77 km) Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare. Campania de foraje geotehnice continuă cu studiile geotehnice suplimentare pentru zona nodului de mare viteză dintre A7 și A8. Se lucrează cu 2 foreze în zonă…Din 2022 se poate lansa procedura pentru licitatia de Executie a acestui proiect”.

În mai, la lansarea licitaţiei pentru primul tronson A7 Ploieşti – Buzău, fostul ministru Cătălin Drulă preconiza că până la sfârşitul verii va fi scos la licitaţie pentru execuţie şi al doilea tronson, Focşani- Bacău, procedură care încă nu a început. „A7 este coloana vertebrală a Moldovei. 320km de la Pașcani pâna la autostrada A3 București-Ploiești (Dumbrava), trecând pe lângă Bacău, Adjud, Focșani și Buzău. A7 este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră propus în PNRR. Ne propunem ca până la sfârșitul verii să scoatem la licitație sectorul Buzău-Focșani, iar până la sfârșitul anului Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani”, scria pe pagina sa de Facebook, Cătălin Drulă.

Pentru Autostrada Unirii – A8, pe sectorul Târgu Mureş – Târgu Neamţ (211 km), proiectantul Acciona din Spania este aşteptat să predea documentaţia tehnică refăcută pentru tronsoanele de la capete, Târgu Mureş – Miercurea Nirajului respectiv Leghin- Paşcani, cele două segmente fiind incluse la finanţare în PNRR. În privinţa podului peste Prut de la Ungheni (investiţie de aprox. 800 milioane lei), estimarea pentru lansarea licitaţiei de proiectare şi execuţie este sfârşitul anului viitor.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective orex

Autostrada spre Moldova : Guvernul a aprobat noi exproprieri pentru tronsonul Ploieşti- Buzău. Ministerul Transporturilor cere o analiză rapidă a celor 39 de oferte depuse pentru segmentul de 63 kilometri
Primele exproprieri din judeţul Buzău necesare construirii segmentului de autostradă dintre Ploieşti – Buzău, parte din A 7 (Autostrada Moldovei) au fost aprobate astăzi în şedinţa de guvern. Statul a expropriat aproape 2400 de imobile ( case şi terenuri) din judeţul Buzău cu o suprafaţă totală de peste 5 milioane de metri pătraţi şi o valoare de 43 milioane lei,  a anunţat secretarul de stat în ministerul transporturilor, Ionel Scrioşteanu. El a cerut conducerii Companiei de Drumuri (CNAIR) să facă o evaluare rapidă a celor 39 de oferte depuse pentru construirea celor 3 loturi, mai ales că A7 Ploieşti – Paşcani (320 km.) este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră propus la finanţare prin PNRR:  ,, În ședința de Guvern de astăzi am aprobat exproprierile pentru imobilele proprietate privată, care constituie coridorul lucrării de utilitate publică de interes național AUTOSTRADA PLOIEŞTI- BUZĂU, aflate în localitățile Săhăteni, Ulmeni, Movila Banului, Pietroasele, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău. Este vorba despre o suprafață de expropriat de 5.286.269 mp, pentru un număr de 2.389 de imobile. Am cerut conducerii CNAIR ca ofertele primite să fie analizate cu maximă rigurozitate, în cel mai scurt timp, pentru a încheia cât de curând contractele și a începe lucrările pe această autostradă atât de importantă pentru Moldova, pentru România.” a scris Scrioşteanu pe pagina de Facebook. După modificarea legii achiziţiilor publice, contractele de execuţie pot fi semnate în aprox. o lună de la desemnarea asocierilor câştigătoare.

Câteva date despre cum va arăta sectorul Ploiești-Buzău, pe care lucrările vor dura maximum 20 de luni:

lungime – 63 km;
6 noduri rutiere;
160 de ha de perdele forestiere;
42 de poduri + pasaje;
4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice”, a precizat ministrul Drulă.
Primul tronson din Autostrada A7, care leagă Moldova de București, a fost lansat la licitație pe 1 iunie. Contractul presupune execuția lucrărilor pentru Autostrada Ploiești – Buzău, în lungime de 63,25 km și are o valoare maximă de 5 miliarde lei.

Contractul este împărțit în trei loturi, respectiv:

Lot 1 Dumbrava-Mizil, în lungime de 21 km – valoare maximă 1,95 miliarde lei
Lot 2 Mizil-Pietroasele, în lungime de 28,35 km – valoare maximă 1,74 miliarde lei
Lot 3 Pietroasele-Municipiul Buzău, în lungime de 13,90 km – valoare maximă 1,36 miliarde lei.
Autostada Ploieşti- Buzău :

𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭, 𝗔𝟳 (𝗗𝘂𝗺𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮 – 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹)

Pe cei 21 de km ai Tronsonului 1 – Dumbrava (Autostrada București – Ploiești) – Mizil (DJ 100C) vor fi construite 15 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și un centru de întreținere și monitorizare.

𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮, 𝗔𝟳 (𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹 – 𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲)

Proiectul vizează ca pe cei 28,35 de km ai Tronsonului 2 Mizil (DJ 100C) – Pietroasele (DJ 203G) să fie construite 20 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și 2 spații de servicii.

𝗟𝗼𝘁 𝟯, 𝗔𝟳 (𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲 – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂)

Pe cei 13,9 km ai Tronsonului 3 Pietroasele (DJ 203G) – Municipiul Buzău (DN 2B) vor fi ridicate 7 poduri și pasaje, 2 noduri rutiere, un centru de întreținere și 2 spații de servicii.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352433 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use