Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF Caransebeș - Arad

53 posts, 8603 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Suspendarea în cazul loturilor 3 și 4 a fost ridicată. Noul termen limită pentru depunerea ofertelor este 20 septembrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

PTMZ wrote here:
Azi au fost pronunțate soluțiile pentru toate contestațiile de la CNSC privind această licitație. Toate au fost respinse (cele două din 2020 depuse de Siemens și Thales, dar și cea din iunie a Siemens).

Decizia nr. 1730 a CNSC:
Decizie CNSC dosare 1573-2953-2954.pdf
Decizie CNSC dosare 1573-2953-2954.pdf (10.96 MB; downloaded 29 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 1 si 2, termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 13 septembrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 1 și 2, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 27 septembrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 3 și 4, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 18 octombrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a stabilit sumele necesare pentru exproprierile pentru calea ferată Caransebeș-Arad.

Pe site-ul ministerului a fost pus în dezbatere publică proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea declanşării procedurii de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere aflat pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional „Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad”, situate pe raza Unităților Administrativ Teritoriale: Caransebeș, Păltiniș, Constantin Daicoviciu și Sacu – județul Caraș–Severin; Topolovățu Mare, Recaș, Remetea Mare, Ghiroda, Dudeștii Noi, Sânandrei, Ortișoara, Govojdia, Lugoj, Coșteiu, Timișoara și Belint – județul Timiș; Arad, Vinga, Șagu și Vladimirescu – județul Arad.

Planurile conținând amplasamentul lucrării și coridorul de expropriere au fost avizate de către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Caraș–Severin pentru Unitățile Administrativ Teritoriale Caransebeș, Păltiniș, Constantin Daicoviciu și Sacu – judeţul Caraș–Severin, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Timiș pentru Unitățile Administrativ Teritoriale Topolovățu Mare, Recaș, Remetea Mare, Ghiroda, Dudeștii Noi, Sânandrei, Ortișoara, Govojdia, Lugoj, Coșteiu, Timișoara și Belint – județul Timiș și Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Arad pentru Unitățile Administrativ Teritoriale Arad, Vinga, Șagu și Vladimirescu – județul Arad.

Exproprierile pentru calea ferată Caransebeș-Arad vor costa șapte milioane de euro
Pentru exproprieri este necesară suma de 34.710 mii lei (34.709.530,77 lei), echivalentul a aproximativ șapte milioane de euro.

Această valoare reprezintă suma despăgubirilor din Rapoartele de evaluare întocmite de către evaluatori autorizați ANEVAR, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii Guvernului nr. 53/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 255/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 1 și 2, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 4 octombrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 1 și 2, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 18 octombrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Pentru loturile 3 și 4, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 1 noiembrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad PTMZ

Astaldi a depus o contestatie la CNSC pentru loturile 1 si 2. Licitatia a fost suspendată.
Contestatia Astaldi:
Contestatie Webuild_Caransebes Timisoara.pdf
Contestatie Webuild_Caransebes Timisoara.pdf (809.07 KB; downloaded 0 times)

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare CF Caransebeș - Arad orex

Licitaţia de 3 miliarde de lei pentru modernizarea liniei de tren Caransebeş – Timişoara, a doua investiţie feroviară ca valoare din PNRR a fost suspendată după o contestaţie. CFR va obliga constructorul să lucreze ,,24 de ore din 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”
CFR Infrastructură a prelungit cu o lună, până la 22 noiembrie, termenul-limită pentru depunerea ofertelor la contractul de modernizare a liniei de tren Caransebeş- Timişoara şi, totodată, a suspendat temporar procedura după o contestaţie la CNSC. Licitaţia pentru dublarea liniei cu o lungime de 94 km. şi creşterea vitezei de circulaţie până la 160 km/h. a fost lansată în 15 iunie şi are o valoare de aproape 3,2 miliarde lei (contractul este cu o clauză suspensivă, adică CFR va semna contractul când va avea finanţarea). Lucrarea este împărțită în două loturi, respectiv Caransebeș – Lugoj și Lugoj – Timișoara Est. Modernizarea liniei Caransebeş – Arad (155 km.), partial electrificată,  din care face parte şi tronsonul Caransebeş – Timişoara este cea mai mare investiţie feroviară propusă la finanţare prin PNRR cu 1,3 miliarde euro solicitare finanţare şi valoare totală de 1,475 miliarde Euro. Următorul mare proiect feroviar este modernizarea liniei Cluj Napoca – Oradea (156 km.) şi o solicitare de finanţare de 1,294 miliarde Euro şi un cost total de 1,469 miliarde E.

Documentele din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice arată că, antreprenorul italian, Webuild (fosta companie Salini Impregilo) a depus săptămâna trecută şi o contestaţie la CNSC împotriva unui răspuns consolidat al CFR Infrastructură prin care solicită suspendarea procedurii de atribuire până la soluţionarea contestaţiei.

Tronsonul Caransebeş – Lugoj care face parte acum din Magistrala Bucureşti – Orşova – Caransebeş- Timişoara a fost deschis circulaţiei feroviare în 1876 şi electrificat în 1975. ,,Şina prezintă un grad avansat de uzură a ciupercii, ştirbituri, bavurări, patinări şi desprinderi de material. Există joante care nu mai asigură continuitatea suprafeţei de rulare, capetelor şinelor tasate” arată CFR în Caietul de Sarcini. Durata contractului este de 102 luni din care 6 luni proiectare, 36 luni execuţie şi 60 garanţia. Tot în caietul de sarcini, CFR Infarstructură obligă constructorul să lucreze non stop pe şantier : ,,Pentru a se încadra în termenul de execuţie stabilit, în funcţie de stadiul lucrărilor şi de graficul asumat, Antreprenorul trebuie să asigure permanenţa executării lucrărilor 24 de ore din 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”

Obiective principalele ale programului de modernizarea pe tronsonul feroviar Caransebeș – Lugoj – Timișoara Est sunt:
-îmbunătățirea geometriei traseului și sporirea capacității portante a căii pentru a permite circulația trenurilor cu viteza de până la 160 km/h;
-modernizarea staţiilor şi haltelor de mişcare, adaptând capacitatea de exploatare la volumul de trafic şi la necesităţile tehnologice;
-modernizarea clădirilor staţiilor de călători, construirea de pasarele şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
-dublarea liniei pe toată lungimea;
-construcţia a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş şi Timişoara Nord;
-instalaţii de centralizare electronică şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
Prin modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe cele două secțiuni se vor asigura condiţii tehnice pentru circulaţia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352433 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use