Parent forum: Hamburg

 

Topic: Hamburg: transportul in comun

16 posts, 5365 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Author: macheta218
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Hamburg: transportul in comun PTMZ

Pentru prima dată în Germania, noile trenuri S-Bahn vor prezenta ultima generație de sisteme digitale de semnalizare și automatizare, pentru o capacitate și fiabilitate crescute. Noile trenuri electrice Alstom vor extinde și îmbunătăți serviciile de transport în rețeaua S-Bahn din Hamburg și vor include o zonă multifuncțională suplimentară în fiecare vagon de mijloc.

Alstom și S-Bahn Hamburg GmbH au semnat un contract pentru livrarea a 64 de trenuri suplimentare S-Bahn din clasa 490. Comanda este o opțiune dintr-un contract-cadru semnat în 2013 și este evaluată la aproximativ 500 de milioane de euro.

Ca și în cazul trenurilor anterioare, pasagerii se vor bucura de facilitățile dovedite ale acestor trenuri electrice cu trei vagoane, dar cu adăugarea unor noi îmbunătățiri pentru a satisface mai bine nevoile pasagerilor din Hamburg. De exemplu, vagoanele de mijloc ale noului tren S-Bahn vor avea o zonă multifuncțională cu spațiu pentru biciclete, bagaje și spații dedicate pentru a găzdui pasagerii cu mobilitate limitată.

Trenuri cu operare automată
Cea mai semnificativă inovație a trenului va fi însă invizibilă pentru pasageri. Pentru prima dată în Germania, trenurile S-Bahn vor fi echipate cu sistemul european de control al trenurilor (ETCS) Baseline 3 Release 2 și tehnologia de operare automată a trenurilor (ATO). Împreună, aceste tehnologii vor asigura o densitate mai mare în operare și vor permite companiei de transport feroviar din Hamburg să ofere un transport mai fluid, crescând în același timp numărul total de călătorii. În plus, flexibilitatea noilor trenuri S-Bahn din Hamburg înseamnă că se vor cupla cu cele 82 de trenuri S-Bahn clasa 490 deja în circulație. “Ne bucurăm că S-Bahn Hamburg continuă să se bazeze pe trenurile din seria 490. Vehiculele confortabile sunt perfect adaptate cerințelor rețelei S-Bahn Hamburg și vor convinge printr-o amenajare spațială și mai flexibilă. Dotarea trenurilor cu cea mai recentă tehnologie ETCS și ATO este un reper pe calea digitalizării traficului feroviar din Hamburg și suntem mândri că contribuim decisiv la acest lucru”, spune Müslüm Yakisan, președintele Alstom pentru Germania, Austria și Elveția.

Această comandă marchează prima implementare a ATO de către Germania în nivelul de automatizare 2 (GoA 2) pentru vehiculele S-Bahn noi. În plus, S-Bahn Hamburg GmbH va primi vehicule care respectă deja cea mai recentă tehnologie de semnalizare de ultimă generație. Trenurile vor fi livrate cu tehnologia inteligentă a Alstom pentru ETCS, cu software ATO integrat care răspunde cerințelor ridicate ale viitoarelor operațiuni feroviare digitale în ceea ce privește performanța, disponibilitatea și automatizarea. “Prin dotarea noilor trenuri de navetă din Hamburg cu ETCS și ATO, Alstom este din nou pionier în domeniul digitalizării feroviare. Implementarea acestei tehnologii moderne pentru operarea în serie într-un oraș atât de mare reprezintă un pas important pentru digitalizare și creșterea capacității sistemelor de transport local din zonele urbane germane “, spune Michael Konias, șef al diviziei Alstom de sisteme digitale și integrate, pentru regiunea Germania, Austria și Elveția.

Inițial, Alstom va produce trei vehicule care vor fi supuse unor teste și inspecții extinse, în special pentru aprobarea funcționalităților ETCS și ATO. Livrările de vehicule către Hamburg sunt programate pentru 2025 și 2026.

Printre altele, unitățile de producție ale Alstom din Hennigsdorf, Bautzen (producție), Berlin (semnalizări), Braunschweig, Siegen și Mannheim, Germania, vor fi implicate în producția noilor trenuri S-Bahn. Aceasta se adaugă unităților din Charleroi, Belgia (ETCS), Wroclaw – Polonia, Västeras – Suedia și Vadodara – India, care vor participa și ele la producție.

În Germania, Alstom oferă soluții inovatoare pentru mobilitate sustenabilă și este unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie feroviară, respectiv de soluții de metrou, trenuri suburbane, tramvaie, trenuri regionale, locomotive și soluții de semnalizare. Trenurile noastre călătoresc de la Schleswig-Holstein până în Bavaria. Peste 70% dintre trenurile de mare viteză care circulă în Germania sunt echipate cu soluțiile de semnalizare ETCS ale Alstom. În Saxonia Inferioară, Alstom construiește primul tren cu hidrogen din lume aflat în producție de serie, Coradia iLint, un tren complet fără emisii. Alstom este singurul producător de soluții de infrastructură, semnalizare și mobilitate digitală din Germania care poate oferi servicii de mentenanță și modernizare pentru toate trenurile de transport de pasageri pentru toate seriile oricăror producători, precum și sisteme informatice. (D.C.)

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Hamburg: transportul in comun PTMZ

Rețeaua S-Bahn din Hamburg a primit primul tren complet automatizat.

Deutsche Bahn și Siemens au lansat un nou tren automat automat, numit „un plan pentru digitalizarea șinelor din Germania, Europa și lume”, potrivit dw.com. Compania feroviară germană Deutsche Bahn (DB) și partenerul Siemens au prezentat luni noul lor tren urban complet automatizat, „Digital S-Bahn Hamburg”.

Premiera a coincis cu deschiderea din acest an a Congresului Mondial al Sistemelor Inteligente de Transport (ITS), găzduit de Hamburg, care prezintă soluții și idei de mobilitate. DB a declarat că intenționează să extindă utilizarea noilor sale tramvaie digitale pentru a deservi tot Hamburgul, susținând că până în 2030 și dincolo de multe dintre liniile sale locale, regionale și naționale vor folosi tehnologii similare.



Compania a declarat că automatizarea completă a trenurilor și controlul digital al acestora vor permite mai multă circulație la intervale mai scurte, precum și creșterea eficienței energetice și reducerea costurilor de operare. Proiectul de 60 de milioane de euro (69,4 milioane de dolari), finanțat în mod egal de DB, Siemens și orașul Hamburg, combină două sisteme de operare – Operarea automată a trenurilor (ATO) și Sistemul european de control al trenurilor (ETCS) – care pot fi modernizate pe trenuri și șine existente.

Aceste sisteme flexibile permit mecanicului, care va rămâne totuși la bord, să opereze manual trenurile atunci când se deplasează pe porțiuni de cale care nu sunt echipate cu tehnologia de control corespunzătoare. Toate celelalte operații, cum ar fi pornirea, accelerarea, decelerarea, oprirea și manevrarea vor fi complet automatizate.

Sursa: Club Feroviar

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Hamburg  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352542 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use