Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

279 posts, 3119 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Momentan e tot în evaluare tehnică (ultima licitație a ministerului, de altfel, care mai e în această etapă).

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Termenul limită pentru evaluări a fost depășit.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP PTMZ

Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 14 ianuarie 2022.
Licitația a trecut azi în evaluare financiară.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Foarte foarte greu

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Azi au fost selectați câștigătorii pentru toate loturile.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

PESA a depus o contestație la CNSC. Toate loturile au fost câștigate de Bozankaya, conform datelor din contestație. Ofertele Durmazlar și Tatra-Yug au fost respinse, iar clasamentul este următorul (identic pentru toate loturile):
1. Bozankaya: 94,44 puncte
2. PESA: 94 puncte
3. Astra: 90,77 puncte
Contestația PESA:
contestatiefo.pdf
contestatiefo.pdf (791.8 KB; downloaded 77 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Și Bozankaya a depus o cerere de intervenție.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Am primit un răspuns de la Ministerul Dezvoltării în legătură cu o solicitare de-a mea din septembrie.
Mai jos, regăsiți modelul cu care a ofertat fiecare ofertant (cu oferta conformă), precum și valorile ofertelor:
Screenshot_20211004-164119.jpg (105.17 KB; downloaded 508 times)
Screenshot_20211004-164153.jpg (339.34 KB; downloaded 508 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale punmeister

Vazand ce a ofertat PESA (cough cough boghiuri fixe), prefer sa ramana Bozankaya castigatori sau Astra.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Boghiurile fixe implică, într-adevăr, o întreținere mai riguroasă a liniilor și bandajelor, dar tramvaiele cu această dotare sunt încă preferate și produse într-un număr clar mai mare decât cele cu boghiuri pivotante, făcând față cu brio. Inclusiv Toronto, care are notorietatea curbelor foarte strânse ale liniilor de tramvai, a ales tot tramvaie cu boghiuri fixe. Deci faptul că Jazz sau Swing (sau orice alt tramvai) are boghiuri fixe nu înseamnă că are un standard de calitate mai scăzut decât alte tramvaie. Dimpotrivă, vezi tramvaiele Imperio de la Cluj sau tramvaiele Bozankaya, sunt destul de zgomotoase comparativ cu PESA, și au boghiuri (semi)pivotante. Sunt multe alte elemente ce definesc calitatea unui tramvai, în afară de boghiuri.

Astra mai bine și-ar vedea de lungul nasului, deja cei de acolo sunt foarte aglomerați cu livrările și au întârzieri din ce în ce mai pronunțate. Poate de aceea s-au mărginit să depună 2 cereri de intervenție și nu au contestat. La Oradea, de exemplu, de aproape 2 luni nu s-a mai livrat niciun tramvai, asta deși ultimele două exemplare erau programate să sosească până la finalul lui septembrie. Suntem în octombrie, și nici urmă de acestea. Nu mai zic de plângeri că tramvaiele Imperio sunt zgomotoase, deci calitativ nu e tocmai cea mai bună opțiune.

Nici Bozankaya nu pare o alegere foarte inspirată: au avut întârzieri destul de mari la Iași și Timișoara cu prototipurile (restul tramvaielor așteaptă omologarea prototipurilor), iar capacitatea de a onora contractele lor e discutabilă. În plus, înțeleg că la Iași, cel puțin, sunt destul de zgomotoase comparativ cu PESA.

Din punct de vedere calitativ al prestației și produsului, opțiunea ideală dintre cele 3 ar fi PESA: calitativ, pe piața românească, tramvaiele lor sunt la cele mai înalte standarde de siguranță și confort al pasagerilor de până acum, iar compania a dat dovadă de seriozitate la livrări de când a fost naționalizată.
Ar fi, de asemenea, o premieră: primul export de tramvaie Jazz; până acum, acest model a fost livrat doar pe piața poloneză.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Bozankaya a mai depus o cerere de intervenție

 


  • Author: TheTigerBeast
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale TheTigerBeast

Ce tot vrea Astra sa demonstreze? In primavara mare anunt ca nu mai participa la licitatii ca au capacitatea de munca la maxim, acum Blidar se plange ca "de ce castiga turcii".
Cumetre, vezi-ti de terminat tramvaiele alea care si-asa sunt intarziate cu lunile si mai lasa circu. Ai castigat contracte la greu, onoreaza-le.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352532 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use