Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Stiri, proiecte, perspective

1874 posts, 553270 views
 
Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133 134
 
 

📖 Pagination options

Re: Stiri, proiecte, perspective PTMZ

Noile tramvaie Astra pentru București au nevoie de cale de rulare modernizată
Până la sosirea noilor tramvaie, PMB trebuie să modernizezecalea de rulare pe porțiunile rămase ale liniilor 40 si 55, condiție pentru finantarea europeana a achiziției de material rulant.

”Mai multe detalii despre modernizarea căii de rulare pentru liniile 40 și 55 vă putem furniza după aprobarea bugetului Municipalității pentru anul 2021”, au răspuns oficialii PMB la solicitarea Club Feroviar.

Dacă aceste lucru nu se va întâmpla, riscăm să pierdem bani europeni. ”Conform cererilor de finanțare depuse pe POR care au dus la semnarea contractelor de finanțare, Municipiului Bucuresti îi revine obligația de a duce la îndeplinire o serie de măsuri complementare până la finalizarea proiectelor în 2023. Neîndeplinirea acestor condiționalități poate conduce la pierderea fondurilor proporțional cu efectul pe care neîndeplinirea îl are pe fiecare contract în parte”, au mai menționat responsabilii PMB.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Puss in Boots

La cat de dume suntem o sa ii pierdem.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Alex Negoi

Proiectul bugetului Capitalei a picat. Terminalul Granitul și Prelungirea Ghencea mai așteaptă

Respingerea prin vot a proiectului de buget al Municipalității pe anul în curs are efecte negative asupra unor investiții extrem de importante, multe dintre ele legate de transportul pe șină.

Primul ar fi Terminalul Multimodal Granitul (Cora Pantelimon), unde este și noua buclă de întoarcere a tramvaielor de pe Șoseaua Pantelimon. Aici, progresul fizic al lucrărilor este de aproximativ 85%, conform calculelor supervizorului proiectului.

La Pasajul Doamna Ghica, progresul fizic al lucrărilor în momentul de față este de aproximativ 50%, conform raportărilor consultantului proiectului și luând în considerare faptul ca tablierul metalic reprezintă 50% din lucrare. Pasajul ar urma să facă parte din viitoarea linie de tramvai Berceni-Pipera.

Și pe Prelungirea Ghencea, unde proiectul prevede supralărgire și construcția unei linii de tramvai pe zona mediană, lucrările stagnează.



Sursa: https://clubferoviar.ro/proiectul-bugetului-capitalei-a-picat/

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective V2A

În curând încep lucrările de construcție a pasajului suprateran din intersecția Bd. Alexandru Obregia x Bd. Metalurgiei x Str. Turnu Măgurele, conform lui Daniel Băluță (postare din 19 iulie):

Ultimele discuții înainte de începerea lucrărilor la pasajul de la intersecția străzilor Turnu Măgurele cu Obregia.
Chiar dacă este perioada concediilor noi suntem la treabă.
Colegii proiectanți alături de urbaniști și ingineri pun la punct detaliile legate de pasajul care va fluidiza traficul în sudul sectorului.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Comentariile...

comentarii postare baluta.jpg (78.93 KB; downloaded 3009 times)


_____________

Oricum, despre proiect Asociatia a semnalat anul trecut problema nerespectarii strategiei de implementare a tramvaiului pe inelul median de sud. Pasajele acestea strict rutiere nu iau in calcul o viitoare dezvoltare a tramvaiului pe inel.

Topic - https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Alex Negoi

Linia de tramvai care va lega cartierele Pantelimon și Pipera a trecut de votul consilierilor din Sectorul 2

Consilierii locali din Sectorul 2 au aprobat, astăzi, construirea a 12,2 km de linie de tramvai din Bd. Dimitrie Pompei și până în Şos. Vergului. Segmentul de tramvai va lega cartierele Pantelimon și Pipera și va fi finanțat din fonduri europene sau prin fondurile venite prin PNRR. Primăria Sectorului 2 și PMB urmează să realizeze documentaţiile cadastrale, urbanistice, tehnice și economice necesare pentru a începe execuția proiectului.

În ședința de consiliu local, timp de câteva minute consilierii PSD i-au reproșat primarului Radu Mihaiu că acest proiect nu este eficient până când nu va fi finalizat proiectul de la Pasajul Doamna Ghica. De asemenea, consilierii Partidului Social Democrat susțin și că proiectul a fost preluat din PUZ-ul Coordonator al Sectorului 2 cu a cărui suspendare edilul Sectorului 2 a fost de acord.

În replică, Radu Mihaiu a spus că a recunoscut încă de atunci că acel PUZ de sector prevede atât lucruri bune, cât și lucruri negative pentru bucureșteni, iar acest proiect a fost unul dintre cele pozitive.

Conform proiectului de hotărâre, traseul noului tramvai leagă cartierele Pantelimon și Pipera:

Bd. Dimitrie Pompei calea ferată – Şos. Petricani – Bd. Lacul Tei – Str. Doamna Ghica -Şos. Pantelimon – Bd. Chişinău – Bd. Basarabia – Şos. Vergului
Linia de tramvai va fi finanțată prin intermediul programelor aflate în curs de aprobare, respectiv Programul Operaţional Regional pentru Regiunea Bucureşti – Ilfov 2021 – 2027 (POR BI 2021 – 2027) şi/sau Planul Naţional de Redresare și Reziliență.

Proiectul de Hotărâre a fost aprobată cu 18 voturi pentru și 9 abțineri.

https://buletin.de/bucuresti/linia-de-tr ... torul-2/

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective V2A

https://ziare.com/transport/strazi-sensu ... -1724911
Calea Floreasca va deveni sens unic. Marile bulevarde din București pe care vor fi făcute schimbări pentru fluidizarea traficului

Mai multe sensuri unice ar urma să fie introduse pe străzi importante din zona centrală a Bucureștiului pentru a rezolva problema traficului aglomerat.

Potrivit stirileprotv.ro, deocamdată sunt proiecte pilot, care ar urma să transforme circulația în zona de nord a orașului. Autoritățile vor să creeze benzi pentru transportul în comun pe bulevardele mari, astfel că autoturismele vor avea mai puțin spațiu.

Calea Floreasca, arteră aglomerată care leagă Nordul Capitalei de Centru, va avea sens unic, pe porțiunea dintre Strada George Călinescu și Șoseaua Ștefan cel Mare. Mai mult, una dintre cele patru benzi va fi dedicată exclusiv transportului în comun.

Alte două vor fi transformate într-un sens unic pe care vor circula atât mașini, cât și autobuze. Cea de-a patra bandă, ocupată acum de mașini, va rămâne parcare, sau ar putea fi transformată în pistă pentru biciclete.

Cei care vor să circule în sens opus, spre Cartierul Floreasca, vor putea face asta pe strada Radu Beller, care se transformă la rândul ei într-o arteră cu sens unic, sau pe Șoseaua Barbu Văcărescu, potrivit sursei citate.

Printre arterele care ar urma să fie reconfigurate se numără, într-o primă etapă, Calea Dorobanți și Șoseaua Pantelimon. Pe Calea Dorobanți, pe porțiunea dintre piețele Charles de Gaulle și Dorobanți, Primăria are de gând chiar să desființeze spațiul verde dintre cele două sensuri, pentru a crea un culoar pentru autobuze.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

Desființare de spatiu verde ... nu cred.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective aztec

Eu unul nu vad de unde au scos tampenia asta...
Pe Floreasca marea poblema sunt parcarile aiurea ...si vad ca in proiect se desființează parcarea pe o parte si se face linie BUS...
Radem, glumim...dar nu rezolva nimic.
Pt 2 autobuze fantoma pe ora ...
Apoi daca voiau fluidizare faceau ceva cu semaforul de la Spitalul  de Urgenta, ce inainte avea intermitent dreapta si acum nu mai are...

Eu sunt sceptic....
Puteau sa rezolve usor cu desființarea catorva zeci de locuri de parcare pe toata strada...nu cu 50% din ele...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Pantelimon - cu extindere la 4 benzi de circulație și creare de bandă unică pentru transportul public.
Sursa
:shock:  :?:

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective lykkelig.

Stelian Bujduveanu oricum nu se gândește la bicicliști nici la stb vrea decât sa zică lumea ca vai a făcut ceva cât timp a fost viceprimar .

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Bogdan Ciorascu

andrei11 wrote here:
Pantelimon - cu extindere la 4 benzi de circulație și creare de bandă unică pentru transportul public.
Sursa
:shock:  :?:

Probabil intre Ferdinand si Colentina dar....

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Da, se pare ca a fost o miscare de desfintare masiva a lampilor verde intermitent pentru la dreapta, multe au disparut cu totul(de ex Piata Victoriei pentru intrare pe Calea Victoriei) iar altele au fost incluse in temporizarea semafoarelor(clipesc sau stau stinse, de ex Radu Beller cu Micea Eliade).

 


Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133 134
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420647 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use