Despre asociație și site-urile metrouusor.comSite-urile metrouusor.com: Regulament, informații, anunțuri

 

Topic: Dialog cu administrația

2221 posts, 440609 views
 
Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 159
 
 

📖 Pagination options
Re: Dialog cu administrația Cezar210

Cezy210 wrote here:
Poze din păcate nu pot atașa deoarece am o problema - spune că am depășit limita de upload, însă când verific daca e adevărat, spune că am doar 39.93 MB din 50 MB..


Buna seara!
Problema persistă și azi. Tot 39.93 îmi arată. Ar putea cineva sa investigheze, va rog?
Mulțumesc anticipat.

 


Re: Dialog cu administrația Costin

Nu am gasit nici o eroare. Pot sa ma mai uit saptamana viitoare. Insa in continuare solutia e gazduirea externa.

 


Re: Dialog cu administrația orex

Avand in vedere ziua asta istorica pentru Romania, 27.09.2021, v-as ruga sa analizati posibilitatea modelarii unei sectiuni/subsectiunilor referitoare la PNRR! :yes:
Avem multa treaba in urmatorii 6(sase) ani!

 


Re: Dialog cu administrația Costin

PNRR e un mecanism de finantare al unor proiecte care, daca sunt potrivite tematicii forumului, atunci cu siguranta isi vor gasi locul in cadrul structurii existente a forumului.

 


Re: Dialog cu administrația orex

Poate te-ai bucurat ca norvegienii au sarbatorit cu artificii iesirea din pandemie, ori nu te-ai aplecat asupra celor 1350 de pagini!
Pentru Romania, succint PNRR e asta:
„O Românie cu Transport modern“
„În 2026 vom vedea 434 de km noi la autostrăzile A7 și A8, este contribuția noastră la datoria istorică față de români privind construcția de autostrăzi. Și pentru că suntem pe drumul spre viitor, vor fi construite pe aceste tronsoane 52 de stații electrice, cu 264 de puncte de încărcare. În total prin PNRR (transport, energie, fondul UAT) vom ajunge să avem câteva mii de stații de încărcare electrică. Vă voi invita să călătoriți și pe cale ferată modernizată, pe 311 km, și pe noile magistrale de metrou de 12,7 km, în București și Cluj Napoca“, se arată în PNRR.

Patru autostrăzi care trebuie să fie terminate până în 2026
Una dintre cele mai importante condiţii pentru finanţarea proiectelor prin PNRR este finalizarea lucrărilor până în august 2026.
Cea mai avansată investiţie din domeniul rutier este tronsonul de 42 de kilometri dintre Nădăşelu şi Poarta Sălajului unde deja se lucrează (constructor UMB).
Cea mai mare investiţie rutieră este, însă, A7 – Autostrada spre Moldova, Ploieşti –Paşcani, 320 km lungime şi 1,7 miliarde euro. Din cele patru tronsoane, doar primul, Ploieşti – Buzău de 63 km, este lansat în licitaţie pentru execuţie. Pentru Autostrada Unirii A8 vor fi finanţate „capetele” Târgu Mureș – Miercurea Nirajului şi Leghin – Paşcani (în total 60 km).

Autostrada cu „tuneluri pentru urşi” inclusă la finanţare prin PNRR, dar fără constructor
Singurul tronson care lipseşte pentru a avea autostradă completă de la Sibiu la Vama Nădlac 2 este „gaura“ de 10 kilometri dintre Holdea şi Margina. Nu lungimea este problema, ci faptul că peste 2 kilometri reprezintă tunel. În plus, pentru acest proiect de 285 milioane euro, CNAIR încă nu are contract semnat ci doar oferte depuse. Termenul de reliazare este de 38 de luni, din care 10 pentru proiectare şi 28 pentru execuţie.

Taxă de drum pe kilometru/ poluatorul plăteşte
– Aplicarea unui nou sistem de taxare, în special pentru traficul greu din România, conform principiului „poluatorul plătește”, inclusiv posibile stimulente pentru cei care dețin vehicule cu emisii zero/reduse;
– Strategia națională privind siguranța rutieră și pachetul legislativ aferent, precum și implementarea de măsuri pentru reducerea cu 45% a numărului de puncte negre; reducerea cu 20% numărului de victime rezultate din accidente în trafic
– Creșterea cu 100% a cotei vehiculelor electrice/hibride din totalul parcului auto până în 2026 (raportat la valorile din 2020);
– Înnoirea a 200.000 de mașini din parcul auto până în anul 2026 (raportat la valorile din 2020).

Peste 300 de kilometri de linie de tren modernizată, trenuri cu hidrogen şi două magistrale de metrou
Două linii de tren foarte importante vor fi modernizate cu fonduri din PNRR: Arad – Timişoara – Caransebeș, cu o lungime de 155 km şi o valoare de 1,3 miliarde euro, respectiv Cluj Napoca – Episcopia Bihor, 156 km şi 1,3 miliarde euro, finanţare solicitată.
Pentru reînnoire sunt propuse liniile Bucureşti – Piteşti şi Reşiţa – Voiteni.
„Aceste două proiecte sunt planificate a fi operate cu trenuri cu hidrogen, nefiind astfel necesară electrificarea acestora. Traficul aferent acestor rute este unul de pasageri, în special de tip navetă, serviciu care se poate efectua cu trenuri de tip H-EMU sau B-EMU, electrificarea fiind un proces mai lung și costisitor financiar, nefiind justificat în acest moment“, arată PNRR.
Reînnoirea pe linia Bucureşti – Piteşti şi cele 12 trenuri cu hidrogen ar costa 380 milioane euro.

600 de milioane de euro pentru metrou la Bucureşti şi Cluj Napoca
Cele două investiţii pentru metrou la Bucureşti (extindere) şi Cluj Napoca (prima linie subterană din municipiu) au o valoare totală de aproximativ 3 miliarde euro, iar suma cerută la finanţare prin PNRR este de 600 milioane euro.
Pentru M4 – diametrala Nord – Sud, Gara de Nord – Gara Progresu (13 kilometri, 13 staţii plus un depou), indicatorii tehnico – economici arată o valoare a investiţiei de 8 miliarde lei. Prima secţiune Gara de Nord – Filaret, proiect în care sunt incluse şi 15 rame noi, are o valoare estimată de 909 milioane de euro, potrivit anexelor PNRR consultate de Economedia. Viteza comercială va fi de 36 km/h, iar capacitatea maximă de 50.000 persoane/oră/sens. Prin PNRR se solicită 290 de milioane euro.
Pentru linia de metrou din Cluj cu o lungime de 20 de kilometri şi 19 staţii (14 fiind pe teritoriul municipiului Cluj-Napoca), estimarea investiţiei este de 5,7 miliarde lei, iar durata de execuţie şapte ani, potrivit Hotărârii de Guvern din toamna anului trecut. Prin PNRR, pentru secţiunea 1: Sfânta Maria – Europa Unită se solicită 310 milioane euro. Legat de proiectul M1 Cluj-Napoca, la nivel european sunt două elemente ce definesc necesitatea unui metrou: „populația deservită (Cluj-Napoca are 400.000 locuitori) şi configurația longitudinală a orașului (pe o singură axă) definitorie pentru Cluj-Napoca pe axa est-vest ce include legătura cu cea mai mare comună din țară (Florești) ce este legată funcțional de Cluj-Napoca”,  se arată în PNRR.

Din punct de vedere al capacității de transport metroul din Cluj-Napoca va include:
– 16 trenuri: Tren 2 rame x 2 vagoane (52 m, 380 pasageri);
– Capacitatea de transport la interval de 3 min/90 sec: 7.600/15.200/oră și sens;

Programare PNRR Metrou:
Faza 1: Lucrări de structură de rezistență – Stații, Interstații – tuneluri, galerii, alte construcții – cu finalizare Q3 2026 – indicatorul fiind 12.7 km de tuneluri metrou cu staţiile aferente
– M4 București: Gara de Nord – Filaret (6 stații) – 5,2 km;
– M1 Cluj-Napoca: Sf. Maria – Europa Unită (9 stații) – 7,5 km
Faza 2: Lucrări de cale, finisaje, instalații, Achiziție material rulant și semnalizare – cu finalizare Q4 2028
– M4 București: Filaret – Progresu (7 stații, un depou) – 6,74 km;
– M1 Cluj-Napoca: Florești – Sf. Maria și Mărăști – Muncii (10 stații, un depou) – 12,6 km

Pentru cele două linii noi de metrou,  rămân aşadar, încă 2,4 miliarde de euro care trebuie asigurate prin noul Program Operaţional Transport (POT) şi cu bani de la buget.

E vorba de 7,6 MLD EURO! Neglijabil, nu? ;)

 


Re: Dialog cu administrația Costin

Nimic din ce ai citat nu necesita o structura separata. Autostrazile, trenurile si metroul au deja categorii bine definite pe forum. Daca vorbim de subforumuri dedicate fiecarui proiect in parte, in sectiunile corespunzatoare, atunci cu siguranta vor aparea la momentul oportun. Dar o categorie dedicata PNRR este un non-sens, ar insemna sa avem autostrazi monitorizate si in sectiunea dedicata, dar si in sectiunea PNRR.

 


Re: Dialog cu administrația subway guru

Corect, forumul nu e structurat pe surse de finantare care de fapt nu intereseaza prea mult cetateanul de rand, finantarea e problema conducerii executive a tarii…

 


Re: Dialog cu administrația orex

I-auzi brau! Dar cand s-au aglutinat achizitiile prin MDRAP sub aceeasi umbrela cum a fost? :think:

 


Re: Dialog cu administrația Costin

A fost pentru a evita dublarea informatiei in topice judetene, despre o singura achizitie. Daca se mai organizeaza o licitatie pentru vehicule in mai multe judete, prin PNRR, atunci ar ajunge in acelasi subforum ca cele prin MDRAP, pentru ca nu e un forum dedicat sursei de finantare ci achizitiilor inter-judetene. Daca se construieste o autostrada pe fonduri PNRR atunci ajunge alaturi se celelalte autostrazi pe care le avem deja in sectiunea dedicata.

 


Re: Dialog cu administrația subway guru

Un model ce ar putea fi urmat si pe forumul nostru
https://www.g4media.ro/youtube-anunta-ca ... cin.html

YouTube va bloca toate conţinuturile antivacciniste, mergând astfel dincolo de interdicţia sa ce vizează informaţiile false despre vaccinurile anti-COVID-19 pentru a include şi conţinuturile bazate pe dezinformări despre alte vaccinuri autorizate pe piaţă, au anunţat miercuri reprezentanţii companiei americane pe blogul oficial al acesteia, informează Reuters.


Facem un sondaj de opinie pentru a nu exista discutii?

 


Re: Dialog cu administrația subway guru

Am o problema, am făcut upgrade la IOS 15 și safari îmi zice ca forumul are TLS1.0 sau TLS1.1 care e not secure și ma împiedica sa accesez!
E ciudata treaba, pe iphone merge desi am facut si acolo upgrade.
Deocamdata accesez cu Opera pe ipad pentru ca are optiune de by-pass manual peste problemele de securitate

 


Re: Dialog cu administrația Costin

subway guru wrote here:
Un model ce ar putea fi urmat si pe forumul nostru
https://www.g4media.ro/youtube-anunta-ca ... cin.html

YouTube va bloca toate conţinuturile antivacciniste, mergând astfel dincolo de interdicţia sa ce vizează informaţiile false despre vaccinurile anti-COVID-19 pentru a include şi conţinuturile bazate pe dezinformări despre alte vaccinuri autorizate pe piaţă, au anunţat miercuri reprezentanţii companiei americane pe blogul oficial al acesteia, informează Reuters.


Facem un sondaj de opinie pentru a nu exista discutii?

Nu sustin. Asta cu blocatul continutului e ca bancul ala cum ca s-a constatat ca cei mai multi blatisti sunt in ultimul vagon al trenului, drept urmare s-a luat decizia de a desfiinta ultimul vagon. Nu are nici un efect, continutul se muta in alta parte. Mai bine sa fie un loc deschis pentru toti in care sa se discute civilizat.

 


Re: Dialog cu administrația Costin

subway guru wrote here:
Am o problema, am făcut upgrade la IOS 15 și safari îmi zice ca forumul are TLS1.0 sau TLS1.1 care e not secure și ma împiedica sa accesez!
E ciudata treaba, pe iphone merge desi am facut si acolo upgrade.
Deocamdata accesez cu Opera pe ipad pentru ca are optiune de by-pass manual peste problemele de securitate

Trebuie sa mai sap. O sa revin cand am mai multe detalii.

 


Re: Dialog cu administrația subway guru

Ambele browsere zic ca sistemul de securitate al forumului e outdated si trebuie updatat…pentru ca nu ar mai fi safe.

 


Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 159
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Site-urile metrouusor.com: Regulament, informații, anunțuri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use