Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)Tronsonul Pitești - Sibiu

 

Topic: Știri și articole din presă

118 posts, 28289 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă PTMZ

În cursul zilei de astăzi, 23 iulie 2021, CNAIR SA a finalizat procesul de evaluare a candidaturilor depuse în cadrul procedurii de atribuire Proiectare și Execuție “Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2: Boița – Cornetu".

CNAIR SA a calificat, în urma aplicării criteriilor de selecție, conform algoritmului de calcul aferent Criteriilor de selecție nr. 1-5, următoarele candidaturi pe primele 6 locuri:

1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
2. ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş. - YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.
3. ASOCIEREA AKTOR S.A. - RIZZANI DE ECCHER S.p.A.
4. ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA
5. IMPRESA PIZZAROTTI & C S.p.A.
6. ASTALDI SPA


În perioada imediat următoare, Autoritatea Contractantă va transmite Invitația de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire - ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR - candidaților antementionati.

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 20.09.2021.

Sursa: CNAIR

 


Re: Știri și articole din presă punmeister

Deci exact aceeasi lista ca la PiSi 3.

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit cinci oferte pentru supervizarea lucrărilor la secțiunea 4 Tigveni - Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu - Pitești. Amintim că licitația pentru construirea acestui tronson s-a întors în faza de evaluare tehnică, în urma contestațiilor.
Anemona Andone - joi, 19 aug. 2021, 15:07
Autostrada Sibiu - Pitești: CNAIR a primit cinci oferte pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 4 Tigveni - Curtea de Argeș
Conform declarației de participare, publicată joi, 19 august, până la termenul limită din 17 august au depus oferte:
1. TECNIC Consulting Engineering Romania SRL
2. Asocierea VENTURO INVESTMENT SRL (Leader),AE DOZORING,AMFORA CONSTRUCT PROMANAGEMENT SRL
3. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. (Leader),Metroul
4. Asocierea TPF INGINERIE SRL (Leader),TPF – CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA
5. Asocierea ROMAIR CONSULTING (Leader),Institut IGH, d.d.,GESTION INTEGRAL DEL SUELO SL

Ofertele pentru supervizarea lucrărilor urmează să fie evaluate până pe 9 noiembrie 2021, conform calendarului actual din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Valoarea estimată a contractului pentru supervizarea lucrărilor pe cei circa 10 kilometri din Autostrada Sibiu – Pitești este cuprinsă între 34,96 milioane de lei și 41,27 milioane de lei.

Rămâne de văzut însă când va fi desemnat din nou un câștigător al licitației pentru proiectarea și execuția secțiunii 4 din cel mai important proiect rutier al României.

Sursa: Economica

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Miercuri, 1 septembrie, au început oficial lucrările la secțiunea 5 Pitești - Curtea de Argeș din cel mai important proiect rutier al României. Termenul de finalizare este 2025, a anunțat Mariana Ioniță, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

„Astăzi au început lucrările la autostrada Sibiu Pitești – lotul 5, un proiect atât de așteptat de către noi toți. Traseul Secțiunii 5 este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30,35 km, cu o valoare de 1.710.277.069,34 lei fără TVA, având că sursă de finanțare fonduri Europene nerambursabile. Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Argeș și contiuă paralel cu râul Argeș până la actuală centură a Municipiului Pitești. Termenul de finalizare al acestui proiect este 2025”, a declarat Mariana Ioniță, Directorul General al CNAIR, într-o postare publicată miercuri pe Facebook.

Pe 17 iunie, ministrul Transporturilor Cătălin Drulă anunța pe Facebook emiterea autorizației de construire pentru această secțiune din Autostrada Sibiu – Pitești. „Tocmai ce am emis autorizația de construire pentru lotul 5 al autostrăzii Sibiu-Pitești. Este vorba de un tronson între Curtea de Argeș și Pitești, lung de 30 de km”, scria atunci ministrul Transporturilor pe pagina sa de Facebook.

Proiectul valorează 1,7 miliarde de lei și cuprinde:
– 13 poduri;
– 3 pasaje;
– un viaduct;
– 3 noduri rutiere la Curtea de Argeș, Băiculești și Bascov;
– 2 spații de servicii, câte unul pe fiecare sens, care vor fi amenajare modern;
– 2 parcări de scurtă durată, de-o parte și de alta a drumului;
– 2 centre de coordonare și întreținere, la Bascov și la Curtea de Argeș.

Sursa: Economica

 


Re: Știri și articole din presă orex

In completare...
Constructorul Astaldi trebuie să mobilizeze peste 1.000 de drumari şi aproximativ 600 de utilaje pe tronsonul cu o lungime de 30 de kilometri. Şantierul, în cifre
Lucrările pentru construirea lotului Piteşti – Curtea de Argeş de pe Autostrada A1 Sibiu – Piteşti încep, efectiv, de astăzi, constructorul fiind deja mobilizat în teren încă din iunie  atunci când a început decopertările. Autorizaţia de Construire pentru tronsonul de 30 de kilometri a fost emisă pe 16 iunie, iar Ordinul pentru Începerea Lucrărilor a fost dat săptămâna trecută. Autorizaţia este emisă pentru o durată de 48 de luni cu o valoare a lucrărilor de 1,4 miliarde lei, declarată de solicitant.
Şantierul în cifre:
Antreprenorul Astaldi din Italia (n.r. constructorul Podului de la Brăila) trebuie să mobilizeze potrivit ofertei depuse peste 1.000 de drumari şi 600 de utilaje, iar termenul de realizare este de 4 ani. Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Argeş şi continuă paralel cu râul Argeș până la actuala centură a Municipiului Pitești. Viteza de proiectare este de 120 km/h, iar platforma autostrăzii este de 26,00 m lăţime.
Lucrări de artă cu o lungime de aproximativ 5 km: Principalele lucrări de artă constau în construcția a 12 poduri, 1 viaduct, 6 pasaje, 3 noduri rutiere, respectiv Curtea de Argeș (conexiune cu DN 73 C), Băiculești și Bascov (conexiune cu DN 7 ), 2 spații de servicii, 2 centre de coordonare și întreținere, la Bascov și la Curtea de Argeș, parcare de scurtă durată pe fiecare sens.
Cantităţi materiale de construcţii: 4,5 milioane mc. de umplutură, suprafaţă asfalt: 550.000 mp, betoane: 500.000 mc., armături: 37.000 tone, piloţi foraţi: 80.000 ml., tabliere metalice: 20.000 tone.
Autostrada Sibiu – Piteşti reduce costurile de transport la Dacia/Plus pentru sectorul turistic pe Transfăgărăşan
Dacia, cea mai mare companie din România, aşteaptă de prea mulţi ani autostradă fără întrerupere pentru a asigura legătura cu reţeaua de autostrăzi din Europa. Estimările oficiale arată că transportul/vehicul costă aproximativ 80 euro şi s-ar reduce semnificativ dacă autoplatformele nu ar mai sta în blocajele de pe DN 7 Valea Oltului. De asemenea, o autostradă până la Curtea de Argeş, la intrarea pe partea sudică a DN 7 C – Transfăgărăşan, ar ajuta la dezvoltarea turismului pe traseul celei mai spectaculoase şosele din România, proprietarii de pensiuni şi hoteluri cerând de mulţi ani măsuri pentru ca Transfăgărăşanul să rămână deschis mai mult de 4 luni pe an (construirea de polate – copertine deschise din beton, reprezintă o soluţie).


Autostrada Sibiu – Piteşti: Patru oferte au fost depuse pentru proiectarea legăturii municipiului Râmnicu Vâlcea cu Autostrada de pe Valea Oltului. Lotul 6 cuprinde modernizarea DN 73 C şi legătura cu A1 la Tigveni
Patru oferte au fost depuse pentru proiectarea drumului de legătură dintre municipiul Râmnicu Vâlcea şi Autostrada A1 Sibiu- Piteşti, a anunţat, pe pagina sa de Facebook, ministrul transporturilor, Cătălin Drulă.

Licitaţia a fost lansată pe 6 iulie şi cuprinde modernizarea DN 73 C Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea, dar şi construirea unui drum nou de 3 kilometri.
„Mă bucur să anunț că avansează licitația pentru un proiect extrem de important pentru județul Vâlcea: conexiunea dintre Municipiul Râmnicu Vâlcea și Autostrada A1, în zona Tigveni. Ieri au fost depuse 4 oferte pentru proiectarea așa-numitului tronson 6 al Autostrăzii Sibiu-Pitești. Proiectul este împărțit în două sectoare, între Curtea de Argeș și Tigveni, respectiv între Tigveni și Rm. Vâlcea – ambele, bazate pe noul model de caiet de sarcini al CNAIR.
– Pe primul sector de 11 km se va reface drumul național DN73C, prin reabilitarea structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranță rutieră, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor și alte consolidări.
– Al doilea segment de aproximativ 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum național pe anumite sectoare și realizarea de variante noi de traseu, care să amelioreze considerabil fluența și siguranța circulației”, a scris ministrul Drulă.
Modernizarea Drumului Naţional 73 C Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea presupune, pe lângă refacerea structurii rutiere şi consolidări punctuale, lărgirea platformei drumului la 10 metri, din care 7 metri cele două benzi de circulaţie, iar restul de 3 metri benzi de încadrare şi acostament consolidat (legătura nu va fi la profil de drum rapid cu patru benzi şi separatoare de sens, CNAIR preferând soluţia modernizării unui drum deja existent).
Potrivit documentaţiei din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, valoarea totală a contractului este cuprinsă între 6 şi 7,1 milioane lei, iar durata contractului este de 11 luni pentru primul lot (Curtea de Argeş – Tigveni), respectiv 14 luni pentru lotul 2 (Tigveni- Râmnicu Vâlcea).

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat din nou câștigătorul licitației pentru secțiunea 4 Tigveni - Curtea de Argeș din Autostrada Sibiu - Pitești. Este vorba tot de compania austriacă Porr, declarată inițial câștigătoare, potrivit surselor ECONOMICA.NET.

Sursa: Economica

 


Re: Știri și articole din presă orex

:applause:  :applause:  :applause:  nu de alta dar fac treaba buna! :yes:
Pe mine m-au convins pe E79. E pista de F1! :yes:

 


Re: Știri și articole din presă punmeister

Daca ramane Porr, e perfect. Dupa ce finalizeaza PTul, pot mobiliza echipa care acum se ocupa de PiSi 1.

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Pentru secțiunea 2, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost amânat până pe 30 septembrie.

 


Re: Știri și articole din presă aztec

Adică...9 octombrie sau...la pastele cailor?

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Scuze, typo, my bad. :oops: Am modificat. :yes:

 


Re: Știri și articole din presă orex

Menţionăm că această prelungire s-a acordat ca urmare a solicitărilor primite cu privire la decalarea termenului pentru depunerea ofertelor, astfel încât aceasta să fie proporţională cu volumul de informaţii suplimentare aduse deja la cunoștintă operatorilor economici prin clarificările publicate. De asemenea, prin aceasta prelungire, CNAIR are în vedere asigurarea unei competitivități și a unei maturități a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investitie. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 30.09.2021, ora 15:00”, a transmis Compania de Drumuri.

 


Re: Știri și articole din presă PTMZ

Încă o amânare. Noul termen este 20 octombrie.

 


Re: Știri și articole din presă orex

Mai bine asa, poate iese ca lumea de prima data, dar, la banii astia, mai mult ca sigur vor fi si frecusurile inerente!

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tronsonul Pitești - Sibiu  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use