Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1014 posts, 195125 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73
 
 

📖 Pagination options
  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

Unirea lui 336 cu311 este cam delicata, deoarece a existat precedentul cu 74 in anii 70 care ajungea din Preciziei pana la Granitul. dar nu direct via Universitate-Iancului ci prin Stirbei Voda-Ateneul Roman-Batistei-Maria Rosetti-Foisorul de Foc-Vatra Luminoasa etc cu inerente probleme de circulatie si grafic. 336+311 este mai direct insa are si el dopurile sale - pe sos. Cotroceni spre Leul, intersectia Carol cu Calea Mosilor +  alte zone care devin criminale la "orele de varf" (adica uneori mai pe tot parcursul zilei). Daca 381 se descurca bine pe noul traseu e posibil sa se aiba in vedere si unirea altor linii. In cazul de mai sus cu 131+313 poate ca ar fi nevoie si de niste locale gen 230 in nord si 314 in sud; daca nu e fezabila comasarea, atunci se poate prelungi 313 pana la Piata Romana.
Daca in 2000 ar fi fost centrele comerciale de azi - Metro Berceni, Baneasa, traseul s-ar fi constituit intr-o superprofitabila linie de maxi-taxi.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee cris_m

La 381 este alta situatie, n-avea sens sa se suprapuna 2 linii. 313 si 131 nu prea se suprapun. Mai mult, acum cu noul bilet orar lucrurile sunt mult mai simple, nu e nevoie de linii directe din orice punct in orice punct.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

eduardolaru17@gmail.com wrote here:
As mai avea încă o propunere de a prelungi traseul liniei 241 de la Apărătorii Patriei și sa circule pana la terminalul "Romprim" unde sa fie noul cap de linie. De acolo se poate întoarce pana la intersecția de la Apărătorii Patriei unde poate circula pe traseul actual pana la terminalul "Biserica Sfinții Brancoveni", dar unde sa nu mai oprească decât ca sa urce și sa coboare călătorii.
      Cu alte cuvinte, propun mutarea capătului de linie unde staționează autobuzele de pe aceasta linie, de la actualul terminal "Biserica Sfinții Brancoveni", la "Romprim".
      Ca avantaje ar fi clar faptul ca locuitorii care doresc sa meargă spre București și vin de exemplu de la o stație de înainte de actualul terminal, sunt nevoiți sa aștepte în autobuz aproximativ 10 minute de luni pana vineri și 20 în weekend.
      La dezavantaje nu am găsit nimic de adăugat.
      Las mai jos harta cu noua linie:
      Din nefericire, am trasat liniile putin după terminalul "Romprim", dar sper ca s-a înțeles ideea!


Poate un dezavantaj ar fi traficul... unul dintre.

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee 1689

eduardolaru17@gmail.com wrote here:
Am si eu o propunere de comasare a liniilor 131 și 313.
 [...]
     


Adica un fel de revenire la traseul original al lui 131 pre-‘86...

 


Re: Propuneri de noi trasee eduardolaru17@gmail.com

Nu stiu cum a fost traseul înainte de 1986, dar nu mi se pare o idee buna ca de exemplu la stația bd. Mărășești, unde nu exista stație de metrou, sa treacă de Piața Unirii doar linia 381, iar 73, 74, 76, 116, 312 și 313 sa nu meargă mai departe. Nu propun sa treacă toate de Piața Unirii, dar măcar o linie în plus ar ajuta. Dacă spre nord poate fi argumentul ca dublează linia 381, atunci măcar una dintre aceste linii de autobuz ar putea fii prelungita spre vest sau est. Ideal ar fi sa se prelungească liniile de troleibuz din sud orașului dar daca este o așa mare greutate în a pune niște stâlpi și sa prelungești rețeaua de troleibuze, am putea găsi alte modalități de a facilita transportul în comun, măcar pana vor achiziționa troleibuze noi cu autonomie.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

Inainte de 1986 era de la Piata Sudului pana la Piata Presei, dupa aia cand s-a scurtat la Romana a fost prelungit pana la Aeroportul Baneasa apoi la deschiderea Baneasa Shoppping Center a fost dus pana acolo. 131+313 contine 80% din vechiul traseu al lui 131 pre-86 restul de 20% sunt prelungirile ulterioare.
Tot cerea lumea inainte prelungirea lui 300 la Colloseum, poate ca in viitor va ajunge 381 pana acolo si ca o consecinta, una din liniile de Berceni - cea mai in drept fiind 313 - poate sa ajunga cel mult pana la Romana: asta era si traseul lui pre-86 Platforma Metalurgiei (Turnu Magurele) - Piata Sudului - Piata Unirii - Universitate - Piata Romana.

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350372 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use