Parent forum: Județul Brăila

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

167 posts, 61464 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Licitatia pentru Calea Galati a fost anulata. Din nou, nu a ofertat nimeni.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
PTMZ wrote:
Se pare că se va scoate linia de tramvai de pe Șoseaua Baldovinești (pe unde mergea fostul 23): primăria a lansat o licitație pentru faza a 2-a de proiectare și faza de execuție pentru "modernizarea transportului electric de pe Șoseaua Baldovinești", iar lucrările de reabilitare a străzii includ și scoaterea liniei de tramvai și a rețelei de contact. Bugetul alocat este în valoare de 37.914.103,34 RON, cu finanțare europeană prin POR. Ponderea punctajului:
- 95% preț
- 5% garanția extinsă a lucrărilor.
Termene limită:
- depuneri oferte: 29 decembrie 2020
- evaluări: 24 martie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100107817

Ofertanți:
1) Asocierea TANCRAD - PEIESI, cu următorii subcontractanți:
- S.C. ELECTRIFICARE CFR S.A. (0,16%)
- CONSAL TRADE S.R.L. (10%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (0,56%)
2) Asocierea VIA CARPATIA CONSULT - CHIRULLI ANDREA, cu următorii subcontractanți:
- INFRA SYSTEM PROIECT (9%; de asemenea terț)
- BIT INVEST (2%; de asemenea terț)
- STONER COM S.R.L. (2%)
- GAZ CONTROL (1,75%)
- DEGAL CONSTRUCT 88 (0,1%)

Vineri, pe 18 iunie, a fost selectat castigatorul.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Consilierii municipali din Brăila au aprobat, recent, un proiect de hotărâre privind un parteneriat între Municipiul Brăila și Comuna Chiscani pentru realizarea documentației tehnico-economice în legătură cu modernizarea liniei de tramvai care duce în Stațiunea Lacu Sărat. Linia are o lungime de aproape zece kilometri.


Este vorba despre un proiect pentru care se încearcă obținerea de finanțare de la Uniunea Europeană, ce prevede și o pistă de biciclete, spune  primarul Marian Dragomir. El adaugă că deși este un pas în plus, lucrurile vor mai dura până la implementare, deoarece încă nu s-au deschis liniile de finanțare pe următorul exercițiu financiar, potrivit publicației locale obiectivbr.ro.

Consilierii brăileni au aprobat zilele trecute un acord de parteneriat între municipiul Brăila și comuna Chiscani pentru realizarea documentației tehnico-economice aferente obiectivului de investiție ”Modernizarea conexiunii tramvai Brăila – Chiscani”.

Acest obiectiv este finanțat prin proiectul ”Sprijin la nivelul Regiunii Sud-Est pentru pregătirea de proiecte finanțate din perioada de programare 2021-2027 pe domeniile: mobilitate urbană, regenerare urbană”, cod SMIS 143538.

Printr-o hotărâre din septembrie 2020, CLM Brăila a aprobat proiectul ”Sprijin la nivelul Regunii Sud-Est” și depunerea acestuia în parteneriat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est (ADRSE) în vederea obținerii finanțării prin POAT 2014-2020. După cum se arată în documentația aprobată de consilieri, în cadrul acestui proiect complex, Municipiul Brăila dorește să obțină finanțare nerambursabilă pentru realizarea documentațiilor tehnico-economice (inclusiv verificarea acestora de către verificatori autorizați) aferente următoarelor obiective de investiții: “Modernizarea conexiunii tramvai Brăila-Chiscani”, precum și “Amenajare și modernizare Faleza Dunării”.


Lucrarea va fi finanțată prin fonduri europene
Cererea de finanțare a fost transmisă în noiembrie 2020 și urmează să fie parcurse toate etapele de verificare și analiză necesare în vederea semnării contractului de finanțare. Totodată, în data de 2 februarie a acestui an, a fost încheiat acordul de parteneriat între ADR și Municipiul Brăila. După semnarea contractului de finanțare, ar trebui să fie realizate documentațiile tehnico-economice necesare pentru execuția lucrărilor la obiectivele de investiții menționate. În următoarea etapă de programare financiară 2021-2027 se dorește să se depună, în parteneriat cu Comuna Chiscani, o cerere de finanțare pentru obținerea finanțării nerambursabile din POR 2014-2020 pentru execuția lucrărilor de modernizare a conexiunii de tramvai Brăila – Chiscani.

Pașii necesari pentru realizarea acestei investiții sunt următorii: a) realizarea documentațiilor tehnico-economice finanțate prin POAT 2014-2020, în cadrul unei cereri de finanțare depusă în parteneriat între ADR și Municipiu – în cadrul acestei cereri, Comuna Chiscani nu este parte, dar va pune la dispoziție informațiile și documentele necesare pentru terenurile care îi aparțin și pentru care se vor realiza documentații tehnico-economice; b) execuția lucrărilor finanțate prin POR 2021-2027 în cadrul unei cereri de finanțare depuse în parteneriat de Municipiul Brăila și Primăria Chiscani.

Ce presupune proiectul
Arealul de implementare al proiectului este de la Șoseaua de Centură a Municipiului Brăila, până la platforma Chimică a fostului Combinat de la Chiscani, inclusiv bucla de întoarcere. Liniile de tramvai și infrastructura acestora, inclusiv terenul aferent sunt proprietatea Municipiului Brăila, iar terenul pe care se va amenaja pista de biciclete, este parțial proprietatea Municipiului Brăila, restul fiind în proprietatea Comunei Chiscani. În acest sens vine acordul de parteneriat dintre cele două  UAT-uri.

Serviciile de proiectare vor avea în vedere refacerea infrastructurii: înlocuirea șinei pe calea de rulare dublă și cele două bucle de întoarcere Lacu Sărat și Chiscani, înlocuirea schimbătoarelor de cale, stații călători SMART de îmbarcare-debarcare, ce vor fi prevăzute și cu accesibilități pentru persoanele cu dizabilități, înlocuirea stâlpilor de susținere linie de contact, înlocuirea liniei de contact, înlocuirea accesoriilor și a cablului de alimentare pentru rețeaua de contact până în depoul aflat în proximitatea Șoselei de Centură și amenajarea pistei de biciclete cu două sensuri de la Brăila – Șoseaua de Centură -, până în Stațiunea Lacu Sărat.

”Această asociere este necesară pentru reabilitarea liniei de tramvai către Lacu Sărat și construirea unor piste de biciclete. Este un proiect care va dura destul de mult până la implementare, deoarece ghidurile de finanțare cu fonduri europene încă nu sunt finalizate, dar noi parcurgem aceste etape pentru a câștiga timp”, spune Dragomir.

Proiectul privind acordul de parteneriat cu Comuna Chiscani a fost aprobat fără discuții, cu unanimitate de voturi în CLM Brăila.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

PTMZ wrote here:
A fost relansată licitația pentru supervizarea lucrărilor de pe Bulevardul Independenței. Termene limită:
- depuneri oferte: 25 februarie
- evaluări: 24 mai.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100111738

Anulata.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Konsent S.A. a contestat anularea licitației la CNSC.

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective stefan_br

Legat de stirea cu posibila modernizare a liniei dintre Sos. de Centura - Lacu Sarat si fosta platforma industriala din zona Chiscaniului, acolo ar putea sa renasca o noua industrie. Cu linia reabilitata, in 10-12 minute cei care ar lucra acolo ar puea fi in cartierul Radu Negru deja. Daca exista putina imaginatie s-ar puea face de la statia 3 Movile o ramificatie spre comuna Chiscani, integrand cu un mijloc de transport modern localitatea aceasta de oras. Revenind totusi la lucruri practice, linia gandita in perioada comunista beneficiaza de pasaje subterane pe sub DN21 pentru calatori, practic este un adevarat metrouusor sau un soi de S-Bahn romanesc. Pe fosta platforma au aparut de cativa ani cateva afaceri insa acolo se aude ca s-ar face un centru logistic al unei firme ce activeaza in domeniul agricol. Podul peste Dunare este marea speranta din acest colt uitat de Romanie insa si cei de aici trebuie sa gandeasca proactiv si sa maximizeze toate oportunitatile.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Contestatia Konsent:
contestatie-signed.pdf
contestatie-signed.pdf (2.25 MB; downloaded 9 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Contractul pentru reabilitarea Șoselei Baldovinești a fost semnat cu asocierea Tancrad - Peiesi pe 22 iulie, iar atribuirea a avut loc pe 30 iulie. Valoarea contractului: 33.372.792,19 RON.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Primăria Municipiului Brăila se confruntă cu o problemă destul de ciudată atunci când vine vorba despre câteva investiții pe care le are în plan pentru schimbarea la față a unor zone importante din oraș. Deși municipalitatea a organizat licitații în mod repetat, câteva proiecte s-au izbit de un dezinteres total venit din partea firmelor de construcții. Primarul Marian Dragomir a vorbit despre acest subiect al unor lucrări care se lasă așteptate la nivelul Municipiului Brăila, explicând că problema este analizată și că se încearcă găsirea unei soluții. Potrivit edilului-șef, mai multe licitații organizate de Primărie în ultima perioadă s-au soldat cu eșecuri, în sensul că fie nu s-a stabilit niciun câștigător, fie s-au lovit de o neparticipare generală. Dragomir chiar a dat câteva exemple: modernizarea transportului electric în Parcul Monument - cartierul Radu Negru, precum și reabilitarea segmentului de pe Calea Galați dintre Bulevardul Dorobanților și Bulevardul Independenței. După cum a explicat primarul, un posibil motiv pentru această lipsă de interes din partea firmelor de construcții l-ar reprezenta faptul că prețul materialelor a crescut foarte mult în ultima perioadă, astfel că proiectele propuse de administrația publică locală nu mai sunt considerate de interes.

”La Strada Grigore Alexandrescu și la Parcul Monument - reabilitare inclusiv cu piste de biciclete -, s-au organizat trei licitații în urma cărora nu am avut niciun câștigător. La segmentul de Calea Galați dintre Bulevardul Dorobanți și Bulevardul Independenței au fost organizate cinci licitații la care nu a existat niciun participant”, a declarat Dragomir.

Acesta a explicat că deja se lucrează la refacerea documentațiilor astfel încât să se țină cont de prețurile materialelor de construcții la momentul actual. Ulterior, potrivit lui Dragomir, vor urma alte licitații în speranța că de această dată lucrurile se vor mișca.

”Am semnat deja documentele, suntem în SEAP în momentul de față pentru reproiectare, ca urmare a faptului că, de la data depunerii documentației și aprobării contractelor de finanțare europeană și până în prezent, prețul materialelor de construcții a avut o adevărată explozie pe zona respectivă. Și atunci niciun constructor nu dorește să participe. Se dovedește încă o dată că lucrările nu au fost supraevaluate, dar ca urmare a creșterii prețurilor materialelor este nevoie să facem o reactualizare și proiectare separată. Lucru care se întâmplă deja atât pentru Strada Grigore Alexandrescu cât și pentru Calea Galați. Suntem în perioadă de licitație publică în momentul de față”, a completat primarul, în încercarea de a explica faptul că proiectele au fost bine realizate, însă motivele pentru care firmele constructoare nu participă la licitații sunt cu totul altele.

Ce presupun cele două proiecte, realizate cu fonduri europene
Proiectul privind modernizarea transportului electric în zona Parc Monument - Radu Negru (inclusiv Strada  Grigore Alexandrescu) are o valoare totală de 12.935.506 euro. Acesta prevede asfaltarea străzii și a trotuarelor, trecere la nivel la fiecare intersecție cu Strada Grigore Alexandrescu, înlocuirea liniei de tramvai, amanajare spații verzi, pistă de biciclete, stații și peroane noi, precum și două tramvaie noi. Celălalt proiect face referire la modernizarea transportului electric pe Calea Galați și are o valoare totală de 3.596.377 euro. Acesta prevede asfaltarea străzii și a trotuarelor, realizarea a 45 de locuri de parcare, modernizarea spațiilor verzi și înlocuirea liniei de tramvai și a rețelei de contact.



Măcar câteva proiecte au avut atractivitate pentru constructori
Întrebat dacă a discutat cu constructorii pentru a vedea de ce nu s-au prezentat, primarul a explicat ironic faptul că nu poate face acest lucru și nici nu poate invita societăți să participe, deoarece ar ajunge ”într-un loc cu multă răcoare”.

”Am putea să discutăm doar într-un loc în care este mult mai răcoare decât în această cameră, ca urmare a faptului că este total ilegal să contactăm societăți pe care să le întrebăm dacă doresc sau nu să participe la licitație”, a mai adăugat edilul-șef.

[...]

Totodată, trebuie subliniat că și la alte două proiecte realizate prin fonduri europene, Primăria Municipiului Brăila a avut ceva mai mult succes. Potrivit primarului Marian Dragomir, unul dintre acestea este Modernizarea transportului electric pe Bulevardul Independenței. Proiect în valoare totală de 15.504.605 euro, care prevede asfaltarea străzii, trotuarelor, realizarea a 605 locuri de parcare, înlocuirea liniei de tramvai, a liniei de contact și parțial, a stâlpilor de susținere a liniei de contact, montarea de semafoare inteligente, stații și peroane noi, modernizare spații verzi și realizarea de fântâni tematice, amenajarea unei piste de biciclete, precum și îngroparea rețelei de utilități. Aici licitația s-a finalizat și municipalitatea a semnat în octombrie 2020 contractul cu Asocierea Peiesi - Tancrad. Chiar și așa, lucrările încă nu au fost demarate, deși se estima începerea lor în luna august. Și la Modernizarea transportului electric pe Șoseaua Baldovinești s-a finalizat licitația. Proiectul are o valoare de 13.523.848 euro și prevede asfaltarea străzii, trotuare, înlocuirea liniei de tramvai cu bandă dedicată pentru autobuze electrice, spații verzi și achiziționarea a 6 autobuze electrice și a tot atâtea stații de încărcare lentă și una rapidă ce vor fi amplasate în depoul Radu Negru.

Sursa: Obiectiv Vocea Brăilei

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

PTMZ wrote here:
Konsent S.A. a contestat anularea licitației la CNSC.

Contestația a fost admisă, fiind dispusă remedierea.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Decizia nr. 1933 a CNSC:
Decizie_1933.pdf
Decizie_1933.pdf (87.52 KB; downloaded 7 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Motivarea deciziei:
Decizie contestatie.pdf
Decizie contestatie.pdf (1.86 MB; downloaded 6 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

PTMZ wrote here:
A fost relansată licitația pentru supervizarea lucrărilor de pe Bulevardul Independenței. Termene limită:
- depuneri oferte: 25 februarie
- evaluări: 24 mai.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100111738

Anularea a fost ridicată, termenul limită pentru evaluări fiind 21 septembrie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Vineri, unica asociere care a ofertat a fost selectată câștigătoare.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brăila  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350372 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use