Parent forum: Tramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati

1924 posts, 326499 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

4025 a avut parte si de revopsire si cosmetizare in depou.
20210914_101701.jpg (394.69 KB; downloaded 1525 times)

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Iar ultimele 3 uși luate de la un vagon canibalizat? :think:
Ultima cel puțin e sigur de la un vagon cu chedere...

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cezy210

Probabil că da.. Am zis ieri de aia cu cheder. Oare așa greu e sa fie toate ușile la fel? Vezi și 4006...

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Aia e ultima problemă la ele ușile, mai ales că are cheder  :roll: . Mai bine rezolvă situația podelelor deteriorate, găurilor din caroserie, geamurilor înlocuite cu placaje sau alte improvizații, lămpilor nefuncționale și multe alte probleme mai grave.
Ca fapt divers ușile cu geamuri lipite au avut probleme multe de-a lungul timpului, unele pierzând geamurile în mers de la masticul prost aplicat/supraîncălzit, de la liniile deteriorate...  

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ADK

Prinderea geamurilor prin lipire nu este o soluție deloc bună dacă nu este făcută de cineva profesionist, și chiar și așa, dacă infrastructura drumului pe care se circulă nu este în stare deloc bună acestea pot duce la dezlipire și la accidente grave. Plus că la o demontare te vei lovi de complicații. Cea prin cheder este cea mai simplă, așa se pot înlocui destul de ușor geamurile sparte sau se pot da jos cele vechi fără prea mari bătăi de cap.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

4014 acum cateva momente la Presei.
20210918_135044.jpg (1.7 MB; downloaded 935 times)

 


  • Author: mirceade
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati mirceade

De ce încă se folosește tablă luată la ciocan chiar și pentru recondiționările noi?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

Tabla „luata la ciocan„ cum tot vad ca se spune este un proces total normal inclusiv in zilele noastre, in urma sudarii si detensionarii panourilor. Vedem acest lucru inclusiv pe locomotivele LEMA si Smartron. Iar efectul vizual este accentuat de vopseaua lucioasa.
Smartron-Ext-26.jpg (348.14 KB; downloaded 810 times)

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

4014  ieri la traseu...
20210918_200302.JPG (633.93 KB; downloaded 680 times)
DSC_6721.JPG (648.41 KB; downloaded 680 times)
DSC_6726.JPG (600.53 KB; downloaded 680 times)
DSC_6843.JPG (687.21 KB; downloaded 680 times)
DSC_6854.JPG (603.51 KB; downloaded 680 times)
DSC_7007.JPG (901.79 KB; downloaded 680 times)
DSC_7012.JPG (616.8 KB; downloaded 680 times)
DSC_7018.JPG (829.89 KB; downloaded 680 times)
DSC_7025.JPG (658.75 KB; downloaded 680 times)

 


  • Author: mirceade
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati mirceade

Marian Andrei wrote here:
Tabla „luata la ciocan„ cum tot vad ca se spune este un proces total normal inclusiv in zilele noastre, in urma sudarii si detensionarii panourilor. Vedem acest lucru inclusiv pe locomotivele LEMA si Smartron. Iar efectul vizual este accentuat de vopseaua lucioasa.

Și totuși... întrebarea mea era atât referitoare la ciocan cât și la tablă în sine. Presupun că în imagine e altceva decât tablă, eventual mai ușor.
EnDjeOVl0zLxczu4jQQxygYYhiD2CM-GBEodTjhk9XuQ.jpeg (81.88 KB; downloaded 519 times)

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

In imaginea ta este fibra de sticla sau aluminiu. Exemple la noi sunt Bucur LF si Bucur 1 care nu au asta. Tabla "valurita" este in general caroseriilor auto-portante.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Ala din poza era un mock-up pentru Oslo.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

...care este din aluminiu pe structura de otel.

 


  • Author: Albert
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

Fusta la CH-PPC din ce e făcută? Vad ca arată foarte bine, fără niciun fel de valuri.

 


Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350372 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use