Transportul în lumeEuropaUngaria / Magyarország

 

Topic: Istoria transportului din Ungaria

5 posts, 657 views
Istoria transportului din Ungaria ByOnu

Recomand pagina oficiala a Muzeului Stiintei, Tehnicii si Transporturilor din Ungaria: https://facebook.com/KozlekedesiMuzeum

Website in engleza: https://kozlekedesimuzeum.hu/en

 


Re: Istoria transportului din Ungaria ByOnu

The Hungarian Museum of Transport will open a new temporary exhibition in July, at its new HQ , at the location of the former Északi Járműjavító railway repair plant.

The Museum of Transport will host a new exhibition, scheduled to open in July 2021, where visitors can have a look at the site of our new location at the first time, as well as see our new exhibition on the history of the Északi Járműjavító repair plant as well as its environment, and we will also present the most recent plans of the future New Transport Museum for the public.

The Északi Járműjavító, ceased operation in 2009, used to be the largest railway repair plant of the country. Its Diesel Hall itself is a perfect location for a new exhibition, but it will be augmented by a newly designed contemporary building complex. The world-wide famous Diller Scofidio + Renfro architect office and its Hungarian partner, the M-Teampannon architect office was selected as winners in 2019. The Hungarian government has allocated the neccessary funding in May 2020 for the planning of the new building. You can find more details on the New Transport Museum project here.

The initial six railway vehicles have already arrived to Északi on 11 and 12 of January 2021: one iconic nr. 424 steam locomotive, the V60 electric loco from 1932, designed by famous Hungarian engineer, Kálmán Kandó, a nr. 242 steam loco, which holds the speed record of the steam trains in Hungary, at 161 km/h. There are also two M44 diesel shunters, and a Cmn railway carriage. The sixth vehicle arrived, was Árpád, the famous rail bus from 1935, which has run between Budapest and Vienna. Most of the vehicles have also been repaired here in Északi.
3866.png (318.17 KB; downloaded 669 times)
3867.png (326.18 KB; downloaded 669 times)
3868.png (337.4 KB; downloaded 669 times)
3869.png (415.58 KB; downloaded 669 times)
3870.png (339.39 KB; downloaded 669 times)
3871.png (345.35 KB; downloaded 669 times)

 


Re: Istoria transportului din Ungaria ByOnu

AM PREZENTAT IKARUSUL PROASPĂT RESTAURAT AL MUZEULUI DE TRANSPORT

🚌 Astăzi am prezentat una dintre noile mândrii ale programului nostru de expansiune și restaurare a colecției în Reparația Nordului Vehiculelor: Faros Ikarus al nostru este gata. Autovehiculul a fost finalizat ca fiind unul dintre ultimele zece Ikarus 66 și folosit la apicultură înainte de a-l salva. Renovarea completă și realizarea acestuia a costat aproximativ 50 milioane HUF, finanțat de programul nostru de dezvoltare a colecțiilor susținute de guvern.
🚌 Am vrea să vedem vehiculele vechi emblematice care reprezintă fotografia străzii, nu doar stând într-un muzeu, afară, dar unele dintre ele ar putea fi potrivite pentru mărțișurile nostalgice. Muzeul transporturilor nu a mai avut niciodată un astfel de parc de vehicule, dar acum flota nostalgică de autobuz a instituției noastre, construită lângă Faros, creată de Ikarus 311 și una deja recent.
🚌 Ikarus Faros este unul dintre simbolurile industriei naționale și istoriei transporturilor și este unul dintre momentele importante ale designului intern. Autobuzul a fost salvat dintr-o apicultură de muzeu și datorită restaurării a fost redat stării inițiale, funcționalității și a fost atestat și ca vechi cronometru.
🚌 Muzeul Transporturilor a avut un singur autobuz Ikarus până în 2016, un 556 Totuși, unul dintre cele mai importante obiective ale programului de dezvoltare a colectării instituției început încă din 2016 este salvarea produselor cunoscute la nivel internațional de autocare și vehicule feroviare interne, am salvat deja mai mult de o duzină de autobuze pentru posteritate și continuăm să facem asta.
🚌 Ikarus 66 recent prezentat, restaurat de Muzeul Transporturilor, a fost lansat pe 1973 aprilie 3 la compania Volán din Székesfehérvár, nr. 14., la sfârșitul deceniului s-a desfășurat la fabrica de egri a Companiei AGRICO și apoi, din 1982, a servit ca autobuz al Școlii de angajare ajutătoare și Foster Home până când a fost scos din trafic pe 1983 martie 16 După aceea, Faros a fost folosit de un apicultor. Pe partea lui, au amenajat puncte potrivite pentru instalarea stupilor și au fost montate și scaunele autovehiculului. Din fericire, cele mai importante părți ale vehiculului, astfel încât motorul, cutia de viteze și întreaga sa unitate de bord au rămas în siguranță, în ciuda stării sale aparent proaste, a fost bine refăcut conform aspectelor muzeului.
🚌 Guvernul a sprijinit restaurarea colectării Muzeului Transporturilor în valoare totală de 6 miliarde 674 milioane HUF în decizia sa din 31 mai, programul de salvare a patrimoniului național cultural și de transport pentru cinci ani. Artefacte în expoziția noului Muzeu Transporturi, sau unele piese își vor găsi casa finală în flota nostalgiei, care este acum înființată.
ikarus66 0.png (488.8 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 1.png (591.91 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 2.png (699.85 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 3.png (456.47 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 4.png (484.17 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 5.png (555.74 KB; downloaded 657 times)
ikarus66 6.png (659.92 KB; downloaded 657 times)

 


Re: Istoria transportului din Ungaria ByOnu

Fotografii din expozitie. Sursa este pagina de Facebook precizata la inceputul topicului.
240219610_4486995638010843_7025147714250553084_n.jpg (300.6 KB; downloaded 641 times)
240396924_4486995868010820_7979053606563243197_n.jpg (303.71 KB; downloaded 641 times)
240442366_4486995434677530_6827150345721985025_n.jpg (324.2 KB; downloaded 641 times)
240452787_4490286537681753_7326105074265650924_n.jpg (268.77 KB; downloaded 641 times)
240561948_4493553550688385_825524771296086489_n.jpg (487.86 KB; downloaded 641 times)
240588102_4496540537056353_4958522975501154926_n.jpg (433.77 KB; downloaded 641 times)
240797989_4485164438193963_6257096827876399320_n.jpg (782.59 KB; downloaded 641 times)
240860825_4485164451527295_879718178330327658_n.jpg (769.42 KB; downloaded 641 times)
240868789_4485164398193967_7326362291509854927_n.jpg (430.59 KB; downloaded 641 times)
241036015_4496533857057021_3784798007790629624_n.jpg (613.26 KB; downloaded 641 times)

 


Re: Istoria transportului din Ungaria ByOnu

...
240386124_4490291017681305_3777682555880836245_n.jpg (270.22 KB; downloaded 638 times)
240584141_4496533907057016_2419048940470818725_n.jpg (574.67 KB; downloaded 638 times)
240589070_4496540510389689_9190366896593208327_n.jpg (383.09 KB; downloaded 638 times)
240603750_4493553467355060_7927088213452483437_n.jpg (362.23 KB; downloaded 638 times)

 


Home page  • 
Parent forum: Ungaria / Magyarország  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421262 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use