Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expres

 

Topic: DEx2 Bucuresti - Alexandria - Lugoj (Danubius Expres)

22 posts, 5131 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
DEx2 Bucuresti - Alexandria - Lugoj (Danubius Expres) orex

Autostrada Sudului: Şase oferte depuse pentru proiectarea drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria
Şase oferte au fost depuse la licitaţia pentru proiectarea drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, pe pagina sa de Facebook. Soluţia tehnică, drum expres sau autostradă, va fi decisă în funcţie de studiile de trafic.
Pe Drumul Naţional 6 Bucureşti – Alexandria, şosea cu o singură bandă pe sens, valorile de circulaţie sunt ridicate, drumul trece prin numeroase localităţi, iar accidentele sunt mai ales coliziuni frontale, a subliniat ministrul Drulă.
„Fie că va fi autostradă, fie că va fi drum expres (variantă care va reieși din studiul de fezabilitate), acest proiect va avea marele avantaj că va elimina aglomerația și multe dintre accidentele care se produc acum pe DN6 – un drum care străbate numeroase comune, având valori ale traficului depășite.
Licitația este bazată pe un caiet de sarcini modern, care presupune realizarea unui proiect preliminar extrem de detaliat care va pune bazele unei execuții a lucrărilor rapidă și fără blocaje”, a scris ministrul Transporturilor. Durata de realizare este de 17 luni, iar valoarea estimată de aproximativ 20 de milioane lei.
CNAIR a anunţat firmele care au depus oferte :

1. Asocierea DP CONSULT SA – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA&FUZESI
2. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL
3. Asocierea G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL – SC BUILDING DESIGN 2000 TOP SRL – SC IRIMAT CONS SRL – CONSORZIO STABILE EBG GROUP
4. Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL – INSTITUT IGH DD – EXPERT PROIECT 2002 SRL
5. Asocierea VIAPONTE ROM SRL – METROUL SA – CAPITAL VISION SRL
6. Ofertant YUKSEL PROJE AS
Singura îmbunătăţire rutieră de anul acesta pentru DN 6 Bucureşti – Alexandria va fi deschiderea „ciotului” de centură (lungime 3 km) de la Mihăileşti în judeţul Giurgiu. De asemenea, Regionala de Drumuri Bucureşti execută lucrări pentru lărgirea acostamentului pe un sector de 4 km la Vităneşti în judeţul Teleorman.

 


DX - București - Alexandria andrei11

Nu înțeleg dacă această autostradă ( sau drum expess ) se va opri sau nu la Alexandria...Mi se pare o risipă de resurse ( dacă evident valorile de trafic nu o impun ) să avem două autostrăzi / drumuri  express - combinații între ele pe secțiunea București - Craiova prin Pitești sau prin Alexandria - Roșiori de Vede...

 


Re: DX - București - Alexandria cris_m

Nu e deloc o aberatie sa ai 2 variante. Au incercat altii mai la vest de noi sa isi aduca toata reteaua de autostrazi catre capitala, iar acum nu nimeresc sa mai faca alternative sudice pentru a degreva centura capitalei. Pentru cine nu s-a prins, e vorba de Ungaria vecina. Revenind pe meleagurile noastre, fiecare drum se adreseaza unei anumite categorii de utilizatori, face anumite conexiuni. Mie ce mi se pare mega dubios e de ce nu a facut nimeni un drum (DN in speta) Bucuresti-Craiova mai putin ocolit. Efectiv nu inteleg, mai ales ca e camp(ie). Sau din nou s-a mers pe principiul daca pe acolo a circulat regele/banul nu stiu care pe acolo mentinem drumul si in prezent?  :no:

 


Re: DX - București - Alexandria andrei11

Trebuie să-ți pui întrebrea de ce  Caracal / Roșiori de Vede /  Alexandria sunt acolo unde sunt și nu pe o linie dreaptă Craiova - București.  Trebuie să-ți pui întrebarea de ce unele localități au dispărut cu desăvârșire în decursul istoriei. Trebuie să-ți pui întrebarea de ce Bucureștiul e capitala României și e așa de excentrică față de majoritatea localităților din țară.
În principiu drumurile unesc localități, nu merg între ele.
Dacă s-ar fi făcut o autostradă directă Craiova -  București ar fi ratat localitățile acestea mai sus amintite care sunt acolo pentru că sunt acolo și nu în altă parte.
__________________________
Întrebarea am pus-o dacă totuși Roșiori - Caracal  au nevoie de autostradă.  A făcut cineva calculele ?
În schimb nu mișcăm un deget pentru o autostradă paralelă cu DN 2 și cu stupoare observ că noul pod de peste Dunăre de la Brăila nu are profil de autostradă...

 


Re: DX - București - Alexandria orex

Are de DX, doar ti-am aratat! ;)
Care-i diferenta intre DX si A?
1. Viteza de circulatie, in defavoarea DX;
2. Lipsa benzii de urgenta!
PS
Acum ca tot se vor inaugura in curand DX-uri, cand va fi reglementata, prin lege, circulatia pe ele? :think:

 


Re: DX - București - Alexandria Valentin

Las aici recensamantul din 2015 (care evident ca poate suferi modificari +-)





Pe baza asta putem sa discutam daca e util sau nu DX/A

# ON: cel putin Buc - Alexandria are valori usor sub cele ale DX12 Craiova - Pitesti pe zona de sud, dar pana in Ghimpati are undeva aproape de dublu, asa ce e discutabil (si pentru asta se fac studii, daca se prevede o crestere in viitor / daca au crescut valorile fata de 2015, etc.)

 


Re: DX - București - Alexandria orex

S-o luam si altfel, daca Craiova-Pitesti e DX, cum Alexandria-Craiova ar putea fi mai mult (A)? Niciodata, daca nici americanii n-au fost blagosloviti cu autostrada!  :bere:

 


Re: DX - București - Alexandria cris_m

DX-ul il mai faci A la o adica...

 


Re: DX - București - Alexandria orex

Pe traseul asta...nu cred! :yes:

 


Re: DX - București - Alexandria cris_m

De ce nu? Spatiu este, cererea cu siguranta va creste in timp...

 


Re: DX - București - Alexandria orex

Nu erai nici in ”carti” cand cineva zicea...dovada, dovada! ;)  :bere:

 


Re: DX2 Bucuresti-Alexandria orex

„Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drum de Mare Viteza Bucuresti - Alexandria”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de ORGANISM INTERMEDIAR pentru TRANSPORT, au convenit în data de 24.11.2021, încheierea Contractului de Finanțare nr.126 pentru proiectul „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drum de Mare Viteza Bucuresti - Alexandria” in vederea acordării finanțarii nerambursabile alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1- Îmbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului OS 1.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea- Creșterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T centrala.

Obiectivul general ale proiectului este: imbunatatirea competitivitatii economice a României este ca parte din TEN-T CORE prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt :

1. Studiu de Fezabilitate elaborat;

2. Asistenta tehnica acordata Beneficiarului pentru procedura de atribuire a proiectarii si executiei lucrarilor;

3. Asistenta tehnica acordata Beneficiarului pentru sustinerea aplicatiei de finantare.

Valoarea totală a  proiectului este de 21.566.535,33 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune – 15.466.702,64 lei, 15% contribuția proprie- 2.729.418,10 lei, diferenta reprezentand valoare neeligibila inclusiv TVA.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de 24 luni, respectiv între data de 01.01.2022 și 31.12.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect 1152094.

 


Re: DX2 Bucuresti-Alexandria BIGRED1984

2 ani ... pentru un studiu ... la campie .
Ura, la mai multe.

 


Re: DEx2 Bucuresti-Alexandria orex

O asociere de trei firme va face studiul de fezabilitate pentru drumul de mare viteză Bucureşti – Alexandria
O asociere de trei firme a câștigat licitaţia pentru studiul de fezabilitate al drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria, a anunţat vineri Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Soluţia tehnică, drum expres sau autostradă, va fi decisă în funcţie de studiile de trafic.

Din cele șase oferte depuse, câștigătoarea a fost asocierea DP Consult SA- Explan SRL – Sca Teaha&Fuzesi. Contractul are o valoare de 16,122 milioane de lei, fără TVA, iar durata contractului este de 17 luni.
Semnarea contractului de achiziţie publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii şi respectiv după soluţionarea contestaţiilor/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Pe Drumul Naţional 6 Bucureşti – Alexandria, şosea cu o singură bandă pe sens, valorile de circulaţie sunt ridicate, drumul trece prin numeroase localităţi, iar accidentele sunt mai ales coliziuni frontale, a transmis anterior fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă.
„Fie că va fi autostradă, fie că va fi drum expres (variantă care va reieși din studiul de fezabilitate), acest proiect va avea marele avantaj că va elimina aglomerația și multe dintre accidentele care se produc acum pe DN6 – un drum care străbate numeroase comune, având valori ale traficului depășite.
Licitația este bazată pe un caiet de sarcini modern, care presupune realizarea unui proiect preliminar extrem de detaliat care va pune bazele unei execuții a lucrărilor rapidă și fără blocaje”, a scris el.
Singura îmbunătăţire rutieră de anul trecut pentru DN 6 Bucureşti – Alexandria a fost deschiderea „ciotului” de centură (lungime 3 km) de la Mihăileşti în judeţul Giurgiu. De asemenea, Regionala de Drumuri Bucureşti a executat lucrări pentru lărgirea acostamentului pe un sector de 4 km la Vităneşti în judeţul Teleorman.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la autostrăzi și drumuri expres  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use