Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

761 posts, 300118 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte STB cosminduru

Există o regulă stupidă de a nu folosi decât ușa 1 pentru accesul călătorilor pentru liniile de noapte, probabil cineva care a decis asta are și ceva argumente, precum crearea confuziei, aglomerației, răspândirea intenționată a CoVID? Ce rost are așa ceva când oricum șoferii nu au atribuții de control, presupunând că s-ar face o verificare a celor care urcă?

Situațiile sunt hilare, oamenii din stații nu își dau seama că ușile 2,3 nu se deschid și există un timp de câteva secunde de uluire care se pierde, până când își dau seama și vin la ușa 1. De asemenea, există și călători care vor să coboare și constată că nu li se deschid ușile 2,3, vin în față nervoși, șoferii sunt nevoiți să mai oprească o dată sau să aștepte tot acest circ imbecil prin care fluxuri de călători trebuie să se strecoare pe o jumătate de ușă/

 


Re: Transport public de noapte STB Chev Celios

Pentru N-uri urcarea pe la usa 1 este de cel putin 5-6 ani.

 


Re: Transport public de noapte STB andrei11

Dacă e să ne luăm după lege și la transportul de zi urcarea se face numai pe ușa din față.  În special în București legile de acest tip sunt făcute ca să fie, nu le ia nimeni în considerare...

 


Re: Transport public de noapte STB oc7avian

Pe N115 am văzut că deschide toate ușile de fiecare dată pentru urcare. Dar dacă nu e nimeni în stație și nu stai în ușa din față, s-ar putea să nu oprească în stație să cobori. Nu anunță/scrie niciunde asta în stație/autobuz. Deci eu, călător ocazional de noapte, am parte de user experience prost.

Nu mă deranjează ideea, dar când e full autobuzul e cam aiurea să te strecori printre toată lumea să ajungi în față. Și chiar e ceva încărcare. Mi s-ar părea foarte util utilizarea butoanelor de "Stop" pentru a anunța intenția de coborâre. Astfel celelalte uși pot fi folosite exclusiv pentru asta. Evident, totul anunțat.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB V2A

http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1555
Linia de noapte N118 va funcționa pe un traseu modificat

Începând din noaptea de miercuri/joi, 24/25.11.2021, linia N118 va funcționa pe un traseu modificat, între terminalul „Complex Comercial Băneasa” și noul terminal „Turnu Măgurele”, astfel:

- sensul de mers spre „Turnu Măgurele”: terminal „Complex Comercial Băneasa”, Str. Pană Buescu, Șos. București-Ploiești, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. Gheorghe Ionescu Sisești, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Laminorului, Șos. Chitilei, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Pasajul Grant, Calea Giulești, Bd. Constructorilor, Șos. Virtuții, Pasajul Lujerului, Bd. Timișoara, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brașov, Bd. Ghencea, Str. Petre Ispirescu, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentari, Str. Zețarilor, Str. Anghel Alexandru, Șos. Giurgiului, Str. Anghel Moldoveanu, Str. Tudor Gociu, Str. Acțiunii, Str. Pogoanele, Str. Luică, Str. Turnu Măgurele, Bd. Alexandru Obregia, terminal „Turnu Măgurele”;

- sensul de mers spre „Complex Comercial Băneasa”: terminal „Turnu Măgurele”, Bd. Alexandru Obregia, întoarcere la primul scuar după Str. Aliorului, Bd. Alexandru Obregia, Str. Turnu Măgurele, Str. Luică, Str. Pogoanele, Str. Acțiunii, Șos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor, Prelungirea Ferentari, Calea Ferentari, Calea Rahovei, Str. Petre Ispirescu, Bd. Ghencea, Str. Brașov, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Valea Argeșului, Str. Valea Oltului, Bd. Timișoara, Pasajul Lujerului, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Pasajul Grant, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Șos. Chitilei, Bd. Laminorului, Bd. Bucureștii Noi, Șos. Gheorghe Ionescu Sisești, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. București-Ploiești, Str. Pană Buescu, terminal „Complex Comercial Băneasa”.

 


Re: Transport public de noapte STB LucaTB

Luna trecută am avut ocazia să explorez cazul liniilor de noapte N118 și N120.
Deși pe forum s-a tot vehiculat că aceste linii sunt folosite exclusiv pentru transportul angajaților, am reușit să le surprind ca fiind linii funcționale (bonus: în N120 chiar s-au urcat 2 călători).

N118 - Eu unul consider această linie ca o linie ce ar putea avea potențial, mai ales prin faptul că realizează câteva legături importante. Însă, consider faptul că nu merge în centru un mare păcat, deoarece ar fi fost mai folositoare astfel...

Traseul liniei N118:
Traseul Liniei N118.jpg (411.21 KB; downloaded 4734 times)


Otokar Kent C10 #6313 - Linia N118 - Sebastian:
6313 - N118 - 04.01.2022.jpg (854.5 KB; downloaded 4734 times)


N120 - Părerea mea este că această linie are un traseu destul de întortocheat, mai ales în zona Șoseaua Alexandriei, porțiune deservită deja de linia N114, linie ce leagă cartierul Rahova de centru.

Traseul liniei N120:
Traseul Liniei N120.jpg (142.33 KB; downloaded 4734 times)


Otokar Kent C10 #6325 - Linia N120 - Sebastian:
6325 - N120 - 30.01.2022.jpg (878.89 KB; downloaded 4734 times)


Ca o încheiere, aș vrea să pun o întrebare: nu ar putea STB să reorganizeze complet traseele de noapte pentru a fi mai eficiente?  După părerea mea, unele linii de noapte pur și simplu nu sunt folositoare pentru majoritatea călătorilor.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB GPS

STB nu poate, dar ar putea cei de la TPBI. ;)

 


Re: Transport public de noapte STB Aron

Când au fost prima oară întroduse liniile de noapte, toate plecau din centru și deserveau aproape fiecare cartier. Au mers o perioadă bună așa cu mici modificări pe aici pe acolo, după doar cei din vârful piramidei știu de ce și cum s-a ajuns la traseele care sunt prezente azi. Măcar să nu mai fie trecute ca linie de călători cele care traversează orașul sau trec prin acelaș loc de 2 ori pentru aceeași direcție și să le facă “oficial” transport angajați. Când se va redeschide linia de tramvai de pe Vasilea Milea(fostul) ar putea reintroduce unele trasee de noapte cum erau la începuturi, corelate la sânge. Să avem un traseu inelar care circulă noaptea(linia 1/10) + traseele de autobuz care sunt în formă de pânză de păianjen și intersectează inelara. Iar timpul între transbordări să nu fie mai mare de 10-15 minute

 


Re: Transport public de noapte STB LucaTB

Astăzi am avut ocazia să explorez situația liniei N123.

După cum bine știți, această linie a avut traseul modificat anul trecut pentru a deservi călatorii din cartierele Colentina și Berceni. ÎNSĂ, ea încă este o linie pentru angajați, ceea ce mi se pare un lucru foarte grav. Călătorii care vor să folosească această linie nu sunt lăsați să intre.
Întrebarea vine: De ce nu putem avea o rețea de transport în comun eficientă de noapte? Călătorii sunt practic păcăliți de aceste linii care defapt transportă numai angajați. Pentru ce? Nu ar fi mai simplu ca să revină liniile de transport de angajați și ca liniile de noapte să fie TOATE pentru călători?
Traseul are potențial, păcat că nu poate fi folosit de călători.  :roll:

Traseul liniei N123:
Traseul Liniei N123.jpg (274.39 KB; downloaded 4060 times)


Otokar Kent C12 #6432 - Linia N123 - Șoseaua Colentina:
6432 - N123 - 24.04.2022.jpg (759.78 KB; downloaded 4066 times)

 


Re: Transport public de noapte STB mirceade

andrei11 wrote here:
Dacă e să ne luăm după lege și la transportul de zi urcarea se face numai pe ușa din față.  În special în București legile de acest tip sunt făcute ca să fie, nu le ia nimeni în considerare...

În contextul acestei legi devine și mai amuzant că doar la noi ușa 1 nu mai e ușă dublă, e o chestie înghesuită pentru confortul șoferului.

 


Re: Transport public de noapte STB LucaTB

cosminduru wrote here:
Interesantă alegerea N610, știe cineva ce indicativ are în SAT? Că 510 e deja luat de N110
Mister rezolvat, N610 apare pe validator ca "570" (probabil de asta a fost notat accidental pe plăcuța de stație de la Răzoare ca "N170").

 


Re: Transport public de noapte STB SirVlady

🟢Îmbunătățim transportul public de noapte!

🟢Începând din data de 1 iunie, de la ora 22.30, traseele și programul de circulație al mijloacelor de transport pe timp de noapte se adaptează la cererea de transport actuală. Astfel, noile trasee vor oferi legături directe și rapide între centrul Bucureștiului și cartiere.

🟢Mijloacele de transport vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, programul de circulație va fi previzibil, călătoria se va putea plăti cu cardul bancar contactless sau prin SMS, iar autobuzele vor opri în stații numai la cererea călătorilor.

🟢Mai multe detalii pe www.pmb.ro


FB_IMG_1653923975236.jpg (256.65 KB; downloaded 2884 times)


Sursa: Nicușor Dan.

 


Re: Transport public de noapte STB LucaTB

În sfârsit, vom avea un transport public nocturn eficient! Trebuia să se întâmple asta de mult timp.

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB lykkelig.

Acum  am văzut ca îl suspenda pe 1 ( noapte ) și le introduce pe  N1 și N10
In loc sa promovam transportul electric introducem  autobuze cu carburant ca tot e ieftin .
Dar chiar,  ce autobuze vor circula pe aceste linii de noapte Mercedes Citaro 3/4 , Otokar 10/12/18 ?

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use