Topic: Discuții după inaugurare
161 posts, 41783 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
cris_m
Da, exact, chiar ma uitam cat de usor s-ar putea reactiva firul cel putin intre Mogosoaia si bifurcatie, doar trebuie eliminate buruienile si eventual schimbate o parte din elementele de infra...
Da, exact, chiar ma uitam cat de usor s-ar putea reactiva firul cel putin intre Mogosoaia si bifurcatie, doar trebuie eliminate buruienile si eventual schimbate o parte din elementele de infra...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Nu e așa de simplu.
Știi ce plantă e asta ? E protejată prin legi speciale mondiale. Te cerți cu ecologiștii ganezi ?
Nu e așa de simplu.
Știi ce plantă e asta ? E protejată prin legi speciale mondiale. Te cerți cu ecologiștii ganezi ?
B.jpg (116.98 KB; downloaded 2805 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
orex
CFR caută soluţii pentru modernizarea liniei de tren Bucureşti – Mogoşoaia unde capacitatea este saturată. Lucrările ar permite o frecvenţă a „Trenului de Otopeni” de 30 de minute faţă de 40 de minute în prezent
PS
N-au avut vreme sa-si dea seama ca odata cu inaugurarea liniei Gara de Nord-Aeroport Otopeni situatia a atins punctul de intensitate maxima? Sperau la vreo minune divina sa nu se intample?
CFR caută soluţii pentru modernizarea liniei de tren Bucureşti – Mogoşoaia unde capacitatea este saturată. Lucrările ar permite o frecvenţă a „Trenului de Otopeni” de 30 de minute faţă de 40 de minute în prezent
Compania CFR Infrastructură caută soluţii pentru a creşte capacitatea de circulaţie pe secţia de cale ferată Bucureşti Nord – Pajura – Mogoşoaia, rută cu „capacitate saturată” după deschiderea liniei care ajunge la Aeroportul Otopeni.
În aceste condiţii, compania are obligaţia, potrivit legii 202/2016 să prezinte un plan pentru îmbunătăţirea capacităţii de circulaţie pe secţia Bucureşti – Otopeni, iar primul pas a fost chiar astăzi, prin lansarea licitaţiei pentru servicii de expertiză care să ofere soluţiile tehnice.
Articolul 47 defineşte infrastructura feroviară saturată:
„Infrastructura saturată
(1) În cazul în care, după coordonarea traselor solicitate şi după consultarea solicitanţilor, nu se pot satisface în mod adecvat cererile pentru capacităţi de infrastructură, administratorul infrastructurii declară imediat respectiva secţiune a infrastructurii ca fiind infrastructură saturată. O secţiune a infrastructurii se declară saturată şi în cazul în care se poate prevedea că va avea o capacitate insuficientă în viitorul apropiat.(2) În cazul în care infrastructura a fost declarată saturată, administratorul infrastructurii efectuează o analiză a capacităţii, conform prevederilor art. 50, dacă nu a fost deja introdus un plan de îmbunătăţire a capacităţii conform prevederilor art. 51.”
Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni, potrivit caietului de sarcini. Modernizarea liniei şi, mai ales, introducerea unui nou sistem de schimbătoare de cale (două macazuri în PM – Punct Mişcare – Pajura şi Post Giuleşti) ar permite o cadenţă a „Trenului de Otopeni” la doar 30 de minute, faţă de 40 de minute în prezent. Zilnic, pe ruta Bucureşti – Otopeni, parte şi a Magistralei cu linie simplă spre Urziceni, circulă 72 de trenuri dus-întors, garniturile având rang inferior, Regio, deci trebuie să aştepte trecerea trenurilor cu prioritate InterRegio. De altfel, chiar ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a promis în această vară că în Noul Mers al Trenurilor (2022) frecvenţa Săgeţilor Albastre (n.r. 62 automotoare din cele 72 ) va fi de aproximativ 30 de minute. Între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni primii 18 kilometri reprezintă linie dublă electrificată (până la Odăile), în timp ce ultimii trei kilometri linie simplă. Durata călătoriei este cuprinsă între 20 şi 25 de minute.
PS
N-au avut vreme sa-si dea seama ca odata cu inaugurarea liniei Gara de Nord-Aeroport Otopeni situatia a atins punctul de intensitate maxima? Sperau la vreo minune divina sa nu se intample?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Deci două macazuri aproximativ în dreptul străzii Teodor Neagoe ( Sector 1 ). Nu mi-e clar care este << Postul CFR Giulești >> și la ce ar folosi macazul nou de acolo.
Respectivul ziarist unde vede el linie dublă până la Odăile ? Că de ar fi așa sunt lipsite de logică macazurile noi de la PM Pajura și de la Giulești ! Firul de la Mogoșoaia la Gara de Nord pe o mare porțiune lipsește total din peisaj.
Deci două macazuri aproximativ în dreptul străzii Teodor Neagoe ( Sector 1 ). Nu mi-e clar care este << Postul CFR Giulești >> și la ce ar folosi macazul nou de acolo.
Respectivul ziarist unde vede el linie dublă până la Odăile ? Că de ar fi așa sunt lipsite de logică macazurile noi de la PM Pajura și de la Giulești ! Firul de la Mogoșoaia la Gara de Nord pe o mare porțiune lipsește total din peisaj.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
shoppy
Post Giulesti este la intrarea in Depoul CFR Marfa si Triajul CFR Marfa dinspre Chitila, deci ar insemna reactivarea firului parasit pe sub M1000.
Post Giulesti este la intrarea in Depoul CFR Marfa si Triajul CFR Marfa dinspre Chitila, deci ar insemna reactivarea firului parasit pe sub M1000.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
alliens
Chiar era nevoie de o licitatie pentru o solutie atat de simpla care se vede cu ochiul liber ? Nu are nimieni competente in CFR SA sa identifice aceasta solutie simpla ? Sau motivele sunt altele pentru a mai face o licitatie pentru hartii ?
Chiar era nevoie de o licitatie pentru o solutie atat de simpla care se vede cu ochiul liber ? Nu are nimieni competente in CFR SA sa identifice aceasta solutie simpla ? Sau motivele sunt altele pentru a mai face o licitatie pentru hartii ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Așa e legea în capitalism. Dacă nu, cică DNA - ul stă la pândă.
Așa e legea în capitalism. Dacă nu, cică DNA - ul stă la pândă.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Oficial M6.2 trece pe PNRR in locul M4 Sud. M4 Sud va fi facut in schimb pe fonduri POT.
https://economedia.ro/oficial-ministrul- ... qTojTU0M
O decizie buna avand in vedere ca M6.2 se incadreaza in deadlineul PNRR de 2026, fata de M4 Sud care n-are nici macar licitatia lansata.
Oficial M6.2 trece pe PNRR in locul M4 Sud. M4 Sud va fi facut in schimb pe fonduri POT.
https://economedia.ro/oficial-ministrul- ... qTojTU0M
O decizie buna avand in vedere ca M6.2 se incadreaza in deadlineul PNRR de 2026, fata de M4 Sud care n-are nici macar licitatia lansata.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Decizie buna pe naiba!
Asta-i ca sa nu piarda toata finantarea japoneza ( la care sa nu uiti ca am platit si platim speze penalitati pentru incapacitatea statului de a absorbi fondurile imprumutate) altfel, oricum nu se justifica ”scormoneala” asta, acum, pana la Otopeni, ca deja avem 2 din 3 modalitati de transport urban frecventabile!
Decizie buna pe naiba!
Asta-i ca sa nu piarda toata finantarea japoneza ( la care sa nu uiti ca am platit si platim speze penalitati pentru incapacitatea statului de a absorbi fondurile imprumutate) altfel, oricum nu se justifica ”scormoneala” asta, acum, pana la Otopeni, ca deja avem 2 din 3 modalitati de transport urban frecventabile!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Trenul începe să fie din ce în ce mai folosit, văzut pe viu, nu din auzitelea. "Fac"deseori aeroportul. Mai ales la două - trei dimineaţa ( mă rog, noaptea ) e destulă lume la tren.
Trenul începe să fie din ce în ce mai folosit, văzut pe viu, nu din auzitelea. "Fac"deseori aeroportul. Mai ales la două - trei dimineaţa ( mă rog, noaptea ) e destulă lume la tren.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
Si ce sa vezi, trenul nu este operat la potentialul sau maxim. Ma refer la cadenta si capacitate evident. Abia in momentul in care ambele conditii sunt la limita se poate analiza un alt mod de transport.
Si ce sa vezi, trenul nu este operat la potentialul sau maxim. Ma refer la cadenta si capacitate evident. Abia in momentul in care ambele conditii sunt la limita se poate analiza un alt mod de transport.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Si 783 circula 24/24!
@cris_m Chelului tichie de margaritar ii trebuie?!
Alt mod de transport zici? Pai telegondola ce are?
Si 783 circula 24/24!
@cris_m Chelului tichie de margaritar ii trebuie?!
Alt mod de transport zici? Pai telegondola ce are?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Linia simpla cf nu permite mai mult de o rama la 40minute…
Linia simpla cf nu permite mai mult de o rama la 40minute…
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination