Parent forum: Complexul Feroviar București

 

Topic: Gara de Nord - Bucuresti

317 posts, 106566 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti ByOnu

Inca din anii 30 se punea problema unei piete publice a garii.
Sursa mea - Grivita fara secrete (pagina Facebook)
Proiect de amenajare al pietei Gării de Nord. Arh. T. Popescu 1932.png (117.56 KB; downloaded 1880 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti PTMZ

Modernizarea Gării de Nord în bugetul Ministerului Transporturilor pe 2021
În proiectul de buget sunt cuprinse și alte investiții feroviare. De exemplu, pentru modernizarea și consolidarea Gării de Nord din București va fi alocată suma de 9,77 milioane de lei, bani din Fondul de Coeziune.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti Gabi23

Poate vor fi în stare să facă ceva și cu infiltrațiile de apă din subsolurile de la Gara de Nord. De mult timp, în zona intrării din Dinicu Golescu se scoate apa zi  de zi în stradă cu pompele  :popa:
Gara de Nord - 24.02.2021 (1).jpg (1.34 MB; downloaded 1555 times)
Gara de Nord - 24.02.2021 (2).jpg (1010.86 KB; downloaded 1557 times)
Gara de Nord - 24.02.2021 (3).jpg (1.44 MB; downloaded 1557 times)

 


  • Author: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti Stefan28

Astăzi se efectuează lucrări de mentenanță pentru macazurile aferente liniilor 1 și 2.
20210226_103834_compress55_compress56.jpg (1.88 MB; downloaded 1465 times)
20210226_103803_compress32.jpg (1.47 MB; downloaded 1468 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti PTMZ

Un grup de lucru pentru modernizarea Gării de Nord din Bucureşti a fost constituit la Ministerul Transporturilor şi va începe activitatea săptămâna viitoare, a anunţat secretarul de stat responsabil de domeniul feroviar, Adrian Covăsnianu. Proiectul de modernizare a Gării de Nord din Bucureşti va ţine cont de mobilitatea urbană şi transportul public intermodal.

Acest ,,task force” pentru modernizarea celei mai importante gări din România este compus din reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor, CFR Infrastructură, proiectantul care a câştigat licitaţia pentru modernizarea Gării, Ordinul Arhitecţilor din România, PMB, Primăria Sectorului 1 şi alte autorităţi avizatoare. Proiectul era blocat între instituţii, pentru că autorităţile centrale nu colaborau cu cele locale, a explicat pe pagina sa de Facebook, secretarul de stat Covăsnianu : ,,Un proiect extrem de important pentru zona capitalei se afla într-un blocaj interinstituțional! Autoritățile centrale nu dialogau cu autoritățile locale! Acest lucru nu se mai întâmplă! Proiectul de modernizare al Gării de Nord va fi analizat într-o manieră integratoare pe bazele “sănătoase” ale unei regenerări urbane ce va ține cont de mobilitatea urbană, transportul public intermodal și va pune în valoare calitatea arhitecturală a clădirilor cu destinație feroviară. Zona Gării de Nord trebuie să fie un spațiu funcțional și deschis inclusiv circulației pietonale! “ a precizat secretarul de stat, Adrian Covăsnianu.

Un contract prelungit ,,din cauza coronavirusului”
Contractul pentru Studiul de Fezabilitate necesar modernizării Gării de Nord a fost semnat în decembrie 2019 cu proiectantul Consis Proiecte cu o durată de 6 luni şi prelungit în 2020 cu încă o jumătate de an din cauza pandemiei : ,,Modificarea contractului a survenit ca urmare a consecintelor negative generate asupra derularii contractului de pandemia COVID – 19” a transmis CFR Infrastructură, fără a spune concret, cum a afectat pandemia un contract de proiectare. Printre obiectivele contractului :  regenerarea urbană a zonei, pe principiile de smart city/creative city/green city şi ridicarea nivelului peroanelor în conformitate cu standardele europene în vigoare, reabilitarea copertinelor și a liniilor din staţie.

Drulă despre proiectul Gării de Nord : ,,Renovăm să fie frumos, să nu mai fie vechi, dar rămân aceleaşi linii, aceeaşi formă”
Oraşul are mult mai mult potenţial în zona Gării de Nord, spunea luna trecută ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă într-o discuţie cu primarul sectorului 1 Clotide Armand, în plin scandal al demolării buticurilor de la metrou (tarabe ca la metrou sunt şi în Gara de Nord). Drulă vorbea despre problemele Gării – punct terminus cu linii înfundate şi un sistem învechit de dirijare : ,,Așa cum este viziunea acum, e doar pur tehnică. Renovăm să fie frumos, să nu mai fie vechi, rămân aceleași linii, aceeași formă și cred că orașul în zona Gării de Nord are mult mai mult potențial”. – ministrul Cătălin Drulă.

Gara de Nord din Bucureşti a fost construită în 1872 ( la inaugurare se numea Gara Târgoviştei, denumire păstrată până în 1888) este monument istoric iar ultima renovare a avut loc în 1999.

Sursa: Economedia

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti PTMZ

Consiliul Local Sector 1 va dezbate în şedinţa de joi un proiect de Hotărâre privind cooperarea autorităţii locale cu Ministerul Transporturilor, CFR SA şi Municipalitate pentru lucrări la Gara de Nord.

“Se solicită acordul Consiliului General al Municipiului Bucureşti pentru cooperarea Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti cu Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Municipiul Bucureşti în vederea finanţării şi realizării în comun a unor proiecte de investiţii ce vizează promovarea mobilităţii urbane şi creşterea gradului de conectivitate pe raza administrativă a Sectorului 1”, prevede proiectul de Hotărâre, consultat de Agerpres.

Conform modelului de protocol de colaborare din proiect, părţile vor coopera pentru: reabilitare Pasaj superior km 6+645 Bucureşti-Roşiori, străpungere strada Nordului cu strada Elena Văcărescu, străpungere strada Parcului cu strada Băiculeşti, prelungire strada Drumul Nisipoasa – Pod Pipera, străpungere Drumul Săbăreni – Centura Bucureşti, Nod Chitila – Închidere inel median, dezvoltarea unui coridor de mobilitate ciclistică de-a lungul liniilor de cale ferată care traversează Sectorul 1, amenajarea zonei pietonale din faţa Complexului Feroviar Gara de Nord.

Lucrări la Gara de Nord, pe baza unui protocol pe trei ani de zile
Părţile convin ca în zece zile de la semnarea protocolului să constituie un grup de lucru alcătuit din reprezentanţi desemnaţi de semnatari.

Printre obligaţiile Ministerului Transporturilor şi CFR SA se numără identificarea cadrului legal aplicabil implementării obiectivelor de investiţii şi înştiinţarea membrilor grupului de lucru cu privire la avizele/acordurile ce trebuie obţinute în acest sens. Municipalitatea are printre atribuţii asigurarea de consultanţă specializată în domeniul său de activitate. Autorităţii locale din Sectorul 1 îi revin obligaţii printre care şi identificarea şi/sau asigurarea surselor de finanţare pentru obiectivele de investiţii.

Protocolul propus are o durată de trei ani de zile, ce poate fi prelungită. (A.B.)

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Deci daca inteleg bine:
- Strapungerea Giuleti - DNCB nu o mai face PMB, ci PS1
- PS1 face pasajul de pe Nordului peste M800
- PS1 mai face un pasaj peste M800 undeva in spate la Romexpo si se uneste cu Baiculesti cumva adiacent la M800 cum era Zburatoarea
- PS1 uneste Nisipoasa (fostul traseu al Strapungerii Avionului - DNCB) cu Pasajul Pipera CF adiacent cu M800 cum era Zburatoarea
- piste de biciclete pe langa CF, buna asta!

Ce inseamna "Nod Chitila – Închidere inel median"?

Mai lipseste sa vina si PS6 cu protocol cu MT ca fac Strapungerea Timisoara - DNCB sau Ciurel -  DNCB...

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti PTMZ

Jmg9NDQwJmhhc2g9NDhlMjg0ODNhZDIwMjU2ODMxNzYxMDljN2RiODU1NDE=.thumb.jpg (74.31 KB; downloaded 757 times)

Situația ridicolă în Gara de Nord, unde călătorii au reclamat modul în care au fost aplasate aparatele de aer condiționat. Potrivit imaginilor publicate pe rețelele sociale, aparatele de aer condiționat din holul caselor de bilete au fost fost montate cu partea exterioară, la interior. Într-un comunicat de presă, Sucursala Regională CF București a anunțat că a cerut firmei care a montat aparatele să monteze unitatea exterioară în afara clădirii.


„Referitor la modul de amplasare a aparatelor de aer condiționat, în holul caselor de bilete, din Gara de Nord, facem următoarea precizare:

Sucursala Regională CF București a solicitat firmei care a montat aparatele de aer condiționat în holul caselor de bilete, din Gara de Nord, să identifice în cel mai scurt timp o soluție corespunzătoare din punct de vedere tehnic și funcțional, pentru montarea unitătii exterioare în afara clădirii, intervenții care se vor executa fără costuri suplimentare.

Menționăm faptul că, personalul Garii de Nord a demontat aparatele de aer condiționat, acestea urmând să fie repoziționate corect, din punct de vedere tehnic si funcțional, de firma responsabilă, fără costuri suplimentare.

Aparatele de aer condiționat au fost achiziționate weekendul trecut, din surse proprii ale SRCF București, în vederea asigurării unor condiții optime pentru călătorii care optează pentru achiziția biletelor de călătorie direct de la casele de bilete.

Regretăm această situație și le adresăm scuzele necesare călătorilor, asigurându-i că încercăm să remediem această problemă  în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul de presă al Sucursalei Regionalae CF București.

Sursa: Digi24

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

De sezon !
DSCN3424.JPG (207.34 KB; downloaded 570 times)

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Inedit !
GdN.jpg (162.16 KB; downloaded 285 times)

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352474 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use