Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Eliberarea titlurilor de călătorie (sisteme de ticketing)

982 posts, 292561 views
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) Albert

Deci eu trebuie sa verific din secunda in secunda cât mai am din cele 90 de minute???

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) andrei11

Da, o tâmpenie.
Azi am mers cu o călătorie 3 lei / 90 minute ( din portofelul electronic ) în felul următor: 311 ( Mercedes - Benz ) // 104  (Otokar ) și 27 ( V 3 A ).
La fiecare scria << Transfer >> și îmi arăta linia de unde am venit și  linia actuală.
N-am consultat  și cardul, probabi afișa ceva legat de oră ( ora de expirare sau ora de începere ).

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) punmeister

Albert wrote here:
Deci eu trebuie sa verific din secunda in secunda cât mai am din cele 90 de minute???

Da, pentru ca totul a fost implementat in cel mai half-assed mod posibil. Asta, plus comunicarea proasta si marirea brusca a tarifelor pe STB o sa duca la un megafail.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) dekolor

Biletele de 120 min integrate cu metroul se pot reincarca si de la automatele de la metrou, sau doar la cele STB?

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) punmeister

La metrou am observat ca nu se poate reincarca nimic de la automate.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) cris_m

Atentie, la metrou nu merge sa consulti cardul pentru a vedea cate minute mai ai de parcurs... Mie cel putin la Grozavesti nu mi-a mers butonul i. Sunt curios de + daca mergea, aici chiar e de interes, mai ales daca ai pe cineva care nu are card si taxezi pentru el/ea.

In alta ordine de idei, azi am testat calatoria de 120 minute cu Multiplu, foarte ok, exceptand faptul ca a trebuit sa merg cu metroul o statie pentru a nu mai valida o noua calatorie de nici 10 minute... (am fentat deci prin faptul ca am intrat la metrou cu 5 minute inainte sa expire). Traseul efectuat: Ciurel-Plaza-AFI-Grozavesti-Costin Georgian-Granitu-Bodesti-Costin Georgian-Titan...
Consultare calatorie integrata card Multiplu
20210804_110739-1209x1612.jpg (354.06 KB; downloaded 2106 times)

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) AlexTennis2005

Având în vedere că tariful este 3 lei/90 minute pe toate liniile, fie că sunt 1xx-4xx sau 781/783, abonamentul gratuit pentru elevi este valabil și pe liniile 4xx, 781 și 783 sau a rămas valabil doar pe liniile 1xx-3xx?
Îmi cer scuze anticipat dacă s-a mai pus această întrebare :)

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) cosminduru

OK, am primit răspunsurile de la STB prin telefon. Așadar, chestia cu 90 de minute care expiră este reală, deci la minutul 91 trebuie să validezi din nou pentru a nu fi contravenient, chiar dacă ești în același vehicul. Cred că suntem unici în lume cu acest sistem aberant. Atât s-a putut.

Mai departe, important! Ordinea de deducere a călătoriilor la validare de pe un card cu mai multe feluri de titluri încărcate este următoarea:
1. călătorii metropolitane
2. portofel electronic
3. călătorii integrate


Deci, dacă doriți să călătoriți integrat cu metroul și prima validare să fie pe mijloace de suprafață, nu aveți cum să alegeți asta. Recomandarea doamnei a fost să avem mai multe carduri, exact așa a zis, adică un card multiplu special pentru călătoriile de tip integrat. O a doua aberație, umblatul cu mai multe carduri după noi.
Dacă se validează un card cu intrare prima dată la metrou, atunci călătoria este considerată de 5 lei (integrată).  

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) Costin

cosminduru wrote here:
Așadar, chestia cu 90 de minute care expiră este reală, deci la minutul 91 trebuie să validezi din nou pentru a nu fi contravenient, chiar dacă ești în același vehicul. Cred că suntem unici în lume cu acest sistem aberant.

Toata Norvegia e asa, bilet pur temporal, cand expira esti contravenient indiferent in ce vehicul sau unde anume pe traseu esti.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) Andrei98

De ce s-ar mai numi bilet de 90 minute dacă nu ar fi valabil fix 90 minute?

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) cosminduru

Costin wrote here:
Toata Norvegia e asa, bilet pur temporal, cand expira esti contravenient indiferent in ce vehicul sau unde anume pe traseu esti.


Hmm interesant, totuși am văzut că sunt pe zone și Oslo e mic (nu mai spun de alte orașe).. iar intervalul acela este arhisuficient pentru orice călătorie.
De exemplu în zona 1 este imposibil să faci cele 60 de minute, mijloacele de transport în comun sunt prioritizate și cu benzi unice.

Bucureștiul îți garantează că depășești 90 de minute dacă ești prins într-un ambuteiaj gen urcarea de la Cotroceni sau alte dopuri de prin centru, mai pierzi și o legătură cu vreun autobuz regional care vine la 50 de minute și gata.. s-a dus intervalul..   e de apreciat că avem 90 de minute totuși nu doar 60.. poate în viitor se vor moderniza sistemele și validatoarele și se vor face zone și la noi și reguli mai coerente.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) andrei11

cosminduru wrote here:
Deci, dacă doriți să călătoriți integrat cu metroul și prima validare să fie pe mijloace de suprafață, nu aveți cum să alegeți asta. Recomandarea doamnei a fost să avem mai multe carduri, exact așa a zis, adică un card multiplu special pentru călătoriile de tip integrat.

Corect, așa este, am întrebat și eu.
Costin wrote here:
Toata Norvegia e asa, bilet pur temporal, cand expira esti contravenient indiferent in ce vehicul sau unde anume pe traseu esti.

Dacă toată Norvegia  este așa ( poate și alte țări ) asta nu înseamnă că e și logic. Și norvegienii au multe cretinisme în legislație / în comportament, sunt destule exemple pe care le știm și noi.
Cazul Bodnariu este o dispută între o familie româno-norvegiană, Marius Bodnariu (cetățean român) și Ruth Bodnariu (cetățean norvegian) și Serviciul de protecție a copilului din Norvegia, Barnevernet, în care cei cinci copii ai familiei au fost preluați pe 16 noiembrie 2015 în custodia statului norvegian, după ce părinții acestora au fost acuzați de folosirea violenței fizice asupra copiilor lor. S-a afirmat că acest caz s-a bazat pe probleme religioase. Deși această acuzație s-a dovedit a fi nefondată, controversa a determinat diverse grupări creștine să protesteze față de acțiunile autorităților norvegiene.

_____________
Costin, uite o fractură de logică ( românească ).
1) Dacă folosesc metrou + STB, în minutul 91 trebuie să validez.
2) Dacă folosesc STB + metrou în minutul 91 NU mai trebuie să validez, practic în metrou dacă nu ies ( am WC integrat în Piața  Victoriei ) pot sta până la ultima cursă. De mâncare nu mai găsesc dar îmi iau pachețel la mine.
Este sau nu fractură logică  ?
Deci  metrou + STB NU este egal cu STB + metrou.   :rofl:  

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) punmeister

Costin wrote here:
Toata Norvegia e asa, bilet pur temporal, cand expira esti contravenient indiferent in ce vehicul sau unde anume pe traseu esti.

Plus daca mergi pe o linie de tramvai limitata cu Vmax 10 km/h ca sa nu deraieze de pe OR, sau busuri limitate la 30 km/h datorita modului cum au fost carpite.

 


Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing) Costin

cosminduru wrote here:
Costin wrote here:
Toata Norvegia e asa, bilet pur temporal, cand expira esti contravenient indiferent in ce vehicul sau unde anume pe traseu esti.


Hmm interesant, totuși am văzut că sunt pe zone și Oslo e mic (nu mai spun de alte orașe).. iar intervalul acela este arhisuficient pentru orice călătorie.
De exemplu în zona 1 este imposibil să faci cele 60 de minute, mijloacele de transport în comun sunt prioritizate și cu benzi unice.

Orasul Oslo (deci toata zona 1) are 454kmp (doar pe uscat, excluzand suprafata de apa din oras - fiordul si lacurile) pe cand Bucuresti are 224kmp. Deci ca suprafata Oslo e practic dublul Bucurestiului.
O calatorie din sud-est in nord-est cu metroul (1 schimb), in Oslo, dureaza peste o ora. Biletul de 60 de minute NU AJUNGE pentru finalizarea calatoriei. Sau chiar o simpla calatorie cu linia 3 de metrou, de la un capat la altul, dureaza aproximativ 70 de minute..

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419451 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use