Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia

25 posts, 6951 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

CFR Infra a lansat o licitație pentru studiul de fezabilitate privind electrificarea și reabilitarea căii ferate Constanța - Mangalia. Bugetul alocat este în valoare de 12.023.503,80 RON cu finanțare europeană. Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 60% componenta tehnică, mai exact:
• 30% demonstrarea unei metodologii corespunzătoare pentru îndeplinirea contractului
• 30% experiența experților-cheie propuși
Termene limită:
- depuneri oferte: 7 iunie
- evaluări: 31 august
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100118984

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia messe

Poate intra aici si dublarea ei pana la Mangalia.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia andrei11

Numai dacă e rentabil.
Podul de  sub DN 39 de dinainte de Eforie Nord are gabarit de electrificare ?

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

messe wrote:
Poate intra aici si dublarea ei pana la Mangalia.

Intră și dublarea, dar după exprimare pare că va fi doar pe anumite porțiuni.
Lista de obiective:
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
• Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată existentă, pe tronsonul CF Constanța – Mangalia pentru a permite circulația trenurilor cu viteze maxime de 120 km/oră pentru trenurile de marfă și 160 km/oră pentru trenurile de călători, în conformitate cu previziunile cererii de trafic de călători și de marfă;
• Reducerea timpului de călătorie pe tronsonul analizat;
• Creşterea numărului de trenuri de călători care pot fi înscrise în graficul de circulație (prin creșterea capacității de circulație) și a numărului de călători între orașele Constanța și Mangalia;
• Îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie şi de siguranţa circulaţiei, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene;
• Modernizarea/consolidarea/repararea clădirilor situate pe tronsonul de cale ferată Constanța-Mangalia, precum și a spațiilor destinate serviciilor pentru călători și a zonei comerciale și asigurarea facilităților pentru persoanele cu mobilitate redusă, handicap vizual, auditiv, avându-se în vedere corelarea cu alte proiecte de investiţii aflate în pregătire/derulare/implementare în domeniul infrastructurii rutiere/feroviare (ex: Modernizarea / reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din România – faza studiu de fezabilitate – SRCF Constanța);
• Sistematizarea stațiilor CF și lucrări pregătitoare pentru dublarea de viitor;
• Dublarea tronsoanelor de cale ferată simplă, acolo unde necesitatea satisfacerii traficului prezent și de viitor o impune;

• Ridicarea nivelului peroanelor în conformitate cu standardele europene în vigoare și reabilitarea copertinelor;
• Modernizarea echipamentului de telecomunicații inclusiv informare a publicului călător;
• Asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători reprezentate de balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, garduri de protecție între linii etc.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia aztec

Între Eforie Nord și Sud nu cred că se poate dubla și prinde 160...
Dar sa zicem că este o excepție...
Tot este bine.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia messe

@PTMZ, multumesc!  :bere:
@aztec, era imposibil chiar si cu dublare si electrificare sa prinzi 160 intre Eforii deoarece se fac opriri in cele 2 gari plus ca distanta de doar 3 km intre ele si nu-ti permite cand sa dezvolti aceasta viteza. Cat despre dublare, cel mai probabil ( asa cred)se va realiza pana la Eforie Nord si de la Tuzla la Mangalia cu exceptia distantei din zona Popasul Pescarilor pana dupa bariera de la iesirea din Olimp.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia shoppy

Exclus 160 la ce curbe si distante intre statii sunt acolo.
In Eforie Sud este un pasaj peste intrarea la complexul / plaja Techirghiol, acolo nu cred ca se poate dubla.
La pasajul din Tuzla este usor pentru ca, culeele sunt de linie dubla.
In Costinesti mai este o problema cu un pod peste canalul ce se varsa in lacul Costinesti, acolo ar mai trebui un pod nou.
La Popasul Pescarilor este iar mai greu pentru ca acolo este un debleu / rambleu mai maricel.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 18 iunie.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Electrificarea acestui tronson a fost inclusă în PNRR:
Screenshot_20210602-171431.jpg (93.37 KB; downloaded 3787 times)

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Ofertanti pentru SF:
1) TPF INGINERIE S.R.L., cu TPF - CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA si TPF GETINSA EUROESTUDIOS SL. in calitate de terti si cu urmatorii subcontractanti:
- MUZEUL DE ISTORIE NATIONALA SI ARHEOLOGIE CONSTANTA (0,91%)
- STEREOGIS PROIECT S.R.L. (10,21%)
- GEOTESTING C.I. (11,85%)

2) CONSIS PROIECT, cu urmatorii subcontractanti:
- INSTITUTUL DE ARHEOLOGIE VASILE PARVAN (4,72%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (6,5%)

3) Asocierea INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL - METROUL S.A., cu urmatorii subcontractanti:
- TORCAD CONSULTING (3,95%)
- PROTELCO (28,63%)
- MUZEUL DE ISTORIE NATIONALA SI ARHEOLOGIE CONSTANTA (0,54%)
- EPC - CONSULTANTA DE MEDIU (6,05%)
- DANAVI (0,87%)
- AGISFOR (24,82%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (9,18%)

4) Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L. - I.S.P.C.F., cu urmatorii subcontractanti:
- VIO - TOP (5%)
- GEO-SERV (8%)
- INSTITUTUL DE ARHEOLOGIE VASILE PARVAN (5%)

5) Asocierea YUKSEL PROJE A.S. - TEC-CUATRO, cu urmatorii subcontractanti:
- F&R WORLDWIDE (3%)
- PIROTEHNIC OSB (0,9%)
- MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI (3,8%)
- CONSULTRANS (de asemenea tert)

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Termenul limita pentru evauari a fost prelungit pana pe 13 septembrie.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Termenul limita pentru evaluari a fost prelungit pana pe 31 decembrie.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Pe 3 decembrie, licitatia a trecut in evaluare financiara.

 


Re: Electrificare și reabilitare CF Constanța - Mangalia PTMZ

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea Baicons Impex SRL – ISPCF drept câștigătoare a licitației privind electrificarea liniei Constanța-Mangalia.

Este vorba de procedura de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar electrificării și modernizării liniei de cale ferată Constanța-Mangalia (43 km), pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/oră, respectiv cu 120 km/oră pentru trenurile de marfă.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi, după finalizarea perioadei legale de contestaţii, se arată în comunicatul de presă dat publicității joi dimineață de CNCF CFR.

Studiul pentru electrificarea liniei Constanța-Mangalia va costa 7,77 milioane de lei
Oferta financiară a Asocierii Baicons Impex SRL – ISPCF a fost de 7.770.000 de lei fără TVA,  criteriul aplicat fiind cel mai bun raport calitate-preț. Valoarea estimată a contractului era mult mai mare, de 12.023.503,80 lei fără TVA.
[...]
Sursa de finantare va fi asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), capitolul Proiecte electrificare și reabilitare cale ferată, cu perioada de elaborare 2021 – 2030. Durata contractului este de nouă de luni de zile.

Sursa: Club Feroviar

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use