Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300)

14 posts, 3704 views
Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

CFR Infra a lansat o licitație pentru studiul de fezabilitate și proiectul tehnic privind modernizarea liniei de cale ferată Coșlariu - Cluj Napoca. Bugetul alocat este în valoare de 52.329.361,16 RON, cu finanțare din fonduri europene. Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 60% componenta tehnică, mai exact:
• 36% demonstrarea unei abordări și a unei metodologii corespunzătoare pentru realizarea activităților și obținerea rezultatelor
• 24% experiența personalului desemnat
Termene limită:
- depuneri oferte: 29 martie
- evaluări: 25 iunie
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100113941

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) cris_m

Poate de data asta le iese linia dreapta ca sa nu mai pierzi o ora si ceva pe bucata asta... :roll:

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 12 aprilie.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 19 aprilie.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Ofertanți:
1) CONSIS PROIECT, cu INGEGNERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL în calitate de terț și subcontractant și cu următorii subcontractanți:
- ACADEMIA ROMÂNĂ - FILIALA CLUJ-NAPOCA (1,83%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (1,44%)
- TELECOMUNICAȚII CFR S.A. (0,5%)
- DANAVI (0,43%)
- TORCAD CONSULTING (1,08%)
- EPC - CONSULTANȚĂ DE MEDIU (1,8%)
- GEO-SERV (26,88%)
- PROTELCO (11,94%)

2) Asocierea TPF INGINERIE S.R.L. - BAICONS IMPEX S.R.L. - I.S.P.C.F., cu TPF - CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA și TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L. în calitate de terți și cu Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei în calitate de subcontractant (1,51%)

3) Asocierea YUKSEL PROJE A.S. - TEC-CUATRO, cu CONSULTRANS în calitate de terț și subcontractant și cu următorii subcontractanți:
- F&R WORLDWIDE (0,3%)
- PIROTEHNIC OSB (0,2%)
- Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (0,2%)

4) Asocierea EGIS ROMANIA S.A. - ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ - EGIS RAIL, cu următorii subcontractanți:
- PROTELCO (4,78%)
- ROMPRICE S.R.L. (0,26%)
- ROAD SURVEY S.R.L. (3,31%)
- Institutul de Arheologie Vasile Pârvan (2,23%)
- ELECTRIC RAIL PROJECT (4,76%)
- GEOSTUD (16,72%)

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) ByOnu

Interesanta asocierea cu Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei sau Academia Romana. Banuiesc, desigur, pentru potentialele vestigii descoperite pe traseu.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Termenul limita pentru evaluari a fost prelungit pana pe 15 octombrie.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Pe 26 iulie, licitatia a trecut in evaluare financiara.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Azi a fost selectat câștigătorul:
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea TPF Inginerie S.R.L. – S.C. I.S.C.P.F. S.A. – S.C. BAICONS IMPEX S.R.L. câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei CF Coșlariu – Cluj-Napoca.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Oferta financiară a Asocierii TPF Inginerie S.R.L. – S.C. I.S.C.P.F. S.A. – S.C. BAICONS IMPEX S.R.L, a fost de 41.842.445 lei fără TVA (criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț).

Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată COȘLARIU – CLUJ-NAPOCA, în lungime de aproximativ 99 km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, economic și operațional pentru modernizarea liniei de cale ferată Coșlariu – Cluj-Napoca, ținând cont de conformarea în relație cu standardele europene și cerințele de interoperabilitate la nivelul rețelei feroviare românești.

Ce își propune contractul
Obiectivul general al contractului de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare între COȘLARIU și CLUJ-NAPOCA pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:

• creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune;

• creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști;

• creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional;

• îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

Valoarea estimată a contractului este de 52.329.361,16 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de stat. Durata contractului este de 23 de luni. (D.C.)

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) orex

in completarea celor de mai sus...
(...)prin modernizare va creşte viteza de circulaţie la 160 de kilometri/oră pentru trenurile de călători respectiv 120 km/h. la cele de marfă, a precizat administratorul reţelei feroviare : ,,Studiul de fezabilitate și Proiectul Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată COȘLARIU – CLUJ-NAPOCA, în lungime de aproximativ 99 km, au drept scop identificarea soluției optime din punct de vedere tehnic, economic și operațional pentru modernizarea liniei de cale ferată Coșlariu – Cluj-Napoca, ținând cont de conformarea în relație cu standardele europene și cerințele de interoperabilitate la nivelul rețelei feroviare românești.
De la Cluj Napoca la Oradea şi Episcopia Bihor linia de tren nu este electrificată dar se face un studiu de fezabilitate. Sunt trei proiecte majore pentru electrificare, a precizat CFR Infrastructură pentru Economedia :
Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – etapa de elaborare a studiului de fezabilitate, cu termen estimat de de finalizare în luna septembrie 2021 și care are la acest moment o valoare estimată a investiției de 7.597 mil lei;
Craiova – Calafat – studiul de fezabilitate a fost finalizat, proiectul fiind în etapa de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, iar valoarea investiției este de 3.025 mil lei;
București Nord – Giurgiu Nord – etapa de elaborare a studiului de fezabilitate, cu termen estimat de de finalizare în luna septembrie 2021 și care are la acest moment o valoare estimată a investiției de 1.546 mil lei;
Constanța – Mangalia – etapa de elaborare a documentației și lansarea achiziției serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate, cu o valoare estimată de 12,04 mil lei.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Consis Proiect și Yuksel Proje au depus contestații la CNSC.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Contestatia Consis:
Contestatie si cerere susp. Consis Proiect SRL 13.09.2021.pdf
Contestatie si cerere susp. Consis Proiect SRL 13.09.2021.pdf (1.71 MB; downloaded 160 times)

Contestatia Yuksel:
Contestatie Yuksel 13.09.2021.pdf
Contestatie Yuksel 13.09.2021.pdf (322.7 KB; downloaded 214 times)

Decizia CNSC de respingere a cererii de suspendare depuse de Consis:
Decizie CNSC 2232_C3_2388_13.09.2021.pdf
Decizie CNSC 2232_C3_2388_13.09.2021.pdf (216.99 KB; downloaded 144 times)

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) PTMZ

Contestația Yuksel a fost admisă, cea a Consis a fost respinsă.

 


Re: Modernizare CF Coșlariu - Cluj Napoca (M300) orex

CFR Infrastructură a semnat contractul pentru proiectul tehnic necesar modernizării liniei de tren Coșlariu – Cluj-Napoca / Reabilitarea căii ferate cu o lungime de 99 km se va face pentru viteza maximă de 160 km/h
CFR Infrastructură a semnat contractul pentru Studiul de Fezabilitate și Proiect Tehnic necesare modernizării liniei Coșlariu – Cluj-Napoca, practic legătura Clujului cu Magistrala Brașov – Sighișoara – Curtici care face parte din coridorul IV pan european. Contractul a fost semnat cu Asocierea TPF Inginerie – ISPCF – Baicons pentru 42 de milioane lei, durata contractului pentru documentația tehnică fiind de 23 de luni.

Linia de tren Coșlariu (Alba) – Cluj-Napoca are o lungime de 99 kilometri, iar proiectul tehnic pentru viitoarele lucrări de modernizare se face pentru o viteză maximă de 160 km/h la trenurile de călători, respectiv 120 km/h pentru cele de marfă, transmite CFR Infrastructură.

„Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA și Asocierea TPF Inginerie SRL – SC ISPCF  SA – SC BAICONS IMPEX SRL au semnat, vineri 8 aprilie, contractul, în valoare de 41.842.445 RON (fără TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată Coșlariu – Cluj-Napoca, pentru viteza maximă de circulație de 160 km/h pentru trenurile de călători, respectiv de 120 km/h pentru trenurile de marfă.

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use