Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1321965 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 391 392 393 394 395 396 397  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București Robert24

Sa faca bine romanul sa INVETE!
Nu e o reinventare a apei calde... peste tot in lume se valideaza la fiecare calatorie si nu mai urla nimeni....

 


Re: Discuții despre transportul local din București reiny2000

Teoretic și acum e obligatoriu să validezi de fiecare dată când te urci, deci nu ar trebui să se schimbe ceva. Ah, că lumea nu face asta acum, asta e altceva.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Andrei98

Eu nu înțeleg de ce vă imaginați atâtea complicații. Vor fi necesare chiar mai putine validări, nu de fiecare data când schimbi vehicululul. Validezi O DATA la început apoi în cele 90 minute de cate ori schimbi nu mai este necesar. Este nevoie doar ca orele sa fie setate corect, nu este nevoie de nimic altceva si nu este nimic complicat.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Problema asta trebuia mai demult dezbătută, fiindcă varianta asta este mult mai utilă și logică decât ați crede unii. Pentru cei care merg doar câteva stații cu vreo 3 autobuze le este de mare folos, și poate așa se mai încurajează și folosirea mijloacelor de transport în comun decât autoturismele personale, dar și tu ca călător să fii corect și să-ți validezi călătoria în primul mijloc de transport urcat cu valabilitatea asta de 90 de minute. Fie că continui călătoria cu 381 de la Reșița la Clăbucet, fie că ai coborât la Brâncoveanu să iei 116/141 spre orășelul copiilor, ți-ai luat o înghețată și vrei să mergi apoi spre Sudului cu 232, să între în prețul ăsta valabilitatea călătoriei. Varianta asta este utilă și celor care iau din greșeală un alt autobuz, își validează deja călătoria și apoi coboară să-l ia pe cel bun. La aparatele POS așa este. Cel puțin în orașele cu multe linii este foarte bună această practică, dar nu în orașe ca Tg. Jiu unde nu prea ai ce să schimbi, deoarece toate liniile pleacă de la 9 mai și la un moment dat se despart. În Buzău cei care au abonament pentru o linie regională, au valabilitate și pentru oricare altă linie urbană.

Ca fapt-divers, cel puțin în orașele supraaglomerate nu știu ce modalități mai pot exista pentru încurajarea folosirii mijloacelor de transport în comun. În București s-au creat pe unde s-a putut, pentru reducerea timpului de călătorie, ori benzi unice, ori mersul pe linia de tramvai despărțită printr-un gard de șosea, metroul este în continuă dezvoltate, dar din păcate folosirea STB sau a Metrorex este folosit tot de către persoane care fie sunt elevi/stundeți, ori pensionari, ori nu posedă un permis de conducere sau vreun autovehicul personal, sau au renunțat pur și simplu la ele.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

ADK wrote here:
...metroul este în continuă dezvoltate...

:rofl:  :rofl:  :rofl:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Ce-i atâta de râs dl. Ciocan? că am greșit o literă sau că M5ul era apărut de pe vremea lui Ceaușescu?

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Faptul  că ai spus că metroul este într-o continuă dezvoltare.
Metroul de fapt e încremenit de mult timp, numai pe foaia de hârtie se dezvoltă.
Ori eu ( și alții ) vrem să beneficiem de el, nu de foi de hârtie unde ni se arată ce bine arată rețeua !
_______________
Pentru greșeli minore de mult nu se mai fac observații. ( Sper că ai sesizat acest aspect )

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Faptul că s-a dat în folosință M5 și se face M6 și spre Otopeni + un alt M4 spre Mogoșoaia (asta dacă nu cumva va fi o pendulă de la Străulești) înseamnă că este în dezvoltare. Că din punct de vedere practic se realizează foarte greu este o altă poveste. Oricum până în 2030 maxim probabil se va face și M2 Pipera - CFR Progresu, că tunelul e oricum un pic început de la Eroii Revoluției.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

M6 spre Otopeni nu se mai face (cel putin momentan), iar pe sub Sos. Giurgiului se va face candva M4, nu M2. Oricum, asta e pentru alt subiect, nu isi are locul aici.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București V2A

După implementarea noului sistem tarifar, care nu mai diferențiază tipul de trasee (urbane/regionale/expres), linia 303 (Dep. Alexandria - Pecinișca) ar trebui desființată, iar singurul ei tur redistribuit pe linia (R)426 sau (R)464.
Și utilitatea liniei 125 (PECO Silflor Move - Vulcan Berceni) ar trebui luată în discuție. Are călători pe DNCB, unde nu este dublată de (R)438 și (R)475?

 


Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

Din câte știu însă nu sunt in totalitate sigur de informație linia 125 a fost înființată special pentru Remat și Peco Silflor Move.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Axel

Linia 125 are oameni care merg in zona Obregia si Arcade.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

În memoria afișajelor interioare de la autobuzele Kent, care circulă pe liniile 162 și 163, a rămas nemodificat traseul liniei 178. Concret în stațiile: Calea Giulești, Pascal Cristian și Țibleș se anunță legătura cu linia 178. În vara anului 2019, autobuzele liniei 178, circulau deviat ca urmare a lucrărilor de la Podul Grant, dar din 19.02.2020 s-a revenit la traseul normal. La autobuzele Citaro cărora le mai funcționează afișajele interioare, anunță chiar și legătura cu linia 641, prin stațiile menționate...  
20210801_210900.jpg (231.3 KB; downloaded 3312 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

In autobuzele kent de pe linia 104 încă se afișează ca și legătură linia 243 pe tronsonul Cora Pantelimon-Bd. Chișinău așa că nu mă miră dacă se întâmplă și pe alte linii

 


Go to page:  1  ... 391 392 393 394 395 396 397  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use