Parent forum: Istoria transportului feroviar din România

 

Topic: Fotografii diverse istorice

53 posts, 15979 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice andrei11

De la un prieten, habar nu are de unde a primit-o.
Anul  e undeva după 1905.
Gara  Mamaia
Gara Mamaia.jpg (103.22 KB; downloaded 1014 times)

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Stiri andrei11

Joshua Samuelson - Facebook Content feroviar
Arhiva de Fotografie
28 noiembrie 2020  ·
Locomotivă L45H (pentru linie îngustă) la Expozitia Realizărilor Economiei Naționale a Republicii Populare Române (E.R.E.N.), prelucrare digitală după un clișeu (dublu expus) cu gelatino-bromură de argint pe acetat de celuloză (rollfilm Agfa Isopan FF), format 35 mm, autor brașovean neidentificat, 1964, colecția Renascendis
© AdF (CC BY-NC-ND 4.0)
LDH - i.jpg (180.53 KB; downloaded 932 times)

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice andrei11

Vedere generală, la 1890, a intrării în staţia Sinaia: aici avea să sosească la 7 octombrie 1883, pe relaţia
Bucureşti Nord-Ploieşti-Câmpina-Sinaia şi retur, şi garnitura completă a trenului „Orient-Express” cu invitaţii
cursei sale oficiale, iniţial doar pentru un picnic la munte şi apoi şi pentru o vizită a Castelului Peleş în chiar ziua
inaugurării sale.

Sursa: "Orient-Express" Trenul Legenda al Europei Ing. Ilie Popescu
144581135_1055591504953775_5343153071439364360_n.jpg (66.94 KB; downloaded 901 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri PTMZ

Sigur nu e L35H?
Intreb pentru ca la L45H am gasit date contradictorii legat de anii de fabricatie. Conform listei de aici, L45H a fost produs incepand din 1968, iar in Wikipedia germana figureaza 1967. Pe de alta parte, aici se mentioneaza ca productia L45H a inceput in 1964, intr-adevar. La L35H am găsit 1964

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice ByOnu

Sursa foto: photopastfuture.ro
BUC_TRANS_00001.jpg (742.54 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00002.jpg (690.79 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00005.jpg (674.68 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00004.jpg (615.19 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00003.jpg (508.61 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00018.jpg (287.54 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00014.jpg (261.7 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00017.jpg (231.07 KB; downloaded 804 times)
BUC_TRANS_00019.jpg (524.17 KB; downloaded 790 times)
Gara de nord 1972.jpg (469.22 KB; downloaded 790 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice ByOnu

Gara de Est - Obor
BUC_TRANS_00023.jpg (212.17 KB; downloaded 798 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice ByOnu

Cateva fotografii cu Gara de Nord de pe pagina de Facebook a Studiourilor Buftea. De remarcat rețeaua de troleibuz de la Gară.

În ultima fotografie, de remarcat semnalistica <INFORMAȚII> rămasă cel mai probabil din interbelic. Cu neon și font specific art-deco. :love:
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_01.png (593.53 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_02.png (335.97 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_03.png (311.73 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_04.png (409.38 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_05.png (407.5 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_DeTreiOriBucuresti_1964_06.png (303.56 KB; downloaded 650 times)
StudiourileBuftea_Semnalistica neon interbelic.png (388.06 KB; downloaded 650 times)

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice aztec

Pe partea ce nu se vede in poza, in anii 80 era o hartă a transportului urban, cu beculete unde puteai  vizualiza în funcție de destinație linia de transport ce te duce acolo.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice shoppy

Un neon nu rezista atatea zeci de ani mai ales pe vremea aceea.
Bunicul meu, inginer si sef de sectie la Electrofar, mi-a povestit ca el a fost in anii 70 in echipa care a adus prima linie de neoane din tara, Philips din Olanda, si au facut toate acele firme Posta, Relegraf, Telefon, Radio, mai ales ca avem si un DA cu numarul 363, deci se leaga ca pozele sa fie din anii 70.
Posibil literele sa fi ramas din interbelic si sa fi fost trimise la Electrofar sa le faca neoanele, bine, nici nu era departe, Electrofar este actualul Luxten de pe strada Carpati, langa Pasajul Constanta, aveau si racord CF.

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Fotografii diverse istorice ByOnu

Repun albumele de mai sus si pentru desktop (linkurile de mai sus sunt pentru mobile):

Infrastructura feroviară a României in 1965: trenuri; gări; săli de așteptare; halte; tipuri de vagoane; mobilier și utilaje specifice activității Căilor Ferate Române. Negative neetichetate.


Album 1: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 33723897

Album 2: https://facebook.com/media/set/?vanity=s ... 50326962

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului feroviar din România  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350396 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use