Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
142 posts, 65040 views
📖 Pagination options
- rosetti61
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
Era cursa de IPRS - Berceni?, cel pe care l-am vazut in zona aeroportului Baneasa era un fel de 774, 5 sau 6, tabla de pe lateral era si murdara.
Ik-105 era parcat undeva pe Metalurgiei sau pe Oltenitei atunci cand l-am vazut cu 74x.
Era cursa de IPRS - Berceni?, cel pe care l-am vazut in zona aeroportului Baneasa era un fel de 774, 5 sau 6, tabla de pe lateral era si murdara.
Ik-105 era parcat undeva pe Metalurgiei sau pe Oltenitei atunci cand l-am vazut cu 74x.
-
- 1689
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Nu pot sa confirm, dar IPRS-ul avea o multitudine de curse in conventie care au supravietuit si in perioada de maxima economie de carburanti datorita faptului ca se lucra in trei schimburi.
Nu pot sa confirm, dar IPRS-ul avea o multitudine de curse in conventie care au supravietuit si in perioada de maxima economie de carburanti datorita faptului ca se lucra in trei schimburi.
- rosetti61
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
Pe forumul tramclub, la subiectul despre liniile speciale ale ITB, userul Costache Mihail pomenea despre niste linii de la Nordului, nu stiu daca pentru IPRS sau linii pe care a fost el - 716, 722 si 740.
Erau multe, spre CEPECA era 204 pentru publicul larg, si poate cursa speciala 704, 749 care se ducea poate in Otopeni (indicativul apare in filmul In fiecare zi mi-e dor de tine, cand unul din personaje se urca intr-o masina, IK 611).
Masina cu 750/754 Cursa directa" era parcata undeva in spate pe strada Ucea.
Mai erau niste curse speciale spre Domnesti, Ciorogarla, Tanganu, Cernica - 708, 758, 759, 760
Cel mai mare numar vazut personal a fost 77(4), apoi 778 din poza cu garajul - au existat si mai sus, 780-790? 800 erau specialele de noapte.
Pe forumul tramclub, la subiectul despre liniile speciale ale ITB, userul Costache Mihail pomenea despre niste linii de la Nordului, nu stiu daca pentru IPRS sau linii pe care a fost el - 716, 722 si 740.
Erau multe, spre CEPECA era 204 pentru publicul larg, si poate cursa speciala 704, 749 care se ducea poate in Otopeni (indicativul apare in filmul In fiecare zi mi-e dor de tine, cand unul din personaje se urca intr-o masina, IK 611).
Masina cu 750/754 Cursa directa" era parcata undeva in spate pe strada Ucea.
Mai erau niste curse speciale spre Domnesti, Ciorogarla, Tanganu, Cernica - 708, 758, 759, 760
Cel mai mare numar vazut personal a fost 77(4), apoi 778 din poza cu garajul - au existat si mai sus, 780-790? 800 erau specialele de noapte.
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
andrei11
Facebook - Caleidoscop.
Liniile de tramvai 1933.
Facebook - Caleidoscop.
Liniile de tramvai 1933.
Liniile de tramvai - 1933
1933.jpg (216.84 KB; downloaded 3562 times)
-
- Robert24
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
Robert24
Mai precis undeva intre 18 august 1933 (linia 19 prelungita la Col. Plesoianu) si 26 noiembrie 1933 (linia 8 prelungita in Com. Dudesti Cioplea / modificata cateva zile mai tarziu in linia 81).
Mai precis undeva intre 18 august 1933 (linia 19 prelungita la Col. Plesoianu) si 26 noiembrie 1933 (linia 8 prelungita in Com. Dudesti Cioplea / modificata cateva zile mai tarziu in linia 81).
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
andrei11
Dacă a mai fost publicată o șterg imediat...
Cică era tarifare zonală la acea vreme !
Adresa
Dacă a mai fost publicată o șterg imediat...
Cică era tarifare zonală la acea vreme !
Adresa
1927.jpg (419.75 KB; downloaded 3255 times)
-
- ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
ByOnu
Harta microbuzelor de noapte ale ITB.
Harta microbuzelor de noapte ale ITB.
IMG-20210721-WA0014.jpg (256.54 KB; downloaded 2904 times)
- rosetti61
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
1983. Un tur (ultimul) din 409 mergea pana la intrare Sat Catelu, denumit ulterior 429.
1983. Un tur (ultimul) din 409 mergea pana la intrare Sat Catelu, denumit ulterior 429.
- messe
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
messe
De ce nu l-au redenumit si pe 422 in 418 (fosta linia S de noapte care intorcea la Stavilar)?
De ce nu l-au redenumit si pe 422 in 418 (fosta linia S de noapte care intorcea la Stavilar)?
-
- 1689
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Daca e sa deschidem subiectul fostelor linii 3**, 331 avea statii doar la Dtru Petrescu, Cultural, Nitu Vasile, Timpuri Noi, Unirea, Coltea, Romana, Caderea Bastiliei, Pta Dorobanti, Televiziune, Arcul de Triumf, Casa Scinteii, Hotel Parc, Dridu si Damaroaia (sper ca n-am uitat nici o statie...).
Traseul era normat pentru 47 de minute pe semi-cursa la ora de virf, dar dimineata devreme/seara puteai ajunge lejer in 30-35 de minute dintr-un capat in altul.
Tin minte c-am ajuns intr-o duminica dimineata de la Nitu Vasile la Coltea in 13 minute... Treisprezece !!
orex wrote here:
78X, trebuie sa circule mai abitir cum o faceau 3XX inainte de 1989!![]()
![]()
368 ”verde” (atentie cum i se spunea inainte de 89 ”3saisopt”) oprea de la V. Oltului-l a Aleea Vlasiei- la Tricodava- la DT. 34-la Academia Militara-la Eroilor-la Cismigiu- la P-ta. Cosmonautilor! Era racheta, nu ca expresurile de astazi!![]()
Daca e sa deschidem subiectul fostelor linii 3**, 331 avea statii doar la Dtru Petrescu, Cultural, Nitu Vasile, Timpuri Noi, Unirea, Coltea, Romana, Caderea Bastiliei, Pta Dorobanti, Televiziune, Arcul de Triumf, Casa Scinteii, Hotel Parc, Dridu si Damaroaia (sper ca n-am uitat nici o statie...).
Traseul era normat pentru 47 de minute pe semi-cursa la ora de virf, dar dimineata devreme/seara puteai ajunge lejer in 30-35 de minute dintr-un capat in altul.
Tin minte c-am ajuns intr-o duminica dimineata de la Nitu Vasile la Coltea in 13 minute... Treisprezece !!
-
- 1689
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
125 exista inainte de ‘89 pe un traseu relativ similar cu cel actual.
Mai multe detalii in mesajul postat de @rosetti61, din care am selectat partea referitoare la istoria acestei linii.
Dupa cum se vede, 125 este una din liniile cele mai longevive din Berceni, existind fara intrerupere de aproape 45 de ani.
PS: IRVMR e prescurtarea de la Intreprinderea de Recuperare si Valorificare a Materialelor Refolosibile - Remat-ul de astazi
alexandru_gr wrote here:
Din câte știu însă nu sunt in totalitate sigur de informație linia 125 a fost înființată special pentru Remat și Peco Silflor Move.
125 exista inainte de ‘89 pe un traseu relativ similar cu cel actual.
Mai multe detalii in mesajul postat de @rosetti61, din care am selectat partea referitoare la istoria acestei linii.
rosetti61 wrote here:
[...]
125 a fost o linie de legatura a cartierului cu IMGB - in cartier facea o bucla prin Metalurgiei-Nitu Vasile-C-tin Brancoveanu-Dumitru Petrescu si apoi intra spre IMGB; infiintat in 1978.
Fratiorul lui, 125 barat (225) apare un an mai tarziu, intre IMGB Vulcan si Nitu Vasile, cu bucla de asta data prin Emil Racovita si Dumitru Petrescu. Cu acesta ocazie 125 este prelungit pana la centura Berceni. Spre sfarsitul anilor 80 cele doua linii sunt scurtate la Platforma Metalurgiei si 125 penduleaza (in functie de interese) intre centura si IRVMR Berceni. 225 devenita o caricatura, este desfiintata din cauza slabei solicitari.
[...]
Dupa cum se vede, 125 este una din liniile cele mai longevive din Berceni, existind fara intrerupere de aproape 45 de ani.
PS: IRVMR e prescurtarea de la Intreprinderea de Recuperare si Valorificare a Materialelor Refolosibile - Remat-ul de astazi
-
- V2A
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
V2A
O hartă cu traseele RATB din 1999/2000, rămasă în troleibuzul 5115:
O hartă cu traseele RATB din 1999/2000, rămasă în troleibuzul 5115:
20220112_123341.jpg (1.1 MB; downloaded 1930 times)
- rosetti61
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
Tramvaiele nu sunt trasate, ci doar indicate
.
Tramvaiele nu sunt trasate, ci doar indicate

-
- Costin
- Site Admin
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
Costin
Pigmentul rosu dispare din cauza expunerii la soare, cu siguranta asta s-a intamplat si aici.
Pigmentul rosu dispare din cauza expunerii la soare, cu siguranta asta s-a intamplat si aici.
📖 Pagination options