Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Tim Rail Cargo (TRC)

16 posts, 8039 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Tim Rail Cargo (TRC) Taugner Andrei

EA 308in Timisoara Nord.



 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) Gabi23

TIM   RAIL  CARGO este un operator feroviar privat și expeditor de marfă  care activează  în  România  din anul 2013.
Mai multe detalii despre companie pe site-ul oficial: https://timrailcargo.ro/

TIM RAIL CARGO dispun de o flotă propie de locomotive și vagoane, dar pe lângă acestea au închiriat material rulant de la Constantin Grup sau G.F.R.

În parcul propiu au cel puțin următoarele locomotive:
- LDE >>> 69-0063-3
- LDH >>> 81-0943-6
- DA >>> 1634, 1635, 1660
- EA >>> 1019, 1020

Închiriate (?) ar fi, din ce am văzut prin fotografii pe net:
- LDH >>> 702, 749, 750
- EC >>> 017
- EA >>> 050, 220, 308, 389, 1084.

40-1019-1 - București Băneasa - 02.07.2019.JPG (396.07 KB; downloaded 5444 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tim Rail Cargo (TRC) Utilizator anonim

In urma accidentului din noaptea 28-29.07.2021, Tim Rail Cargo a pierdut certificatul de siguranta, astfel nu mai poate opera pe calea ferata. Cel mai probabil definitiv.

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) ByOnu

Hmmmm. Cam ciudat. Accidente au fost si la CFR-uri, inclusiv datorita neglijentei, si totutusi nu i-a suspendat nimeni.

Also, compania opereaza din 2013 inteleg.

Si la Metrorex a fost cazul cu mecanicul baut si nu s-a inchis metroul.

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) Stefan28

ByOnu wrote here:
Si la Metrorex a fost cazul cu mecanicul baut si nu s-a inchis metroul.


A provocat acel mecanic vreo daună cum a fost ieri cazul TRC?
Respectivul a fost sancționat disciplinar.

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) Andrei98

Majoritatea accidentelor grave din ultima vreme au fost cauzate de privati. Pentru ca acolo fac legea mecanicii pensionari care considera ca sunt superior oricarui regulament si merg cu indusi si dsv izolate. Sau mai vin si bauti la munca. TRC a provocat acest accident la un interval de o saptamana de la o alta deraiere provocata de ei, si umbla vorba ca ar fi implicat acelasi mecanic.

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) ByOnu

Stefan28 wrote here:
ByOnu wrote here:
Si la Metrorex a fost cazul cu mecanicul baut si nu s-a inchis metroul.


A provocat acel mecanic vreo daună cum a fost ieri cazul TRC?
Respectivul a fost sancționat disciplinar.


LoL. Ce treaba are asta? :rofl: Iarta-ma, daca pe tine te opreste rutiera baut crezi ca scapi doar pentru ca n-ai provocat un accident?

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) Albert

Stați liniștiti, pierderea certificatului de siguranța nu înseamnă nimic. Băiețașii vor înființa o alta societate comercială, vor lua o noua licența și aia e toată distracția.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tim Rail Cargo (TRC) Utilizator anonim

Aici vorbim de un cumul de evenimente care nu au tinut doar de mecanic ci si de companie...
- mecanicul depasise cu mult orele de lucru normale, trebuia sa i se asigure schimb, inteleg ca era de peste 24 de ore la lucru
- locomotiva avea INDUSI si DSV anulate
- mecanicul avea 0,4 la mie alcool

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) Chev Celios

Sti asa ca daca mecanicul avea peste 24 de ore de munca atunci avem o mare problema.  Deci pe langa ca omu a baut, cred ca in realitate mecanicu se simtea exact ca si cum avea 1.00 la mie alcool.


...
Statistici privind somnolența la volan
Conform studiilor, vigilența conducătorilor auto scade vertiginos după doar 4 ore de condus și ajunge ca după 24 de ore de nesomn similară cu cea a unui subiect aflat în stare de ebrietate, iar după 48 de ore somnolența ajunge similară cu cea a unui subiect aflat în comă alcoolică.
...

Sursa: https://www.somnolog.ro/evenimente/somno ... -rutiere

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) PTMZ

Tim Rail Cargo a deschis proces împotriva AFER
Compania cere suspendarea deciziei de restricționare a certificatului de siguranță până la terminarea anchetei AGIFER.

Un proces a fost deschis de operatorul feroviar la Curtea de Apel Timișoara, arată datele din sistemul public al instanțelor de judecată. Acțiunea a fost deschisă în data de 3 august, iar prima înfățișare va fi pe 30 august.

Ministrul Drulă a anunțat restricționarea certificatului la finele lunii iulie, în urma accidentului din data de 28 iulie. Măsura ridicării certificatului de siguranță în condițiile în care lipsesc concluziile AGIFER a fost considerată un abuz de către Patronatele feroviare din OPSFPR și o dovadă a faptului că Ministerul Transporturilor are comportament discriminatoriu față de operatorii privați în comparație cu cei de stat.

Date ulterioare au indicat faptul că este posibil ca mecanicul să fi consumat băuturi alcoolice după accident. Oricum, responsabilii operatorului au informat că mecanicul a fost verificat la intrarea în tură, iar alcoolemia sa era zero.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tim Rail Cargo (TRC) Utilizator anonim

Momentan trenurile lor au fost preluate de TFG si CTV in general.

 


Re: Tim Rail Cargo (TRC) shoppy

Da, a fost verificat la intrarea in tura si apoi a stat in tura peste 24 de ore, iar asta cu baut dupa este basm crezut doar de soferii care se cred ei smecheri si politia proasta, daca a baut dupa atunci trebuie acuzat de alterare de probe si obstructionarea anchetei, chestie care ar trebui sa se pedepseasca mai aspru decat bautul inainte.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tim Rail Cargo (TRC) Utilizator anonim

308 si 389 au revenit in operare la Constantin Grup. 863 a revenit la CFR Calatori, posibil sa fie inchiriata din nou.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420551 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use