Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2092 posts, 513154 views
 
Go to page:  1  ... 111 112 113 114 115 116 117  ... 150
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Utilizator anonim

La Vasile Milea au stat aproape doi ani cu licitatia si acum mai dureaza minim un an executia. O facea STB la ritmu ei de mult in timpul asta.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

punmeister wrote here:
Licitatiile pentru modernizare se pot face si atribui rapid, fiind vorba de procedura simplificata, avand in vedere ca STB/PMB cere doar executie, fara PT.

Procedura simplificata  pentru contractele de lucrari ”tine” pana la o valoare estimata a achizitiei de 25.013.925 lei, peste aceasta suma, numai licitatii (deschise sau restranse)!
Daca pentru modernizarea a 1,1 km cale dubla de tramvai, licitatia s-a atribuit la 18.508.649,43 lei iti inchipui ca anvergura lucrarilor ce ar trebui executate pe infrastructura liniilor 40 si 55 va depasi, cu siguranta, pragul valoric prevazut de lege, fapt pentru care se impune licitatia.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

STB scoate din circulaţie autobuzele liniei 780 Gara de Nord – Aeroport Otopeni pentru că „trenul de Otopeni” circulă mai bine. Măsura se aplică de la 1 august
Autobuzele liniei 780 care asigură legătura între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni vor fi suspendate de duminică, 1 august, respectiva rută urmând să fie deservită prin transportul feroviar cu „trenul de Otopeni”, a anunţat Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
Această măsură este explicată prin procesul de „optimizare și integrare a transportului public la nivel regional”, însă tarifele percepute de cei doi operatori feroviari (CFR Călători şi Transferoviar) sunt diferite faţă de noul bilet comun STB – Metrorex care intră în vigoare tot de la 1 august.
Practic, de duminică, călătorii care merg pe ruta Gara de Nord – Otopeni vor plăti 4 lei în loc de 3 lei, cât ar fi costat biletul la STB, dar trenul este predictibil, circulă non-stop, iar călătoria durează aproximativ 20-25 de minute subliniază TPBI. „Legătura dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni este asigurată și pe calea ferată, la o frecvență de 40 de minute, cu program non-stop și o durată a călătoriei de 20-25 de minute”.
TPBI precizează că, în cazul în care circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” va fi întreruptă, va dispune reluarea temporară a funcționării liniei de autobuz 780.
Pentru legătura între Centrul Capitalei şi Aeroportul Otopeni, STB asigură transportul în comun cu autobuzele expres 783, linia 784 fiind suspendată din primăvară.
Tot de la 1 august nu vor mai circula nici autobuzele liniei 303 (Pecinișca – Depoul Alexandria), iar călătorii vor putea utiliza liniile 426, 427, 428 și 464.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andrei11

N-avea nicio legătură ruta lui 780 cu cea a trenului.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Chev Celios

Si uite asa ramanem fara expres la aeroport. Poate totusi il fac si ei pe 783 expres cu adevarat.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

andrei11 wrote here:
N-avea nicio legătură ruta lui 780 cu cea a trenului.

Nu mai avea obiect dupa inaugurarea trenului! ;)
PS
E bine ca ”s-a prins” cineva din STB! :yes:

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

orex wrote here:
E bine ca ”s-a prins” cineva din STB! :yes:


Nu "s-a prins cineva .. din STB". Nu STB decide traseele. Iar 2 la mana, oricum STB-ului nu i-a pasat niciodata de astfel de finețuri precum suprapunerile aberante.

Ce trebuie acum este reducerea numarului de statii de pe 783 si pastrarea strict a celor relevante pentru un expres de aeroport. De asemenea, odata cu eliminarea lui 780, s-ar putea si suplimenta 783.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Axel

Ar cam trebui sa dispara si 781....

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

78X, trebuie sa circule mai abitir cum o faceau 3XX inainte de 1989! ;)  :bere:
368 ”verde” (atentie cum i se spunea inainte de 89 ”3saisopt”) oprea de la V. Oltului-l a Aleea Vlasiei- la Tricodava- la DT. 34-la Academia Militara-la Eroilor-la Cismigiu- la P-ta. Cosmonautilor! Era racheta, nu ca expresurile de astazi! :rofl:  

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București subway guru

Pe atunci strazile erau pustii nu ca acum…

Despre Ilfov
https://www.agerpres.ro/administratie/20 ... --755861

Primarii din Ilfov au semnat, joi, contractele de delegare de gestiune a serviciului public de transport călători cu cei patru operatori: Societatea de Transport Bucureşti, Serviciul Transport Voluntari, Ecotrans STCM SRL şi Regio Serv Transport SRL, a informat Consiliul Judeţean.

"Noul contract are o valabilitate de 10 ani şi presupune mijloace de transport curate, orar predictibil şi o politică tarifară avantajoasă: abonamentul pe toate liniile metropolitane (Bucureşti-Ilfov) scade de la 125 lei la 80 lei; abonamentul pe toate liniile metropolitane (Bucureşti-Ilfov) plus metrou scade de la 195 lei la 140 lei; biletul de 24 de ore rămâne la acelaşi tarif, 8 lei, şi poate fi utilizat pe toate liniile metropolitane (Bucureşti-Ilfov)", a scris CJ Ilfov, pe Facebook.

În situaţia în care linia iese din raza administrativă a judeţului, se va folosi acelaşi titlu de călătorie atât în Ilfov, cât şi în Bucureşti, a adăugat sursa citată. AGERPRES/(AS - autor: Iulia Carciog, editor: Claudia Stănescu, editor online: Ada Vîlceanu)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

subway guru wrote here:
Pe atunci strazile erau pustii nu ca acum…

Atunci hai sa facem ca-n favele transport pe cablu, cu gondole! :rofl:

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București messe

Sau fostul R1 devenit 300, cate statii avea de la Sincai pana la Piata Victoriei?
orex wrote here:
78X, trebuie sa circule mai abitir cum o faceau 3XX inainte de 1989! ;)  :bere:
368 ”verde” (atentie cum i se spunea inainte de 89 ”3saisopt”) oprea de la V. Oltului-l a Aleea Vlasiei- la Tricodava- la DT. 34-la Academia Militara-la Eroilor-la Cismigiu- la P-ta. Cosmonautilor! Era racheta, nu ca expresurile de astazi! :rofl:  

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București orex

Eu vorbesc de ce am trait...”pe pielea mea” in anii in care am batut, la pas, str. Putul cu Plopi, pentru a ajunge la LICEU :yes:
Daca voiam sa stau pe scaun, luam 368 de la Cismigiu spre casa, nu de la Luterana!  :bere:

 


Go to page:  1  ... 111 112 113 114 115 116 117  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use