Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții după inaugurare

148 posts, 14513 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare cris_m

Da, exact, chiar ma uitam cat de usor s-ar putea reactiva firul cel putin intre Mogosoaia si bifurcatie, doar trebuie eliminate buruienile si eventual schimbate o parte din elementele de infra...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare andrei11

Nu e așa de simplu.
Știi ce plantă e asta ? E protejată  prin legi speciale mondiale. Te cerți cu ecologiștii ganezi ?
B.jpg (116.98 KB; downloaded 520 times)

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare cris_m

Ciuline/scaiete, asa cum stau unii  :lol:

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare orex

CFR caută soluţii pentru modernizarea liniei de tren Bucureşti – Mogoşoaia unde capacitatea este saturată. Lucrările ar permite o frecvenţă a „Trenului de Otopeni” de 30 de minute faţă de 40 de minute în prezent
Compania CFR Infrastructură caută soluţii pentru a creşte capacitatea de circulaţie pe secţia de cale ferată Bucureşti Nord – Pajura – Mogoşoaia, rută cu „capacitate saturată” după deschiderea liniei care ajunge la Aeroportul Otopeni.
În aceste condiţii, compania are obligaţia, potrivit legii 202/2016 să prezinte un plan pentru îmbunătăţirea capacităţii de circulaţie pe secţia Bucureşti – Otopeni, iar primul pas a fost chiar astăzi, prin lansarea licitaţiei pentru servicii de expertiză care să ofere soluţiile tehnice.
Articolul 47 defineşte infrastructura feroviară saturată:
„Infrastructura saturată
(1) În cazul în care, după coordonarea traselor solicitate şi după consultarea solicitanţilor, nu se pot satisface în mod adecvat cererile pentru capacităţi de infrastructură, administratorul infrastructurii declară imediat respectiva secţiune a infrastructurii ca fiind infrastructură saturată. O secţiune a infrastructurii se declară saturată şi în cazul în care se poate prevedea că va avea o capacitate insuficientă în viitorul apropiat.(2) În cazul în care infrastructura a fost declarată saturată, administratorul infrastructurii efectuează o analiză a capacităţii, conform prevederilor art. 50, dacă nu a fost deja introdus un plan de îmbunătăţire a capacităţii conform prevederilor art. 51.”
Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni, potrivit caietului de sarcini. Modernizarea liniei şi, mai ales, introducerea unui nou sistem de schimbătoare de cale (două macazuri în PM – Punct Mişcare – Pajura şi Post Giuleşti) ar permite o cadenţă a „Trenului de Otopeni” la doar 30 de minute, faţă de 40 de minute în prezent. Zilnic, pe ruta Bucureşti – Otopeni, parte şi a Magistralei cu linie simplă spre Urziceni, circulă 72 de trenuri dus-întors, garniturile având rang inferior, Regio, deci trebuie să aştepte trecerea trenurilor cu prioritate InterRegio. De altfel, chiar ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a promis în această vară că în Noul Mers al Trenurilor (2022) frecvenţa Săgeţilor Albastre (n.r. 62 automotoare din cele 72 ) va fi de aproximativ 30 de minute. Între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni primii 18 kilometri reprezintă linie dublă electrificată (până la Odăile), în timp ce ultimii trei kilometri linie simplă. Durata călătoriei este cuprinsă între 20 şi 25 de minute.

PS
N-au avut vreme sa-si dea seama ca odata cu inaugurarea liniei Gara de Nord-Aeroport Otopeni situatia a atins punctul de intensitate maxima? Sperau la vreo minune divina sa nu se intample? :headbash:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare andrei11

Deci două macazuri aproximativ în dreptul străzii Teodor Neagoe ( Sector 1 ). Nu mi-e clar care este << Postul CFR Giulești >> și la ce ar folosi macazul nou  de acolo.
Respectivul ziarist unde vede el linie dublă până la Odăile ? Că de ar fi așa sunt lipsite de logică   macazurile noi de la PM Pajura și de la Giulești ! Firul de la Mogoșoaia la Gara de Nord pe o mare porțiune lipsește total din peisaj.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare shoppy

Post Giulesti este la intrarea in Depoul CFR Marfa si Triajul CFR Marfa dinspre Chitila, deci ar insemna reactivarea firului parasit pe sub M1000.

 


  • Author: alliens
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare alliens

Chiar era nevoie de o licitatie pentru  o solutie atat de simpla care se vede cu ochiul liber ? Nu  are nimieni competente in CFR SA  sa identifice aceasta solutie simpla ? Sau motivele sunt altele pentru  a mai face o licitatie pentru hartii ?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare andrei11

Așa e legea în capitalism.  Dacă nu, cică DNA - ul stă la pândă.  :headbash:

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350398 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use