Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Stiri, proiecte, perspective

1811 posts, 373467 views
 
Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective PTMZ

Noile tramvaie Astra pentru București au nevoie de cale de rulare modernizată
Până la sosirea noilor tramvaie, PMB trebuie să modernizezecalea de rulare pe porțiunile rămase ale liniilor 40 si 55, condiție pentru finantarea europeana a achiziției de material rulant.

”Mai multe detalii despre modernizarea căii de rulare pentru liniile 40 și 55 vă putem furniza după aprobarea bugetului Municipalității pentru anul 2021”, au răspuns oficialii PMB la solicitarea Club Feroviar.

Dacă aceste lucru nu se va întâmpla, riscăm să pierdem bani europeni. ”Conform cererilor de finanțare depuse pe POR care au dus la semnarea contractelor de finanțare, Municipiului Bucuresti îi revine obligația de a duce la îndeplinire o serie de măsuri complementare până la finalizarea proiectelor în 2023. Neîndeplinirea acestor condiționalități poate conduce la pierderea fondurilor proporțional cu efectul pe care neîndeplinirea îl are pe fiecare contract în parte”, au mai menționat responsabilii PMB.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Puss in Boots

La cat de dume suntem o sa ii pierdem.

 


  • Author: Alex Negoi
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Alex Negoi

Proiectul bugetului Capitalei a picat. Terminalul Granitul și Prelungirea Ghencea mai așteaptă

Respingerea prin vot a proiectului de buget al Municipalității pe anul în curs are efecte negative asupra unor investiții extrem de importante, multe dintre ele legate de transportul pe șină.

Primul ar fi Terminalul Multimodal Granitul (Cora Pantelimon), unde este și noua buclă de întoarcere a tramvaielor de pe Șoseaua Pantelimon. Aici, progresul fizic al lucrărilor este de aproximativ 85%, conform calculelor supervizorului proiectului.

La Pasajul Doamna Ghica, progresul fizic al lucrărilor în momentul de față este de aproximativ 50%, conform raportărilor consultantului proiectului și luând în considerare faptul ca tablierul metalic reprezintă 50% din lucrare. Pasajul ar urma să facă parte din viitoarea linie de tramvai Berceni-Pipera.

Și pe Prelungirea Ghencea, unde proiectul prevede supralărgire și construcția unei linii de tramvai pe zona mediană, lucrările stagnează.



Sursa: https://clubferoviar.ro/proiectul-bugetului-capitalei-a-picat/

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective V2A

În curând încep lucrările de construcție a pasajului suprateran din intersecția Bd. Alexandru Obregia x Bd. Metalurgiei x Str. Turnu Măgurele, conform lui Daniel Băluță (postare din 19 iulie):

Ultimele discuții înainte de începerea lucrărilor la pasajul de la intersecția străzilor Turnu Măgurele cu Obregia.
Chiar dacă este perioada concediilor noi suntem la treabă.
Colegii proiectanți alături de urbaniști și ingineri pun la punct detaliile legate de pasajul care va fluidiza traficul în sudul sectorului.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Comentariile...

comentarii postare baluta.jpg (78.93 KB; downloaded 169 times)


_____________

Oricum, despre proiect Asociatia a semnalat anul trecut problema nerespectarii strategiei de implementare a tramvaiului pe inelul median de sud. Pasajele acestea strict rutiere nu iau in calcul o viitoare dezvoltare a tramvaiului pe inel.

Topic - https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1

 


Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346268 posts in 4109 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use