MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3290 posts, 471071 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 194 195 196 197 198 199 200  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Îmi pare rău dar Roșu / Dudu / Chiajna de facto sunt în București. Uite o fotografie,  linia punctată desparte Bucureștiul de satul Roșu ( sau Dudu ). Nu e niciun indicator, nimic.  Poți să juri că tot în București ești și după linia galbenă...
2021-07-19_20-06-24.jpg (365.29 KB; downloaded 2527 times)

Există amorse spre Mogoșoaia. Una are ditamai linia vreo 30 metri.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Asta nu inseamna ca vor avea vreodata metrou acolo.  :lol:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Una peste alta, analizand cifrele avansate pentru extinderea M4 pana la Progresul sunt subevaluate! :yes:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Eu am o intrebare, curba de la Tudor Vladimirescu este ok, nu are raza cam mica ?
Screenshot 2021-07-20 084916.jpg (290.22 KB; downloaded 2430 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Daca-i mai mica de 180 m raza de curbura, TMB-ul nu merge, deci va fi sapatura deschisa ca-n cazul traseului Romancierilor-Valea Ialomitei!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul ByOnu

ByOnu wrote here:
Eu nu gasesc proiectul pe pagina PMB: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... a=metrou

Ajuta cineva sa gasim proiectul? Deci termenul limita ar fi 30 iulie sau consideram ca inca nu a fost publicat pe pagina PMB?


Kind reminder. :)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Nu din cauza asta Romancierilor - Aleea Lunca Siretului a fost săpătură deschisă !

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Pentru TBM ai nevoie de raze de 250-300m

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

TBM -urile, alea care au facut treaba in Drumul Taberei, nu pot lucra pe o raza de curbura mai mica de 180 m!
Daca vrei se poate si altfel...


 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Da, sigur, iar te dai mare specialist fara sa intelegi nimic!
Ala e un TBM feroviar pentru sapat in roca nu in teren moale sub nivelul apelor freatice.
In hidrogeologia noastra pana si anticul nostru scut semimecanizat si cu front deschis nu putea lua curbe cu raza sub 200m, desi era foarte scurt comparativ cu un TBM!
Raza minima depinde de lungimea nearticulata a cartitei…
Ia de bune cifrele pe care le-am spus, nu te mai baga in chestii la care nu te pricepi!
Un TBM valabil pentru noi are trei parti monobloc, freza, corpul principal cu angrenajul mecanic principal si fusta cu erectorul pentru boltari si presele de avans…
Ar trebui sa-mi multumesti ca-mi pierd vremea incercand sa te luminez, nu sa te dai dastept fara motiv!
:lol:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Hai sa vorbim la concret, adică ce am întrebat mai sus. Se poate lua curba si in ce condiții  ?

 



Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

@sab
Depinde cu ce raza…
Pe M4 sunt cateva puncte sensibile, gen pod Hasdeu sau intersectia 13Septembrie cu Panduri…astea nu se rezolva doar cu o carioca pe harta…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@sab
Din cate e curbura pe T.V. dinspre 13 Septembrie, cu o raza mai mica de 180 m...zic ca n-ai niciun fel de dubiu cum se va edifica trecerea pe acolo! Fara sapatura deschisa nu cred ca se va putea edifica curba, chiar sub balconul...domnului! ;)

 


Go to page:  1  ... 194 195 196 197 198 199 200  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2332 forum members have written 425583 posts in 5292 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use