Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1157 posts, 262804 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România PTMZ

Pentru realizarea de către CFR SA de lucrări la infrastructura feroviară  pe secțiile Conop – Milova – Radna și Radna – Păuliș, în circulația trenurilor vor interveni următoarele modificări, astfel:

în perioada 22/23 – 28/29 august 2021, trenul IR 346-1 București Nord – Curtici – Viena își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta București Nord – Arad – Conop – Curtici și circulă conform graficului de circulație pe ruta Curtici – Lokoshaza.
• va circula ca tren IR 12349/346 pe ruta ocolitoare București Nord (plecare ora 12.35) – Predeal – Brașov – Sighișoara -Simeria – Ilia – Lugoj – Timișoara Nord – Vinga – Arad – Curtici (sosire ora 01.43)- Budapesta Keleti – Viena.

în perioada 22 – 28 august 2021, trenul IR 1539/-2 Coșlariu- Cluj Napoca își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta Coșlariu – Cluj Napoca
• va circula ca tren IR 12539/-2  pe ruta Coșlariu (plecare ora 19.50) – Cluj Napoca (sosire ora 21.57).

în perioada 22/23 – 28/29 august 2021, trenul IR 347-2 Viena – Curtici – București Nord își modifică circulația astfel:
• se anulează pe ruta Curtici – Arad – București Nord și circulă conform graficului de circulație pe ruta Viena – Budapesta Keleti – Lokoshaza – Curtici.
• va circula ca tren IR 12348/347 pe ruta ocolitoare Curtici (plecare ora 04.19) – Arad – Șag – Timișoara Nord – Recaș – Lugoj – Ilia –  Simeria – Sighișoara- Brașov – Predeal – București Nord (sosire ora 17.32).

în perioada 21 – 28 august 2021 trenul IR 75-2  Budapesta Keleti – Arad – Brașov se anulează pe ruta Arad – Simeria – Brașov și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Budapesta Keleti – Lokoshaza – Curtici – Arad.

în perioada 22 – 29 august 2021 trenul IR 74-1 Brașov – Arad – Budapesta Keleti se anulează  ruta Brașov – Simeria – Arad și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Arad – Curtici – Lokoshaza – Budapesta Keleti.

în perioada 21/22 – 28/29 august 2021 trenul IR 472-1 București Nord – Brașov – Budapesta Keleti se anulează pe ruta Brașov – Sibiu- Ilia – Radna – Curtici – Lokoshaza și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta București Nord – Brașov.

în perioada 22/23 – 29/30 august 2021 trenul IR 473-2 Budapesta Keleti – Brașov – București Nord se anulează pe ruta Lokoshaza – Curtici – Radna – Ilia – Sibiu – Brașov și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Brașov – București Nord.

în perioada 21/22  – 28/29  august 2021 trenul IR 1765/-2 Iași –Cluj Napoca – Timișoara Nord se anulează pe ruta Cluj Napoca – Timișoara Nord și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Iași – Cluj Napoca.

în perioada 22/23  – 29/30 august 2021 trenul IR 1766/-1 Timișoara Nord – Cluj Napoca – Iași se anulează pe ruta Timișoara Nord – Cluj Napoca și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Cluj Napoca – Iași.

în perioada 21/22  – 28/29 august 2021 trenul IR 1921/-2 Mangalia – București Nord – Simeria – Arad se anulează pe ruta Simeria – Arad și circulă conform graficului de circulaţie pe ruta Mangalia – București Nord – Simeria.

Pentru asigurarea legăturii între Mangalia și Arad în perioada 22 – 29 august 2021 trenul IR 12921 (ramură de la tren 1991/-2) va circula pe ruta Timișoara Nord  (plecare ora 11.02) – Sag – Arad (sosire ora 11.59).

în perioada 22/23   – 29/30  august 2021 trenul IR 1922/-1 Arad – Simeria – București Nord – Mangalia se anulează pe ruta Arad – Simeria și  circulă conform graficului de circulație pe ruta Simeria -București Nord – Mangalia. Pe ruta Arad (plecare ora 16.10) – Sag – Timișoara Nord (sosire ora 17.26) va circula ca tren IR 12922.

Sursa: CFR Călători

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România orex

Infrastructura feroviară îmbătrânită a României are nevoie în următorii 5 ani de 5,58 de miliarde de lei pentru lucrări de reînnoire și reparaţie
Valoarea principalelor lucrări de reînnoire și reparaţie capitală la infrastructura feroviară necesare a fi realizate în următorii cinci ani se ridică la 5,58 miliarde de lei, transmite Agerpres, citând documente oficiale. Din această sumă, 4,07 miliarde de lei sunt pentru linii curente şi directe, iar 1,05 miliarde lei pentru alte elemente de infrastructură, potrivit proiectului de Hotărâre de Guvern privind aprobarea contractului de activitate şi performanţă al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA pentru perioada 2021 – 2025.
Pentru anul în curs, proiectul prevede pentru lucrările de reînnoire/reparaţie capitală necesare suma totală de 361,57 milioane de lei, din care 200,20 milioane de lei pentru 70 de kilometri de linii curente şi directe. Pentru poduri, podeţe şi viaducte ar trebui alocaţi anul acesta 38,97 milioane de lei, pentru terasamente 62,18 milioane de lei, iar pentru 267,6 metri de tuneluri 25,6 milioane de lei.
Instalaţiile au un necesar în 2021 de 24,07 milioane de lei în 2021, acestea fiind în număr de şase.
Documentul prevede lucrări de reînnoire/reparaţie capitală ale infrastructurii feroviare publice care trebuie realizate în următorii cinci ani în limita fondurilor alocate. Astfel, până în 2025, valoarea totală a acestora se ridică la doar 337,46 milioane de lei, iar pentru anul 2021 la numai 63,85 milioane de lei. Din total, până în 2025 în limita fondurilor bugetare s-ar putea cheltui 188,88 milioane de lei pentru linii curente şi directe, iar în 2021 doar 28,74 milioane de lei pentru 9,9 kilometri.
Podurile, podeţele şi viaductele au alocate în 2021 în limita fondurilor 8,43 milioane de lei (doar 40 de metri, faţă de 158,7 metri necesar), terasamentele 1,89 milioane de lei (0,4 km faţă de 13 km necesar), iar tunelurile 2,8 milioane de lei pentru doar 34,1 metri.
Potrivit proiectului de act normativ, programul de recuperare progresivă a restanţelor privind lucrările de reînnoire este focalizat pe reînnoirea liniilor curente şi directe (refacţie), care va genera efecte maxime în ceea ce priveşte creşterea performanţelor circulaţiei trenurilor.
Programul vizează creşterea anuală progresivă a lungimii liniilor curente şi directe, până la un nivel superior ritmului anual de depăşire a termenelor de scadenţă. Maximizarea efectelor privind creşterea vitezei de circulaţie permise de infrastructura feroviară este asigurată prin complementaritatea acestui program cu programul de recuperare a restanţelor privind reparaţiile curente.
“Programul de recuperare progresivă a restanţelor privind lucrările de reînnoire include, de asemenea, asigurarea unui ritm rezonabil de recuperare a restanţelor în ceea ce priveşte reînnoirea altor elemente critice ale infrastructurii feroviare (lucrări de artă, terasamente, instalaţii etc), în vederea înlăturării unor consecinţe critice asupra performanţelor circulaţiei trenurilor din raţiuni de siguranţă a circulaţiei. Lucrările de reînnoire a altor elemente critice ale infrastructurii feroviare (…) au scopul de a elimina restricţiile de viteză existente şi de a reduce semnificativ ritmul de apariţie a altor limitări ale vitezelor de circulaţie a trenurilor”, se arată în Anexa 5 la proiect.
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a publicat, marţi, proiectul de Hotărâre de Guvern privind aprobarea Contractului de activitate şi performanţă al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA pentru perioada 2021-2025.
Conform descrierii reglementării, actul normativ propus supune aprobării Guvernului contractul de activitate şi performanţă al CFR SA pentru perioada 2021-2025, şi se încheie între companie, pe de o parte, şi minister, pe de altă parte

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România PTMZ

Trenurile afectate în data de 21 iulie 2021 ca urmare a evenimentului din stația CF Fetești:
• trenul IR 1929 Constanța – Sibiu se anulează pe distanţa  Feteşti –  Sibiu şi va circula pe ruta deviată ca tren IR 12098  în relaâia Feteşti – Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Ploieşti Vest – Braşov – Sibiu.
• trenul IR 1993 Mangalia – Craiova se anulează pe distanţa  Feteşti –  Craiova  şi va circula pe rută deviată ca tren IR 12018 in relatia Fetesti – Tandarei –  Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord – Craiova.
• trenul 1936 Brasov – Constanța se anulează pe distanta Ciulnita – Constanta iar garnitura trenului se ataseaza in statia Ciulnita la garnitura trenului 1585 Bucuresti Nord – Constanta.
• trenul IR 1583 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12016 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta
• trenul IR 1585 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12020 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
• trenul IR 1686 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Brasov si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12026  in relatia Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov.
• trenul IR 1683 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza
• trenul R 8008 Medgidia – Bucuresti Nord se anuleaza
• trenul R 8016 Fetesti  – Bucuresti Obor se anuleaza
• trenul R 8013 Bucuresti Obor – Fetesti se anuleaza
• trenul R 8153 Urziceni – Slobozia Veche se anuleaza
• trenul R 8154 Slobozia Veche – Urziceni se anuleaza
• trenul R 8024 Constanta – București Nord se anuleaza pe distanta Fetesti – București Nord
• trenul R 8025 București Obor – Constanta se anuleaza Ciulnița – Constanța
• trenul IR 1584 se anuleaza in relatia  Constanta – Bucuresti Nord, calatorii sunt preluati de IR 1984
• trenul IR 1984 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata Fetesti – Tandarei –  Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
• trenul RE 8006  se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata ca tren RE in relatia Fetesti – Tandarei –  Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
• trenul IR 1587 se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta  si va circula pe ruta deviata ca tren IR  in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
• la data de 21/22.07.2021, trenul IR  1945 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Satu Mare  si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Satu Mare
• la data de 21/22.07.2021, trenul IR  1931 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Oradea si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Oradea

Sursa: CFR Călători

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România PTMZ

Actualizare a comunicatului de mai sus:
Actualizare 22 iulie 2021,  ora 09.00

Circulația feroviară între stațiile Bărăganu – Feteşti de pe magistrala 800 a fost redeschisă  pe un singur fir.

Trenurile CFR Călători de pe relaţia Bucureşti – Constanţa şi retur şi –au reluat circulaţia pe ruta iniţială, începând cu ora 04.30, ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare  pe Magistrala 800.

Astăzi, 22 iulie a.c., sunt posibile întârzieri de aproximativ 15 – 40 de minute pentru trenurile care tranzitează zona ce a fost afectată.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România PTMZ

În total, în documentul menționat se face referire la un număr de 31 de trenuri. Dintre acestea, 29 de trenuri vor fi anulate pe întregul traseu, pe o parte din acesta sau în anumite zile, iar doar două vor avea un program de circulație prelungit față de situația din prezent.

Cele mai multe trenuri vor fi anulate începând chiar de luni, 26 iulie.

Doar opt trenuri anulate în anunțul oficial al CFR Călători
În ceea ce privește opt trenuri care vor fi anulate, anunțul cu titlul ”Adaptări temporare în circulația trenurilor” este prezent chiar pe site-ul oficial al CFR Călători, unde a fost postat vineri după amiază:

”În contextul cererii mai reduse de trafic la anumite ore și pe anumite relații de călătorie din această perioadă, în vederea utilizării eficiente a resurselor, următoarele trenuri de călători vor avea temporar circulația suspendată, astfel:

• Începând cu data de 26 iulie 2021

- trenul IR 1771 în relația București Nord – Galați

- trenul IR 1772 în relația Galați – București Nord

- trenul IR 1787 în relația București Nord – Pitești

- trenul IR 1595 în relația București Nord – Craiova

• Începând cu data de 30 iulie 2021 trenul IR 1738 în relația  Cluj Napoca – Râmnicu Vâlcea

• Începând cu data de 31 iulie 2021 trenul IR 1739 în relația Râmnicu Vâlcea – Cluj Napoca

• Începând cu data de 01/02 august 2021 trenul IR 1854/-1 în relația Iași – București Nord

• Începând cu data de 02/03 august 2021 trenul IR 1853/-2 în relația București Nord – Iași.

Pasagerii au la dispoziție toate celelalte trenuri care circulă pe rutele respective”.

De fapt, sunt 29 de trenuri anulate sau cu circulația restricționată
Anulari-trenuri-CFR-Calatori-1.png (918.86 KB; downloaded 403 times)
Anulari-trenuri-CFR-Calatori-2.png (888.45 KB; downloaded 403 times)

Numai că aici nu sunt precizate toate trenurile care vor fi anulate, în documentul obținut de Club Feroviar numărul lor fiind mult mai mare, și anume 29 (din 31 menționate), așa cum am precizat anterior.

În anunțul operatorului feroviar de stat sunt prezentate doar garniturile care vor fi anulate în perioada imediat următoare, în vreme ce în documentul citat, care poate fi consultat în facsimil, sunt menționate și anulările ce vor intra în vigoare după data de 3 august. În dreptul fiecărui tren anulate se precizează că măsura va fi în  vigoare ”până la noi dispoziții”, adică sine die.

Pe ”lista neagră” regăsim atât trenuri Interregio de lung parcurs, cum ar fi perechea IR 1837/1838 Iași-Timișoara Nord și retur (cunoscut sub denumirea de ”Trenul Foamei”), dar și garnituri destinate navetiștilor, pe relații cum ar fi Ploiești Sud-Buzău, Podu Olt-Râmnicu Vâlcea sau Suceava-Ilva Mică. De menționat faptul că aceste trenuri Regio de navetiști se anulează chiar începând de luni, 26 iulie, însă ele nu sunt menționate în anunțul de pe site-ul CFR Călători, unde sunt prezente doar anulările de garnituri cu rang de Interregio.

În anunțul oficial nu figurează nici anularea trenului internațional IR 74-1/75-2 care în prezent circulă pe relația Brașov-Budapesta Keleti și retur. Începând cu data de 30 august ”și până la noi dispoziții”, circulația sa se anulează pe distanța Brașov-Arad.

Sursa: Club Feroviar

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România subway guru

Tunele:
Detalii despre o uriaşă investiţie în infrastructura CFR din România: 24 de kilometri de tuneluri pe sub munte

Între localităţile braşovene Apaţa şi Caţa se vor săpa câte două tuneluri de cale ferată care le va aduce mai aproape una de alta cu 22 de kilometri pe ruta feroviară Braşov - Sighişoara

Cel mai mare proiect de infrastructură feroviară care se desfăşoară în acest moment în România va aduce localitatea Caţa, situată la limita judeţului Braşov cu judeţele Mureş şi Harghita, mai aproape de municipiul Braşov cu 22 de kilometri. În prezent, calea ferată ocoleşte între Apaţa şi Caţa, însă, prin utilizarea tehnologiei TBM, vor fi forate 4 tuneluri între cele două localităţi, astfel încât de la Apaţa la Caţa trenul va parcurge cu 22 de kilometri mai puţin. Mai mult, tehnologia ultramodernă va permite trenurilor de călători să circule pe acest tronson cu 160 de kilometri pe oră, iar celor de marfă, cu 120 de kilometri pe oră.    „Este cel mai mare proiect de infrastructură de transport care se desfăşoară acum, în România. Este un proiect extrem de complex, cam 80% din lungimea acestui proiect se desfăşoară pe un nou amplasament, sunt lucrări de mare anvergură, sunt tuneluri care însumează în total 24 de kilometri de linie desfăşuraţi, sunt unele bi-tub, cu lucrări de artă importante, cu poduri, cu viaducte, cu pasaje superioare”, a explicat Ioan Pintea, director Regionala CFR Braşov.

Această soluţie de forare, de ultimă generaţie, a fost prezentată de către Asocierea Railworks, care şi-a adjudecat lucrarea, împreună cu producătorul maşinilor de forat - compania germană Herrenknecht - în cadrul unui eveniment care a avut loc la Aula Universităţii Transilvania.    „O să folosim patru TBM-uri în acelaşi timp, ca să forăm 24 de kilometri de tuneluri. În afară de forarea acestor tuneluri, vom scurta distanţa dintre Apaţa şi Caţa cu 22 de kilometri şi acesta este interesul major al acestei lucrări. Împreună cu beneficiarul – Căile Ferate Române – o să avem o nouă cale ferată, pe care se merge mai repede şi cu mai multă siguranţă, pe care o vor putea folosi toţi românii să meargă în această zonă”, a declarat Nikos Fyttas, manager adjunct al proiectului.    Instalaţiile de forat folosite au o lungime de 120 de metri şi un sistem special de evacuare a pământului. De altfel, vor fi aduse utilaje chiar şi de 150 de tone, unele pe cale maritimă şi altele pe şosea. Soluţia aleasă pentru tunelurile dintre Apaţa şi Caţa a fost utilizată, de exemplu, la Istanbul (pentru legarea celor două continente, Europa şi Asia) sau la metroul din Doha, terminat în urmă cu 2 ani, proiect cu care firma spune că există destule similitudini.    Proiectul, finanţat prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei şi cofinanţat de la bugetul de stat, este unul dintre cele mai importante proiecte de modernizare pentru infrastructura de transport feroviar din România. Obiectivul general este reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Sighişoara, componentă a coridorului Rin-Dunăre. Contractul de execuţie pentru lucrări are o valoare de aproape 3 miliarde de lei, a fost semnat în 3 noiembrie 2020 şi are un termen de execuţie de 48 de luni.   Proiectul face parte din „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea Braşov – Sighişoara”. Pe această secţiune există trei tronsoane. Pentru două dintre ele, Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, contractul s-a semnat în 16 aprilie 2020 şi lucrările au început în primăvara anului trecut.

Tronsonul 2 a fost ultimul pentru care s-a reuşit semnarea contractului şi pentru că este cel mai dificil dintre cele trei, pe lângă poduri, viaducte şi alte lucrări  de artă, aici construindu-se şi cele două perechi de tuneluri.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România shoppy

Daca ati visat vreodata ca japonezii sa construiasca CF in Romania, astazi aveti noroc, divizia Ground Transportation Systems a Thales a fost cumparata de Hitachi Rail:
https://www.thalesgroup.com/en/group/inv ... ortation

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România PTMZ

Alege să mergi la festivalul Electric Castle cu CFR Călători, de la Cluj Napoca la Bonțida cu doar 4,40 lei. În perioada 5-9 august 2021, mai multe trenuri ale CFR Călători vor avea programată o oprire suplimentară la BONȚIDA pentru ca tu să ajungi rapid și fără griji la festivalul tău preferat. Din toată țara ajungi la Electric Castle cu CFR Călători, verifică mersul trenurilor pe www.cfrcalatori.ro sau pe aplicația mobilă CFR Călători și alege trenul potrivit nevoilor tale.

Nr. crt.    TREN    RUTA    Oprire doar în perioada festivalului EC    OBSERVAȚII    
1    IR    1838    Timișoara – Iași    01.55        
2    IR    12406    Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes    02.08        
3    IR    12407    Biharkeresztes– Episcopia Bihor– Cluj Napoca -Brașov    03.47        
4    IR    1837    Iași – Timișoara    03.06        
5    R    4112    Cluj Napoca – Sighetul Marmației    03.52        
6    R    4301    Dej Călători – Cluj Napoca    04.37        
7    R    4101    Bistrița – Cluj Napoca    05.36    2    
8    R    4094    Cluj Npoca – Jibou    06.03         
9    R    4303    Dej Călători – Cluj Napoca    06.08         
10    R    4107    Bistrița – Cluj Napoca    06.42         
11    R    4302    Cluj Napoca – Dej Călători    07.18         
12    R-E    4009    Dej Călători – Cluj Napoca    07.20    5    
13    R-E    4006    Baia Mare – Cluj Napoca    09.16    3;6    
14    R    4103    Bistrița – Cluj Napoca    09.53         
15    IR    1832    Cluj Napoca – Galați    10.02        
16    R    4102    Cluj Napoca – Bistrița    11.51         
17    R-E    4001    Baia Mare – Cluj Napoca    12.18         
19    R    4705    Dej Călători – Cluj Napoca    12.38    1    
20    IR    1834    Timișoara – Iași    13.26         
21    IR    366    Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes    13.58         
22    IR    1833    Iași – Timișoara    14.28         
23    R-E    4002    Cluj Napoca – Baia Mare    14.42         
25    R    4110    Cluj Napoca – Sighetul Marmației    15.14    3    
26    R    4104    CLUJ NAPOCA - Bistrita Nord    16.02         
27    R-E    4005    CLUJ NAPOCA - Baia Mare    16.12    4    
28    IR    367    Brașov – Cluj Napoca– Episcopia Bihor –Biharkeresztes    16.54         
29    R    4306    Cluj Napoca – Dej Călători    17.09         
30    R    4105    Bistrița – Cluj Napoca    18.02         
31    R    4308    Cluj Napoca – Dej Călători    18.05    1    
32    R-E    4004    Cluj Napoca – Baia Mare    18.59    1    
33    R    4095    Baia Mare – Cluj Napoca    19.18         
34    IR    1831    Galați – Cluj Napoca    19.23         
35    R-E    4010    Cluj Napoca – Dej Călători    19.43    7    
36    R    4106    Cluj Napoca – Bistrița    20.17         
38    R    4113    Sighetul Marmației – Cluj Napoca    22.29    8    
39    IR    1766    Timișoara – Iași    23.01    7    
40    IR    1765    Iași – Timișoara    23.51    9    


1 -Nu circulă în zilele de sâmbătă, dumicică și sărbători legale

2 – Nu circulă în zilele de duminică

3 – Circulă doar în zilele de sâmbătă și duminică

4 – Circulă doar în zilele de vineri și sâmbătă

5 – Are vagoane de la București Nord, de la tren 1641

6 -Are grupa de vagoane pentru Constanţa, tren 1587

7 -Are vagoane pentru Târgu Mureş, tren 1748

8 -Are vagoane pentru Botoşani, tren 5560

9- Are vagoane pentru Bucureşti Nord, pentru trenul IR 1642

Astfel, un bilet de tren pentru un adult de la București Nord la Bonțida cu schimbare în Cluj Napoca la tren InterRegio + Regio Expres, clasa a 2-a este 90,05 lei. Pe distanța Cluj Napoca – Bonțida, un bilet pentru un adult la clasa a 2-a este de 4,40 lei la tren Regio și de 9,20 la tren Interregio. Înainte de plecare verifică și facilitățile oferite, de exemplu elevii beneficiază de gratuitate, iar studenții de 50% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.

Sursa: CFR Calatori

 


  • Author: oc7avian
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România oc7avian

O măsură bună, dar aplicată doar pe jumătate... Trenul te lasă la 40min pe jos de festival. Organizatorul nu asigură transbordare, deși există o platformă perfectă de întors autocarele și așteptat. Preferă să asigure doar Cluj - Bonțida cu autocare, care evident nu au capacitate suficientă. Cam toți cu care am vorbit după ce au luat trenul au zis că nu mai repetă experiența: preferă 2h cu autocarul (coadă sau drum la oră de vârf)

Le-am scris acum 2 ani să ia în calcul transbordarea, dar n-au răspuns.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri feroviare din România orex

Sa bage trotinete electrice! ;)
Compari compasul celor care se indreapta de la gara Bontida spre Banffy cu cei care se pun pe drum de la gara Gherla la Nicula? Primii sunt mult mai vivace! :bere:

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346268 posts in 4109 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use