Topic: Discuții la contracte și licitații în derulare
80 posts, 16757 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
Am ramas dator cu un raspuns…
Experienta similara concludenta a contat doar in faza de preselectie, acum conteaza doar oferta concreta si punctajul acordat conform criteriilor anuntate, nimic altceva cu exceptia unor acuzatii de coruptie sau conflicte de interese dovedite.
P.S.
In conditiile actuale de crestere aberanta a preturilor materialelor de constructii si nu numai am mari dubii privind bunul mers al tuturor proiectelor de investitii in infrastructura…
punmeister wrote here:subway guru wrote here:
Din pacate nici Ankara si partial nici Istanbul nu seamana geologic cu Bucurestii.
Nu m-ar mira ca Gülermak si FCC sa se foloseasca de acest lucru la o eventual contestatie.
Am ramas dator cu un raspuns…
Experienta similara concludenta a contat doar in faza de preselectie, acum conteaza doar oferta concreta si punctajul acordat conform criteriilor anuntate, nimic altceva cu exceptia unor acuzatii de coruptie sau conflicte de interese dovedite.
P.S.
In conditiile actuale de crestere aberanta a preturilor materialelor de constructii si nu numai am mari dubii privind bunul mers al tuturor proiectelor de investitii in infrastructura…
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
orex
Sansa este ca imprumutul JICA asigura/acopera finantarea acestui contract ”proiectare şi execuţie structură de rezistenţă staţii şi tuneluri”, de restul, celor necesare, om trai s-om vedea, ce si cand!
PS
Ne-am lins pe bot de fondurile europene nerambursabile de 500 mil E in aceasta etapa, ca nu mai este timp!
Sansa este ca imprumutul JICA asigura/acopera finantarea acestui contract ”proiectare şi execuţie structură de rezistenţă staţii şi tuneluri”, de restul, celor necesare, om trai s-om vedea, ce si cand!
PS
Ne-am lins pe bot de fondurile europene nerambursabile de 500 mil E in aceasta etapa, ca nu mai este timp!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
Creditul japonez a fost redirectionat spre tronsonul Tokyo-Aeroport.
Creditul japonez a fost redirectionat spre tronsonul Tokyo-Aeroport.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
orex
Deci stergem doar praful pe o diorama, si aia inchipuita!
PS
Mare curaj sa dai vrabia din mana (JICA) cu cioara de pe gard(PNRR)!
Deci stergem doar praful pe o diorama, si aia inchipuita!
PS
Mare curaj sa dai vrabia din mana (JICA) cu cioara de pe gard(PNRR)!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
@punmeister
https://www.agerpres.ro/politica/2021/07 ... --751416
@orex
M6 nu e pe PNRR, e doar M4, lipseste vrabia ce malai viseaza!
@punmeister
https://www.agerpres.ro/politica/2021/07 ... --751416
@orex
M6 nu e pe PNRR, e doar M4, lipseste vrabia ce malai viseaza!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
andrei11
Cu M 4 / 6 e joc de glezne, deci metroul respectiv vine de unde vine ( Otopeni / Băneasa ) pe M 6 și apoi de la 1 Mai intră pe M 4.
Acolo sunt pe foaia de hârtie 2 magistrale, treaba Metrorexului cum le exploatează. Așa e ?
Cum în acte Militariul e pe M 1 și porțiunea GdN 1 - Dristor 2 e pe M 3.
Nu mai spun și de TL că mă ia cu amețeala. TL nu e pe nicio magistrală, e pur și simplu TL.
Cu M 4 / 6 e joc de glezne, deci metroul respectiv vine de unde vine ( Otopeni / Băneasa ) pe M 6 și apoi de la 1 Mai intră pe M 4.
Acolo sunt pe foaia de hârtie 2 magistrale, treaba Metrorexului cum le exploatează. Așa e ?
Cum în acte Militariul e pe M 1 și porțiunea GdN 1 - Dristor 2 e pe M 3.
Nu mai spun și de TL că mă ia cu amețeala. TL nu e pe nicio magistrală, e pur și simplu TL.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
Deocamdata pe tapet e doar M6.1, la M4 abia se fac ceva pasi preliminari.
Exploatarea/operarea e una, investitiile alta…
Deocamdata pe tapet e doar M6.1, la M4 abia se fac ceva pasi preliminari.
Exploatarea/operarea e una, investitiile alta…
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
andrei11
M 6.1 1 Mai - Tokyo ?
Da, știu, dar pentru cine nu cunoaște se creează confuzii...
Cine mai știe de TL ? ( Semănătoarea - GdN 1 sau Crîngași - GdN 1 ? )
M 6.1 1 Mai - Tokyo ?
Exploatarea/operarea e una, investitiile alta…
Da, știu, dar pentru cine nu cunoaște se creează confuzii...
Cine mai știe de TL ? ( Semănătoarea - GdN 1 sau Crîngași - GdN 1 ? )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
Evident!
Impartirile alea nu au legatura cu pasagerii ci cu devizele generale si finantarea
Evident!
Impartirile alea nu au legatura cu pasagerii ci cu devizele generale si finantarea
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
orex
Ai reusit sa ajungi la pagina 238, sau deja Mos Ene era pe la gene?
Asta, bonus, ca sa nu-mi aud vorbe!
subway guru wrote here:
@punmeister
https://www.agerpres.ro/politica/2021/07 ... --751416
@orex
M6 nu e pe PNRR, e doar M4, lipseste vrabia ce malai viseaza!
Ai reusit sa ajungi la pagina 238, sau deja Mos Ene era pe la gene?
Asta, bonus, ca sa nu-mi aud vorbe!
PNRR M6.png (312.98 KB; downloaded 2004 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
Eu da…dar matale?
Ce anume doresti sa comentam?
Eu da…dar matale?
Ce anume doresti sa comentam?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
sab
Nici măcar, TL începe de la Podul Grant, ca să fie totul clar...
andrei11 wrote here:
Cine mai știe de TL ? ( Semănătoarea - GdN 1 sau Crîngași - GdN 1 ? )
Nici măcar, TL începe de la Podul Grant, ca să fie totul clar...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții la Contracte si licitatii in derulare
subway guru
De retinut sunt doar doua lucruri esentiale si anume ca sunt doua surse de finantare europeana, prima e din programele operationela iar mai nou a doua e prin PNRR.
Ar mai fi si finantarea exclusiv de la buget dar asta e slabutza rau de tot…abia de face fatza cheltuielilor neeligibile finantarii europene, finantare ce nu poate acoperi mai mult de 85% din total cheltuieli.
Pe PNRR s-a definit o cifra (300milioane) si o destinatie precisa, o bucata din M4 spre sud, restul…vise umede!
Ne place, nu ne place, asta e la ora actuala si momentan e inca la stadiul de dorinta…mai vedem la toamna…
De retinut sunt doar doua lucruri esentiale si anume ca sunt doua surse de finantare europeana, prima e din programele operationela iar mai nou a doua e prin PNRR.
Ar mai fi si finantarea exclusiv de la buget dar asta e slabutza rau de tot…abia de face fatza cheltuielilor neeligibile finantarii europene, finantare ce nu poate acoperi mai mult de 85% din total cheltuieli.
Pe PNRR s-a definit o cifra (300milioane) si o destinatie precisa, o bucata din M4 spre sud, restul…vise umede!
Ne place, nu ne place, asta e la ora actuala si momentan e inca la stadiul de dorinta…mai vedem la toamna…
📖 Pagination options