Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

216 posts, 115599 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) andrei11

Cu mentiunea ca culoarul o sa fie mai ingust fata de cel din poza
De ce ?

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Avenio pentru Haga (cel din poza) are latimea de 2,55 metri (ca la autobuze). Cele comandate de Cluj si Oradea vor fi de 2,4 metri latime (ca la V3A), lucru valabil si la Bucuresti si Arad.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) bercenicity

Au nevoie de alt boghiu. De fapt de alta suspensie elastica, mai compacta. Doar dacă le da Siemens ultima tehnologie.

Avenio Munich este mai reprezentativ, are și el 2.4m este mai îngust, la 2.3m.
avenio-munich-interior.jpeg (169.35 KB; downloaded 5224 times)

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Cel pentru München e chiar mai ingust, 2,3m in latime.
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf
public.1492594004.4202263182b2b80fc973cddb9b0a192bb7d515ff.avenio-munich-uk.pdf (1.4 MB; downloaded 472 times)
(nu mai conteaza, a editat @bercenicity :) )

- Ar mai putea si asa, cum au ForCity Smart Artic si Flexity Classic:
Skoda_Forcity-Smart-Artic-Helsinki_Interior-of-the-existing-Skoda-Forcity-Smart-Artic-trams-_Skoda_Helsinki_00000000.jpg (412.35 KB; downloaded 5219 times)
csm_Ffm_Strassenbahn_Typ_S_Innen_bbc3797f27.jpg (151.98 KB; downloaded 5214 times)

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) bercenicity

Sa exemplific diferenta intre boghiurile de Imperio (care este boghiul de Combino Plus si Tramino Olsztyn) si cel de Avenio. La Imperio suspensia hourglass ocupa mult mai mult spatiu => scaune pt ologi
combinoplusmotorbogie.jpg (25.61 KB; downloaded 5196 times)

avenio-motor-bogie.jpg (20.3 KB; downloaded 5189 times)


Skoda Artic pt Helsinki are doar 27m. Am dubii ca o varianta de minim 32m care sa poata aborda curbele bucurestene de 18m poate fi realizat cu doar 4 boghiuri.

Iar la Flexity Classic doar la boghiurile purtatoare este podea LF. Trebuie si boghiurile motoare sa fie LF.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Cristy

De pe Facebook Mircea Malan: https://www.facebook.com/22283975140559 ... 403473421/
Imperio Oradea:
FB_IMG_1557310795883.jpg (81.57 KB; downloaded 5100 times)

FB_IMG_1557310798226.jpg (91.63 KB; downloaded 5105 times)

FB_IMG_1557310800937.jpg (105.47 KB; downloaded 5101 times)

FB_IMG_1557310803297.jpg (97.41 KB; downloaded 5105 times)

FB_IMG_1557310807162.jpg (107.15 KB; downloaded 5108 times)


Design exterior demn de anul 1998 cu acel tampon ieșit în afară, totuși mai bun decât Autentic sau Imperio Arad.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Vad ca are tot boghiurile de Combino Supra.
Botul ma duce putin cu gandul la Skoda 14T Elektra.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Daca asta e schema de culoare aleasa, sper sa o extinda apoi la toate celelalte. Off-topic. Sa-l vedem si-n "carne si oase" intai.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Goldmund

punmeister wrote:
La ce te referi prin dezinteres? La faptul ca la Cluj, Oradea si Galati s-a bagat doar Astra?


Ma referam doar la Bucuresti si lungimea sinelor duble din capitala(pe locul doi in Europa!) unde circula doar taramvaie vechi, cele modernizate in atelierele bucurestene sunt ..., nu doresc sa mai insist, unde exista si multe linii vechi...
Astra sunt si ele depasite, apar noi modele de tramvaie. Ce ma intereseaza este doar cum sunt noile cerinte pentru noile tramvaie si ma refer la aer conditionat, comoditate, daca sunt silentioase, fonic "in rand cu lumea". Mai bine se face comanda pentru putine tramvaie care sa fie bine facute si rezistente, comode si silentioase, destul de lungi pentru traficul prin marile orase(de capitala nici nu mai vorbesc la orele de varf), decat sute de tramvaie care sa fie asa pentru ca ..."nu prea avem bani"... :idea:

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Are cineva cartea tehnica a Astrelor de la Arad sau Oradea?

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) PTMZ

"Carte tehnică", adică broșura tehnică?
Dacă da, aceasta e cea de la Oradea (postată aici):
Pliant+Imperio+Astra+Siemens+Oradea.jpg (127.2 KB; downloaded 3845 times)
Pliant+Imperio+Astra+Siemens+Oradea.jpg+caracteristici.jpg (106.92 KB; downloaded 3852 times)


Iar pentru Arad ai datele tehnice pe pagina 9 a topicului curent:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=75059&handler=ByPostId
IMG_2743.JPG (193.29 KB; downloaded 3834 times)
IMG_2748.JPG (188.54 KB; downloaded 3833 times)

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Nu, aia e fișa tehnică. Cartea, asa cum ii spune si numele, e mai stufoasă. Șansele sa o aiba cineva sunt mici (fara vreo pila sau relatie) dar nu strica sa intreb.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Ce vreau sa stiu e cum a crescut rampa de la 6% (in 2011) la 9% acum cand tehnic vorbind e acelasi tramvai, aceleasi motoare etc.
De asta am nevoie de cartea tehnica sau macar de pasajele concludente din ea.

Astra e posibil sa nu fi venit la Iasi fix din cauza rampei si daca nu va veni in continuare atunci inseamna ca ala 9% e din burta si o mare minciuna.

Oricum, Iasul e un caz singular in Romania. Cred ca Astra poate supravietui si fara a avea tramvaie in Iasi. Si noi de asemenea.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Un clip de promovare al Astra:



 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420943 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use