Topic: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
251 posts, 80793 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
ADK
În 2004 a apărut linia 381 o dată cu tăierea autobuzelor Saviem, tot atunci s-a desființat și linia 784. Era exploatată într-adevăr de 2 autobaze dar din câte știu autobuzele Rocar de Simon de la Obregia erau ”împrumutate” de la Floreasca, care ulterior cu venirea E3-urilor au fost înapoiate, unde Floreasca și-a pierdut de tot turele din linia 381.
Tot atunci au mai avut loc câteva schimbări. 312 și 313 au fost predate de la Ferentari la Obregia, iar în schimbul turelor a preluat Ferentariul linia 101 până prin 2007 maxim.
În 2004 a apărut linia 381 o dată cu tăierea autobuzelor Saviem, tot atunci s-a desființat și linia 784. Era exploatată într-adevăr de 2 autobaze dar din câte știu autobuzele Rocar de Simon de la Obregia erau ”împrumutate” de la Floreasca, care ulterior cu venirea E3-urilor au fost înapoiate, unde Floreasca și-a pierdut de tot turele din linia 381.
Tot atunci au mai avut loc câteva schimbări. 312 și 313 au fost predate de la Ferentari la Obregia, iar în schimbul turelor a preluat Ferentariul linia 101 până prin 2007 maxim.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
Robert24
Initial, minim cateva luni, posibil chiar mai mult, 381 a fost deservit doar de Floreasca.
Apoi au fost aduse RdS la Obregia (serie peste 1250), initial doar pentru 312 si 313, apoi s-au preluat si parte din turele lui 381, iar mai apoi integral.
Initial, minim cateva luni, posibil chiar mai mult, 381 a fost deservit doar de Floreasca.
Apoi au fost aduse RdS la Obregia (serie peste 1250), initial doar pentru 312 si 313, apoi s-au preluat si parte din turele lui 381, iar mai apoi integral.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
Chev Celios
Pana sa se infiinteze Obregia, 381 a fost la Floreasca complet, pana a primit E3. Prima oara RdS-urile de la 1250 in sus au fost la Floreasca o perioada, dupa cand s-a deschis Obregia au fost dusa acolo, ulterior cand au venit E3-urile, aceste au fost aduse inapoi la Floreasca.
Pana sa se infiinteze Obregia, 381 a fost la Floreasca complet, pana a primit E3. Prima oara RdS-urile de la 1250 in sus au fost la Floreasca o perioada, dupa cand s-a deschis Obregia au fost dusa acolo, ulterior cand au venit E3-urile, aceste au fost aduse inapoi la Floreasca.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
Gabi23
Din 3 septembrie 2006, Obregia a intrat pe linia 381. Floreasca a primit înapoi pentru aproximativ 2 ani seria RdS 1251-1285, pentru că la momentul respectiv erau propuși pentru dezafectare. Ikarus de la Floreasca au migrat spre alte autobaze sau la casare...
Din 3 septembrie 2006, Obregia a intrat pe linia 381. Floreasca a primit înapoi pentru aproximativ 2 ani seria RdS 1251-1285, pentru că la momentul respectiv erau propuși pentru dezafectare. Ikarus de la Floreasca au migrat spre alte autobaze sau la casare...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
ADK
Cam târziu, prima serie de E3-uri a venit prin primăvara anului 2006 dar abia la începutul lui iunie au început să circule. Înseamnă că Obregia avea doar liniile 312 și 313 în acel moment. Câteva Ikarusuri de la Floreasca au ajuns la Ferentari unele mi se pare cu tot cu șoferi.
Desființarea autobazei Floreasca se vede clar și astăzi că s-a dorit deoarece nu au primit Mercedes decât de la seria 4500 în sus.
Din 3 septembrie 2006, Obregia a intrat pe linia 381.
Cam târziu, prima serie de E3-uri a venit prin primăvara anului 2006 dar abia la începutul lui iunie au început să circule. Înseamnă că Obregia avea doar liniile 312 și 313 în acel moment. Câteva Ikarusuri de la Floreasca au ajuns la Ferentari unele mi se pare cu tot cu șoferi.
Desființarea autobazei Floreasca se vede clar și astăzi că s-a dorit deoarece nu au primit Mercedes decât de la seria 4500 în sus.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
Chev Celios
Aia este o alta poveste care are legatura cu faptul ca Floreasca avea ultimele RdS-uri ale RATB, iar pe vremea aia aveau undeva la 5-6 ani vechime. Directorul de garaj de pe vremea accea a spus ca el nu vrea toate ciurucurile din primele serii de E3. Primele Citaro au ajuns in Floreasca prin 2009. Primul E4 a fost din seria 478X sau 479X, primele 10 E4 l-au dat la schimb cu 10 E4 din seria 46XX pentru ca aveau aparate de numarat calatori. E3 s-au strans de pe la alte garaje, dar doar din seria 45XX.
Aia este o alta poveste care are legatura cu faptul ca Floreasca avea ultimele RdS-uri ale RATB, iar pe vremea aia aveau undeva la 5-6 ani vechime. Directorul de garaj de pe vremea accea a spus ca el nu vrea toate ciurucurile din primele serii de E3. Primele Citaro au ajuns in Floreasca prin 2009. Primul E4 a fost din seria 478X sau 479X, primele 10 E4 l-au dat la schimb cu 10 E4 din seria 46XX pentru ca aveau aparate de numarat calatori. E3 s-au strans de pe la alte garaje, dar doar din seria 45XX.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobaza Obregia
Gabi23
Offtopic: 30 iunie 2008 a fost prima zi la Floreasca cu Citaro pe 368. A primit în iunie 2008 Citaro 45xx și E4 seria 4791-4805 + 4734 (cel care a fost pentru școlarizare, fiind livrat primul undeva prin luna mai).
Offtopic: 30 iunie 2008 a fost prima zi la Floreasca cu Citaro pe 368. A primit în iunie 2008 Citaro 45xx și E4 seria 4791-4805 + 4734 (cel care a fost pentru școlarizare, fiind livrat primul undeva prin luna mai).
- ABM96RO38176
-
Posted:
-
- ABM96RO38176
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Depoul Berceni (Nitu Vasile)
ADK
101 și 102 existau de cel puțin din anii '70, dar nu sunt foarte sigur dacă în mare parte aveau traseele de astăzi.
Cred că undeva prin anii '70, dar pe vechiul traseu care ajungea în centru. După '90 a fost scurtat la Piața Sudului, iar în anul 2009 a fost prelungit la Piața Unirii și suspendat din 2011 până în 2017(?) când s-a deschis pasajul de la P-ța Sudului.
101 și 102 existau de cel puțin din anii '70, dar nu sunt foarte sigur dacă în mare parte aveau traseele de astăzi.
ABM96RO38176 wrote here:
Cam în ce an s-a fondat linia 76?
Cred că undeva prin anii '70, dar pe vechiul traseu care ajungea în centru. După '90 a fost scurtat la Piața Sudului, iar în anul 2009 a fost prelungit la Piața Unirii și suspendat din 2011 până în 2017(?) când s-a deschis pasajul de la P-ța Sudului.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Robert24
Complet gresit!
Pana la 1 mai 1981, troleibuzele erau in intervalul 81-99.
Linia 76 a fost infiintata ca ajutor / ranforsare pentru 95 intre P-ta Unirii si P-ta Resita in 1982 si s-a scurtat la Pta Sudului in 1986.
101 in august 1969 - intre Cart Dudesti Cioplea (intersectie N Grigorescu cu Camil Ressu) pana la bucla Lacul Tei.
102 in iunie 1969 - intre Bd Muncii (fostul capat traditional) si Pta Sudului.
103 actual a aparut in 2002.
Complet gresit!
Pana la 1 mai 1981, troleibuzele erau in intervalul 81-99.
Linia 76 a fost infiintata ca ajutor / ranforsare pentru 95 intre P-ta Unirii si P-ta Resita in 1982 si s-a scurtat la Pta Sudului in 1986.
ABM96RO38176 wrote here:
Cam în ce an s-au fondat linile 101, 102,103?
101 in august 1969 - intre Cart Dudesti Cioplea (intersectie N Grigorescu cu Camil Ressu) pana la bucla Lacul Tei.
102 in iunie 1969 - intre Bd Muncii (fostul capat traditional) si Pta Sudului.
103 actual a aparut in 2002.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria transportului public din Buc
rosetti61
Linia de autobuz 76 autobuz a luat fiinta in noiembrie 1968 pe traseul Gara de Nord - Cornisor, iar cea de troleibuz cu acelasi indicativ s-a infiintat in aprilie 1982 intre Piata Unirii (Podul Serban Voda) si Piata Resita - pe acelasi traseu a functionat initlal prin 1980 linia 91 (cu rosu)*, nu stiu cat timp.
Linia 103 initiala s-a infiintat in iunie 1969 intre str. Lipscani si depoul Alexandria. Desfiintata in 1983, reapare in ianuarie 1990 intre Piata Rahova si Piata Sf. Vineri, traseu reorganizat in acelasi an intre Piata Unirii (aleea Mitropoliei) si depoul Alexandria; se desfiinteaza dupa infiintarea liniei de tramvai 32 in septembrie 1990.
Pe traseul actual, Republica - Isovolta a aparut in martie 2000.
*in celebra lista Brzozowski apare ca 91 rosu, sa fi fost de fapt 95 rosu ?
Linia de autobuz 76 autobuz a luat fiinta in noiembrie 1968 pe traseul Gara de Nord - Cornisor, iar cea de troleibuz cu acelasi indicativ s-a infiintat in aprilie 1982 intre Piata Unirii (Podul Serban Voda) si Piata Resita - pe acelasi traseu a functionat initlal prin 1980 linia 91 (cu rosu)*, nu stiu cat timp.
Linia 103 initiala s-a infiintat in iunie 1969 intre str. Lipscani si depoul Alexandria. Desfiintata in 1983, reapare in ianuarie 1990 intre Piata Rahova si Piata Sf. Vineri, traseu reorganizat in acelasi an intre Piata Unirii (aleea Mitropoliei) si depoul Alexandria; se desfiinteaza dupa infiintarea liniei de tramvai 32 in septembrie 1990.
Pe traseul actual, Republica - Isovolta a aparut in martie 2000.
*in celebra lista Brzozowski apare ca 91 rosu, sa fi fost de fapt 95 rosu ?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria transportului public din Buc
Robert24
Cred ca mai mult ca sigur 95 rosu. 91 nu a avut niciodata treaba in Berceni.
Esti sigur ca in 2000? In hartile din 2000 si 2001 pe care le am, apare doar 100 in zona.
Cred ca mai mult ca sigur 95 rosu. 91 nu a avut niciodata treaba in Berceni.
rosetti61 wrote here:
Pe traseul actual, Republica - Isovolta a aparut in martie 2000.
Esti sigur ca in 2000? In hartile din 2000 si 2001 pe care le am, apare doar 100 in zona.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre istoria transportului public din Buc
ADK
Când s-a închis circuitul în cart. Berceni?
Robert24 wrote here:
Linia 76 a fost infiintata ca ajutor / ranforsare pentru 95 intre P-ta Unirii si P-ta Resita in 1982 si s-a scurtat la Pta Sudului in 1986.
Când s-a închis circuitul în cart. Berceni?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination