Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

522 posts, 68644 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 38
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

In conditiile actuale s-ar pune mari semne de intrebare privind siguranta circulatiei. Eu am sugerat o solutie mai simpla, un raport doi la unu intre cele doua ramuri.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Guru ai dreptate, dar pun și eu o întrebare. Mecanicul nu trebuie să treacă un examen psihologic dat pe bune ? Periodic ? Și cel care e la butoane la macazuri ?  Ce e greu ? Când e roșu oprești la semnal, când ai altă culoare treci. E ceva neclar aici ? Ce, dacă ești șofer nu faci la fel ?
Cum se descurcau mecanicii de locomotivă în 1900 ? Dar acarii ? Dar șefii de gară ? Omul trebuie să fie sprijinit totdeauna de tehnologie ? Nu mai există oameni responsabili ? Repet, când e roșu oprești, când ai altă culoare treci. Poate fi făcută vreo confuzie ?
La macazuri la fel. N-ai cum să încurci cele două direcții. Că-s doar două. VI sau RD.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

@subway guru
N-ar mai vrea niciun cuplu (mecanic+ajutor) sa fie arondat pe M5.1 ”lunga”, avand in vedere ca meciul se termina tot timpul 2 la 1, culmea, in defavoarea lor! :rofl:

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

subway guru wrote:
Nu aveai loc pentru un depou, cel mult o remiza mai lunga gen GdN1.
Fara depou la VI n-ai avea cum sa pui in functiune M5.2

Uite ce simplu arata M5 in varianta initiala/ Ghencea :
- depou la Valea Ialomiței. Un depou simplu, FARA STATIE.
- un singur capăt de linie in Ghencea. Se putea si la RD, daca nu am mai vrut Ghencea.
- o remiza la Ghencea. Putea lipsi, daca nu se mai ajungea in Ghencea
Putem spune ca nu era o soluție mai buna pentru circulație fata de prostia bicefala de acum ? Keep it simple, cum spune englezu'. Noi ne-am complicat si avem ce meritam.
tot2_118.jpg (76.5 KB; downloaded 737 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

O remiza nu e suficienta pentru numarul de rame prevazut pentru M5.1+M5.2, ramificatia e gandita pentru magistrala completa cap-cap nu ca racord ciunt.
N-au treaba mecanicii ca e 2/1, 3/1 sau infinit la zero, tot acelasi numar de trenuri si de curse si o simpla remiza nici nu permite operatiunile de intretinere curenta.
1900??? Cu cel mult un tren pe ora,  idemist cu fanion galben + fluier si confirmari telefonice??? Mai lipseste acarul care sa dea cu ciocanul la roti, fara sa stie de ce si pentru ce!
Mai aveti multe idei cretze de secol trecut?…dar va place la nebunie sa va contragiti ca precupeatza la piata…
:headbash:
Eu va raspund doar din amabilitate cu speranta ca totusi va treziti la realitate…

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

Au, ca nu participi matale la ”maratonul” dintre cele doua capete ale ramei, la minut! ;)
A...asa ca sa dea burtica jos merge si ritmul asta zilnic, dar nu cred ca s-ar baga multi la galere, sa fi stiut si cum se bate pasul de defilare! :rofl:

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Repet, depoul rămânea cum este si azi, adică la Valea Ialomiței. Remiza se făcea sau nu se făcea, nu era un "must". Singurul lucru care nu se făcea era STATIA Valea Ialomiței. Ba se câștigau si doua linii in plus in depou, puteam astfel sa scutim doua linii de garare de prin stații, ceea ce ar fi simplificat proiectul si ar fi redus costurile. Se câștiga simplitate si frecventa mare.
Ce se pierdea ? Poate se pierdeau câteva sute de calatori/ zi, daca era mare lenea sa meargă câteva sute de metri pana la cea mai apropiata statie. Neesențial pentru o magistrala de metrou.
Numărul de rame prevăzut este mult supraestimat, doar ca sa rezolve bifurcația. Calatori nu vor fi in veci pentru frecventă de 3 minute, sa fim oameni raționali si sa nu mai visam cai verzi. Somnul rațiunii naște mostri. ;)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Acelasi maraton e la toate statiile terminus, e inclus in fisa postului!!!
Nu le mai plange de mila obezilor…
Alternative ar fi, o tura in plus suveica sau (vise de viitor) trenuri automate fara mecanici si bagatori de seama ajutori incasatori de salarii grase radoiesti.
Sa fii matale sanatos, sunt mai multi amatori de sprint decat posturi disponibile…
Linia a 3-a in anumite statii nu e doar pentru parcari de noapte, ala e bonus, scopul principal e eliberarea rapida a liniei curente in caz de rame defecte.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Guru, ești Gigi Contra !
1) N-a spus nimeni că nu era necesar depoul de la VI, dar nu era necesară și stația.
2) Ok, ați  făcut stația de la VI ca fiind gândită pentru M 5.1 + M 5.2 ( adică Dr. Taberei - Pantelimon ).  Pentru cine nu știe stațiile Hașdeu / Cișmigiu / Universității fac parte tot din M5.1 !!!
N-aveți decât să deschideți VI când o fi magistrala gata toată, până atunci închisă.
Tot îmi place să-ți amintesc că stația Crângași e gata de vreo 35 - 37 ani și are 3 linii !
Ia interesează-te prin anii 1900 - 1930 cam câte trenuri circulau prin Europa și după aceea exprimă-te ! Categoic mecanicii aceia de locomotivă / acarii / șefii de gară / cei de la întreținere / etc erau mult mai responsabili ca cei de azi. Nu le trebuiau dublaj electronic ca să fie maturi psihologic ! Acum dacă nu sunt dublați de aparate le tremură chiloții pe ei. Aleluia !

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Nu prietene, tu esti Gica Contra rupt de realitatile prezentului, plus ca o statie terminata dar nefunctionala se distruge stand si cade prada vandalismului si furturilor…
Esti depasit si in privinta M5, avem trei tronsoane nu doar doua!
Alta intrebare?  :lol:

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

subway guru wrote:
(...) trenuri automate fara mecanici si bagatori de seama ajutori incasatori de salarii grase radoiesti.

Indubitabil, acord total cu matale, ca nu vreau sa cred ca am aruncat bani pe geam, si nu ai nostri, ca suntem ”saraci lipiti”! ;)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Din pacate radoiul s-a opus si a castigat…dar cu ce pret?…si cu ce consecinte pe viitor???

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

Nicio problema, poate sa intre la ”ghetarie” controlata, fix ca Han Solo, pe perioada nedeterminata! Chestiunea e ca nu vad vreun Jedi care sa-l scoata de la naftalina vreodata! :rofl:
PS
Radem, glumim, M5.1 trebuie sa-si dovedeasca actualitatea si sa fie, ca poate, prima parte a unei magistrale de metrou bucurestean, manevrata driverless. Ghinion de nesansa ca am fost fricosi sa ”nu calcam nici barem apa” cu noile rame, ne-am multumit cu ce ”Da Doamne”, nu cu potentialul tehnologic INVESTIT in aceasta magistrala! :headbash:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Pe mine nu personajul ma intereseaza ci consecintele economice nefaste la care te-am invitat sa meditezi…acolo e buba reala!
In rest sa fie sanatos si sa-i traiasca finii si afinii!
:rofl:

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368848 posts in 4481 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use