Regiunile RomânieiMunteniaJudețul BrăilaTransportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)

 

Topic: Traseele S.C. Braicar S.A.

63 posts, 30297 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseele S.C. Braicar S.A. PaulIP

WT_fan06 wrote:
Wiener Linien trimite la casat E1-urile pe care le scoate, pentru că ei zic că nimeni nu le mai cumpără acum şi că situația s-a schimbat de acum 10 ani când E1-urile retrase nu erau chiar atât de vechi...

Serios? Ar fi binevenite aici!  :lol:

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. WT_fan06

Am găsit articolul la care făceam referire:
Urban Transport Magazine wrote:
The oldest E1 cars are now 50 years old and have definitely reached the end of their life cycle. When put out of service, spare parts and important materials are dismantled in order to be used for the remaining fleet. The rest of the vehicle is then scrapped. A re-use as second-hand trams is not really attractive any more. Between 2001 and 2013, many E and E1 trams were sold to many European cities such as Braila (Romania), Craiova (Romania), Graz (Austria), Kraków (Poland), Miskolc (Hungary), Rotterdam (Netherlands), Sarajevo (Bosnia & Herzegowina) and Katowice/ Silesia (Poland). To date, E1 trams can still be found in operation in Braila, Craiova, Katowice/ Silesia, Kraków and Sarajevo.
Sursa: https://www.urban-transport-magazine.co ... -e1-trams/

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. stefan_br

Preluat de pe site-ul Braicar:

ANUNT IN ATENTIA PUBLICULUI CALATOR

INCEPAND      CU   DATA   DE 15.07.2020VA   INTRA   IN   VIGOARE   NOUL PROGRAM   DE   TRANSPORT   IN   COMUN   DE   CALATORI   CU   AUTOBUZE   SI TRAMVAIE  IN  CONFORMITATE  CU  PREVEDERILE  H.C.L.M.  NR.  238/29.05.2020, CARE ADUCE URMATOARELE MODIFICARI:

TRASEE NEMODIFICATE

TRASEELE DE AUTOBUZ NR. 2, 3, 4, 5, 10, 13, 16, 17 si 40

TRASEE TRAMVAI NR. 21,22,24,25

TRASEE DESFIINTATE

TRASEUL NR. 34
TRASEUL NR. 41

TRASEE NOI

TRASEUL NR. 7  CU URMATORUL ITINERAR: Autogara BRAICAR –Str. Pietatii -ANL Lacu Dulce si retur

TRASEUL NR. 33 CU URMATORUL ITINERAR: Capat Sos.de centura –Sos. Buzaului –str. Chisinau-Calea Calarasilor -str. Celulozei –str. Ghe. Avramescu -b-dul Dorobantilor  –C. Calarasilor-str. Grivita -str. G-ral E. Grigorescu -Gara CFR -str. G-ral E. Grigorescu -str. Grivita -Calea Galati -b-dul Independentei -str. Carantinei -B-dul Al. I. Cuza -B-dul Panait Istrati -str. Gradinii Publice -str. Oituz -Piata Traian -C. Galati -str. N. Balcescu -B-dul Al. I. Cuza  -str. 1 Decembrie 1918 -str. Grivita -Calea Calarasilor -B-dul Dorobantilor -str. Ghe. Avramescu -str. Celulozei -Calea Calarasilor -Sos. de Centura

TRASEE MODIFICATE

TRASEULNR. 8 SE TRANSFORMA IN TRASEUL NR. 15 CU URMATORUL ITINERAR: Vidin-STR. Industriei-Cezar Petrescu-Calea Galati–Str. Grivitei-Str. E. Grigorescu-GaraCFR -Str. Grivita-Str. Scolilor-Str. Pietatii–Autogara BRAICAR  si retur

TRASEUL NR. 35 VA AVEA URMATORUL ITINERAR: Soroli Cola -Sos. Baldovinesti -str. Armata Poporului -Str. Magaziilor -Sos. Focsani -Complex Armonia -Piata Baraganului -str. Alexandru Vlahuta -str. Barbu St.Delavrancea -Sos. Rm. Sarat -str. Grivita -str. Scolilor-str. Pietatii-Sos. Buzaului -str. Chisinau -Calea Calarasilor -str. Pietatii -str. Scolilor -str. Grivita -str. 1 Decembrie 1918-Sos. Rm. Sarat -str. Barbu St. Delavrancea -str. Alexandru Vlahuta -sos. Focsani -Complex Armonia -Piata Baraganului -str. Magaziilor-str. Armata Poporului -Sos. Baldovinesti -Soroli Cola

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. Antonio_George

În prezent, Braicar deține aceleași trasee.

Linia 21
- are în total 4 grafice ( 2 Depoul Radu Negru + 2 Depoul Vidin ) .
- tramvaie ce circulă : SGP E1, SGP GT6, SGP GT8, GT8.

Linia 22
- are 4 grafice ( doar luni-vineri ), în week-end-uri, rămân 3 grafice ( 2 Depoul Radu Negru + 2 Depoul Vidin ), ( 1 Depoul Radu Negru + 2 Depoul Vidin, în weekend, rămânând doar 7 tramvaie la traseu din 8 ).
- tramvaie ce circulă : SGP E1, SGP GT6, SGP GT8, GT8, TATRA KT4D ( când se duce la spălat ).

Linia 23
-se dorește pe viitor, a fi deservită de autobuze electrice.
Și, acest traseu, se va modifica : CHERCEA - B-dul DOROBANȚILOR - BARIERĂ - ȘOSEAUA BUZĂULUI - PARCUL MONUMENT - DEPOUL RADU NEGRU - ȘI RETUR.
- autobuze ce circulă : Renault Master și Karsan Jest.

Linia 24
- are deocamdată un singur grafic, având numai un tramvai activ.
- tramvaie ce circulă : SGP E1, SGP GT6, TATRA KT4D.

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. stefan_br

In Braila din pacate administratia duce lipsa de imaginatie si viziune privind dezvoltarea si adaptarea traeseelor. O propunere din partea unui consilier este de a prelungi traseul 13 din centru spre Vidin, pe motiv ca cei din Chercea nu au legatura cu Vidin/Brailita si invers. Foarte corect doar ca a face un traseu intre doua cartiere vecine cu trecere prin centru (cu un ocol de 5 km) nu mi se pare o varianta corecta.

Va las articolul din ziar dar si mai multe harti. Cea mai simpla si ecologica varianta ar fi fost tramvaiul, dar autoritatile deja  au proiect de inlocuire a liniei din Chercea cu autobuze electrice...

Propunere în Consiliul Local Municipal pentru prelungirea traseului de autobuz nr. 13

13 Feb, 2021 Alexandru NECULA

* consilierul municipal PNL Brăila, Sorin Gălbinaş, a ridicat o problemă legată de transportul public de persoane în municipiu, precizând că traseul de autobuz nr. 13 ar trebui prelungit * acesta a afirmat că a purtat discuţii cu cetăţenii şi că există nemulţumiri legate de faptul că locuitorii cartierului Chercea nu au o linie directă către cartierele Pisc, Vidin, Brăiliţa şi viceversa * primarul Marian Dragomir a punctat că programul de transport al ”Braicar” a fost votat în fostul CLM şi avizat de Consiliul Concurenţei şi l-a îndemnat pe consilier să discute cu directorul societăţii înainte de a face propuneri tehnice în plen



Consilierii municipali ai PNL Brăila îşi doresc modificarea programului de transport al societăţii ”Braicar” şi au propus acest lucru în cadrul unei şedinţe a Consiliului Local Municipal. Mai exact, în cadrul rubricii ”Alte probleme” a şedinţei ordinare din 29 ianuarie, consilierul municipal PNL, Sorin Gălbinaş, a dorit sa atragă atenţia asupra unei probleme cu care se confruntă cetăţenii din cartierul Chercea, atunci când vine vorba despre transportul public în comun. Acesta a subliniat că, în prezent, oamenii din acea zonă nu au o linie directă de autobuz la dispoziţie către cartierele Pisc, Vidin, Brăiliţa, chestiune care ar trebui remediată. Acesta a propus şi o soluţie: prelungirea traseului 13, astfel încât să ajungă de la 15 la 22 de staţii.

”În urma audienţelor pe care le-am avut cu cetăţenii, mi s-a adus la cunoştinţă o problemă legată de transportul public în comun. Şi anume, faptul că nu există o linie sau un traseu care să lege direct cartierele Pisc, Vidin, Brăiliţa de cartierul Chercea. Am făcut o analiză a celor 13 trasee de autobuz deja existente şi am identificat o soluţie uşor de realizat. Este vorba despre traseul cu numărul 13, cu ruta Centru - Biserica Catolică - Râmnicu Sărat - Piaţa Mare - Chercea, până în capăt, la Dedeman, care este formată din 15 staţii. Vin cu propunerea să prelungim traseul 13 de la Biserica Catolică din Centru, cu încă 7 staţii, pe Calea Galaţi, până în Vidin, la Liceul «Progresul». În acest caz va avea un total de 22 de staţii. Ar fi foarte util pentru cetăţenii din zonele Vidin, Chercea şi o parte din Lacu Dulce, pentru elevii liceelor «Moisil», «Sebastian» şi «Istrati» - care locuiesc în Chercea şi nu au un transport direct în acea zonă. Cred eu, într-o mică măsură şi pentru comercianţii din zona comercială TUG, cât şi pentru angajaţii acestora, având un transport direct spre casă”, a declarat Gălbinaş.


Traseu actual.jpg (170.29 KB; downloaded 2159 times)


Linie de tramvai existenta.jpg (169.8 KB; downloaded 2158 times)


Traseu propus PNL.jpg (170.75 KB; downloaded 2159 times)


Traseu propus de mine.jpg (173.96 KB; downloaded 2161 times)

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. stefan_br

Conform site-ului Braicar, in sezonul estival circulatia spre si dinspre Lacu Sarat se face cu plecari la 30 minute. Momentan am constatat ca se circula tot din ora in ora. Nu stiu daca motivul este lipsa de vagoane sau faptul ca primaria considera ca e suficient un vagon pe ora (lucru foarte gresit). Ca o paranteza, acum 10-11 ani se circula cu intervale de 20 minute iar in weekendurile mai aglomerate la 15 minute. Intervale de 20 minute erau si in urma cu 3-4 ani, e drept atunci Braicar nu avea trase la gard aproape toate vagoanele SGP E1.

Pana la transformarea intentiei de reabilitare a linie cuprinsa intre Radu Negru si Lacu Sarat , in ceva concret, cei responsabili ar face bine sa mai tunda vegetatia si sa toaleteze anumiti copaci.

Vi-l las pe 9086 in jungla din zona satului Varsatura.

IMG_7593.jpg (565.55 KB; downloaded 1954 times)

 


Re: Traseele S.C. Braicar S.A. Orlandelul10

Graficul de Circulație a traseelor de tramvai Lacu Sarat.
20240501_140643.jpg (1.86 MB; downloaded 151 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use